المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : صعيدى فى من سيربح المليون



sngay
02-05-2007, 12:24 AM
اولا احب بس ابين ليكم انه مش صعيد باشا الي كان في البرنامج ه واحد تاني
والحكايه بدات من السوئل التاني
الموسيقي التصوريه
تاتات تاتــــــــــــــــــــــــــا
وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على
1-الشجرة 2-البقرة
3-الصفراء 4-الحمراء
فقال لجورج قرداحي :من أولها صعبة. ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهمور 100% الجواب الأول الشجرة

فقال لجورج :مش دايماً الجمهور على حق
رد ابوصميدة : نحذف إجابتين. حذفله إجابتين
فتبقي الجواب الأول الشجرة والجواب الثاني البقرة
فقال لجورج: يااااادي الحظ بقى الجوابين الشاكك فيه
فقال ابوصميدة : طب نتصل بصديق ( هريدي ) فأتصل بهريد وكانت الكالمه كالتالي( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم
صميده إزيها والعيال --) راحت الثلاثين ثانية وملحقش يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي : وهلأ شو بدك تسوي ، فجاوبابو صميدة :
لا يا خليني في المضمون هانسحبوآ خد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول
والمثل بيقول:
عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة .

ههههههههههههههههههههههههههههه

اتمنى ان ذكاء ابوصميدة يعجبكم
واتمنى انى اهرب بسرعه
بقلكم ايه
اشيل البتاعه ديه ازاى
انا تعبت منها

http://img169.imageshack.us/img169/561/58875180uv5.jpg

Miss Engineer
02-05-2007, 05:56 AM
:) :) :) :)
حلوة بجد
لك تحياتى

mr_virus
02-05-2007, 07:23 AM
جمله جدا

تشكر يا باشا

mr_lonly
02-05-2007, 12:22 PM
يا سلام يا سلام يا سلام على الحلاوة وشكرررررررررررررررررررا يا باشا

sngay
02-05-2007, 12:35 PM
نورتو وشرفتو
مش تستنو لما اجيب حاجه ساقعه
ولا اقولكم بلاش الجو حار
بس برضو نورتو
وحدش رد عليا
فى المشوار ده
اشيل البتاع الى قدامى ده ازاااى

http://img148.imageshack.us/img148/1653/75969975te9.jpg

وسمعنى سلام احرى يا جدع

الطنبور
04-05-2007, 07:17 PM
والله دمها عسل ابو صميده حافظ المثل بس عند جورج بيتلغبط

WARDA**
05-05-2007, 12:59 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


حلوه حلوه حلوة

ياالله عايزين وحده تانية

اليكترون
07-05-2007, 06:24 PM
حلوه جدا اللى اصلا فى المسابقه بيفكرنى بواحد شوفتوا فيديو فى نفس البرنامج

الطنبور
09-05-2007, 03:12 PM
عاوزين واحده تانيه

همس العيون
10-05-2007, 03:21 AM
ههههههههههههههههههه
حلوة بس عارفاها
يؤيؤ متزعلشي
حلوة جدا هههههههههههههههه

همس العيون

SEKALATSHY90
20-05-2007, 06:14 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
النكتة لذيذة خالص وفكرتنى بنكتة تانية لو سمحتولى يعنى هكتبها
مرة واحد صعيدى فهم مات

SEKALATSHY90
20-05-2007, 06:28 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
النكتة لذيذة خالص وفكرتنى بنكتة تانية لو سمحتولى يعنى هكتبها
مرة واحد صعيدى فهم مات

مريومة
21-05-2007, 06:44 PM
هههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههه

عن جد حلوة كتير

خالد الفارس
22-05-2007, 10:17 AM
هههههههههههه
جميلة جدا:m17:

خالد الفارس
22-05-2007, 10:20 AM
هههههههههههه

جميلة جدا
مستنيين تانى

:m17: