صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 23

الموضوع: ((عبد المعين .. عمره ما بيعين)) إوعوا يفوتكم الموضوع القنبله ده

  1. #1

    تاريخ التسجيل
    Feb 2006
    الدولة
    egypt
    المشاركات
    425

    إبتسامة عريضة ((عبد المعين .. عمره ما بيعين)) إوعوا يفوتكم الموضوع القنبله ده

    بصراحه كنت محتار أحط الموضوع اللقطه ده فين

    فى القاعه العامه ...والا قاعة السيارات ...والا قاعة فك التكشيره

    لكن اتكلت على الله وحطيته فى قاعة الصور ((قسم العجائب والغرائب)) لقيام الماده الاساسيه فيه على الصور وعلى الطرافه

    أسيبكم مع الصور بقى ... ومش حوصيكم على تعليقاتكم


    ( 1 )




    ( 2 )




    ( 3 )





    ( 4 )





    ( 5 )





    ( 6 )





    ( 7 )






    وتعليقى انا بقى وعلى رأى المثل ((جبتك يا عبد المعين تعينى ..... لاقيتك يا عبد المعين عايز تتعان ))

  2. #2

    تاريخ التسجيل
    Feb 2006
    الدولة
    germany
    المشاركات
    1,533

    مصري



    هى العربيه وقعت فى مثلث برمودا ولا ايه ؟؟؟

    تسلم ايدك على الصور يا raspberry
    غريبه بجد الحاله دى

  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Jan 2007
    الدولة
    المنصورة
    المشاركات
    17
    لا موش كدة هى المنحوس منحوس لة حطو على راسة فانوس هههههههههههههه

  4. #4

    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    الدولة
    فى أى مكان ناطق بلسان الضاد
    المشاركات
    11,365
    ههههههههه
    الصورة مكررة فى قاعة االسيارات

    بس فعلا المنحوس منحوس

    شكرا على الموضوع

  5. #5

    تاريخ التسجيل
    Nov 2003
    الدولة
    مصرية / اسكندرانية / مقيمة في جدة
    العمر
    40
    المشاركات
    5,549
    ايه دة انتو بتتكلموا بجد هههههههههههه
    هو في ايه
    اكيد حد بيزوء العربيات دي ههههههههه
    انا فوجئت بصراحة
    تسلم ايدك يا رب
    ( وَالذَّاكِرِينَ اللَّهَ كَثِيرًا وَالذَّاكِرَاتِ أَعَدَّ اللَّهُ لَهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِيمًا )



    اضغط علي الرابط
    http://www.shbab1.com/2minutes.htm

  6. #6

    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الدولة
    makkah
    العمر
    41
    المشاركات
    22
    هههههههههههههه و الله حلوووووين يا عسل

  7. #7

    تاريخ التسجيل
    Feb 2006
    الدولة
    egypt
    المشاركات
    425
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jemmy


    هى العربيه وقعت فى مثلث برمودا ولا ايه ؟؟؟

    تسلم ايدك على الصور يا raspberry
    غريبه بجد الحاله دى
    جميل اوى تعليقك يا جيمى

    شكرا على تواجدك وتعليقك الطريف

  8. #8

    تاريخ التسجيل
    Dec 2004
    الدولة
    USA
    المشاركات
    5,090
    يالهوي!!!!!!!!!!!!
    دا انا لما شفت الونش الكبير جه قلت جالك الفرج

    ياترى القصة خلصت على ايه ؟

    من أمن العقوبة أساء الأدب ...


  9. #9

    تاريخ التسجيل
    May 2006
    الدولة
    بيـن البشــر
    المشاركات
    4,396
    الصور دى لما شوفتها قبل كده موتتنى من الضحك
    بس دلوقتى أتذكرتها تانى
    نحس نحس يعنى
    شكرا يا راسبرى
    فى كل طريق سد عالى شايفــاه العيون.
    ويمكن أكون أو لا أكون .. !!



  10. #10

    تاريخ التسجيل
    Feb 2006
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    10,472
    ياااااااااه فكرتنى بالصور دى تحفة
    انا اول مرة شوفتها فطست على روحى م الضحك
    ودلوقتى برضه ضحكت جدا على المأساة اللى هما فيها
    الحكاية شكلها أصلا مخلصتش تقريبا ولسه بيحاولوا بطلعوهم م المية
    شكرا يا راسبرى على الموقف الجميل والصور الجميلة

    لا تنسحبوا .... عانوا الآن وعيشوا باقي عمركم أبطال





صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. الفيلم القنبله العمامه افيون الصفويه حمل الان
    بواسطة محب الصحابه في المنتدى لقاءات في حب الله
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 22-05-2009, 04:52 AM
  2. مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 27-08-2007, 09:53 PM
  3. مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 17-09-2006, 06:18 AM
  4. مسابقة جديدة .. بس سهلة فعلاً .. إوعوا تفوتكم .. صدقوني
    بواسطة الصعيدي في المنتدى لقاءات في حب الله
    مشاركات: 84
    آخر مشاركة: 01-10-2005, 09:54 AM

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •