المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اياك

ta3mia
10-09-2002, 09:17 AM
اياك ان تغتر .. فأنا احببتك ... و أنا انجبتك ... انا امك و اختك و بنتك ... انا الدنيا من بين يديك ،،،،،،،،، اياك ان تغتر ... انا الشمس ... انا السحاب .. انا النور و المطر المنهمر من عينيك
اياك ان يقسو قلبك .. فأن دقات ذلك القلب .. انا الدماء تجري في شرايينك ... انا النبضات ..
وسئل من اين اتين اياك ان تتمرد ... فأنا القيد في معصمك.. انا الحب الذي يأسر ... انا الصوت الذي يسحر ... النا الحنين في شفتيك ،،،،،،اياك ان تنكسر ... فأنا ارضك ... انا عرضك ... انا الشموخ ... انا الكبرياء ... انا البصمات فوق يديك

Mrs. Virgo
10-09-2002, 10:09 AM
بجد كلام جميل .........

تعيشي .......... وتكتبي .......

;)

ابن مصر
15-09-2002, 09:15 PM
تسلمي يا طعمية
ما احلا الكلام عن الام
وما اغلي واحب من الام
لنا اهل الارض
بارك اللة فيك

ابن مصر

ta3mia
18-09-2002, 12:32 PM
شكرا بس انا برسل لك من الصبح و مفيش رد
انت مديني اميل سكه :D

وادكول مش معقول
18-09-2002, 01:51 PM
كاتب الرسالة الأصلية ta3mia
اياك ان تغتر .. فأنا احببتك ... و أنا انجبتك ... انا امك و اختك و بنتك ... انا الدنيا من بين يديك ،،،،،،،،، اياك ان تغتر ... انا الشمس ... انا السحاب .. انا النور و المطر المنهمر من عينيك
اياك ان يقسو قلبك .. فأن دقات ذلك القلب .. انا الدماء تجري في شرايينك ... انا النبضات ..
وسئل من اين اتين اياك ان تتمرد ... فأنا القيد في معصمك.. انا الحب الذي يأسر ... انا الصوت الذي يسحر ... النا الحنين في شفتيك ،،،،،،اياك ان تنكسر ... فأنا ارضك ... انا عرضك ... انا الشموخ ... انا الكبرياء ... انا البصمات فوق يديك

اياك .... اياك .... اياك .... كلام حلو ماشي بس مش معني كده انك تزلي الواد يعني .... وبعدين يعني الواد كده ممكن يجيله عقده منك .... بس حقيقي ... الكلام حلو ولو فكرنا فيه هنلاقيه انه حقيقي بس خلي بدل اياك دي اي حاجة علشان الواد ميتخضش

milly
18-09-2002, 07:33 PM
كلامك جميل ta3mia