يمنع منعا باتا وضع روابط تحميل لأي موسيقى أو أغاني أو برامج أو أي ملفات أو مواد ذات حقوق ملكية فكرية
وأي مشاركة مخالفه لحقوق الملكية الفكرية والنسخ والتوزيع مهما كانت سيتم حذفها وإيقاف عضوية صاحبها فورا
برجاء مراجعة قوانين المنتدى

صفحة 1 من 9 123 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 87

الموضوع: رحلة فى ذكرياتنا فى المنتدى....

رحلة فى ذكرياتنا فى المنتدى....

انا يا جماعة النهاردة هقعدكم فى غرفة هادية وهسيبكم فيها مع كاسيت وشوية موسيقى وممكن تختاروا الموسيقى اللى تعجبكم

وهجبلكم ورقة بيضا واقلام كتير نقى منها القلم باللون اللى بتبحه وعايزة كل عضو وعضوة يكتبلى ذكرياته او مذكراته من اول ما دخل المنتدى

انا مستنية اوراقكم اللى هتتلون بذكرياتكم

وسلامـــــــــــــى

اللهم اجعلنى من حفظة ومعلمين كتابك

انا هبدا بنفسى عشان اوضح الفكرة شوية

انا هقعد فى الغرفة الهادية دى واشغل نور هادى وهشغل موسيقى هادية لعمر خيرت او ياسر عبد الرحمن

دخولى المنتدى
    ــــــــــــــــــــــــــ
    انا دخلت المنتدى عن طريق موقع جوجل كنت بعمل بحث عن ستار اكاديمى فتلقيت موضوع لعضو اسمه واد كول مش معقول وبعدين اقعدت الف فى المنتدى واتفرج فعجبنى قوى وكانت دى اول مرة ادخل فيها منتديات ومعرفش ليه كنت مبسوطة قوى ومعرفتش اشارك فى اى منتدى ولا اتاقلم مع منتدى تانى غير ده ودخلت شاركت على طول من غير ما اعمل حفلة فى قاعة التعارف ودخلت واتفرجت وشاركت وبقيت اتعرف على الاعضاء واحدة واحدة بس بصراحة مش فاكرة انا دخلت كتبت فى اى موضوع

حاجات فرحتنى قوى
    ــــــــــــــــــــــــــــــ
    كنت لسه داخلة المنتدى قريب ولسه عضوة جديدة يعنى محدش يعرفنى او معروفة فى المنتدى وكان يومها عيد ميلادى ودخلت المنتدى الصبح عادى واتلقيت حفلة لعيد ميلادى كان عاملهالى عمرو صالح (بشكرك جدا عليها فعلا اليوم ده اسعدتنى جداااااااااااااااااااااااااااااااا واقعدت الف فى البيت كله واقول لماما واختى واخويا حتى بابا اول ما رجع من الشغل قلتله بابا اصحابى فى المنتدى عملولى حفلة عشان عيد ميلادى وكنت كل ما اقولهم اوريهالهم على المنتدى ففعلا شكرا جدا ده موقف اسعدنى جدا)

اعضاء اتصاحبت عليهم من اول ما دخلت
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
    اول ما دخلت اتعرفت على سلوى باشمهندسة عسولة وكانت فعلا عسولة ولذيذة خالص واتصاحبنا بسرعة يمكن فى بداية المعرفة بعض سالنا بعض عن الحاجات اللى بنحبها واللى بنكرها وممكن يكون حصل فى الاول خلاف بينا بسيط على اختلاف فى الشخصية مش اكتر لكن عدينا الموضوع بسرعة جداااااااااا ودلوقتى بقينا اكتر من اصحاب واستمتعت جدا بصداقتها حسيت انها فيها منى شوية

اتعرفت على نوسة وكانت ما شاء الله عسولة خالص ومازالت ودايما كانت بتسال عنى ولما بغيب لازم تطمن عليا من اى حد نعرفه وكمان اتعرفت على عمرو صالح وكنت سعيدة بمعرفته لانه صاحب حفلة عيد ميلادى اتعرفت كمان على روزالين وما شاء الله عليها طيبة خالص وكمان اتعرفت على ميس نور وما شاء الله عليها زى السكر وحنينة قوى وعسولة والنهاردة كنت مبسوطة قوى لما اتلقيت رسالة جاتلى من ميس نور على موبايلى واتبسطت اكتر لما كلمتها وكلمت ابنها الصغير وكنت سعيدة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا بسماع صوتهم واتبسطت قوى بمعرفتهم واتعرفت كمان على مظلوم ما شاء الله عليه طيب قوى وخدوم ودمه ما شاء الله زى السكر وبعتبره فعلا اخ ليا وسعيدة بمعرفته كمان اتعرفت على اسماء طلعت وما شاء الله عليها عسولة وطيبة جدااا ذوق وبتسمع الكلام على طول وكنت سعيدة بسماع صوتها عشان كانت بطمنى عملت ايه فى بحث ليها وطبعا العزيزة عليا اوشا ام محمد ما شاء اله عليكى زى السكر وطيبة قوى وحبوبة خالص بجد ببقى مبسوطة لما اتكلم معاها ربنا يديم الاخوة

من اصحابى اللى شوية جداد واتعرفت عليهم كانت داريا او ايمان ما شاء الله عسولة وطيبة قوى استفدت منها كتير عقلها ما شاء الله كبير وحبوبة قوى وبتبحب انها تتعرف على اصحابها كويس قوى ولو عرفتهم كويس بتحبهم قوى وبجد كنت سعيدة جدااااااااااااااااااااااااا بمعرفتها وبقت اخت غالية عليا كمان اتعرفت على بسمة امل وما شاء الله عليها لذيذة جدااااااااااااااا وطيبة قوى وذوق خالص واسعدتنى كتير بمكالمتها ليا فى العيد عشان تقولى كل سنة واتنى طيبة واسعدتنى قوى ربنا يخليكى يا بسمة وعرفت البروف سمسمة عسولة خالص وخدومة جدا بس يمكن متعرفتش عليها كتير لاننا مش بنتكلم مع بعض كتير كمان لوست عرفتها واتعرفت عليها بس اتكلمنا مرة او اتنين بس كنت سعيد بمعرفتها والعسل غدير او نعناعة حبوبة قوى وعسولة وكانت بتطمن عليا على طول وانا فى مصر وكانت بتزعل خالص لما باسافر وما شاء الله عليها عسولة خالص وطيبة قوى وعلى نيتها ودكتورتى الحلوة اللى بحبها قوى لله فى الله وكانت وحشانى قوى وانا مسافرة حنان او نونا بجد انتى عسل ما شاء الله عليكى

اصحابى بقى الجداد قوى كانت بوكى بوكى ما شاء الله عليها سكر خالص وصوتها كله فرح وسعادة وطيبة قوى وعشرية جدااااااااا وكنت سعيدة قوى بمعرفتها وبعتبرها اخت ليا وام احمد او قمر الليل طيبة جدا وعسولة وذوق قوى ما شاء الله عليها انا بعتبرها اخت ليا وديدى عروسة المنتدى الحلوة ما شاء الله عليها سكر خالص وعشرية قووووووووى وذوق وبجد اخت ليا

اخواتى بقى الجداد خااااااااااااااااااااااالص كانت حتة سكرة ما شاء الله بنوتة زى السكر وطيبة وعشرية وفعلا حتة سكر ربنا يكرمك يارب وصاحبتى اللى لسه متعرفة عليها من مدة قصيرة قوى وردة النيل كنت سعيدة بثقتها فيا وكلامها معايا وان كان ع المنتدى بس كمان بنت شهريار سعدت بالكلام معاها امبارح ولو اننا مكلمناش كتير بس هى عسولة وكمان اميرة برنسيس كنت سعيدة بالكلام معاها مرة او مرتين وهى كمان ما شاء الله عسولة قوى ومذهلة كمان شخصية ما شاء الله زى السكر وعسولة قوى وحبوبة ومبتحبش حد يزعلنى ربنا يكرمك يارب

اما بقى صديقتى الحنونة الطيبة الذوق اللى كانت معرفتى عن طريق عيد ميلادها وهى جوليا بجد انا بحبك انتى سكر جدا ووفية قوى وربنا ياربا يكرمك

وطبعا مقدرش انسى ابن البلد اللى اتعرفت عليه من خلال اميل كان مبعتولى وما شاء الله اخ كويس جدا ومناكف من الدرجة الاولى وكنت سعيدة بمعرفته

مين تانى الباشمهندس عمرو بيدو كنت سعيدة بمعرفته وعلى ثقته فيا فشكرا ربنا يكرمك

بجد بجد انتوا احلى اخوات فى الدنيا ربنا يكرمكم كلكم ويصلح حالكم وبالكم

اول موضوع كتبته واول موضوع اتثبت
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ
    اول موضوع كتبته كان اسمه لحظة تحول فى لقاءات فى حب الله والحمد لله كان فيه اقبال بعد كده بقى توالت المواضيع فيه منها اتقيمت كويس ومرتين بالظبط اتقيمت وحش مرة عشان كانت فكرة قديمة والمرة التانية عشان كنت بسال سؤال واتفهم غلط اواتاخدعلى اسلوب تريقة بس بعد كده بقى بقيت شطورة وبتقيم حلو فربنا يكرمكم يا مشرفين يا حلوين يا اللى رافعين من معنوياتى واول موضوع اتثبت ليا فكان اوتوجراف المنتدى وبعد كده مركز العلاج الطبيعى فشكرا للمشرفين

ناس اتاثرت بيهم وبحبهم فى الله
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    يمكن هقول اسماء بس لكن كل واحد منهم ليه فضل عليا فى حاجة الاستاذ الصعيدى او ابو يحيى والاستاذ ابراهيم او دراجون شادو وتوت او عصفور الشعر وحسام عمر واشرف المجاهد وسى وولف وسناك وهشام نصار وعبده باشا وفاضل ووالد الصاعق واسيرة الصبر وناس كتيرة قوى معلش بقى لو الذاكرة خانتنى

اسيب المنتدى
    ـــــــــــــــــــــــ

معمريش فكرت انى اسيب المنتدى ولا هفكر انى هاسيبه الا لو انتوا بقى زهقتوا منى

يا جماعة دى مش فضفضة من القلب او احتفال لمرور سنة بينكم ده كلام انا عشته من اول ما دخلت المنتدى ودى ذكرياتى انا هنا فى ابناء مصر كتبتها ليكم كمثال عشان اوضح فكرتى واعرفكم ذكرياتى معاكم هنا

معلش طولت عليكم قوى بس اعذرونى

الصورة الرمزية daria
    daria غير متواجد حالياً عضوة نفخر بها في أبناء مصر

ميرا تسجيل حضور وإعجاب بالموضوع
    إيمان
    رسالة إعتذار للمنتدى وأعضائه.. عودة
    http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?t=54204

موضوع رائع كالعادة يا ميرا
    انا قريت ذكرياتك عن المنتدى وكنت مستحلفة ليك لو مالقتش اسمي
    لكن لقيتك قصرت الشر بصراحة!!!
    وأكيد ناس تانية كتير عملت زيي - لانك من الناس اللي الواحد يحب فعلا انه يسيب أثر في الذاكرة عندهم
    ربنا يكرمك وييسر لك الحال ما شاء الله عليك عاقلة وبتوزني الأمور جيدا

لي عودة طويلة لموضوعك - فقط ادعي لي بإنجاز ما أفعل على نحو ما أريد

من أمن العقوبة أساء الأدب ...

موضوع جميل اوي يا د نسيبة كما تعودت دائما في كل مواضيعك
    مرور سريع ولي عودة ان شاء الله

تسجيل حضور وراجع للموضوع شكرا يادكتوره على الموضوع

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة daria
    ميرا تسجيل حضور وإعجاب بالموضوع
    إيمان
    تسلميلى يا ايمان والحمد لله ان الموضوع عجبك

وانا مستنياكى متتاخريش كتير

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osha
    موضوع رائع كالعادة يا ميرا
    انا قريت ذكرياتك عن المنتدى وكنت مستحلفة ليك لو مالقتش اسمي
    لكن لقيتك قصرت الشر بصراحة!!!
    وأكيد ناس تانية كتير عملت زيي - لانك من الناس اللي الواحد يحب فعلا انه يسيب أثر في الذاكرة عندهم
    ربنا يكرمك وييسر لك الحال ما شاء الله عليك عاقلة وبتوزني الأمور جيدا

لي عودة طويلة لموضوعك - فقط ادعي لي بإنجاز ما أفعل على نحو ما أريد
    ربنا يخليكى يا اوشا ده من بعض ما عندكم والحمد لله ان الموضوع عجبك

وانا مقدرش انسى اوشا حبيبتى والحمد لله ان محصلتش اى حاجة مكناش عايزين يبقى فيه دم فى المنتدى

ربنا يخليكى ليا يا اوشا على الكلام الحول ده مش عارفة اقولك غير شكرا ربنا يكرمك وتنجزى الحاجة اللى بتعمليها بسرعة عشان تيجى تحكيلى

انا مستنياكى وفى انتظارك يا جميل متتاخريش

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم أحمد
    موضوع جميل اوي يا د نسيبة كما تعودت دائما في كل مواضيعك
    مرور سريع ولي عودة ان شاء الله
    تسلميلى يا ام احمد والحمد لله ان مواضيعى بتعجبك

وانا فى انتظارك يا جميل

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zizo_ya_zizo
    تسجيل حضور وراجع للموضوع شكرا يادكتوره على الموضوع
    العفو يا زيزو وانا فى انتظار مشاركتك

وشكرا على مرورك