المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ((عبد المعين .. عمره ما بيعين)) إوعوا يفوتكم الموضوع القنبله ده



raspberry
12-02-2007, 03:57 AM
بصراحه كنت محتار أحط الموضوع اللقطه ده فين:good:

فى القاعه العامه ...والا قاعة السيارات ...والا قاعة فك التكشيره

لكن اتكلت على الله وحطيته فى قاعة الصور ((قسم العجائب والغرائب)) لقيام الماده الاساسيه فيه على الصور وعلى الطرافه

أسيبكم مع الصور بقى ... ومش حوصيكم على تعليقاتكم:good:

( 1 )

http://www.arab7.com/up/file/1153078435773.jpg


( 2 )


http://www.arab7.com/up/file/1153078458306.jpg

( 3 )


http://www.arab7.com/up/file/1153078475806.jpg


( 4 )


http://www.arab7.com/up/file/1153078495288.jpg


( 5 )


http://www.arab7.com/up/file/1153078515945.jpg


( 6 )


http://www.arab7.com/up/file/1153078539445.jpg


( 7 )


http://www.arab7.com/up/file/1153078562562.jpg



وتعليقى انا بقى وعلى رأى المثل ((جبتك يا عبد المعين تعينى :hop: ..... لاقيتك يا عبد المعين عايز تتعان:n: ))

jemmy
12-02-2007, 04:28 AM
هى العربيه وقعت فى مثلث برمودا ولا ايه ؟؟؟

تسلم ايدك على الصور يا raspberry
غريبه بجد الحاله دى

azaa
12-02-2007, 10:57 AM
لا موش كدة هى المنحوس منحوس لة حطو على راسة فانوس هههههههههههههه

saladino
12-02-2007, 05:24 PM
ههههههههه
الصورة مكررة فى قاعة االسيارات

بس فعلا المنحوس منحوس

شكرا على الموضوع

aynad
12-02-2007, 07:18 PM
ايه دة انتو بتتكلموا بجد هههههههههههه
هو في ايه
اكيد حد بيزوء العربيات دي ههههههههه
انا فوجئت بصراحة
تسلم ايدك يا رب

roooz8
12-02-2007, 07:55 PM
هههههههههههههه و الله حلوووووين يا عسل

raspberry
13-02-2007, 06:40 PM
هى العربيه وقعت فى مثلث برمودا ولا ايه ؟؟؟

تسلم ايدك على الصور يا raspberry
غريبه بجد الحاله دى

جميل اوى تعليقك يا جيمى :good:

شكرا على تواجدك وتعليقك الطريف:2:

osha
14-02-2007, 03:35 AM
يالهوي!!!!!!!!!!!!
دا انا لما شفت الونش الكبير جه قلت جالك الفرج

ياترى القصة خلصت على ايه ؟

ميمو المصرى
14-02-2007, 03:57 AM
الصور دى لما شوفتها قبل كده موتتنى من الضحك
بس دلوقتى أتذكرتها تانى
نحس نحس يعنى
شكرا يا راسبرى

قلب مصر
17-02-2007, 06:44 PM
ياااااااااه فكرتنى بالصور دى تحفة
انا اول مرة شوفتها فطست على روحى م الضحك
ودلوقتى برضه ضحكت جدا على المأساة اللى هما فيها
الحكاية شكلها أصلا مخلصتش تقريبا ولسه بيحاولوا بطلعوهم م المية :d
شكرا يا راسبرى على الموقف الجميل والصور الجميلة

raspberry
17-02-2007, 09:50 PM
لا موش كدة هى المنحوس منحوس لة حطو على راسة فانوس هههههههههههههه
وماله يا عزه تمشى برضه المنحوس منحوس حتى لو معاه ملايين الفلوس:good:

شكرا على التواجد والتعليق :2:

raspberry
17-02-2007, 09:53 PM
ههههههههه
الصورة مكررة فى قاعة االسيارات

بس فعلا المنحوس منحوس

شكرا على الموضوع
والله يا سلادينو بحثت عن الموضوع قبل ما انزله فى المنتدى:good: لكن الظاهر انى انا كمان منحوس :huh:

شكرا على تواجدك وتعليقك:2:

raspberry
17-02-2007, 09:56 PM
ايه دة انتو بتتكلموا بجد هههههههههههه
هو في ايه
اكيد حد بيزوء العربيات دي ههههههههه
انا فوجئت بصراحة
تسلم ايدك يا رب
وحياتك يا ايناد ماهو تمثيل.. وبجد وبحق حقيقى ..على رأى سكينه فى ليلة صباحيتها هى وعب عااااااال لما المخرج قاله كل لقمتين وبعدين اتكلم:good:

انا برضه فوجئت :hop:

شكرا على تواجدك وتعليقك:2:

raspberry
17-02-2007, 09:58 PM
هههههههههههههه و الله حلوووووين يا عسل
أهم حاجه الضحكه:good:

شكرا على تواجدك والتعليق:2:

raspberry
17-02-2007, 10:01 PM
يالهوي!!!!!!!!!!!!
دا انا لما شفت الونش الكبير جه قلت جالك الفرج

ياترى القصة خلصت على ايه ؟
أحلى حاجه فى القصه دى يا أوشا ان نهايتها مفتوحه بحيث المتفرج يتفاعل معاها ويضع لها النهايه كل على حسب خياله:good:

شكرا على تواجدك والتعليق :2:

raspberry
17-02-2007, 10:03 PM
الصور دى لما شوفتها قبل كده موتتنى من الضحك
بس دلوقتى أتذكرتها تانى
نحس نحس يعنى
شكرا يا راسبرى

معرفش ليه كده مليش حظ انا كمان فى موضوع يكون جديد ومحدش شافه قبل كده:hop:

شكرا على تواجدك والتعليق:2:

raspberry
17-02-2007, 10:07 PM
ياااااااااه فكرتنى بالصور دى تحفة
انا اول مرة شوفتها فطست على روحى م الضحك
ودلوقتى برضه ضحكت جدا على المأساة اللى هما فيها
الحكاية شكلها أصلا مخلصتش تقريبا ولسه بيحاولوا بطلعوهم م المية :d
شكرا يا راسبرى على الموقف الجميل والصور الجميلة
انا بقى متوقع يا قلب مصر انهم يكونوا استعاونوا بهليكوبتر عشان يطلعوا الونش الكبير من الميه لان اعتقد ان المساحه متسمحش بونش اكبر من الونش اللى وقع فى الميه .. او يكونوا بقى استعوضوا ربنا فيه وسابوا الونش للسمك يسكنوا فيه:good:

شكرا على التواجد والتعليق:2:

بنت شهريار
18-02-2007, 02:28 AM
جامدة اوووووووووووى
بس فعلا مكررة مرتين ياراسبرى
وكنت انا المرة التالته
وحضرتك الرابعه
ههههههههههههههههههههههه
تحيااااااااتى
وتسلم ايدك

raspberry
18-02-2007, 06:08 AM
جامدة اوووووووووووى
بس فعلا مكررة مرتين ياراسبرى
وكنت انا المرة التالته
وحضرتك الرابعه
ههههههههههههههههههههههه
تحيااااااااتى
وتسلم ايدك
يااااااااااااااااااه يا بنت شهريار ...انتى صدمتينى :fartnew: ...بقى الموضوع متكررر قبلى ثلاث مرات:helpsmilie2: ... طب شئ كويس ان برضه فيه ناس شاركت معايا:good:

شكرا على تواجدك والتعليق:2:

هانى310
30-04-2007, 08:10 PM
تسلم على الصور ههههههههههههههههه
شكلها يموت من الضحك هههههههههههه

عاشقة إسكندرية
05-05-2007, 10:11 AM
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك وشكرا على انك ضحكتنى
ههههههههههههههههههههههههه

مى سلطان
08-05-2007, 12:21 AM
ههههههههههههههههههه
حلوه هههههههههههه
بصراحه انا متخيله النهايه ان الناس وهى واقفه وبتشوف المنظر ده يلاقوا نفسهم فى الميه
شكرا ليك

اٍبن سيرين
18-05-2007, 06:34 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه

شنو هالتحفة هذه اكيد اصابتها لعنة الفراعنة لوووووووووووول

و اتوقع لو جابوا مركبة كبيرة ايضا لغرقت مع البقية و سيضلون يغرقون حتى تطفح المية و تخرج السيارة و الشاحنات مثل فراخ الجمعية لووووووووووووووليشن :)