: 2107

12-04-2007, 09:23 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أكيد طبعا بعد 100 عام كل حاجة حتتغير واكيد نفسكم تعرفوا شكلكم حيبقى ايه بعد 100 عام ده لو وصلنا للخمسين اساسا هههههههه والله انا بالنسبة ليا كفاية عليا خمسة وثلاثين مبحبش الطمممممممممع المهم في عام 2107 تخيلت كده بواسطة الافتكاسات العبقرية زي مابتقول مي هههههههه ان اتخيل بعض الاعضاء هايكونوا عايشين ازاي مخبيش عليكم الاعضاء كلهم اسنانهم وقعت للاسف وبوظولنا اللغة العربية خاااااااالص :m: ياريت والنبي متحقدوش عليا مجرد دعابة ياجماعة تعااااااااااااااالوا نشوف مع بعض ........

طبعا هنبتدي بمييييييين كلكم عارفين نبتدي بشيخ القبيلة هههههههههه ابن البلد :m21:
طبعا ابن البلد حتى لو بعد مليون سنة هايبقى برضو ابن البلد (المصري طول عمره معروف بقووووووووووووووووووته بجبروووووووووووته ههههههههه)
بس طبعا ميمنعش انه ياخد من الطيب نصيب تلاقوا ابن البلد داخل المنتدى بعد 100 سنة متنررررررفز من الاعضاء اللي بقت طلباتهم زي الهم مايتلم :كح كح بث خلاااااث قرفتوني والله لنا ثايبلكم المنتدى وماثي أبقوا ثوفوا حد يونثكوا في تربتكوا (اكيد تقصد في غربتكوا يابن البلد ولا يهمك احكام السن برضو 128 سنة مش شوية ماشاء الله )

بنت مصر :تلاقيها دااااخلة صعبان عليها ابن البلد وهو متنرفز فراحت تهدي النفوس :ليه بث ياعم احمد حد جه جنبك بث تلاقيك غيران من الواد يوثف اللي هايص في المنتدى من قاعة للتانية وانت مث قادر تخرج من باب طبيبك النفثي:m9: يلا بقى ياعم حناخد ذمنا وذمن غيرنا يعني(طول عمررررررررك عاقلة يابسنت ياختي )

قلب مصر حبيبتي تدخل المنتدى وصوتها طالع بالعافية بتعاني من الاجيال الصااااااعدة اللي شكلها مش صاعدة خالص ههههههههه:فينكم ياولاااااااااد ااااااااااه يارجلي كح كح كح هاااااااااااااااااااااتشي (صحة يام يوسف )
انتوا مث ثامعيني ياولاد ليه كده ياولاد محدش بيثارك في مثابقة حب مثر جاتكم داهية ده ذمان كانوا الاعضاء بيموتوا نفثهم علثان يكتبوا ويكثبوا فيها
والنبي والنبي ياعيال مث هاوصيكوا على مصر ..مثر في رقبتكم ياعيال خدوا بالكم منها واثمعوا كلام بابا حثني (معلش ياجماعة ماهو كمان من حقه يعمر مية سنة تانية اشمعنى انتووووووووووووا:56: هههههههههه)

وفجأة تلاقي حد سمع حبيبتنا قلب مصر بتنادي قام كرامته نقحت عليه ولاااااازم ولابد ان يستجيب وطبعا كلكم عارفينه ميموووووووووو
داخل ميمو المصري المنتدى بعد مية سنة بيهدي ام يوسف :انا هنا ياقلب مثر اذيك ياغالية متخافيث انا مث هاثيب مثر لحظة وووووحدة (طب واللي يقولك تروح ايطاليا ياميموووووووو :2: ؟؟؟؟؟هههههههههههه)
التاريخ في عنيا يام يوثف (وطبعا ميمو دلوقتى ياعيني عنده عيال كتيررررررر واحفاد بالهبل:invasion: وتمن عيون ماشااااااء الله بدون قر اكيد)
المسكين عاوز يشترك في المنتدى مش قادر العيال بيتنططوا حواليه :امثي ياواد روح لامك جاتكوا داهية كان مالها ايام العذوبية قطع الجواذ وثنينه كح كح كح
تعالي ياحاجة حثنية جيبيلي نثكافيه (حسنية بقى اتنرفززززززززت قال ايه في عام 2107 وعاوزها بجلالة قدرها وعظمتها تتعتع من مكانها وتعمل نسكافيه لاااااااااايمكن كرامتها ياجدعان الثاااااااااااااااار ولا العاااااااااار:ranting2: :ranting2: :ranting2: :ranting2: هههههههههه لالالا بجد ملكش حق ياميمو )
نثكافيه في عينك ياراجل من امتى بعمل نثكافية انت ناثي ان الذمن اتغير وقعتك ثودا والله لنا رايحة عند مامي وابقى احلم تثوفني تاني (ياحلاوتك ياحسنية:d )طبعا ميمو المسكين هيحاول يصلح الموقف :معلث ياروحي انا اثف حقك عليا اثتاهل اللي يجرالي ثامحيني ياحاجة والنبي ...خلاث ثامحتك ياميمو دلوقت اطفي الجهاذ وقوم اغثل الثحون (ياعيني ياميمو مكنش يومك خااااااااااااااااالص:p :p استحمل ياعم ههههههههههههههه)

تقوم داخلة حبيبتي بنت شهريار بطلتها البهية بعد مية سنة ولا شهرزاد ياخوانا بس تقريبا كده في فارة لعينة عملت عملية سطو على اسنانها :d ههههههههههه:تتكم نيلة يابنات انتوا فين برنلكم مث بتردوا عليا ليه مث حرام عليكم اقعد الف عليكم من تكثت للتاني قطعتوا نفثي الهي يقطععع ...ولا بلاث اخر مرة دعيت فيها على العثابة قمت متكعبلة من على الثلم كح كح كح هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتسو كح كح (لااااااازم تشوفي دكتور يابيرو مش انتي شايلاني للعوزة:hey: :hey: هههههههه)
ثفتوا يابنات العربية اللي حطيتها في مثابقى العربيات اللي عاملها زيزو روحوا ثوتوا (صوتوا )هتلاقوها عربية روثة كده :car: عاوذة افوذ يابنات مث هاوصيكوا عاوذة تثويت كثثثيف (متقلقش يازيزو هي مش بتعمل كده خااالص :11: :11: علشان الامانة برضو محدش يفههههههم غلط )
عبيررررررررررر يابيروووووووو رحتي فين ؟؟؟
معلث يابنات فثلت (يالهووووووووي ياعبير لسة بتفصلي لسة مغيرتيش الجهاز هاتوووووووووووووووووووولي الكبريت :k2: متخافيش على الجهاز هاولع في نفسي هههههههههه)

وطبعا القعدة مش هتحلو الا باختي وحبيبتي ندى الاياااااااااااااام منورررررررة ياحاجة ههههههه
(تقوم داخلة حاجة دودو وهي لسة محتفظة برقتها وذوقها ياختي كميلة )
هاي شباب ازيكم عاملين ايه في المنتدى انا لسة كنت هناك وشايفة حتة شنط واااااااااو تحفة بفكر اشتريهم اصلهم شيك خاااااااالس (حفيدة دودو داخلة تسلم عليها قبل ماتنزل الكلية وياعيني البنت غلطت وقالتلها ياتيتة لالالا مينفعش عيب كرامتهااااااااا اتبعترت )
هاي تيتة ازيك ياروحي ..وحاجة ندى زي ماتكون اتقرصت يالهوووووووووووي تيتة مين ياختي:k2: تيتة بعينك امبوسييييبل مصيبة تاخدك يابنت اهئ اهئ:6: ده كل اللي بيننا 100 سنة بس:2: ايه يابنت شفتيني عجزت والله لنا قايلة لابوكي يقطع لسانك اهئ اهئ اهئ
البنت ياعيني اتخضت من الموقف ..معلش يادودو ياست البنات حقك عليا مين يقول عليكي كده بس ده انتي امورة وزي الفل اهو انا الحاجة والله بس متزعليش (وطبعا كلكم ملاحظين ان ندى هي الوحيدة اللي اسنانها بسم الله ماشاء الله موقعتش:1: علشان كوباية اللبن مكانتش بتفارق ايدها خااااااااااالص :hey: واسالوني انا ههههههههه)

تقوم داخلة اختنا مي مؤمن علشان العصابة تكمل :هاي بنات ازيكم كح كح كح اثكتوا يابنات ده انا عملت محثي اليوم انما ايه يجنن بث مث عارفة ليه الحاج اكل من هنا وهو دخل عناية مركزة من هناك معدته بقت على قده يابنات (وعاملالنا فيها شيف رمزي يامي وطبيخي ومش عارفة ايه ظهر المستخبي ههههههههههههههههه )
ومي ماشاء الله طموحة حتى بعد مية سنة لسة بتدور على شغل وخلال المية سنة دول بتعااااااااااااااااني ياحرام من المدير الرخم ده وهات ياخنااااااااااااااا ق فدخلت في يوم من الايام للمدير بتكلمه وده للاسف كان اخر يوم ليها في الشغل نهاااااااااااااية مشوار العمل والتعب ايييييييييييييه دنيا دخلت بقى للمدير بتقوله:بث يا افندي انت بالذوق مث نافع بالعافية مث نافع كده كده انا هامثي بث مث هامثي قبل ما ابرد النار اللي جوايا وراحت جايبة اللي في .............وعلى راسه عدددددددددددددل (جدعة يامي كده هتترفدي بشرررررررررف ههههههههههه)

يقوم زيزو داخل بعربيته الجديدة عامل فيها بات مان ومكتسح المنتدى :car2: :ازيكم ياعالم ثفتوا عربيتي الجديدة اللي اثتريتها من يومين بث عندها جناحين وبتطير بث عاوذين الثراحة مث ذي عربيات ذمان كح كح كح ذمان كل حاجة كانت حلوة ااااااااااااه يانا مفاصلي كح كح من اول يوم ركبتها ياخوانا وكنت ماثي بطييييييء عال200 بث اصل كنت خايف عليها مث عارف ليه راحت خابطة في الحيطة لوحدها اتفعصت بقت قد اللبان تحويشة العمر ضاااااااااعت ااااااااااااااااه يارجلي كح كح كح قال وانا مكانث عاجبني ذوبة القروبة دي كانت بنت ناث بثحيح بث تقولوا ايه عين البثر ديقة ااااااااااه كح كح (معلش يازيزو المحرك عندك قرب يقف )

طبعا نفسكم تشوفوا يسرا عاملة ازاي بعد مية سنة حااااااااااضر من عنيا طبعا يسرا اكيد بقت باشمهندسة قد الدنيا وطبعا دلوقتى طلعت ع المعاش وعندها61 بنت و27 ولد و155 حفيد (معلش ياسمورة اللي جابلك يخليلك هههههههه)
المسكينة ملحقتش تلتحق بالقعدة الجميلة دي اول ماسجلت دخول في المنتدى وقع السيرفر قام مكعبلها وانتوا عارفين يعني حاجة كبيرة مش مستحملة ويقع عليها السيرفر صعبة شوية مش هاوصيكوا تتطمنوا عليها في الطوارئ:m30: (اصل السيرفر ده مش هايرسيها على بر الا اما يجيب اجل واحد مننا معلش جت فيكي يايسرا ياقلبي ههههههه)

وطبعا في عام 2107 وسائل النقل انعدمت خاااااااااااااااااااالص كلكم طبعا عرفين ليه علشان حمادو رابط التاكسي في السرير:ranting2: ههههههههه ومش سايب حد يركب ابدااااا(ليه كده ياحمادو هو انت لسة حمل الحاجات دي لاحول ولاقوة الا بالله )

صلادينو ياعيني مبقاش على لسانه غير جملة وحدة بس :السيرفر مزدحم ..الرجاء حاول لاحقا
(معلش ياصلادينو اصل السيرفر يجيب اكتئاب لاي شخص لاحول ولاقوة الا بالله يارب )

وطبعا لازم اخد حقي من ام كاميرا خفية ههههههههه حبيبة قلبي ايميرالد منورة ياحاجة وتلاقوا ايمي داخلة المنتدى وبتبعت رسالة خاصة لاحد الاعضاء الجدد بتقولوا *عيب عليك ياواد تقول على وحدة قد جدتك كلام وحش اخص عليك ولد قليل الادب :ranting2: *مفكرة نفسها بتعمل كاميرا خفية بس على مين يا ايمي دول جيل مفاعيص مفتحين في الحوامض مش فقرا زينااااااااا هههههههههه

وطبعا هي افتكرت ان الواد هايتخض ويقوم مفزوووووووع ويبعتلها رسالة يعيطلها انه مش هو اللي قايل كده بس بقى كان لازم في يوم ينقلب السحر على الساحر وايمي تاخد نصيبها من الكاميرا:hey: (الكاميرا علينا حق يا ايمي متزعليش نفسك هههههه)
وايمي علقت مع عيل اختصاص مقالب معبرهاش بس هي صممت تكمل المقلب زهقته وياريتها ماعملت كداااااااااا قام الولد بعتلها هدية معتبرررررررررررة برسالة هدية الاحلام فيرس صغنطوط كده شكله يجنن ياختي على جماله وطبعا في عام 2107 فيرس جميل زي ده كان كفيل بابادة جهاز ايمي وفرقعلها منظومة النت في السعودية بحالها (علشان تحرمي تعملي فيا مقالب يا ايمي الثااااااااااااااااااار ياجدعان ههههههههه)

على سيرة الفايرس فكرتوني بمستر فايرس هههههههههه ياعيني على مستر فايرس بعد مية سنة وهو داخل على موضوع لاحد الاعضاء الجدد في المنتدى بيشجعه بقلب جامد جدا وبيثني على موضوعه وبيقوله

تثلم ايدك يابني على مجهودك :hey: كح كح كح
بث يابني للاثف كح كح

كح كح

كح لاءة كمان شوية

كح كح كح كح

الموضوع مكرر ;) كح كح كح (تااااااااااااااني يافايرس ههههههههه اوعى تقولي موضوعك مكرر لحسن ابعتلك فايرس من بتاع ايميرالد هههههههههه)

(بس مش عارفة ليه العضو الجديد اللي فايرس شجعه ده مشفتهوش تاني في المنتدى معلش يظهر انه خد جرعة تشجيع زيادة شوية هههههههههه)

اخيرا خبر ساااااااااااااااااااااااار جدا ياجماعة تعالوا كلكم ابن البلد هايقولكم حاجة مهمة جداااااااااااااااااااااااا

ابن البلد :الف مليون مبرووووووووك يا جماعة المنتدى وصل رقم واااااااااااحد في الترتيب العالمي مبروك لنا كلنا :hey: انا مث مثدق ياخوانا كح كح كح (بس ياجماعة المفاجأة كانت كبيرة على ابن البلد حبتين ومن فرحته كح فجاله شد عضل:p معلش ياباشا مش قلنا نفرح بالرااااااااااااحة )

خلاااااااااااص كده مهمتي انتهت الحق اخرج من هنا هههههههههههه
طبعا كله هزار وبتمنى للجميع حياة سعيدة وجميلة بعيدا عن تخيلاتي دي ههههههه
وكان نفسي اشمل اعضاء كتيررررر الصراحة لكن فيه ناس مكنش ليهم سوابق اعرفها للاسف:2: ههههههههههههه بس ان شاء الله تعجبكم ويكون الموضوع دمه خفيف عليكم ومحدش يززززززززززززعل خالص اكيد كل اللي ذكرتهم بحبهم جدا وكلهم اخواتي وعندنا مثل بيقول "من حبك لاشاك" هههههههههههه

يلا بقى ربنا يديمكم اخوة اعزاء
دمتم في امان الله

13-04-2007, 02:59 AM

( )

:m28:

: ( )
:m9:

.. ( )

:m:

:
( 2107 )

:m29:

... ( )

( ) ( )

( )

.. 100

( )

( )

: ............. ( )

:

( )

61 27 155 ( )

( )

:m19:

2107 ( )

: ..
( )
..........

2107 ( )

:m7:

(
:m28:

:m17: :m17: :m17:

emerald
14-04-2007, 09:32 AM
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته .

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه

والله كنتى حبيبتى ايام زمان

وانا كمان بقول كده .

ليا عودة يا زهراء .. يا عودة ان شاء الله .

من فترة طويلة ما ضحكت الضحك دا وبالصوت العالي كده . .. ههههههه .

خير ,, خير. الان انا اروح اقول للإبن البلد على الموضوع .. واقله ان زهراء بتقول عليك عجوز هههههههههههه

ليا عودة ان شاء الله ..

شكرا على الموضوع اللزيز.

14-04-2007, 09:52 AM
طب و أنا فين ؟!!
هههههههه
بس موضوع حلو جداً جداً

summar
14-04-2007, 10:01 AM
زهراء هو انتى زهرا ولا زهرا تانية؟
يعنى انتى زهرا بتاعتنا ولا حد متخفى وجاسوس علينا
بس انتى نسيتى تكتبي اسامى عيالنا اللى هيتعملهم شهادات ميلاد فى المنتدى برده
والازواج والزوجات والحموات والحمواين..ماهو كله لازم يبقى موجود
ولو حد فلسع يتكتب تحت اسمه مات وريحنا....
شكرا يازهورة على التوقعات المرئية دى
طمنتينى على نفسي بجد وسيبينى بقى عايزة اربي الستين عيل بتوعى

انتى عارفة مين بجد اللى كان عنده 60 عيل
خمنى كده

رمسيس التانى ههههههه...يعنى انا هبقى زيي زيه

mr_virus
14-04-2007, 02:55 PM

:m17: :m17: :m17: :m28: :m28: :m28:

14-04-2007, 04:06 PM

( )

)

14-04-2007, 04:20 PM
ولينا ماسنجر يلمنا بالليل يا زوزو بس اشوووووفك
تسلم ايدك وتقبلى تحيااااااااااااااااتى
زوزو بلغت فرار ياندى
ال اااااااااااايه بتذاكر
بتقولك نتقابل السنه الجايه فى نفس الميعاد
بس على مييييييييييييييين
انا بعت بعثه العراق تجيبها
ههههههههههههههههههههههههههههه
تحياتى لكوبايه اللبن

mr_virus
14-04-2007, 04:35 PM
14

100 :m19: :m19:

:m9: :m9:

....

:m17: :m7: :m7: :m17:

emerald
14-04-2007, 05:43 PM
السلام علكيم ..

الان والحمد لله بعد ما ارتحنا شوية من الضحك الحمدلله .. وضمدنا الجراح ومسحنا الدموع :sorry: :sorry: هههههههههه نعلق على الموضوع .:stpd:

وطبعا لازم اخد حقي من ام كاميرا خفية ههههههههه حبيبة قلبي ايميرالد منورة ياحاجة

الله ينور عليكي .. لا من ناحية اخدتي حقك فإنتي اخدتي حقك ومستحقك والمقدم والمؤخر كمان ..:d

فكريني يا يسرا هو احنا عرضنا مقلب زهراء ولا لسه .. انا قلت نخلي مقلبك احتياط ههههههههههههههههههههههههههههههه :m19:

والله عسل يا زهراء .. ربنا يحفظك ان شاء الله .*8*

وتلاقوا ايمي داخلة المنتدى وبتبعت رسالة خاصة لاحد الاعضاء الجدد بتقولوا *عيب عليك ياواد تقول على وحدة قد جدتك كلام وحش اخص عليك ولد قليل الادب *مفكرة نفسها بتعمل كاميرا خفية بس على مين يا ايمي دول جيل مفاعيص مفتحين في الحوامض مش فقرا زينااااااااا هههههههههه

هههههههههههههههه

تصوريني وانا بالسن دا ولسه بعمل مقالب ... ههههههههههههه.*15* ربنا يديني الصحة هههههههههههه

وطبعا هي افتكرت ان الواد هايتخض ويقوم مفزوووووووع ويبعتلها رسالة يعيطلها انه مش هو اللي قايل كده بس بقى كان لازم في يوم ينقلب السحر على الساحر وايمي تاخد نصيبها من الكاميرا (الكاميرا علينا حق يا ايمي متزعليش نفسك هههههه)
وايمي علقت مع عيل اختصاص مقالب معبرهاش بس هي صممت تكمل المقلب زهقته وياريتها ماعملت كداااااااااا قام الولد بعتلها هدية معتبرررررررررررة برسالة هدية الاحلام فيرس صغنطوط كده شكله يجنن ياختي على جماله وطبعا في عام 2107 فيرس جميل زي ده كان كفيل بابادة جهاز ايمي وفرقعلها منظومة النت في السعودية بحالها (علشان تحرمي

ههههههههههههههههههههههه ضغنطوط ويعمل كل دا .. ياجبارة يا زهراء .:mm:

ولحظت انكم :m9: بتحقدوا عليا علشان حافظ المواضيع اللى فى القاعه :m9:

اقلك يا فايرس .. ترى والله حزنت عليك *13* .. حرام عليكي يا زهراء حتعقدي لي الولد .*21*

والله انك فضيعة يا زهراء ربنا يسعدك .. دنيا واخره ..:f2:

فعلا موضوع حلو يا زهراء .. وطريقة عرضك له جميلة جدا تسلم ايدك والله ..

بارك الله فيكِ.

mr_virus
14-04-2007, 06:24 PM
اخيرا لقيت حد يدافع عنى

دانا مظلوووووووووووووووووم

14-04-2007, 08:09 PM

:m28: [/COLOR]

[COLOR="Blue"]

:m17: :m17: :m17:

14-04-2007, 08:32 PM
.

. .. .

,, . ..

128

..

.

.................................................

!!

.............................................

ɿ

..
....

60

...

.................................................. ..

14-04-2007, 09:05 PM

14

100

....

..

.. .

.. ..

..

..

... .
..

.. ..

.. ..

.. ..

.

amak_77
16-04-2007, 12:57 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههها
ايه الجمال ده
موضوع نحففففه
كنتي كملي على باقي المنتدي
تسلم ايديكي
فضحتيهم بما فيه الكفايه
شكرت ليكي

16-04-2007, 11:45 AM

emerald
16-04-2007, 11:59 AM
..

.. :m9: ..

..

.. .

.. .

..:m17:

.

16-04-2007, 12:43 PM
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

هههههههههههههههههههه
ربنا يخليكي يا ايمي ياحبيبتي ده بس من ذوقك ده انا زززززززعلت انك اتعورتي حسيت بالذنب هههههههه بس ميمنعش اني رحت فضحتك قدام العصابة كمان ههههههههههههه
بجد شكرا يا ايمي على كلامك الجميل
وياستي المرة الجاية ابقي شيلي الفرشة من تحت المكتب هههههههههههه
دمتي في رعاية الله حبيبتي ..

28-04-2007, 04:55 PM
..

...
.... ...

.. ( )

.... !!!!!...... :m28: ......

.... :m15: ... .... ....
.....

... ... 忿 100 :m27: ......