النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: الجمال الطبيعي

  1. #1

    تاريخ التسجيل
    Jan 2005
    الدولة
    مصر
    العمر
    39
    المشاركات
    13

    الجمال الطبيعي

    قبل

    بعــــد




    قبــل

    بعـــد...




    قبــــل

    بعـــد


    قبــــل

    بعـــد



    قبــــل

    بعـــد


    قبــــل

    بعـــد


    قبـــل

    بعـــد







    قبـــل

    بعـــد







    قبــــل

    بعـــد


    قبــــل

    بعـــد






    قبــــل

    بعـــد


    قبــــل

    بعـــد


    قبــــل

    بعـــد


    قبــــل

    بعـــد












    مــنـــقــــولــــــــــــــــــه







    MJANO

  2. #2

    تاريخ التسجيل
    Apr 2002
    الدولة
    القاهرة
    العمر
    41
    المشاركات
    25,560
    يا عيني علي المكياج وعاميله
    لبس البوصه تبقه عروسه
    بس دي احلي وهي من غير مكياج

    يا اقرب مني ليا... يا كل الدنيا ديا... يا اجمل حاجة فيا ونور عينيا وحشتني!
    ليالي تغيب عليا ولسه فاكرك يا حبيبي... يا غايب عن عينيا ولسه شايفك ياحبيبي
    بحبك وانت عارف اد ايه انا روحي فيك... ومين في الدنيا بعدك يوم ياغالي يحس بيا




    LolosMail.blogspot.com
    الحمدلله

  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Apr 2002
    الدولة
    اقروا الفاتحة لأبو العباس
    المشاركات
    16,282
    يا نهار اثود على رأي اللمبي

    تسلم ايديكي يا مروة على صور الناس اللي كانت المشلفطة قبل التجميل




    حكمة وقالها هريدي
    لف في أي منتدى براحتك .. في غير اللؤلؤة مش حتاخد راحتك



  4. #4

    تاريخ التسجيل
    Jan 2005
    الدولة
    مصر
    العمر
    39
    المشاركات
    13
    شكرا ابن البلد ,بنت مصر علي المرور والتعليق وانا شايفه برده ان الجمال الطبيعي يكسب حتي لو كان ايه
    MJANO

  5. #5

    تاريخ التسجيل
    Dec 2004
    الدولة
    مصر
    العمر
    44
    المشاركات
    5,066
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن البلد
    يا عيني علي المكياج وعاميله
    لبس البوصه تبقه عروسه
    بس دي احلي وهي من غير مكياج
    كنت لسه هاقول نفس الكلمة
    دى فعلا احلى من غير مكياج
    وعموما الموضوع ماشى مع المثل القائل
    ولا بلاش

المواضيع المتشابهه

  1. الحمام المغربي مصنع الجمال
    بواسطة ana blanco في المنتدى قاعة الأسرة
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 21-03-2012, 12:23 PM
  2. الحمام الملكي من اجمل انواع الحمام
    بواسطة رهـف في المنتدى قاعة الصور والأعمال الفنية التصويرية
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 24-03-2011, 11:00 PM
  3. الطبيعي يكسب
    بواسطة حسام عمر في المنتدى قاعة الصحة
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 06-07-2008, 01:25 PM
  4. التطور الطبيعي للزواج
    بواسطة أم أحمد في المنتدى قاعة فك التكشيرة
    مشاركات: 38
    آخر مشاركة: 25-02-2007, 09:53 AM
  5. مدخل إلى بعض الظواهر الطبيعي
    بواسطة ابن سوريا في المنتدى حول العالم
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 24-07-2005, 02:16 PM

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
تابع صفحتنا على الفيس بوك