المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عنصر كيميائي جديد



monafromegypte
06-05-2003, 10:38 AM
ايه رأيكو يا بتوع الكيميا؟

ميادة
06-05-2003, 11:34 AM
الكمى كمى كى

الكمى كمى كا

:D

lina
06-05-2003, 01:25 PM
:D:D:D

Mrs. Virgo
06-05-2003, 01:28 PM
:confused:

monafromegypte
06-05-2003, 01:38 PM
:o:o:o

مودو مشاكل
07-05-2003, 11:21 PM
:D:D:D:D:D:D:D:D

أشجان الليل
08-05-2003, 12:27 AM
:D:D:D


يا فرحة العمده فيكم يا بنات:D

شورانكيز
09-05-2003, 05:32 PM
مره بسنت تكتب نساء مفترسات
وانتي يا مني تكتبي كده
ليه يابنات بتشمتو الشباب فينا

تامر
09-05-2003, 07:50 PM
:D:D:D


مش العمدة بس يا اشجان;)

Mrs. Virgo
10-05-2003, 08:33 AM
:eek:
يالهوتي .. حتى انت يا تامر !!!!

:mad: طيب ماشي .. :mad:

أشجان الليل
10-05-2003, 11:06 PM
:D

:D




أنا فى أنتظار باقي أعضاء الجمعيه....
فينكم يا رجاله؟؟

ميادة
11-05-2003, 08:49 AM
ما تستعجليش يا أشجان

جايين جايين




وساعتها............:2:

المجاهد
11-05-2003, 01:58 PM
:D:confused:

n3na3aah
11-05-2003, 02:24 PM
يا مني يا مني كده عاجبك يعني الشماته بس انتي عارفه ولله كلام 100% بس نسيتي انت نقطه واحه هي
ولا ينصح تركه بعيدا عن الاطفال:D:D:D:D

monafromegypte
11-05-2003, 03:26 PM
والله يا جماعة أنا نقلت الموضوع
بس علشان طريف
بس أنا عمري ما اقتنع بكلام زي ده
هو فيه أحلى م الستات
ولا أرق من الستات
ولا ايه يا رجالة

:53: :53:
:41: :41:

n3na3aah
11-05-2003, 03:41 PM
:143: :143: :143:

deaa
11-05-2003, 03:44 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ....

انا ارفض ...واحتج ....واشجب ...واستنكر ....




























كل من يقول غير ذالك ............:D

بحر الإسكندرية
11-05-2003, 07:48 PM
من ده اللي بيتكلم عن البنات ؟؟
محدش يقدر يتكلم عن فصيلة نادرة على الأرض , فصيلة الجنس اللطيف , أحن أرق فصيلة على الأرض ;):D
ده من وجهة نظري ;)

بس برضه مأنكرش ان فيه منهم مفترسين , مش ناقص فيهم غير أنياب طويلة كأنياب الخفافيش لإمتصاص أموال الغلابة ( الأزواج )
و مخارب قوية كمخالب النسور لإلتقاط الرجال الغافلين عن أمور الزواج :D

monafromegypte
12-05-2003, 11:11 AM
هو فين الفلوس بس يا رجالة
ده الرجالة اليومين دول حالتهم تصعب ع الكافر

قاعدين ع القهاوي
وف المولات

وبيخمسوا ف سجارة بوكس
ولا ايه يا بحر اسكندرية يا غريق

n3na3aah
12-05-2003, 11:41 AM
عندك حق يا مني

بحر الإسكندرية
12-05-2003, 12:40 PM
يعني هي الفلوس راحت على ميييييين ؟؟:D:D

البركة فيكم برضه :D:3:

n3na3aah
12-05-2003, 10:10 PM
عندك حق يا مونمون:o:4:

أشجان الليل
12-05-2003, 10:13 PM
فين العمده يا رجاله؟؟؟
وفين باقى الرجاله..؟؟

مصراااااااااااااااااااوي....



أين أنتم يا رجال...
ألا تغتنمون الفرصه:D

n3na3aah
12-05-2003, 10:15 PM
انت عايزه تقوميهم ليه بس مهم حلويين كدهه:rolleyes:

أشجان الليل
12-05-2003, 10:20 PM
إزاى بقى..؟؟؟:confused:
مش أنا أمين عام جمعية يارجال العالم اتحدوا...!!!:o




لو مش أنا اللى أقومهم...
يبقى مين يعمل كده..:D:D

Mrs. Virgo
13-05-2003, 10:56 AM
:3: نعناعه .. سبيهم يا حبيبتي يقوموا براحتهم ..
علشان ينكشفوا قدامنا .. :D

أمال إزاي هتعرفي اعدائك لو فضلوا مستخبيين !!!

تامر
13-05-2003, 03:13 PM
لا يا منى
طالاما حاطالنا المدافع والبوكسات دي
يبقى كلامكِ صح ميه في الميه



وعلى رأي المثل
من خاف سلم:rolleyes:

monafromegypte
14-05-2003, 06:11 AM
تامر
ايه الوداعة والرقة دي؟

فينك يا سي السيد:2::2::2::2::2::2::2::2:؟


Photo Gallery