النتائج 1 إلى 8 من 8

الموضوع: ممدوح اسماعيل هرب طيب عمرو فين..............؟

  1. #1

    تاريخ التسجيل
    Mar 2006
    الدولة
    رؤيا
    المشاركات
    2,631

    ممدوح اسماعيل هرب طيب عمرو فين..............؟

    [grade="B22222 B22222 FF4500 FF4500 000000"]بعد كارثة العباره و بعد هروب ممدوح اسماعيل الى الخارج
    وبعد اثارة العديد من التساؤلات عن الشخص الذى عينه عضو بمجلس الشورى
    و التساؤل عن تعيينه عضو مجلس ادارة موانئ البحر الاحمر
    طيب احنا عالم طيبين و هنصدق ان مالوش علاقه و لا اتصالات
    و ان الراجل هرب قبل ماسيادة النائب العام اصدر قرار بضبطه
    طيب النائب العام مايعرفش يصدر قرار بضبط عمرو ممدح اسماعيل
    الذى رفض خروج قوارب لنجدة الضحايا خاصة ان لديه قاربين سرعتهم كبيرة يصلان الى موقع الحادث فى ساعة واحدة
    بلاش طيب مش هو كان عارف ان العباره بتاعتهم غرقت و مبلغش المينا
    و لا ارواح الف واحد فداء سى عمرو[/grade]

  2. #2

    تاريخ التسجيل
    Jan 2006
    الدولة
    Cairo, Egypt, Egypt
    العمر
    56
    المشاركات
    607
    طيب النائب العام مايعرفش يصدر قرار بضبط عمرو ممدح اسماعيل
    اعتقد ان سيادة النائب العام لم يكن يعرف اسمه الثلاثى
    الاولة نسمى بسم الله وندعى وقولوا ورايا آمين
    التانية نصلى على النبي ونسلم على الصحابة أجمعين
    التالتة سلام لمصر بلدي أم الناس الطيبين
    الرابعة سلام على صحبتنا ونبدأ.....كلامنا مع السهرانين

  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Mar 2006
    الدولة
    رؤيا
    المشاركات
    2,631
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أيمن جبارة
    اعتقد ان سيادة النائب العام لم يكن يعرف اسمه الثلاثى
    طيب فيه حد فى المنتدى هنا ممكن يعرف اسم عمرو ابن الريس ممدوح اسماعيل صاحب العباره اللى غرقت اسمه ايه و بالمره يبلغه لسيادةالنائب العام علشان يلحق يتصرف و يطلع قرار بالقبض عليه و التحقيق معه بعد مايهرب هو كمان

  4. #4

    تاريخ التسجيل
    Apr 2006
    الدولة
    القاهرة وطن يحيا فينا قبل ان نحيا فيه
    المشاركات
    279
    السلام عليكم
    اظن يا اخوانى وبعض الظن اثم ان سيادة عمو ممدوح حب يلعب دور فى حل ازمة الكثافه السكانيه
    واكيد النائب العام فاهم كده والا طبعا كان اخد موقف من اللى بيحصل .... مش كده ولا ايه

  5. #5

    تاريخ التسجيل
    Jun 2005
    الدولة
    مصر و ليس EGYPT
    المشاركات
    12,723

    تعجب يا داخل مابين البصلة و قشرتها ما ينوبك إلا صنتها...

    عمرو فى لندن مع أبوه و أختهم هى اللى فى مصر و كذلك مسز ممدوح فى مصر... معلومات مصدرها "القاهرة اليوم" لعمرو اديب أوربت و طبعا كلكم عارفين مين هو البرئ فى هذا الموضوع و كذلك فى أى مصيبة تحدث فى مصر..

    يقولوله يا ريس القضاة زعلانين و غضبانين يرد و يقول أنا مالى هم زعلانين مع بعض يقعدوا مع بعض و يحلوا المشاكل اللى بينهم مالى أنا و مالهم و على رأى المثل يا داخل مابين البصلة و قشرتها ما ينوبك إلا صنتها!...

    يقولوله يا ريس ممدوح خرج من مصر يرد و يقول مالى أنا و مجلس الشورى شوفوا مين فى مجلس الشورى سمح ليه يخرج و يسافر و على رأى المثل يا داخل مابين البصلة و قشرتها ما ينوبك إلا صنتها!...

    يقولوله يا ريس قانون الطوارئ أتمد يا ريس يرد و يقول مالى أنا و مال مجلس الشعب.. الأغلبية قالت أيوه مالى أنا و مالهم و على رأى المثل يا داخل مابين البصلة و قشرتها ما ينوبك إلا صنتها!...

    يقولوله يا ريس أحمد نظيف و العادلى بيكرهوا مجلس الشعب يدوبك راحوا المجلس خمس دقايق و مشيوا على طول يرد و يقول مالى أنا و مال أحمد نظيف و العادلى و على رأى المثل يا داخل مابين البصلة و قشرتها ما ينوبك إلا صنتها!...

    يقولوله يا ريس بلاش توريث يا ريس يرد و يقول حاجة بينى و بين أبنى حبيبى جمال مالكم أنتم و مالى أنتوا متعرفوش المثل اللى بيقول يا داخل مابين البصلة و قشرتها ما ينوبك إلا صنتها!...


    أنتوا متعرفوش المثل اللى بيقول يا داخل مابين البصلة و قشرتها ما ينوبك إلا صنتها!...
    التعديل الأخير تم بواسطة دكتور مهندس جمال الشربينى ; 01-05-2006 الساعة 05:50 PM

  6. #6

    تاريخ التسجيل
    Apr 2006
    الدولة
    القاهرة وطن يحيا فينا قبل ان نحيا فيه
    المشاركات
    279
    السلام عليكم
    يا دكتور جمال هدانا الله واياكم الى سبيل الرشاد
    انا اصلا مابحبش البصل حضرتك هتخلينى امنعه تماما من البيت كله

  7. #7

    تاريخ التسجيل
    Mar 2006
    الدولة
    رؤيا
    المشاركات
    2,631

    يقولوله يا ريس بلاش توريث يا ريس يرد و يقول حاجة بينى و بين أبنى حبيبى جمال مالكم أنتم و مالى أنتوا متعرفوش المثل اللى بيقول يا داخل مابين البصلة و قشرتها ما ينوبك إلا صنتها!... [/QUOTE]

    سيادتك دايما بتقول اقروا مابين السطور طيب فيه هنا ايه بقى بين السطور هـ هـ هـ هـ هـ
    تقدر تقولى فيه حاجه بين السطور
    انا عن نفسى بقول مفيش حاجه بين السطور
    جايز حد يقول ان فيه حاجة و يعرف يفهمنى

  8. #8

    تاريخ التسجيل
    Jun 2005
    الدولة
    مصر و ليس EGYPT
    المشاركات
    12,723

    إبتسامة عريضة تفهمها و هى طايره

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amshendy
    يقولوله يا ريس بلاش توريث يا ريس يرد و يقول حاجة بينى و بين أبنى حبيبى جمال مالكم أنتم و مالى أنتوا متعرفوش المثل اللى بيقول يا داخل مابين البصلة و قشرتها ما ينوبك إلا صنتها!...
    سيادتك دايما بتقول اقروا مابين السطور طيب فيه هنا ايه بقى بين السطور هـ هـ هـ هـ هـ
    تقدر تقولى فيه حاجه بين السطور
    انا عن نفسى بقول مفيش حاجه بين السطور
    جايز حد يقول ان فيه حاجة و يعرف يفهمنى[/quote]

    لا يا أمشيندى أنا كنت فاكر انك مفتح و ابن بلد و تفهمها و هى طايره ...لازم مزكوم و عندك برد ...اللى بين السطور هو صنة البصلة يا حدق..روح سلك مناخيرك و أنت تشم اللى بين السطور!

المواضيع المتشابهه

  1. عمرو أديب .. وحَازم أبو اسماعيل
    بواسطة latnsallah في المنتدى قاعة القضايا السياسية
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 16-06-2011, 04:38 PM
  2. رفع حظر السفر عن ممدوح اسماعيل واسرته
    بواسطة عمرو صالح في المنتدى قاعة القضايا السياسية
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 02-07-2006, 09:45 PM
  3. دعوة للدكتور عمرو اسماعيل ان يكتب في هذة القاعة الايمانية
    بواسطة قلم رصاص في المنتدى لقاءات في حب الله
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 27-08-2004, 11:56 PM
  4. رسالة مفتوحة للاستاذ الدكتور / عمرو اسماعيل والجميع
    بواسطة gamalelnagar197 في المنتدى قاعة القضايا السياسية
    مشاركات: 20
    آخر مشاركة: 11-08-2004, 06:27 AM

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
تابع صفحتنا على الفيس بوك