يمنع منعا باتا وضع روابط تحميل لأي موسيقى أو أغاني أو برامج أو أي ملفات أو مواد ذات حقوق ملكية فكرية
وأي مشاركة مخالفه لحقوق الملكية الفكرية والنسخ والتوزيع مهما كانت سيتم حذفها وإيقاف عضوية صاحبها فورا
برجاء مراجعة قوانين المنتدى

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 19

الموضوع: والله مخنوق جداً

  1. #1

    تاريخ التسجيل
    Aug 2005
    الدولة
    مصر
    العمر
    31
    المشاركات
    24

    غاضب والله مخنوق جداً

    ليه الدنيا دي كده ....
    ليه ما بتسيبش حد ياخد اللي نفسه فيه ...
    انا مؤمن جدا بقضاء الله ....
    بس مش عارف ملخبطة معايا اليومين دول من كل النواحي
    اعمل ايه والله ما انا عارف حتقولي اصبر والله صابر بس لغاية امتي ......
    انبسط ساعة وابكي عشرة ....
    ليه مش عارف حياتي ملخبطة كده كل حاجة نفسي حد يقولي اعمل ايه ....
    حتقولي غير جو ... غيرت مافيش فايدة

    ممكن دلوقتي حد يقولي ايه علاقة ده كله بالسياسة لأن السياسة هي احد اسباب تعكير مزاجي بعد اللي بشوفه وبسمعه وربنا يهدي العصابة اللي شغالة الله ينور....

    اي حد عنده حل لمشكتلي ياريت يشاركني الحزن اللي انا فيه واعتقد ان ده حال معظم الشباب ......
    جراح البهايم


    [img]file:///C:/WINDOWS/Desktop/New%20Folder/untitled2%20copy.jpg[/img]

  2. #2

    تاريخ التسجيل
    Oct 2003
    الدولة
    مصر القاهرة
    العمر
    77
    المشاركات
    3,411
    أولا نسأل هى الخنقة دى من تلوث الجو بالعوادم والأتربة المثارة من كل الأماكن بمصر المحروسة .. أو من تلوث الجو بنفايات الفكر النفعى والإنتهازى الذى أدى إلى ظاهرة تفكك الأسرة والمجتمع ، وانبعاث بعض عوادم الفكر الإنتهازى والمبادئ الهدامة ، فأفسد ذلك مناخنا الطيب الأصيل وأوصلنا وأوصلك إلى حالة الإختناق ..

    عموما طالما أنت طبيب فاستشر حمارك العجوز الراقد بعيادتك .. علّه يفيدك ويفيدنا ..

  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Apr 2004
    الدولة
    قـصـر القـبـة
    العمر
    38
    المشاركات
    5,859
    د. أحمد ...
    أنا كمان مخنوق..
    من الشغل اللي مش جايب همه..
    من ورق الجيش..
    من الخنقة..
    ربنا معاك ومعايا.

    الأصدقاء الثلاثة

  4. #4

    تاريخ التسجيل
    Aug 2005
    الدولة
    فلسطين
    العمر
    40
    المشاركات
    229
    ربنا معاك يا أخ أحمد عامر أهي الدنيا كده

    و علي رأي المثل " وما اليوم إلا مثل أمس الذي مضى "

    بس خليك متفائل شوية لأن ان شاء الله اكيد الدنيا هتتغير و مفيش حاجة بتفضل علي حالها

    تحياتي


  5. #5

    تاريخ التسجيل
    Apr 2004
    الدولة
    EGYPT
    العمر
    46
    المشاركات
    1,999
    بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

    يا أخ احمد ادعو الله ان يفرجها عليك و علينا و على المسلمين جميعا و اعلم انه لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا و على الأكيد ان ربنا لن يظلم احد ابدا و لن يضر احد ابدا

    قول يا رب
    لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

  6. #6

    تاريخ التسجيل
    Aug 2005
    الدولة
    مصــر
    العمر
    34
    المشاركات
    7,421
    د/ أحمد ......يا سلام عمرك أطول من عمرى أنا كمان مخنوقه اليومين دول والمشاكل متجمعه وجايه كلها ورا بعض ولعلمك انا من الناس اللى بيقدروا يعدوا على الأحزان ويعاملوها كأنها شكه دبوس او لسعه مكواه حتوجع شويه وبعدين خلاص.... بس بصراحه يا دكتور الدبابيس بقت كتير قوى وفعلا حاسه زيك بالخنقه لكن فى النهايه منقدرش نقول غير ان ربنا له حكمه فى مرورنا بكل ده ولازم يبقى عندنا ثقه
    فى الله انه بيشلنا دايما الأحسن .......... نعمل ايه حياه ولازم نعيشها بحلوها وبمرها
    ناريمان

  7. #7

    تاريخ التسجيل
    Feb 2005
    الدولة
    الشرقية
    العمر
    34
    المشاركات
    136
    استغفر ربك
    التعديل الأخير تم بواسطة عمرو عامر ; 13-10-2005 الساعة 11:18 AM
    الجنرال
    [img]file:///F:/صور/دين/ramadan_2.gif[/img]
    [img]file:///F:/صور/دين/uaekeys43.gif[/img]

  8. #8

    تاريخ التسجيل
    Aug 2005
    الدولة
    مصر
    العمر
    31
    المشاركات
    24

    كله مخنوق

    واضح من الردود أن معظم الناس عايشين هذه الحالة بسبب الأجواء التي نمر بها ........وعلي رأي المثل جبتك يا عبد المعين تعين لقيتك عليز تتعان.....
    طيب ياريت حد يكون عنده حل جذري لهذه المشاكل أو كان مخنوق وربنا تاب عليه ...........

    يارب استرها علي عبادك
    جراح البهايم


    [img]file:///C:/WINDOWS/Desktop/New%20Folder/untitled2%20copy.jpg[/img]

  9. #9

    تاريخ التسجيل
    Jun 2004
    الدولة
    مصر
    العمر
    45
    المشاركات
    3,836

    مصري

    يا أخي الكريم عود نفسك على هذا ( خلق الإنسان في كبد ))

    كل سنة وانت طيب
    التعديل الأخير تم بواسطة الصاعق ; 13-10-2005 الساعة 11:57 AM
    العسكرية المصرية في عهد الدولة الحديثة
    موقعي الشخصي- متجدد، شرفني بالزيارة

  10. #10

    تاريخ التسجيل
    Aug 2005
    الدولة
    مصر
    العمر
    31
    المشاركات
    24
    شكرا اخي الصاعق
    جراح البهايم


    [img]file:///C:/WINDOWS/Desktop/New%20Folder/untitled2%20copy.jpg[/img]

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. والله والله اللي هيدخل مش هيندم ابدااااااااااااا
    بواسطة mada4top في المنتدى لقاءات في حب الله
    مشاركات: 43
    آخر مشاركة: 04-10-2009, 05:55 PM
  2. مخنوق تعالى هنا
    بواسطة مصراويةجدا في المنتدى قاعة فك التكشيرة
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 15-09-2009, 04:58 PM
  3. والله والله نكت جميلة جدا ياريت تعجبكم
    بواسطة خالد الفارس في المنتدى قاعة فك التكشيرة
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 18-07-2006, 07:55 PM
  4. موضوع مهم جداً وطلب خاص جداً جداً
    بواسطة somy_san في المنتدى قاعة رأيك يهمني
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 22-05-2006, 07:36 PM

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
تابع صفحتنا على الفيس بوك