المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : جاوب وخد تصميم بإسمك



الصفحات : 1 2 3 4 5 [6]

loly_h
14-12-2008, 08:53 PM
ياخبر هنا بنفسك .. بسم الله طيب :eat:

ده انا كنت مرعوبه للتصميم الأولانى مش يعجبك

جيه المسابقه ربنا يستر

طبعاً نورتى جداً يافندم

والإجابه صح طبعاً

ومبرووووووووووووك

وربنا يستر ويعجبك التصميم

http://www.awlup.com/up5/get-12-2008-twgoy8pg.bmp (http://www.awlup.com/)

وده تعويض للخساير

http://www.awlup.com/up5/get-12-2008-71xzsg61.jpg (http://www.awlup.com/)

طبعاً لو معجبش حضرتك قولى علطول وأنا اصمم غيره

ويشرفنى متابعتك طبعاً للموضوع

تحياتى


على رأى المثــــــل دودو

معــــــــاكى الكل كسبــــان

تسلم إيدك هيـــــدو ... حلو التصميم ورقيق

وعجبنى الأول جدا :brawa:

متشكرة كتير حبيبتى

ومساءك خيـــــر ياجميـــــلة ... :f2:

kethara
14-12-2008, 09:57 PM
أختى الرقيقه هايدى

متميزة دائما بكل أفكارك بكل ركن من اركان المنتدى

تمنياتى لكِ بالتوفيق دوما غاليتى

باقة ورد عطرها ود

http://dl2.glitter-graphics.net/pub/585/585632jusjke12yy.jpg


مع تحيتى

سيمفونية كاتبه
14-12-2008, 09:58 PM
أسماء بنت أبـــــــى بكـــــــر ( رضى الله عنهم وأرضاهم )



هيييييييييييييييييييييييييه إجابه صح :smart:

مبروك يا أ.لولى

بصى بقى ...:$

حضرتك المسابقه بتقول إن كل عضو له الحق فى المشاركه مرتين فقط

المره الاولى التوقيع بيكون ليه .. والمره التانيه بيهدى التوقيع

لأى عضو ماحدش اهداه قبل كده

علشان كده

هنتظر حضرتك تقولى

تحبى تهدى التوقيع لمين .........؟

سيمفونية كاتبه
14-12-2008, 10:03 PM
على رأى المثــــــل دودو
معــــــــاكى الكل كسبــــان

تسلم إيدك هيـــــدو ... حلو التصميم ورقيق

وعجبنى الأول جدا :brawa:

متشكرة كتير حبيبتى

ومساءك خيـــــر ياجميـــــلة ... :f2:


إيه المثل ده ...

فكرنى بـ على رأى المثل

التوقيع عجب لولى يافرحة قلب هيدووو :mazika3:

طبعاً منوره المسابقه يافندم وسعيده بوجودك

تحياتى

سيمفونية كاتبه
14-12-2008, 10:08 PM
أختى الرقيقه هايدى

متميزة دائما بكل أفكارك بكل ركن من اركان المنتدى

تمنياتى لكِ بالتوفيق دوما غاليتى

باقة ورد عطرها ود

http://dl2.glitter-graphics.net/pub/585/585632jusjke12yy.jpg


مع تحيتى


أشكرك ياقيثاره على رقة كلامك

ولو متميزه اكيد بيكم لأن بتعامل

مع شخصيات محترمه ومهذبه زى حضرتك

يالا بقى هرفع سؤال وعايزه اعمل لحضرتك توقيع

يالا علشان هتجوبى إستعدى .. :baby2:

سيمفونية كاتبه
14-12-2008, 10:11 PM
سؤال جديد ...

كم المسافة التي يقطعها الجمل بدون شرب الماء ..؟

hanoaa
14-12-2008, 10:22 PM
400 كيلو متر

رفيق الحزن
15-12-2008, 12:59 AM
400 كيلو متر .

سيمفونية كاتبه
15-12-2008, 12:18 PM
منور ياطارق المسابقه وأهلاً بيك معانا

بس هنوءه جوبت الأول

ودلوقتى ياهنوءه التوقيع التانى

لبد وأن تهدى لعضو لم يهدى من قبل ...

وبكده تكونى إستنفذتى أجوبتك ...

هنتظر من العضو الذى تريد أن تهديه التوقيع .........؟

loly_h
15-12-2008, 01:22 PM
هيييييييييييييييييييييييييه إجابه صح :smart:

مبروك يا أ.لولى

بصى بقى ...:$

حضرتك المسابقه بتقول إن كل عضو له الحق فى المشاركه مرتين فقط

المره الاولى التوقيع بيكون ليه .. والمره التانيه بيهدى التوقيع

لأى عضو ماحدش اهداه قبل كده

علشان كده

هنتظر حضرتك تقولى

تحبى تهدى التوقيع لمين .........؟



ليه القانون الصعب ده ياهيــــــدو

بس مسموح بالمشاركة مرتين بــــــس ... وبعدين أروح بيتنا يعنــى ؟؟؟

موش كنتى تبحبحى :d ايدك شويــــتين ونص

أوك هيــــدو ...

وبما إن من حقى إنى أهـــــدى التوقيع

يبأة هاهديـــــــة للرقيقـــــــة مصراويــــــــة جداً

مع حبى العميق جدا جدا جدا

وصباح جميل لكل المشاركيــــــــن

وشكرا هيدو على مجهودك ونشاطك الجميـــــل وتسلم إيدك مقدمـــا ...

سيمفونية كاتبه
15-12-2008, 01:27 PM
ليه القانون الصعب ده ياهيــــــدو

بس مسموح بالمشاركة مرتين بــــــس ... وبعدين أروح بيتنا يعنــى ؟؟؟

موش كنتى تبحبحى :d ايدك شويــــتين ونص

أوك هيــــدو ...

وبما إن من حقى إنى أهـــــدى التوقيع

يبأة هاهديـــــــة للرقيقـــــــة مصراويــــــــة جداً

مع حبى العميق جدا جدا جدا

وصباح جميل لكل المشاركيــــــــن

وشكرا هيدو على مجهودك ونشاطك الجميـــــل وتسلم إيدك مقدمـــا ...


يادى ساره ورايه ورايه عامله زى

العمل إللى إتعملى وإترمه فى المنتدى :blink:

حاضر هصمم التوقيع وهنزله

وإن شاء الله أنا هغير نمط وشروط المسابقه

بمإنها إتنقلت فى قاعة التصميمات

وهنزل قوانين جديد علشان الكل يفضل يشارك

ومحدش يقعد فى بيته ميردنيش طبعاً

أكون السبب فى البطاله :rolleyes:

هصمم التوقيع وهرفع شروط المسابقه الجديده

تحياتى مقدماً متمشيش أنا هاجى علطول :p

سيمفونية كاتبه
15-12-2008, 01:42 PM
مبروك لساره

http://www.awlup.com/up5/get-12-2008-2l8khdco.jpg (http://www.awlup.com/)

ويارب يعجبك المره دى

hanoaa
15-12-2008, 09:37 PM
ميرسى يا هايدى على الهدية

و أهديهاااااااااااااااااااااا

لـ .............

بصراحة عايزة أهديه لكتير

أقولك هاهديه المرة دى

بصى يا دودو محتارة

أنا عايزة إتنين


زى الملايكة و نوران

إختارى إنتى بقى

و ياريت بجد تعيدى النظر فى شروط المسابقة

سيمفونية كاتبه
15-12-2008, 10:12 PM
ميرسى يا هايدى على الهدية

و أهديهاااااااااااااااااااااا

لـ .............

بصراحة عايزة أهديه لكتير

أقولك هاهديه المرة دى

بصى يا دودو محتارة

أنا عايزة إتنين


زى الملايكة و نوران

إختارى إنتى بقى

و ياريت بجد تعيدى النظر فى شروط المسابقة


حاضر ياهنوءه أوعدك هاغير مسار المسابقه فى القريب

وهتكون أحسن إن شاء الله

والأن المسموح عضو واحد فقط

حددى مين وأنا هنفز الطلب حالاً

أنا عارفه إنه صعب الإختيار بين صديقتين

بس معلش هى دى الشروط

منتظره ..........؟

hanoaa
15-12-2008, 10:56 PM
حاضر ياهنوءه أوعدك هاغير مسار المسابقه فى القريب

وهتكون أحسن إن شاء الله

والأن المسموح عضو واحد فقط

حددى مين وأنا هنفز الطلب حالاً

أنا عارفه إنه صعب الإختيار بين صديقتين

بس معلش هى دى الشروط

منتظره ..........؟

طيب يا هايدى ممكن أستأذنك أفكر حبه و ارد عليكى

ممكن تستنينى لبكرة

سيمفونية كاتبه
16-12-2008, 03:02 PM
السؤال الجديد .......

كم عدد الغزوات التي قاتل فيها الرسول {ص} ....؟

سيمفونية كاتبه
16-12-2008, 03:35 PM
زى الملايكة و نوران

إختارى إنتى بقى



عملتلك واحد مكس علشان متزعليش

http://www.awlup.com/up5/get-12-2008-pvpp7ncg.jpg (http://www.awlup.com/)

مبرووووووووووووك

hanoaa
16-12-2008, 08:55 PM
عملتلك واحد مكس علشان متزعليش

http://www.awlup.com/up5/get-12-2008-pvpp7ncg.jpg (http://www.awlup.com/)

مبرووووووووووووك


ميرسى يا هايدى

ربنا يخليكى لينا

ريحتينى من التفكير و حيرة الإختيار

نــوران
16-12-2008, 09:05 PM
http://www.awlup.com/up5/get-12-2008-pvpp7ncg.jpg



الله على جمال و براءة البنوتة


اولا اشكرك يا صديقتي الغالية هنوءة لانك فكرت تهديني لتوقيع


و ثانيا اشكرك و تسلم ايدك يا هايدي على التوقيع



فعلا صورة جميلة و اكيد انا وزي الملايكة فرحنا بيها جدااااا



لكم كل حبي و تقديري ... ربنا ما يحرمني منكم

سيمفونية كاتبه
16-12-2008, 09:18 PM
هنوءه ... نوران ... :f:

نورتونى وسعيده جداً إن التوقيع نال إعجابكم

ويارب يعجب بسمه كمان ...

لكم جميعاً تحياتى يأحلى أصحاب

:f::f::f::f::f::f:

سيمفونية كاتبه
16-12-2008, 09:20 PM
السؤال الجديد .......

كم عدد الغزوات التي قاتل فيها الرسول {ص} ....؟

hanoaa
16-12-2008, 11:00 PM
يادى الحيرة

طب أجاوب و لا أعمل إيه

اميرة الاحلام
17-12-2008, 03:26 AM
الجميله والمبدعه الرائعه هايدى
عدد الغزوات 9
وهم بدر و احد و الخندق وخيبر و بنى قريظه و بنى المصطلق وحنين و فتح مكه و الطائف

تقبلي ارق تحيتي لشخصك الكريم
ادامك الله بالف خير واتم صحه

reda laby
17-12-2008, 07:58 AM
تانى يا أستاذ رضا

واضح إن حضرتك حبيت المشاركه فى المسابقه


يعنى مش عايزانى أشارك معاكى فى المسابقة ؟
براحتك
ومتشكر منك قوى
سلام

سيمفونية كاتبه
17-12-2008, 01:46 PM
الجميله والمبدعه الرائعه هايدى
عدد الغزوات 9
وهم بدر و احد و الخندق وخيبر و بنى قريظه و بنى المصطلق وحنين و فتح مكه و الطائف

تقبلي ارق تحيتي لشخصك الكريم
ادامك الله بالف خير واتم صحه


إجابه صحيحه أختى العزيزه

ومبروك عليك التوقيع يارب يعجبك

http://www.awlup.com/up5/get-12-2008-muth0die.jpg (http://www.awlup.com/)

تحياتى

سيمفونية كاتبه
17-12-2008, 01:56 PM
هنوءه .... أستاذ رضا

والله ياجماعه أنا محرجه جداً منكم

بس والله أوعدكم فى مده قليله

هغير مصير المسابقه تماماً

علشان تكونه مبسوطين علطول

اميرة الاحلام
17-12-2008, 10:04 PM
ميرسي يا قمر تسلم ايدك
اكيد جميل لانه من تصميمك
اشكرك
تقبلي ارق تحيتى
ادامك الله بالف خير

سيمفونية كاتبه
20-12-2008, 04:15 PM
ميرسي يا قمر تسلم ايدك
اكيد جميل لانه من تصميمك
اشكرك
تقبلي ارق تحيتى
ادامك الله بالف خير



أشكرك يأميره على كلامك

وسعيده إن التوقيع عجبك

تحياتى

سيمفونية كاتبه
20-12-2008, 04:18 PM
إنتظرونا قريباً

مع مفاجأه خاصه بمسابقتنه

فى بداية السنه الجديده

أتمنى إن المسابقه مع بداية السنه

تكون أحلى ومتميزه وتنال إعجابكم

تحياتى للجميع :4:

هايدى دياب

سابرينا
16-01-2009, 10:09 AM
لالالالالالالالا هى المسابقة هتقفل
اقبل ما اخذ تصميم هديه
انا زعلانه

سيمفونية كاتبه
16-01-2009, 10:41 AM
لالالالالالالالا هى المسابقة هتقفل
اقبل ما اخذ تصميم هديه
انا زعلانه


لاء مايهونش علينا زعلك

هى المسابقه إتنقلت على هذا الرابط

أتمنى الزياره والمشاركه معانا

http://www.egyptsons.com/misr/thread113068-11.html