النتائج 1 إلى 9 من 9

الموضوع: خاص/ لا تضغط

  1. #1

    تاريخ التسجيل
    Jul 2003
    الدولة
    بلد الاقامة السويد
    المشاركات
    92

    تعجب خاص/ لا تضغط

    بدون تعليق


    نيللي

    :131: :139: :131:

  2. #2

    تاريخ التسجيل
    Apr 2002
    الدولة
    اقروا الفاتحة لأبو العباس
    المشاركات
    16,282
    يخرب بيت الفضول وسنينه
    ايه اللي دخلني بس

    شكرا يا نيللي على موضوعك اللذيذ



    بسنت




    حكمة وقالها هريدي
    لف في أي منتدى براحتك .. في غير اللؤلؤة مش حتاخد راحتك



  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Oct 2002
    الدولة
    سوريه حمص
    المشاركات
    710
    ان الفضول من طبيعة البشر

    شكراً على المقلب الظريف
    التعديل الأخير تم بواسطة عبدالحكيم ; 02-08-2003 الساعة 03:40 PM
    ما كان لله فهو المتصل وما كان لغير الله فهو المنفصل

    عبدالحكيم

  4. #4

    تاريخ التسجيل
    Apr 2002
    الدولة
    القاهرة
    العمر
    42
    المشاركات
    25,586
    بيتهيألي يا نيلي كده أحلي ههههههههه

    يا اقرب مني ليا... يا كل الدنيا ديا... يا اجمل حاجة فيا ونور عينيا وحشتني!
    ليالي تغيب عليا ولسه فاكرك يا حبيبي... يا غايب عن عينيا ولسه شايفك ياحبيبي
    بحبك وانت عارف اد ايه انا روحي فيك... ومين في الدنيا بعدك يوم ياغالي يحس بيا




    LolosMail.blogspot.com
    الحمدلله

  5. #5

    تاريخ التسجيل
    Jul 2003
    الدولة
    بلد الاقامة السويد
    المشاركات
    92

    إبتسامة عريضة

    ههههههههههههههه
    شكرا يا بسنت على مرورك
    و اصحك تعمليها مرة تانية
    علشان تحرمى

    و شكرا لك أخي عبد الحكيم
    على مرورك و ردك

    و ان شاء الله تعيشوا و تاكلو غيرها :D:D:D

    محبة المقالب
    نيللي

    :131: :139: :131:

  6. #6

    تاريخ التسجيل
    Jul 2003
    الدولة
    بلد الاقامة السويد
    المشاركات
    92
    الله يسامحك يا ابن البلاد
    تعملها فيني
    و انا فرحانه و حطق من الضحك :D:D:D
    تجى انت و تعملها فينى
    بس لو توقع في ايدي

    لا كده مش حلوة
    وانا مش قادرا ارد على الجماهير الغفيرة :D
    و كمان الماوس عندي عطل من كتر النقر

    اشوف فيك يوم

    بس بردو تعيش و تاكل غيرها

    انا حرمت مش حعيدها تانى بس شيلها عشان اعرف ارد

    كارهة المقالب
    نيللي

    :131: :139: :131:

  7. #7

    تاريخ التسجيل
    Mar 2003
    الدولة
    مصر
    العمر
    31
    المشاركات
    1,773
    ههههههههههه
    شكرا يا ابن البلد الف شكر..
    اجمل حاجة لما يكون معانا خبير يرد على المقالب بمقالب تاني..
    وشكرا يا نيللي على الموضوع اللي ضيع وقتي الثمين جدا جدا جدا ..

  8. #8

    تاريخ التسجيل
    Apr 2002
    الدولة
    القاهرة
    العمر
    42
    المشاركات
    25,586
    بجد أشيلها
    يعني عايزاها لينك بس ههههههههه:D
    و عايزاني أرجعها زي مكانت يا ريت تقولي وتحياتي لك



    شوفتي يا جنان أي خدمه ههههههه

    أدينا بنتسلي
    بس الفضل يرجع لربنا ثم نيلي طبعا محبه المقالب هههههههههههه :D

    يا اقرب مني ليا... يا كل الدنيا ديا... يا اجمل حاجة فيا ونور عينيا وحشتني!
    ليالي تغيب عليا ولسه فاكرك يا حبيبي... يا غايب عن عينيا ولسه شايفك ياحبيبي
    بحبك وانت عارف اد ايه انا روحي فيك... ومين في الدنيا بعدك يوم ياغالي يحس بيا




    LolosMail.blogspot.com
    الحمدلله

  9. #9

    تاريخ التسجيل
    Jul 2003
    الدولة
    بلد الاقامة السويد
    المشاركات
    92
    كدا يا جنان
    شمتانه فيني
    بس اللي مصبرني انك اكلتيها
    هو انتوا بتدخلوا هنا ليه :confused:
    هو مش مكتوب خاص لا تضغط
    يبقى ذنبي انا ايه

    يلا متل ما قال المثل
    من حفر حفرة لأخيه وقع فيه
    اديني وقعت فيها طلعني بقا يا ابن البلد
    ايوة عاوزاك ترجعها زاي ما كانت
    مش شايف الجماهير ازاي مستنيى فطوابير :D
    حرد عليهم ازاي
    تعبت من كتر النقر

    بس بتعرف ... حلوة
    خلتني اعصب و اشد فشعري
    عقبالك يا رب
    حردهالك مش حنساهالك
    ايوة محبة المقالب

    مع التحية
    نيللي

    :131: :139: :131:

المواضيع المتشابهه

  1. [البورصة] قوة الدولار الامريكي تضغط على الذهب بالسلب avafx
    بواسطة سمارت تريدر في المنتدى قاعة البورصة ورجال الأعمال
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 10-06-2011, 10:28 PM
  2. كلينتون تضغط لاستئناف مفاوضات السلام
    بواسطة رويتر في المنتدى الأخبار اليومية
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 01-11-2009, 12:50 AM
  3. اتحداك تضغط على الفلاش ده
    بواسطة رجل رومانسى في المنتدى قاعة التصميم والجرافكس
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 08-05-2008, 11:40 PM
  4. شارك فى بناء مسجد بضغط زر
    بواسطة ommena في المنتدى لقاءات في حب الله
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 04-04-2007, 11:02 AM
  5. ربع المصريين مصابون بضغط الدم المرتفع
    بواسطة مصراوى في المنتدى قاعة الصحة
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 30-09-2003, 12:43 PM

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
تابع صفحتنا على الفيسبوك