المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : وجه الترابط بين الحمار والارنب!!!!!!!!!!!!!

taro2a1
12-04-2008, 10:24 PM
سالوا واحد مسطول قولنا و حياة والدك ايه الشبه بين الحمار و الارنب قال الحمار بالانجليزى يعنى دونكى و لو شيلنا(دون) هيتبقى كى و كى بالعربى يعنى مفتاح و نحط المفتاح فى حكمه (الصبر مفتاح الفرج)شيل (مفتاح الفرج) يفضل (الصبر) نحطها فى حكمه(الصبر جميل) نشيل (الصبر) يفضل(جميل) فى ممثل اسمو (جميل راتب) نشيل (جميل) يفضل(راتب) نعكس اخر حرف يتبقى (رابت)و(رابت)بالانجليزى يعنى (ارنب) و بكدة يتبقى (الحمار)هو هو(الارنب)

:dribble:

مصراويةجدا
14-04-2008, 01:38 AM
سالوا واحد مسطول قولنا و حياة والدك ايه الشبه بين الحمار و الارنب قال الحمار بالانجليزى يعنى دونكى و لو شيلنا(دون) هيتبقى كى و كى بالعربى يعنى مفتاح و نحط المفتاح فى حكمه (الصبر مفتاح الفرج)شيل (مفتاح الفرج) يفضل (الصبر) نحطها فى حكمه(الصبر جميل) نشيل (الصبر) يفضل(جميل) فى ممثل اسمو (جميل راتب) نشيل (جميل) يفضل(راتب) نعكس اخر حرف يتبقى (رابت)و(رابت)بالانجليزى يعنى (ارنب) و بكدة يتبقى (الحمار)هو هو(الارنب)

:dribble:
لا حول ولا قوة الا بالله
لو كان هوة مسطول وعرف يحول الحمار لارنب التحويلة الجامده دي
امال انا ابقي اييييييييييييييييه:mm:

أهلاوى شديد
14-04-2008, 04:27 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههه

جامدة والله يا استاذ طارق

مع انى سمعتها بس والله بضحك جدا كل ما اسمعها تانى

تسلم ايدك يا غالى

اخوك أهلاوى

taro2a1
14-04-2008, 05:36 AM
لا حول ولا قوة الا بالله
لو كان هوة مسطول وعرف يحول الحمار لارنب التحويلة الجامده دي
امال انا ابقي اييييييييييييييييه:mm:

صدقيني يا مصراوية مش انتي بس اللي بتسالي السؤال ده، أنا كمان، ومش لاقي اجابة لحد دلوقتي،،،،،،،،،،،،

taro2a1
14-04-2008, 05:40 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههه

جامدة والله يا استاذ طارق

مع انى سمعتها بس والله بضحك جدا كل ما اسمعها تانى

تسلم ايدك يا غالى

اخوك أهلاوى

يا أهلاوي بيه/ مرورك الكريم اسعدني وتعليقك زادني سعادة..............

Photo Gallery