النتائج 1 إلى 7 من 7

الموضوع: يا لهوتي

  1. #1

    تاريخ التسجيل
    Jul 2002
    الدولة
    الكويت
    المشاركات
    1,301

    يا لهوتي

    يقول المثل من عرف لغة قومآ أمن شرهم
    لكن أنا أقول من عرف لغة قومآ امنوا شره
    كيف؟
    Read below....


    كان في شخص رايح المستشفى يزور صاحبة
    وبعد ما تكلم مع صاحبه سأله من هذا اللي معاك في الغرفة
    فقاله هذا واحد صيني فقال خليني ازوره بالمرة
    واول ما وصل جنبه صار الصيني يصرخ"شون شا شووكما شنن شاو" فصاحبنا قال هذا شكله بيموت وهذي وصيته
    فقام وكتب الكلمات اللي قالها
    وبالفعل بعدها بشوي مات الصيني
    وجاء اهله علشان يستلموا الجثة فراح صاحبنا يعطيهم الوصية
    وسالهم عن اللي قاله

    فقالوا له ان الصيني كان يقول:ابعد تراك واقف على انبوبة التنفس
    الصور المرفقة الصور المرفقة

  2. #2

    تاريخ التسجيل
    Apr 2002
    الدولة
    اقروا الفاتحة لأبو العباس
    المشاركات
    16,282
    عسل والله يا طعمية:D
    الصور المرفقة الصور المرفقة




    حكمة وقالها هريدي
    لف في أي منتدى براحتك .. في غير اللؤلؤة مش حتاخد راحتك



  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Jul 2002
    الدولة
    الكويت
    المشاركات
    1,301
    بنت مصر هي القشطة
    و عسل بالقشطة يا سلام .............. احلي رجيم في الدنيا

  4. #4

    تاريخ التسجيل
    Jul 2002
    الدولة
    كندا
    المشاركات
    5,993
    طع100 انت دائما كدة --دمك سكر
    وروحك حلوة والاهم --قبلك الابيض
    تسلمي امل اختي الغالية
    وحشنا كلامك الجميل القوي
    ابن مصر

  5. #5

    تاريخ التسجيل
    Nov 2002
    الدولة
    cairo
    العمر
    46
    المشاركات
    115
    :D:Dهاهاهاهاهاهاهاهاها
    007

  6. #6

    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    الدولة
    القاهرة
    العمر
    21
    المشاركات
    283

    مبتسم

    مضحكة جدا
    هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

  7. #7

    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    الدولة
    مصر
    العمر
    22
    المشاركات
    180
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ta3mia مشاهدة المشاركة
    بنت مصر هي القشطة
    و عسل بالقشطة يا سلام .............. احلي رجيم في الدنيا
    هههههههههههههه

المواضيع المتشابهه

  1. يا خرابيييييي يا لهوتي يا سوادي
    بواسطة حنين المصرية في المنتدى قاعة فك التكشيرة
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 02-11-2006, 06:41 PM
  2. يا لهوتي يا خرابي ...
    بواسطة اسامة يس في المنتدى قاعة الشعر الفصيح
    مشاركات: 13
    آخر مشاركة: 16-08-2004, 03:11 AM
  3. بتلطم وتقول يا لهوتي يا خرابي ......
    بواسطة اسامة يس في المنتدى قاعة الشعر الفصيح
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 08-01-2003, 02:10 AM

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
تابع صفحتنا على الفيسبوك