يمنع منعا باتا وضع روابط تحميل لأي موسيقى أو أغاني أو برامج أو أي ملفات أو مواد ذات حقوق ملكية فكرية
وأي مشاركة مخالفه لحقوق الملكية الفكرية والنسخ والتوزيع مهما كانت سيتم حذفها وإيقاف عضوية صاحبها فورا
برجاء مراجعة قوانين المنتدى

صفحة 3 من 34 الأولىالأولى 1234513 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 21 إلى 30 من 339

الموضوع: ما تقرونيش

  1. #21

    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    الدولة
    Egypt
    العمر
    63
    المشاركات
    3,890

    مصري فرمان

    منحنا نحن غتوت الأفخم سلطان غتوتيا العظمى عفونا الشامل عن المدعوة/ بنت شهريار نظرا للكوسة التي تتوسط لها (الكيماوي أبو أمنية هانم رفع الله شأنها كبير البصاصين بالدولة وشعبها الوحيد) وليس طمعا في القماش والبدل (كفاية جوز شرابات بس فرد شمال كلها) ولا خوفا من أبوها شهريار ( هو فاضي للي زينا) ولا تابعه مسرور لأنه بيخاف لا نفقع مرارته.

    أما انت يا أبو أمنية، فأحب ألفت نظرك إني من جيل أصغر مزة عرفناها هي (ماري منيب) الله يرحمها... مين بقى نادية علوي دي؟ تقدر تجيب لي الغندورة الدلوعة... أمينة رزق؟

    وجع في أفلامكو،
    غتوت الأفخم
    مع أرق تحياتي.
    ***
    "إذا سرتك حسنتك، وساءتك سيئتك... فأنت مؤمن."
    (حديث شريف)

  2. #22

    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    ياريتنى في ميدان الشهداء
    العمر
    55
    المشاركات
    4,760
    طيب الالزهايمر و ماشي

    بس دى أمينة رزق في الباي باي

    و شكرا لاستجابتك الكريمة علي طلبنا بالعفو

    ربنا يديم عليك سلامة شباشبك

    و قالت جدتي



    مصر أمى التى أغار عليها

  3. #23

    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    الدولة
    Egypt
    العمر
    63
    المشاركات
    3,890

    مصري مين دا

    مين الزهايمر اللي ماشي دا؟

    وماشي رايح فين؟

    وبعدين انت باين عليك مش حرك...

    إذا كانت البنت أمينة في الباي باي...

    شوف لنا واحدة تاني في الهاللو... بس تكون زيها كدا في نعومة أظافرها.

    وجع في امشاطكوا،
    غتوت الأعظم

    ملحوظة: إذا لم تقم بنت شهريار بتقديم واجب الشكر على عفونا السامي فورا، فالويل والثبور وعظائم الأمور... عاملين إيه ع الفطور؟
    مع أرق تحياتي.
    ***
    "إذا سرتك حسنتك، وساءتك سيئتك... فأنت مؤمن."
    (حديث شريف)

  4. #24

    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    ياريتنى في ميدان الشهداء
    العمر
    55
    المشاركات
    4,760
    أنا مش حرك يا باشا

    طيب ماشي دا رايح السكة التالتة

    و بعدين فطور ايه الساعة 2 بعد الضهر

    اسأل ع الأهم عشان الغدا عادة فيه الحاجة اللى بترم العضم

    اسأل بنت شهريار عاملة ايه ع الغدا ماشي

    و قالت جدتي



    مصر أمى التى أغار عليها

  5. #25

    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    الدولة
    Egypt
    العمر
    63
    المشاركات
    3,890

    مصري مش قلت لك بدري عليك

    يا بني...

    من أصول الغتاتة إنك تعرف تجرجر رجل الناس...

    الأول تسأل على الفطور... هم يستسهلوا... ويفتكروا إنهم حيقضوها بحتة جبنة، فيرحبوا بيك...

    تفطر انت... وتبلط للغدا... والعشا... والبياتة... وكل ما وسعك التبليط.

    وجع في بلوفراتك،
    غتوت الأعظم
    مع أرق تحياتي.
    ***
    "إذا سرتك حسنتك، وساءتك سيئتك... فأنت مؤمن."
    (حديث شريف)

  6. #26

    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    ياريتنى في ميدان الشهداء
    العمر
    55
    المشاركات
    4,760
    لا بصراحة إنت أستاذ
    أمال أنا جيت ليه عشان أتعلم

    سمعت دى
    بيقول لك
    كان في واحد راح يزور صاحبه في بلد تانية
    و ع العشا كان فيه طعمية و فول و جبنة و حلاوة طحينية
    كل لما صاحبنا يمد ايده ع الحلاوة صاحب البيت يقول له جربت الجبنة جربت الطعمية يعنى معرفش ياكل من الحلاوة
    لما جم يناموا مكنش فيه غير أوضة واحدة و سرير واح
    الراجل نيم مرات جنب الحيطة و هو في النص و صاحبه ع الطرف
    بعد شوية صاحبنا مد ايده و طبطب ع الولية و قالها "جوزك نام" قالت له "لسه"
    المهم كام مرة علي كده و بعدين قالت له "أيوة نام"
    قالها: طيب قومى إعمل لى سندوتش حلاوة"

    و قالت جدتي



    مصر أمى التى أغار عليها

  7. #27

    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    الدولة
    Egypt
    العمر
    63
    المشاركات
    3,890

    مصري حلوة... بس خطر

    نكتة جميلة وضحكتني...

    ما تكررش الحكاية دي كتير علشان الحساسية اللي عندي.

    وجع في فلاقيعك (أظن حاتقول لي مش عارفها... ما انا لسة شارحهالك عند الست شعاع من نور في تفسح في الفسحاء بعد تفرنخ).
    غتوت الأفخم
    مع أرق تحياتي.
    ***
    "إذا سرتك حسنتك، وساءتك سيئتك... فأنت مؤمن."
    (حديث شريف)

  8. #28

    تاريخ التسجيل
    Jan 2008
    الدولة
    Saudi Arabia
    العمر
    52
    المشاركات
    757
    حاااااااااااااااااااااااسب يا عم أيمن
    هتحاسب على إيه؟؟ هو انتا أخدت حاجة عشان تحاسب عليها؟؟

    و قد تعتقد أنني بزيارتي لدكانتك آتي طالبا حق اللجوء أو باحثا عن خبرة تنفعني مستقبلا في عالم الغتاتة .. حاشا و كلا .. فقد أتيتك بائعا لا شاريا .. بخرجين أحدهما ملؤه رخامة و الآخر بغتاتة مستوردة من اليابان رأسا - مش تايوان- ياباني يا أونكل غتوت و على رأي المثل يا باني ف غير ملكك يا مربي ف غير ولدك .
    استنى يا عم أيمن ... ما تمشيش ... راجعلك
    [poem font="Simplified Arabic,5,,normal,normal" bkcolor="transparent" bkimage="" border="none,4," type=0 line=0 align=center use=ex num="0,black"]

    ما كل حين تنجــح الأســــــفار ** نفق الحمار و بارت الأشعار
    خرجي على كتفي و ها أنا دائر ** بين البيــــوت كأنني عطّــــار[/poem]
    (الشعر في عصر المماليك)
    التعديل الأخير تم بواسطة Awseemi A9eel ; 09-02-2008 الساعة 05:01 PM
    يا مصر إنّي قد عشقت رباكِ = و الشوق يضنيني..ليوم لقاكِ

    -----


  9. #29

    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    ياريتنى في ميدان الشهداء
    العمر
    55
    المشاركات
    4,760
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Awseemi A9eel مشاهدة المشاركة
    حاااااااااااااااااااااااسب يا عم أيمن
    هتحاسب على إيه؟؟ هو انتا أخدت حاجة عشان تحاسب عليها؟؟

    و قد تعتقد أنني بزيارتي لدكانتك آتي طالبا حق اللجوء أو باحثا عن خبرة تنفعني مستقبلا في عالم الغتاتة .. حاشا و كلا .. فقد أتيتك بائعا لا شاريا .. بخرجين أحدهما ملؤه رخامة و الآخر بغتاتة مستوردة من اليابان رأسا - مش تايوان- ياباني يا أونكل غتوت و على رأي المثل يا باني ف غير ملكك يا مربي ف غير ولدك .
    استنى يا عم أيمن ... ما تمشيش ... راجعلك
    [poem font="Simplified Arabic,5,,normal,normal" bkcolor="transparent" bkimage="" border="none,4," type=0 line=0 align=center use=ex num="0,black"]

    ما كل حين تنجــح الأســــــفار ** نفق الحمار و بارت الأشعار
    خرجي على كتفي و ها أنا دائر ** بين البيــــوت كأنني عطّــــار[/poem]
    (الشعر في عصر المماليك)
    ايه ده يا قهلا يا قهلا بزميل المهنة "مش الغتاتة عشان أنا لسه تلميذ بليد"

    بس انت اللى جيت و اللا الديك الرومى "قصدى الهوى" رماك

    أنا شفت بعضا من إبداعك بس يعنى لازم نتعلم منكما

    و قالت جدتي



    مصر أمى التى أغار عليها

  10. #30

    تاريخ التسجيل
    Jan 2008
    الدولة
    Saudi Arabia
    العمر
    52
    المشاركات
    757
    أمال ايه يا زمل بس .. هيه كيميا أونطه!! ... و بعدين أنا شايفك مع المعلم غتوت ساعة يرضى عنك و ساعة يقلب عليك .. بصراحة ما هانش عليا ... احنا برضو ولاد كار (شكلنا هنعمل عصابة زي بتاعة حمادة و توتو - بس مع الفرق اننا كيماوي )



    فين صاحب المحل ده؟؟ ولا نشمعوه
    يا مصر إنّي قد عشقت رباكِ = و الشوق يضنيني..ليوم لقاكِ

    -----


صفحة 3 من 34 الأولىالأولى 1234513 ... الأخيرةالأخيرة

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
تابع صفحتنا على الفيس بوك