صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 12

الموضوع: دلع البنااات & دلع الاولاد

  1. #1

    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    الدولة
    بيت العز
    العمر
    37
    المشاركات
    231

    إبتسامة عريضة دلع البنااات & دلع الاولاد




    البنت أحسن من الولد


    بعد التدقيق والتدوير والتنقيب اثبتت التحريات ان البنت احسن من الولد والاسباب:


    *تتكلم براحتها في التليفون وابوها او جوزها اللي هيدفع
    الفاتوره


    *البنت مش ملزمه تجهز نفسها ابوها او خطيبها اللي هيدفعو دم قلبهم


    *مفيش حد بيبص علي بدله العريس كله بيركز في فستان العروسه


    *لو واحده عملت مخالفه مرور تعيط شويه للظابط وهو يعديها ، لو راجل هياخد علي دماغه


    *البنت مش ملزمه تدفع ضرايب ابوها او جوزها بيدفعوها
    *لو واحده مدتش لقرايبها عديه مفيش حد هيتكلم ولا يقول ياه دا راجل تبت
    وبخيل


    * لو واحده متاخره علي المحاضره ممكن الدكاتره يدخلوها لو ولد يقولوله روح يا بابا كمل بره في الشمس


    * لو حصل زعل بين البنت وباباها مش هيطردها بره البيت بس هي يدوب تدخل الاوده وتعيط شويه وبابا يروح يصالحها، أما الولد فيدوب يلحق مكان ينام فيه جنب البواب

    دلع
    البنات :
    ياختي قميله (سنتين )

    يا عسوله (5 سنين)
    يا عروسه (12سنه)
    يا قمر (18سنه)
    يا هانم (40 سنه)
    يا ست الكل
    (50سنه)
    يا أم العيال (60سنه)

    دلع الأولاد:
    انت ياد ( 10 سنين)
    انت يا شحط انت بقيت طول الباب اهوه (18 سنه)
    يا راجل (40 سنه)
    يا عم الحج (50 سنه)

    يا راجل يا عجوز منخيرك اد الكوز (60سنه)


    شوفتوا بقى ان البنات مظلومين اوى وحقهم
    را يح!!!!!

    مش عايزة اسمع صوت وله ولد هنا خالص...........

    و طبعا المرأه نصف المجتمع وممكن تكون المجتمع كله

    ههههههههههههههههههههههههههه


    قريت الموضوع ومره عجبني وحبيت انتو كمان تقروه وتعطوني رائيكم

  2. #2

    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    الدولة
    بيت العز
    العمر
    37
    المشاركات
    231
    قولولى ايه رئيكم يا بنات ويا شباب
    التعديل الأخير تم بواسطة ريحانة الاسلام ; 10-08-2006 الساعة 02:20 PM

  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    الدولة
    بيت العز
    العمر
    37
    المشاركات
    231
    هههههههههههههههههههه

  4. #4

    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    الدولة
    مصر الحبيبه
    العمر
    37
    المشاركات
    413
    ههههههههههههههههههههههههههه
    موضوع جامد جدااااااااااااااااااا
    وروعهههههههههه
    بس يارب ميزعلوش اخوتنا الاولاد
    مرسيه أختى ريحانه
    تحياتى

  5. #5

    تاريخ التسجيل
    Apr 2004
    الدولة
    فى الفضاء مع النجوم
    العمر
    31
    المشاركات
    238
    الحمد الله انو انا بنت
    هههههههههههههههههههههههه
    مصرية وبنت ناس

    واغلى من كل الناس

    واحلى من الاماس

    وعشرتى ترفع الراس
    -----------------

  6. #6

    تاريخ التسجيل
    Feb 2006
    الدولة
    In rainbow
    العمر
    35
    المشاركات
    549
    طبعا البنات مبسوطين لكن لأ الكلام ده دليل على ان الولاد اهم من البنات ليييييييييه؟
    قولتولى ليه .... طيب اول حاجه لو مفيش راجل مفيش حد هيدفع فاتوره التليفون فالشركه هتفلس و هتقفل و نرجع لزمن الرسايل تانى
    دى طبعا حاجه واحده من كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
    يبقى مين اهم

    تحياتى
    اذا ما خلوت بريبه فى ظلمه .....................و النفس داعيه الى العصيان

    فاخش من نظر الاله و قل لها .....................ان الذى خلق الظلام يرانى
    سبحان الله و بحمده ..سبحان الله العظيم

  7. #7

    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    الدولة
    بيت العز
    العمر
    37
    المشاركات
    231
    لا طبعا يا kalecoper البنات مش زى ما أنت بتقول

    وبعدين الرسايل افضل كتير عارف ليه..........
    المثل بيقول (الخطاب ) نصف المشهده

    تحياتى

  8. #8

    تاريخ التسجيل
    Jul 2006
    الدولة
    مصر
    العمر
    33
    المشاركات
    553
    تحفه بجد جميله يا قمر يا عسل
    تحياتى
    المراه نصف المجتمع وتربى النصف الاخر

  9. #9

    تاريخ التسجيل
    May 2006
    الدولة
    alexandria
    العمر
    35
    المشاركات
    85
    في مساواة بين الطرفين

  10. #10

    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    الدولة
    بيت العز
    العمر
    37
    المشاركات
    231
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the Mask
    في مساواة بين الطرفين
    لا طبعا ازاى بقى البنت الرقيقه زى ا لولد
    مش ممكن طبعا !!!!!!!!!!!!!!!!

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. البنات اسرع فى النطق من الاولاد
    بواسطة البحار العاشق في المنتدى قاعة الأسرة
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 12-08-2006, 11:39 PM
  2. تخيلوا البنات يخطبون الاولاد
    بواسطة ابن سوريا في المنتدى قاعة فك التكشيرة
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 17-11-2004, 10:27 AM
  3. @@ويقولون البنات اشطر من الاولاد@@
    بواسطة رقة الورد في المنتدى قاعة فك التكشيرة
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 05-04-2004, 05:23 PM

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •