المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نداء الى اهلاووووووووووى

حنين مصر
10-03-2008, 04:30 PM
اعلنت مصادر مش واخده بالها ان العضو المزروع اهلاوى قد هرب مؤخرا ومسبقا وسالبا وموجبا وانه ................ انه ايه؟؟؟؟؟؟؟
يييه الحروف مش باينه ماعلينا عدوها
تناول اهلاوى الفشار ثم قام بالاستيلاء على مجموعه من الاكياس المغلقه غلقا محكما
وقد اقرت جمعيات رعايه الرضع الكبار بان اهلاوى تسلل عبر اسلاكها الملعبكه بستبن نيله واستولى على ميراثها من الفشار هاربا الى مطار بامبيرز الدولى وتم ايقاف اهلاوى لحمله ممنوعات من النوع التقيل وهى كالتالى وسع يااااض خلينا نشوف
1- 3 قطع شيكولاته
2- مجموعه من الاكياس الحاويه للكارتيه والشيبسى
3- العديد من اللبان السحرى المتغير حسب نوع السنان

وتم حظر الممنوعات قبل هروب المدعو عليه من الجمهوريه المتحده للبؤس الدولى وبدات نداءات مديريه امن العيال كبرت فى النداء الى اهلاوى
من مديريه امن العيال كبرت الى اهلاوى
اهلاوى شديد لاتاكل الفشار
لاتاكل الفشار
الفشار به ملح زائد
كما قام ومااعدش تانى المطرب الشعبى سعد اللى لسه ماكبرش بالغناء لااهلاوى عشان يحنن قلبه
بحبك يافشار
ولعلمك يافشار
انا بازعل اوى لمه حد بياكلك يافشار

وقامت السيده الفاضله نانسى مشرم اللى تاب على ايدى بكار بالتبرع باغنيه لصالح جمعيه حقوق السوس العالميه
والاغنيه هى
انا جعانه بنت جعانه
وامى وليه وغلبانه
اهلاوى اخد فشارنا وكان هو اللى معانا
على كل من يعرف المدعو عليه من عصابه حماده وتوتو الادلاء بمواصفاته

وهو احمر اللون
طويل اللسان

بيحاول يعمل مشاكل وبس

زهــــراء
10-03-2008, 09:20 PM
:girl13::girl13:
يستاهل ياحنين go a head يابنتي كان الله في عونك ومتخافيش حنترفد انا وانتِ سوا :d
هو انتِ معاكِ حق طويل اللسان فعلا بس ولايهمك ابعتيهولي عالمشرحة
اما يشوفك حيقطعك بس لاتكلكي اناااااااااا ................حأجري هههههههههه

أهلاوى شديد
10-03-2008, 11:16 PM
اصبرى على رزقك ياختى بقى :d

حفرتى قبرك بإيدك يا غالية .. القبر اتبنى خلاص يا ناس :4:

افضالك بس ( ودايما بيبقى الخميس يالجمعة ) وهتشوفى ليالى بجميع ألوان الطيف يابتاعة بامبرز انتى >>>> إما طلعته عليكى كادليز ما بقاش انا هههههههههههههههههههههههه

بس اصبرى بس لحد الخميس بليل أو الجمعة وربك يسهلها <<<<< أجلها قرب البينت ديه ههههههههه يازهراء ولولى عليها بسرعة :4: يعنى قولى ويل يا ويل .. ويل يا ويل :4:

لى عودة للموضوع الظريف العنيف اللطيف ده :d

وتشكرى يا حنين هانم على البسمة اللى ببلاش .. والوحى اللى هينزلى ببلاش برده يوم الخميس <<< ليلتك ألوان الطيف :D

كده هننسى عصابة حمادة وتوتو وندخل فى عصابة جعلونى مجرما ههههههههههههههههههههههههه

ولا انتى اسمك ولا اسم عصابتك ايه ؟؟؟؟؟ اوعى تكونى الكتكوت المفترى :1:

حنين مصر
11-03-2008, 12:27 AM
اصبرى على رزقك ياختى بقى :d

حفرتى قبرك بإيدك يا غالية .. القبر اتبنى خلاص يا ناس :4:

لا حوش الواد خوفنى فكرتنى لا بجد خوفتنى لالالالا انا خايفه ونزلت تحت الكرسى
افضالك بس ( ودايما بيبقى الخميس يالجمعة ) وهتشوفى ليالى بجميع ألوان الطيف يابتاعة بامبرز انتى >>>> إما طلعته عليكى كادليز ما بقاش انا هههههههههههههههههههههههه

ايه حصه الرسم دى ياخويا :dance2: ال كادليز ال هى القاعه ناقصه روايح
بس اصبرى بس لحد الخميس بليل أو الجمعة وربك يسهلها <<<<< أجلها قرب البينت ديه ههههههههه يازهراء ولولى عليها بسرعة :4: يعنى قولى ويل يا ويل .. ويل يا ويل :4:
خميس وجمعه معلش باءه مطارد المسكين هههههههههههه:roll2::roll2::56:
ليه عامل بيات اسبوعى؟:56::56:
هى قصيده الويل الويل دى لا انور وجدى :bud::bud:
لى عودة للموضوع الظريف العنيف اللطيف ده :d

يابنى ركز انت عندك حول لغوى جمعت المتناقضات مع بعضها معلش ماانت اكلت من الفشار ياشرير:118::118:
وتشكرى يا حنين هانم على البسمة اللى ببلاش .. والوحى اللى هينزلى ببلاش برده يوم الخميس <<< ليلتك ألوان الطيف :D
اشمعنا الخميس ؟ يكونش هايجيلك عريس ولا حاجه :poster_spam:
كده هننسى عصابة حمادة وتوتو وندخل فى عصابة جعلونى مجرما ههههههههههههههههههههههههه
مين اللى جعلوك يازلابيه مش انت اللى ماشربتش اللبن ادى جزاه اللى مايسمعش كلام ماما*9**9*
ولا انتى اسمك ولا اسم عصابتك ايه ؟؟؟؟؟ اوعى تكونى الكتكوت المفترى :1:

كتكوت بكره تشوفه لما يصوصو هايقلب حدايه ويخليك كتكوت*39**39**39**45*

أهلاوى شديد
11-03-2008, 12:37 AM
أوكيييييييييييييييييييششششششششششششششششن :4:

اهم شىء ..

are you ready ? :4:

حنين مصر
11-03-2008, 01:37 PM
أوكيييييييييييييييييييششششششششششششششششن :4:

اهم شىء ..

are you ready ? :4:

شوفوووو الواد دا طلع متثقف رغم ان الحديد غالى:eek::eek:*89*:d

ايوا يابتاع الفشار انا ريييييييييييدى بكسر الياء:209::badass:*39**43**123**42*:bud:
وبعدين بطل باءه الحاجات اللى بتخرجها وانت بتكتب دى غرقت وشى مابتعرفش تقول اوك قولى تيب:lol2::lol2::lol2: بدا مااضطر اعمل فيك كدا :shutup2:

ويلا ياخويا عاوزين ننضف المكان ونرش ميه يلا يابابا فسح شويا كدا مليتو البلد*151**148*
بكره تشد فى شعرك كدا ياكتكوت:m2::m2:

حنين مصر
11-03-2008, 02:18 PM
:girl13::girl13:
يستاهل ياحنين go a head يابنتي كان الله في عونك ومتخافيش حنترفد انا وانتِ سوا :d
هو انتِ معاكِ حق طويل اللسان فعلا بس ولايهمك ابعتيهولي عالمشرحة
اما يشوفك حيقطعك بس لاتكلكي اناااااااااا ................حأجري هههههههههه

بصراحه يازهراء مش عارفه من غير الواقفه بتاعت معايه كنت عملت ايه جدعه من يومك من يومك وانت بتثبتى فى المواقف الجامده دى :roll2::roll2:

من يابنتى يقطعنى دا اخره ياكل فشار
ولا يشترى عسليه:baby2::baby2:

Photo Gallery