صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 12

الموضوع: زوجة تبيع زوجها

  1. #1

    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    الدولة
    فى أى مكان ناطق بلسان الضاد
    المشاركات
    11,365

    زوجة تبيع زوجها

    مش عارف الخبر العجيب دة فى اى جريدة بصراحة


    اللى عنده فكرة على القصة ياريت يوضحها لنا
    الصور المرفقة الصور المرفقة

  2. #2

    تاريخ التسجيل
    May 2006
    الدولة
    بيـن البشــر
    المشاركات
    4,396
    هيا وصلت للدرجة دى
    طب خير والله خير
    فى كل طريق سد عالى شايفــاه العيون.
    ويمكن أكون أو لا أكون .. !!



  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    الدولة
    فى أى مكان ناطق بلسان الضاد
    المشاركات
    11,365
    هيا وصلت للدرجة دى
    طب خير والله خير
    __________________
    شوفت بقا
    عشان كلة ياخد بالة

  4. #4

    تاريخ التسجيل
    Jan 2007
    الدولة
    خارج حضن بلدي
    المشاركات
    22
    أنا بقول المبلغ شويه
    الراجل صحتو ماشاء الله حلوه يستاهل اكتر من كده
    قول لزمان ارجع يا زمان

  5. #5

    تاريخ التسجيل
    Dec 2006
    الدولة
    السويس
    العمر
    42
    المشاركات
    37

    إبتسامة عريضة الحمد لله

    الحمد لله على نعمة العذوبيه لحد يشترلىنى و لاحد يبعنى

  6. #6

    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    الدولة
    فى أى مكان ناطق بلسان الضاد
    المشاركات
    11,365
    أنا بقول المبلغ شويه
    الراجل صحتو ماشاء الله حلوه يستاهل اكتر من كده
    لا الملبغ ف وقتة مش شوية هههه

    شكرا على التعليق


    الحمد لله على نعمة العذوبيه لحد يشترلىنى و لاحد يبعنى
    شوفت بقا ياتامر على رأى المثل اللى خرج من داره ......... ههههههه
    شكرا على المرور والتعليق

  7. #7

    تاريخ التسجيل
    Feb 2007
    الدولة
    القاهرة
    العمر
    33
    المشاركات
    21
    l2 bsarha wel zoge zay elamer ystahel ytba3

  8. #8

    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    الدولة
    فى أى مكان ناطق بلسان الضاد
    المشاركات
    11,365
    l2 bsarha wel zoge zay elamer ystahel ytba3
    اهلا مرنا
    شكرا على التعليق واهلا بيكى فى المنتدى

  9. #9

    تاريخ التسجيل
    Dec 2004
    الدولة
    USA
    المشاركات
    5,090
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ازيك يا صلادينو لسه كنت باقول الصبح صلادينو مش باين

    انا طبعا اشك في صحة الصورة والخبر لان القانون المصري وان اباح الخلع فلا يمكن ان يبيح السخف المكتوب دا
    الخلع اصلا في الدين وهو فقط تم تفعيله في القانون الوضعي
    ثم بالعقل كده هل شكل الزوجتين يمكن ان يتناسب مع الزوج
    انا لا انتقص من قدره ولكن واضح الفرق البين في الشريحة الاجتماعية
    فلو كان من اثرياء الصعيد لما سمح لزوجته بما فعلت ولا سمح لها اصلا بالتصوير بهذه الخلاعة
    ولو كان من فئة المقاولين الصعايدة فنفس الامر
    ولو كان من فئة البوابين لما ارتضت واحدة منهما بالزواج منه

    الافتراءات كثيرة على النت والفبركات اكتر

    بس دي الاغرب من نوعها بصراحة يا صلادينو

    من أمن العقوبة أساء الأدب ...


  10. #10

    تاريخ التسجيل
    Oct 2004
    الدولة
    الاسكندرية
    العمر
    48
    المشاركات
    2,351
    غريب والله
    بيدووووووووووووو


صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07-09-2010, 01:50 PM
  2. الكويت: زوجة سابقة تعترف باحراق خيمة عرس زوجها
    بواسطة رويتر في المنتدى الأخبار اليومية
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 17-08-2009, 11:10 AM
  3. زوجة تتلقى ايميل من زوجها الميت
    بواسطة camella في المنتدى قاعة فك التكشيرة
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 07-09-2006, 12:33 PM
  4. أمرأة تبيع زوجها مقابل 900$ لأمرأة أخرى
    بواسطة AbuFaisal في المنتدى القاعة العامة
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 14-05-2004, 06:59 AM
  5. تعالو نلعب شوية ........ و نقتل بعض شوية ........ لعبة حربية
    بواسطة ta3mia في المنتدى قاعة القضايا السياسية
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 24-02-2003, 09:19 AM

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •