المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عاوزين تستبدلوا زوجاتكم بنانسي عجرم ؟؟ اتفضلوا



بنت مصر
29-05-2003, 08:01 PM
يا ساتر استر :eek:
كل الرجال دخلوا جري عشان يعرفوا الطريقة :D


طيب اقروا القصة دي وانتوا تعرفوا



كان هناك نجارا مسنا يعمل بجانب شاطىء النيل ، وبينما هو منهمك بالعمل سقط منشاره فى النهر ، فجلس يبكى على ضياعه
وكان هناك جنيه تراقبه فحضرت إليه وسألته لما يبكى ، فقال سقط منشارى بالنهر ، فغطست وخرجت بمنشار من ذهب وسألته أهذا هو فرد وقال لا ، فغطست مره أخرى وخرجت بمنشار من فضه وسالته أهذا هو ، فرد وقال لا ، فغطست مره أخرى وخرجت بمنشاره الحديدى وسألته أهذا هو فقال نعم وقد إرتسمت السعاده عليه لحصوله على منشاره مره أخرى ، وقامت الجنيه بإهدائه منشارى الذهب والفضه لأمانته وصدقه




وذات يوم أخر كان نفس الرجل يتنزه مع زوجته على شاطىء النهر ، فإنزلقت قدماها وسقطت فى النهر ، فجلس يبكى
فحضرت الجنيه وسألته ما يبكيك ، فقال زوجتى سقطت فى النهر ، فغطست الجنيه وخرجت بنانسى عجرم ، وسالته أهذه هى ، فقال نعم هى زوجتى ، فقطبت الجنيه جبينها وقالت لما تكذب أيها المخادع ، فرد الرجل : أنا لم أكذب ، ولكن خشيت أن أقول لا فتغطسى وتخرجى إلين خلف وعندما أقولا إنها ليست زوجتى تغطسى وتخرجى زوجتى ، فإذا قلت نعم هى زوجتى ، ستقومى بإهدائى نانسى و إلين لصدقى ، وأنا رجل قنوع ولا اجب الجمع بين ثلاث زوجات، فرضيت بنانسى فقط والسلام



موضوع مقتبس:D
:D

المهاجـر
29-05-2003, 09:14 PM
مشاركة حـــــــــــــــــــــــــــــــــلوة تسلم افكارك و سؤال لو ممكن هي الجنية امته عمل...........مش عشان حاجة بس عشان جدو.
انا دخلت فضول لاني ما عنديش من يقع حتى في بلاعة لسة حر بس خايف
ليجرب حد من المتزوجين و تطلعلو صباح.
على فكرة سمعتي اخر خبر عن صباح















من الشد سرتها وصلت جبهتها ههههههههههههههههههههههه

بنت مصر
29-05-2003, 09:22 PM
هههههههههههههههههه baidannak

موتني من الضحك :D :D

العمدة
29-05-2003, 09:24 PM
يحكى أن فقير إلى الله كان يعشق اللؤلؤة .. وجلس على حافة المنتدى

وخرجت له جنيه .. وسألته لماذا أنت حزين .. :mad:

لآنه لايستطيع البكاء :) أجاب لآن أحباب لنا غائبين عن المنتدى

فنزلت إلى قاع النهر .. وحتى الآن لم تخرج بعد :D

روعة بنت مصر .. خرجت عن الموضوع معلهش :p

بنت مصر
29-05-2003, 09:31 PM
أهلا عمدتنا منور

ايه رأيك اخلي الجنية تطلع لك بوش؟;)

مصراوى
30-05-2003, 07:30 AM
سلام عليكم
بسنت معلش ياريت بس عنوان الحته اللى بيقعوا فيها
ويا ريت تكلمى الجنى بلاش ( الين خلف ) أحسن دمها يلطش شوفى حاجه على ذوقك
وانا مضطر أخذ الثلاثه علشان اوراق زوج سعيد تصبح أوراق زوج مرحوم
:D:D

بعيد عنك
صباح يا مفترى دى لو طلعتلى حرمى انا نفسى فى النيل

العمده
طبعا يارايق هو انت تفرق معاك ما انت نازل جواز كل شويه
طبعا عمده وكل اللى فى البلد يرحبوا بنسبك
وكله على ايدى
مع تحيات
شيخ الغفر
:D:D

بنت مصر
30-05-2003, 07:47 AM
اهلا بيك مصراوي
بصراحة انت بالذات مش مفروض
تفكر تدور علي الجنية لانك مرحوم
بزوجة واحدة من زوجاتك :D :D


بسنت

العمدة
30-05-2003, 07:52 AM
يا ظالم يا مبدع :D


كلهم تلاته ;)

يعني لسه :D:D

تحية للست صباح .. هي لسه صباح :(

الله يعين :D

بنت مصر
30-05-2003, 08:41 AM
لأ يا عمدة بقت مساء :D

مجموعة انسان
30-05-2003, 11:35 AM
ههههههههههه




تحياااتي

بنت مصر
30-05-2003, 12:09 PM
وتحياتي انا كمان مجموعة انسان :D

Mrs. Virgo
31-05-2003, 07:58 AM
:D :D :D

lina
31-05-2003, 04:44 PM
:p

جميل يا بسنت

ابن البلد
31-05-2003, 05:28 PM
انا مستعد أبدلها باي حد مش لازم نانسي عجرام ههههههههههههههههههههههه :p:p:p:p:p

بنت مصر
31-05-2003, 06:07 PM
ميس فيرجو لينا الغاليين
اشكركم على المرور
ويارب تكون عجبتكم



ابن البلد
انا حفضل يعني الف
وراك بالبوكس كدا كتير؟؟ :176:
ايه رأيك اني حبطل ملاكمة وحأشد
مكتوب لام يوسف اخليها تيجي لك على اول طيارة

بنت مصر

المهاجـر
31-05-2003, 09:29 PM
دائما ردك مرح و حلو و بيدل على روحك المرحة و طيبتك و الا انا غلطان
و بالنسبة للعمدة جاك الفرج ممكن تتزوج اربعة رسمي و واحدة عرفي وواحدة مسيار وواحدة متعة الله لا يشبعك نسوان و بس خلاص هههههههههههه
اما صباح اليوم بيدت 6 ارواح و هله الروح السابعة بدا شحنها يضعف و الاشتراك هيخلص , تحية لصباح زمان بتاع الروح الاولة و اخر عملية شد تخزقت من رجليها و ما لقوش جلد قديم يمشي معاها فاضطرو ياخدو من موميا مؤقتا .
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تحية لشيخ الغفر و ردك حلو
سلام مربع لبنت المحروسة

محمد البنيان
01-06-2003, 11:50 AM
انا دخلت الموضوع
على شأن واجب علية... كل طرح يصدر ... لبنت مصر
يجب أن يطلع علية
لانه بسبب بسيط
روعة الطرح وتميز الموضوع
يأتي من جنية المنتدى


انا معاك على الخط ياعمده

من محب لك

عبدالحكيم
01-06-2003, 12:47 PM
بنت مصر هي زوجه باليد احس من نانسي على الشجره او بالبحر
لك تحيتي :D:D:D
عبدالحكيم

بنت مصر
02-06-2003, 08:44 AM
بعيد عنك اخي العزيز ازيك؟
اولا ان شاء الله لما تتجوز حبقا
ادي لك عنوان الجنية وما تخافش
خالص حوصيها ما تطلعلكش صباح
لاني اخترت لك واحدة زي القمر
ايه رأيك في زكية زكريا ؟؟ :3:


محمد البنيان اخي العزيز
اولا اشكرك على تشجيعك الدائم ليا
ثانيا بلاش تبقى مع العمدة على الخط
لان العمدة دايما على خط الصعيد هو وهريدي :D



أما بقا انت يا عبد الحكيم فعين العقل والله
حشد مكتوب لزوجتك واهنيها على زوجها المطيع :cool:


ولكم تحياتي



بسنت

أشجان الليل
09-06-2003, 01:16 AM
:D:D

ربنا يكرمك يا بنت مصر..
روعه...


العمده...هما تلاته بس....!!!! يا مسكيييييييييييييييييييييين;)

مصراوى... دى هاتبقى مذكرات زوج مطحووووووووووووون.....
(( هى هاتطحنك إزاى صحيح؟؟))

وادكول مش معقول
09-06-2003, 07:23 AM
نانسي .......................... يا لهوي ...؟؟؟


فين فين فين فين فين .......؟ قالولي انها هنا .............؟؟؟

بنت مصر
09-06-2003, 08:42 AM
شكرا اشجان على المرور والحمد لله انها عجبتك


واد كول للاسف نانسي عجرم اتجوزت الراجل خلاص
بس في بديل (عائشة الكيلاني ) تنفع؟؟ :D



بسنت

وادكول مش معقول
09-06-2003, 12:55 PM
عائشة مين يا اختي ؟؟؟؟



ليه انا باير ولا باير ...........؟

saroo02
09-06-2003, 01:46 PM
طيب انا عندي بنتين عاوز ابدلهم والنبي تقوليلي فين الجنية دي علشان اكلمها عنهم :D:D:D:D:D:D

بنت مصر
09-06-2003, 05:34 PM
سارو مش لما تتجوز الاول تبقا تبدل
والا انت مستعجل عالشحططة



هههههههههههه واد كول ما تشخطش لو سمحت :D
انت اساسا متجوز تبدور لي بقا على الجنية

ابن البلد
09-06-2003, 07:25 PM
يالهوي تييييييييييييييي
أيه يا بنت مصر


تتجزوز
عالشحطط
شتخطش

:D

n3na3aah
09-06-2003, 09:17 PM
لالالا بجد حلو قوي الموضوع بجد يا بسنت موضيعك زي السكر و و حلوه كمان فكره زكيا زكلريا بجد موت من الضحك تسلم ايدك يا عسوله

saroo02
10-06-2003, 08:11 AM
طيب بقلك اية مينفعشي تكلميها تبدلنا ابن البلد وشريف ببنتين حلوين كدة علي زوقها والنبي :D:D:D:D

بنت مصر
10-06-2003, 08:14 AM
اهلا يا نعنوعة العسولة
والله انتي في اي موضوع بتمري
بتخليه زي العسل .. الف شكر حبيبتي

ويارب دايما اقدر اقدم مواضيع تعجبك يارب



وبعدين يا ابن البلد انت مضطهدني
انا كاتبة كل الكلام صح انت اللي مش شايف كويس


حتى اطلع بص كده:4:

أحمــد
21-06-2003, 12:22 PM
مش انتى لوحدك اللى مخلصتيش انا كمــان لسه حمتحن اول امتحان يوم 12 -7 عقبالك كليه طب من بقلك

بنت مصر
21-06-2003, 12:30 PM
اهلا بيك يا احمد وأهلا بانضمامك

ان شاء الله تمتحن وتبقى من االاوائل يارب


وشد حيلك عشان عاوزين نسمع اخبار حلوة ونشرب الساقع


وهدية نجاحك على الجنية :D


بسنت

أشجان الليل
21-06-2003, 01:02 PM
يا عيني عليك....
أختى الكبيره برضه أول يوم عندها النهارده...

على كل حال..
ألف مرحب بيك معانا

aynad
05-04-2005, 05:46 PM
ههههههههههههههههههههههههههههه
يخرب عقلك يا بوسي
طب قوليلي اللي عاوز يغير جوزه يروح يقف علي شط البحر هههههههههههههه

أحمد ناصر
05-04-2005, 06:48 PM
*109*
الموضوع والردود اللى فيه تفطس من الضحك
شكرا يا بسنت
وبرافو عليكى يا إيناد إنك لقيتى الموضوع ده

lost
05-04-2005, 07:47 PM
كدة هاتخلى أزوجنا يرمونا فى النيل ههههههههههههههههههه

بتحرضيهم على الفساد يابنت مصر ههههههههههههههههه

ديدي
06-04-2005, 02:47 AM
هههههههههههههههههههه
فكرة حلوة يا بوسى بس كدا الرجالة هايشموا نفسهم علينا تانى
ما بيصدقوا يا حبيبتى.

بنت مصر
11-04-2005, 10:29 PM
ايناد الحبيبة
بجد انت رهيبة وزي السكر
ربنا ما يحرمناش منك ولا من خفة دمك يا قمر
بس مش عارفة انتوا شغالين تنقيب عن البترول في موضوعاتي ليه *109*

بنت مصر
11-04-2005, 10:31 PM
الموضوع والردود اللى فيه تفطس من الضحك
شكرا يا بسنت
وبرافو عليكى يا إيناد إنك لقيتى الموضوع ده
والله خليتني اقراها تاني ومت انا كمان من الضحك يا احمد

بنت مصر
11-04-2005, 10:32 PM
هههههههههههههه هم يرمونا في النيل نرميهم احنا في الترعة *106*
منورة يا لوست الغالية

بنت مصر
11-04-2005, 10:38 PM
ديدي حبيبة قلبي
ما تخافيش وراكي نساء ياكلوا الزلط ومعاهم مناديل لكتم الانفاس زي بتاعة ريا وسكينة *109*


Photo Gallery