المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ادخل واضحك من قلبك ههههههههههه



natalia
11-06-2007, 11:38 AM
إعلاااااااناااااااااااات


جميل إنك تتابع برامج التليفزيون المفيده ، لكن المصيبه عندما تقع فريسة إعلانات التليفزيون و التي يدسونها لك في الفواصل و القواطع و العوارض و ما شابه ذلك .. المذيعه في إبتسامه عريضه شريره : نلتقي بعد فاصل قصير .. نياهاهاهاهاهاها ستار يُسدل على الشاشه يذكرك باسم القناه لتكون نسيتها و لا حاجه.. بنت كدا تظهرلك زي العفريت و مخبيه و را ظهرها حاجه تذكرك بريه و هيَّ مخبيه القماشه المبلوله ورا ظهرها ، ... و تطلعلك علبة شاي مرسومه عليها حشره...

شاي الفسفوسه زيه ما تلاقيش و لو رحت المحل و لقيت غيره ما تشتريش واحده جربته و عجبها و من كتر ما حبته حطته في النيش قدامك خيارين يا إما تشتري يا إما ما تشتريش و لازم تشرب العلبه في يوم واحديا إما هيطلعلك في وشك فسافيس

و المفآآآآآجأه..عرض خاص .. مع كل علبة شاي الفسفوسه ، هتآخد برغوت هديه....... مجااااااااناً...

###########

الإعلان الثاني ..يظهرلك كدا ع الشاشه راجل شكله صالح وورع و كأنه هيعيط من كتر التقى ، و يقولك بصوت منخفض ، إتصل على 0500000000000000000 علشان تكسب رحلات حج أو عمره ، لو جاوبت على السؤال دا ... من هو آخر الأنبياء ؟ عليهم السلام ..1 سيدنا آدم 2 سيدنا عيسى 3 سيدنا صالح4 سيدنا محمد ـ عليهم الصلاة و السلام .و أنصحك نصيحه أخويه ، لا تجاوب على السؤال قبل أن تقرأ في المراجع كلها .. يبقا الرقم كام بقا ؟0500000000000000000000000000علشان تكسب رحلات حج أو عمره شامله الإقامه و الإنتقالات و التأشيره و تذاكر السفر و السندوتشات ...يبقا الرقم كااااااام ؟؟؟ شكلكوا نسيتوا ... 0500000000000000000000000000000و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته....الإعلان خلص الحمد لله ... الشاشه فجأه إسودت و طلع الراجل تاااااني ...ألا هوا الرقم كااام؟؟؟؟

##############

الإعلان الثالث : ...الشاشه فجأه و بدون مقدمات تجيلها هيستريا ، و تسمع صوت تليفون بيرن ، تجري طبعاً ترد على تليفونكم .. لكن ، تكتشف إن التليفون بيضرب في التليفزيون ، و تلاقي واحده ممصوصه و شكلها ناقعه وشها في علبة ماكياج بقالها شهرين ، و لابسه بنطلون مقطع المهم إنها لابسه حجاب ، بترد على التليفون دا ، و يقطع هذا الملل صوت رجل يقول بانشكاح ..:الآن ، و بعد أن وصلتنا التكنولوجيا من تشكوسلوفاكيا رأساً على عندنا ، نقدم لكم التليفون أبو زراير ، هذا التليفون يتمتع بخصائص فريده من نوعها ، أولاً : يحتوي على زراير بها أرقام من صفر إلى تسعه ، هذا بالإضافه إلى وجود سماعه تحتوى على سماعتين ، واحده تسمع بها المتحدث و الأخرى تتكلم فيها لكي يسمعك المتحدث ، و من خلال التليفون أبو زراير تستطيع أن تطلب أي رقم في أي وقت ، و المفآجأه ، التليفون يتمتع بخاصيه تكنولوجيه جداً ، بيرن ليعطيك إشاره أن أحد يتصل بك ، لا تفوت الفرصه و لا تدع العرض يفوتك

سعر العده الواحده 257 جنيه ، و إذا إشتريت عدتين تحصل على خصم 3 جنيه أي يصبح السعر 511 جنيه بدلاً من 514 ...إتصل ب 55778899لتحصل على العرض المميز بتكاليف شحن 70 جنيه فقط إتصل فووووووووووررررراً يا أهبل ..###################

الإعلان الرابع :....صورة واحده عجوزه و أطفال بؤساء حواليها ، و في عينيهم جميعاً ملامح البؤس و الشقاء ، و يقطع هذا المشهد المأسوي صوت رجل مأسوي أيضاً ::..شايف اليتامى دول ؟ تقدر تدخل عليهم البهجه و السرور ، تقدر ترسم البسمه على شفايفهم ، و تساعد الأم في توفير دخل يساعد على مكافحة ظروف الحياه الصعبه ، كل دا تقدر تعمله بجاموسه ، أيوا يا سيدي جاموسه إيه ؟؟ في إيه ؟؟ مالك بتبحلقلي كدا ليه ؟؟ و يجيبلك صورة جاموسه علشان تصدق ودانك ، و على رأي المثل إللى أنا مألفاه لسه حالاً ، " إن كذبت الودان ما تكذبش العين " ....و يستكمل ، و بكدا تقدر تدخل البهجه و الفرح عليهم و تساعد أم في تربية عيالها . ..

إتصل الآن على ..07000علشان تشتري جاموسه . و المفآجأه .. عندما تشتري جاموستين سوف تحصل على جاموسه تالته هديه و عندما تشتري جاموسه واحده ستحصل على 5 كيلو برسيم مجاناً إتصل لتصلك الجاموسه لحد البيت ... و ينتهى الفاصل .... مع لقاء آخر في فاصل آخر ...

و كل سنه و إنتوا فاصلين...


م
ن
ق
و
ل

dr.jockey
11-06-2007, 11:55 AM
عندك حق كلام غريب
اللي بيحصل ده مش لذيذ

m.mounir
11-06-2007, 04:29 PM
انا عن نفسي لما بتيجي الفواصل الإعلانيه بقلب على طول على اي قناه مفيهاش اعلانات

مغترب
12-06-2007, 02:18 PM
جامدة جدااااااااااا

الاعلانات دي يا مان

و اسمحلي انقلها

و فى انتظار جديدك

om elbanat
12-06-2007, 07:50 PM
انا بصراحه مش بحب الاعالانات خالص كله ضحك على عقولنا


Photo Gallery