المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اختار أفراد أسرتك من أعضاء المنتدى

الصفحات : 1 2 3 [4]

ابن البلد
08-01-2008, 09:15 PM
للرفع :2:

زهــــراء
09-01-2008, 11:42 AM
السلام عليكم ...
شو ياجماعة هذا موسم الرفع ولا شنو بالظبط:xmas7: كل شوية ترفعوا موضوع اجمل من اللي قبله ..شكراً جزيلاً استاذ أحمد على رفع الموضوع :f:
على كده انا شكلي حأتبنى ناس كثييييييير,طيب أجاوب وأمري لله :xmas9:

1-والــــدتي.. .......ماما عبير طبعا بنت شهريااااااااااار بحسها ماما بجد وبموت فيها بموت فيها بموت فيها ..3بموت فيها :xmas3:وبلاش اقول حاجة ثاني كفاية فضايح :d

2-والــــدي .........استاذ نادر اسكندراني واستاذ سيد جعيتم دول حقيقي غلاوتهم عندي لاتوصف ...:f:

3-أختي الكبيـرة .........شعاع من نور وندى الايام ومي مؤمن واميرالد وايناد وقلب مصر واحلى كلمة وام البنات..:f:

4-أخي الكبيــر .. .......ابيه مظلوم وزيزو واستاذ حسن شاعر الرومانسية وحمادو وسيف الدين واستاذ ليدر ودكتور بيدو واستاذ معتز ودكتور عصام كابو وخالووووو وابن البلد ...

5-أختي الصغيـرة ..ريم جهاد حبيبتي ..

6-أخي الصغيــر........هو الحقيقة ما أعرف عضو أصغر ولكن ممكن اقول سامح عطية _معلش ياسموح فرق سنة مش كتير:xmas3:_

7-صديقي/صديقتي.. ................... بعد ماكتبت جريدة مسحت اللي كتبته لأن بجد ما حكون مبسوطة لو بعدين افتكرت أحد نسيت أكتبه..:xmas9:

8-فتى / فتاة أحلامك.................... ده ايه السؤال ده :xmas4: لاءة مافيه جواب :xmas10:

9-ابنــــك.................. ساااااااااااااااااااامح مش عارفة تيجي ازاي بس هي كده :d

10-ابنتــك............... ريم جهاد وماروكو وتوتا بحسهم بناتي وبموت فيهمممممممم وكذا حد بس ما حأقول:xmas10:

11-بواب العمارة التي ستسكن بها مع أسرتك تلك..............هريدي :d

موضوع جميل جداً تسلم إيدها أشجان الليل ..
خالص تحياتي :girl25:

بنت شهريار
14-01-2008, 12:29 PM
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عسل يازوزوووووووووووووو
خلى بالك المخبرين بيدوروا عليا انا وانتى
استخبى بقى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شكرا للرفع
لى عودددددددددددددة
تحياتى

sameh atiya
14-01-2008, 09:51 PM
6-أخي الصغيــر........هو الحقيقة ما أعرف عضو أصغر ولكن ممكن اقول سامح عطية _معلش ياسموح فرق سنة مش كتير:xmas3:_

9-ابنــــك.................. ساااااااااااااااااااامح مش عارفة تيجي ازاي بس هي كده :d
:girl25:

ههههههههههه:xmas3:
اخوكى الصغير وشويه ابنك وشويه مش عارف ايه:xmas22:
يا بنتى ارسى على حل ا تبقى بنتى يا ابقى ابنك:d
شكرا يا زهراء على مشاعر الاخويه بجد انا بحترمك زى اختى :xmas20:

بنت شهريار
15-01-2008, 10:18 AM
-والــــدتي.. اوشا (( مش كبيرة سناً لكن بحس فيه حاجة مشتركة بيا ، محدش يقولهاااااااااا ))
2-والــــدي .. بابا فى بيتنا
3-أختي الكبيـرة .. نور2005
4-أخي الكبيــر .. دكتور عصام كابو - أ / ليدر
5-أختي الصغيـرة .. عدوا معاياااااااااااااااااااااا
ندى الايام ، مى مؤمن ، شعاع من نور ، ايميرالد ، دعاء ثابت ، ارتحال ، ماروكوا ، احلى كلمة
6-أخي الصغيــر.. زيزوووووووو
7-صديقي/صديقتي.. كل اعضاء المنتدى نفرررررر نفررررررررررررر
8-فتى / فتاة أحلامك.. مش هناااااااااااااااااااااااااااااااا
9-ابنــــك.. عدوا معايا بس بالحروف المتقاطعه علشان بتوع ا لتعداد السكانى والحسد هههههههههههههههههههههه
أ - أ - س - م - ع - ح - م اعتقد كفاية دول حاليا
10-ابنتــك.. زوزووووووووووووووووووووو
11-بواب العمارة التي ستسكن بها مع أسرتك تلك... أـ محمد نديم
(( بشعر ان اى موضوع ليه قادر بشكل رائع انه يجمعنا حواليه
ويرد علينا كلنا باسلوب اكثر من ممتاز
فعلا بيتحكم فى الموضوع بشكل جميل جدا
هو الحكم فعلا ))

تحياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى