المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : خاص/ لا تضغط



nilli
02-08-2003, 03:00 PM
بدون تعليق
http://www.geocities.com/almton8/oops.htm

نيللي

بنت مصر
02-08-2003, 03:15 PM
يخرب بيت الفضول وسنينه
ايه اللي دخلني بس

شكرا يا نيللي على موضوعك اللذيذ



بسنت

عبدالحكيم
02-08-2003, 03:34 PM
ان الفضول من طبيعة البشر

شكراً على المقلب الظريف

ابن البلد
02-08-2003, 04:59 PM
بيتهيألي يا نيلي كده أحلي ههههههههه

nilli
02-08-2003, 08:20 PM
ههههههههههههههه
شكرا يا بسنت على مرورك :)
و اصحك تعمليها مرة تانية :11:
علشان تحرمى :p

و شكرا لك أخي عبد الحكيم :)
على مرورك و ردك

و ان شاء الله تعيشوا و تاكلو غيرها :D:D:D

محبة المقالب
نيللي

nilli
02-08-2003, 08:27 PM
الله يسامحك يا ابن البلاد
تعملها فيني :(:(:(
و انا فرحانه و حطق من الضحك :D:D:D
تجى انت و تعملها فينى :mad:
بس لو توقع في ايدي

لا كده مش حلوة
وانا مش قادرا ارد على الجماهير الغفيرة :D
و كمان الماوس عندي عطل من كتر النقر :mad:

اشوف فيك يوم

بس بردو تعيش و تاكل غيرها :p:p:p

انا حرمت مش حعيدها تانى بس شيلها عشان اعرف ارد :(

كارهة المقالب :mad:
نيللي

جنان الفردوس
03-08-2003, 03:38 AM
ههههههههههه
شكرا يا ابن البلد الف شكر..
اجمل حاجة لما يكون معانا خبير يرد على المقالب بمقالب تاني..
وشكرا يا نيللي على الموضوع اللي ضيع وقتي الثمين جدا جدا جدا ..:5:

ابن البلد
03-08-2003, 08:46 AM
بجد أشيلها
يعني عايزاها لينك بس ههههههههه:D
و عايزاني أرجعها زي مكانت يا ريت تقولي :) وتحياتي لك



شوفتي يا جنان أي خدمه ههههههه

أدينا بنتسلي
بس الفضل يرجع لربنا ثم نيلي طبعا محبه المقالب هههههههههههه :D

nilli
03-08-2003, 11:55 AM
كدا يا جنان
شمتانه فيني :mad:
بس اللي مصبرني انك اكلتيها :p
هو انتوا بتدخلوا هنا ليه :confused:
هو مش مكتوب خاص لا تضغط
يبقى ذنبي انا ايه

يلا متل ما قال المثل
من حفر حفرة لأخيه وقع فيه
اديني وقعت فيها طلعني بقا يا ابن البلد
ايوة عاوزاك ترجعها زاي ما كانت
مش شايف الجماهير ازاي مستنيى فطوابير :D
حرد عليهم ازاي
تعبت من كتر النقر :mad:

بس بتعرف ... حلوة
خلتني اعصب و اشد فشعري :mad:
عقبالك يا رب :p
حردهالك مش حنساهالك :mad:
ايوة محبة المقالب :mad:

مع التحية
نيللي