المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نـــــكـــــت...................

noogy
30-03-2008, 12:13 AM
مرة جندى اسرائيلى بيتكلم مع جندى مصرى فالاسرائيلى بيقوله احنا بناخد 1000 دولار بدل سفر و1000 دولاربدل اكل و1000 دولار بدل سهر وانتوا بقى بتاخدوا ايه فالمصرى بيقوله 75 جنيه فبيقوله وده بدل ايه المصرى قاله بدل مانشحت

:biggrin:
مرة واحد كان كل يوم يروح البنك ويحط 5000 جنيه فى حسابه فالموظفين استغربوا وقالوا للمدير فالمدير قالهم ده باين عليه غنى ولازم نكسبه فقالهم اول ماييجى دخلوهولى المهم الراجل جه ودخلوه على المدير فالمدير بيساله ويقوله انت بتشتغل ايه قاله انا مابشتغلش فالمدير استغرب وقاله امال بتجيب الفلوس دى منين
الراجل قاله بسيطة انا كل يوم براهن الناس على 5000 جنيه لو انا كسبت وكل مرة انا اللى بكسب
فقال للمدير اراهنك انى ابوس عنية وارجعها تانى قاله اراهنك الراجل قلع الlenses وباسها ورجعها لعينه تانى
فالمدير اتغاظ ودفع 5000 جنيه
تانى يوم الراجل جه وقاله انا مستعد اراهنك ولو انت اللى كسبت هرجعلك فلوسك 3 اضعافها المدير فرح فقاله اراهنك
المهم الراجل جمع 10 موظفين وقدامهم قال للمدير اراهنك ان هدومك اللى تحت البدلة لونها ازرق فالمدير وهو فرحان قاله ﻷ فالتانى اصر فالمدير علشان يثبتله راح قلع
الراجل بص للموظفين وهما بيعيطوا وقالهم مش قولتلكوا هقلعهولم من كل واحد 5000 جنيه]
:l:
:l:

واحد فشار بيحكى مع صاحبه فبيقوله انا مرة كنت ماشى فى صحرا طلع عليا اسد قمت رميت نفسى فى البحر صاحبه قاله هو فى بحر فى الصحرا قاله لاده انا كنت ماشى فى الصحرا طلع عليا اسد قمت اتشعلقت فى رقبة ابو الهول فصاحبه قاله هو فى ابو الهول فى الصحرا فقاله مرة كنت ماشى فى الصحرا طلع عليا اسد اكلنى ارتحت:evil::evil:

يارب تكون عجبتكوا:l::l::l::l::l::l::l::l::l::l::l::l::l::l:

جاسرة مصرية
31-03-2008, 07:28 AM
لابجد لذيذه وجميله خفت دمك احلى شىء الواحد يصحى عل ابتسامه

جميله والاجمل الابتسامه معاكى اختك جاسره مصريه

noogy
31-03-2008, 04:37 PM
شكرا لكى اختى جاسرة على مرورك الكريم

واتمنى ان ﻻ تفارق اﻻبتسامة وجهك

:1:
:f2:

natalia