المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : خبر عااااااااااااااااااااجل (اللي حابب يعزي في الفقيد يتفضل هنا)



الصفحات : [1] 2

runaway_heart
28-01-2007, 02:19 AM
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

اخواتي و اخواني اعضاء المنتدى الكرام

يؤسفني (موش اوي يعني)
ان ازف................
قصدي ابلغكم
بخبر

مؤلم


محزن









هاتعيطو اوي اوي اوي




زي ما انا عيطت بالضبط




















الخبر هو
























هو,,,,,,,,,,,,,,






























انزل كمان


























الحزن ضيع الكلام




































كمان حبه دا كان غالي اوي



















هو















نهايه الاسطوره








نهايه الرجل













نهايه mr













نهايه mr_virus











حيث ان مستر الفقيد............(فيرس سابقا)
بح

قضي عليه من تحالف ثلاثي مجهول الهويه
( تلات قمرات انا واحده منهم)

والله كان طيب و مطول رقبتنا


ولمن لا يعرف هذا المستر

انا اقولك يا سيدي
كان حد طيب
موش وراه شغله ولا مشغله غير بهدله البنات الغلبانات مهيضات الجناح
لكن رب العباد اكبر مني و منك ومننا كلنا


و بما اني من بلغكم بالخبر المشؤوم ده
فا اسمحولي اكون اول من ينعاه















لأ لأ لأ لأ

ارجوكم دا كان غالي





مستر فيرس:
( اوع تزعل دا نعي رقيق وهزار )
دي بين قوسين حد اخد بالو؟؟؟



النعي اهو:
هانفتقدك (جالك يوم يا معلم)
اهيييييييييء
اهيييييييييييييييييييييييء
الراجل كان بصحته لحد 10 دقائق
لسه كتاباته بتتراقص امام اعيننا
يالله الدوام لله


ياللا يا جماعه انا قصيت الشريط
اتفضلو
انعوه......
ودعو الاسطوره................


ملحوظه اهم من النعي:

ممكن يطلع لنا حد ينتحل شخصيته و يقول لنا انو لسه حي يرزق

انسسسسسسسسسووووووووووووووووووو
دا عفريتو
الراجل خلاااااااااااااااص
انا و ضلعي التحالف سلخناه و شفييناه خلااااااص
ماتنسوش النعي

همســـة حب
28-01-2007, 02:46 AM
اهئ اهئ

يالهـــــــــــــــــــــــــــــــــوى كان طيب والله

عمره ماسبلىموضوع الا لما يرد ماعدا موضوعين ماردش عليهم

بس سامحته























ههههههههههههههههههه

حلو جدااااااااااا المقلب ده

runaway_heart
28-01-2007, 02:50 AM
نسيت اذكر حاجه مهمه جدا
عشان العزاء يكون بنفس
خصوصا من قبل البنات
القمرات

شوفو يا بنات
دي مقطتفات من ابداعات الفقيد الراحل:
1.ازاي تقلب من حبيبتك بالذوق او بالعافيه

2.لو موش واثق ان مراتك بتسمع كويس.. تعمل ايه

3.شوف بنات المنتدى بيخططو لأيه

4.ماوس للبنات فقط

وغيرووووووووووووووووووووووووو كتيير
اتفضلو عزو بأه

runaway_heart
28-01-2007, 02:52 AM
هاهاهاهاهاها
ميرسي لاستجابتك السريعه يا قمر
الفقيد كان غالي علينا كلنا
نورتيني يا همسه

همســـة حب
28-01-2007, 04:58 AM
منور بفقيده


كان طيب خالص مالص



هههههههه

مغترب
28-01-2007, 07:25 AM
الا لا لا لا

يا جماعه انا لسه شايفه فى الدور التانى فى قاعه فك التكشيرة

لا و كمان كان عايز يغير و يجدد فى القاعه و معاه افكار حلوة كتييييير

طيب احنا لازم نعمل بآخر كلام قاله وصيته يعنى و ننفذ الى قاله

اما بخصوص التحالف الى قتل مستر فيرس فسوف استعين بصديق لى

جميعكم تعرفونه ليحل هذا الموضوع و هو أدهم صبري ( رجل المستحيل )

و الدوام لله

mr_virus
28-01-2007, 02:14 PM
(وكان سعيكم مشكورا ) الفاااااااااااااااااااااااااتحه

صحيت من احلى نومه .......... قايم بدبر
ياما هقتل نفسى .........يااما هفجر
موضوع يخلى البنات .....من المنتدى تطفش
لكن لقيت فى القاعه ....... عزه بطبله
قولت لازم اشوف ........... ده ممكن اكون انا
وفعلا دخلت الموضوع .......لقيت طبله وغنا
البنات فرحوا فيا .......... ومعزنيش من حبيبى الا مغترب
ربنا يخليك ليا .........ويخليلنا اللى انسحب
دى عمله مش هسبهلكوا.....وقبلونى عند الترب
الليله مش هتناموا..........من القلق اللى هيتعمل
احسنلكوا تروحوا تستخبوا....... احسن الغضنفره هينطلق
كتر خيرك يا ران واى ........... كويس انك افتكرتى
انى كنت غالى ........عند كتير من المنتدى
وهمس اول وحده ..........فرحت من قلبها
محدش يدور عليا ......... مخلاص مبقتش انا

كان راجل طيب اهى اهى اهى

Maruko
28-01-2007, 03:37 PM
هههههههههههههههههههههههههه لا قصدي اهئ اهئ
خلاص مش قادرة يالا كان راجل طيب وابن حلال
بس هنعمل ايه
يالا بقة مش مشكلة


...............على فكرة انا الجبت الكياس والسكينة ههههههههههه
وساهمت كدة في التشفية والسلخ..................

runaway_heart الى الامام يا جميل (عاوزين كل يوم من ده)

runaway_heart
28-01-2007, 05:14 PM
منور بفقيده


كان طيب خالص مالص



هههههههه


طيب بس
دا كان نسمه
نسممممممممممممممه
هاهاهاهاهاهاهاهاها
ربنا يصبرنا

runaway_heart
28-01-2007, 05:20 PM
الا لا لا لا

يا جماعه انا لسه شايفه فى الدور التانى فى قاعه فك التكشيرة

لا و كمان كان عايز يغير و يجدد فى القاعه و معاه افكار حلوة كتييييير

طيب احنا لازم نعمل بآخر كلام قاله وصيته يعنى و ننفذ الى قاله

اما بخصوص التحالف الى قتل مستر فيرس فسوف استعين بصديق لى

جميعكم تعرفونه ليحل هذا الموضوع و هو أدهم صبري ( رجل المستحيل )

و الدوام لله



هو بخصوص وصيته
طبعا طبعا ننفذها بس لو المشرفين سمحو ( شفت الديبلوماسيه؟؟)
بالنسبه بأه لأدهم صبري باشا
ف ده على عيني وراسي بس انسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسى
ولا حتى ادهم الشرقاوي يقدر يساعدك
احنا معانا جراح شاطر اوي
وكياس بلاستيك كمان

و على فكره لسه في كياس فاضله جبناها احطياتي
لأي حد مغترب........ قصدي عزيز علينا بردو
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

runaway_heart
28-01-2007, 05:26 PM
هههههههههههههههههههههههههه لا قصدي اهئ اهئ
خلاص مش قادرة يالا كان راجل طيب وابن حلال
بس هنعمل ايه
يالا بقة مش مشكلة


...............على فكرة انا الجبت الكياس والسكينة ههههههههههه
وساهمت كدة في التشفية والسلخ..................

runaway_heart الى الامام يا جميل (عاوزين كل يوم من ده)


شيرييييييييي
حبيبتي
اقدم لكم يا جماعه الضلع الثاني في العمليه
اهلا اهلا
شفتي يا شيري
اول عمليه تمت بنجاح
لازم نفرح و نهيص...................نعيط يعني
هاهاهاهاهاهاهاهاها
وبالنسبه للكياس
يا ترى فضل منهم حاجه؟؟
تحسبا لأي عمليه جايه
ميرسي يا قمر
نورتيني

runaway_heart
28-01-2007, 05:37 PM
(وكان سعيكم مشكورا ) الفاااااااااااااااااااااااااتحه

صحيت من احلى نومه .......... قايم بدبر
ياما هقتل نفسى .........يااما هفجر
موضوع يخلى البنات .....من المنتدى تطفش
لكن لقيت فى القاعه ....... عزه بطبله
قولت لازم اشوف ........... ده ممكن اكون انا
وفعلا دخلت الموضوع .......لقيت طبله وغنا
البنات فرحوا فيا .......... ومعزنيش من حبيبى الا مغترب
ربنا يخليك ليا .........ويخليلنا اللى انسحب
دى عمله مش هسبهلكوا.....وقبلونى عند الترب
الليله مش هتناموا..........من القلق اللى هيتعمل
احسنلكوا تروحوا تستخبوا....... احسن الغضنفره هينطلق
كتر خيرك يا ران واى ........... كويس انك افتكرتى
انى كنت غالى ........عند كتير من المنتدى
وهمس اول وحده ..........فرحت من قلبها
محدش يدور عليا ......... مخلاص مبقتش انا

كان راجل طيب اهى اهى اهى


هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها هاها
مييييين؟؟
سي لطفي؟؟
لامؤاخذه يابني
هي هي هي هي
ربنا يرحمه بأه
و يحسن اليك
بس ايه التعديد الرقيق ده
انت لسه فيك نفس تنتقم
هاهاهاهاهاهاها
وبعدين بتشكرني على ايه يا راجل
طبعا لازم افتكر
دا واجب علينا بردو
يعني نقتل ونشفي الفقيد و مانمشيش في جنازته؟؟
ميرسي لتشريفك نعيك يا جميل
دا جميل العمر كله




















اه كنت هانسى
البقاء لله
عظم الله اجرك
اهيييييييييييييييييييييييييء
اهيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييء

runaway_heart
28-01-2007, 06:23 PM
بالمناسبه السعيده ........................... قصدي الحزينه دي
لازم نشكر
طعميه اللي اوحت لنا بفكره السكينه
من خلال موضوعها مذكرات ليله الدخله
بجد
من عميق قلوبنا
بنشكرك يا طعميه

Maruko
28-01-2007, 07:14 PM
شيرييييييييي
حبيبتي
اقدم لكم يا جماعه الضلع الثاني في العمليه
اهلا اهلا
شفتي يا شيري
اول عمليه تمت بنجاح
لازم نفرح و نهيص...................نعيط يعني
هاهاهاهاهاهاهاهاها
وبالنسبه للكياس
يا ترى فضل منهم حاجه؟؟
تحسبا لأي عمليه جايه
ميرسي يا قمر
نورتيني
يا حبيبي ولا يهمك .............
انتي بس لو عايزة اي كياس من اي حجم
كبير متوسط صغير............
لاي حد من اي نوع........انا موجودة
وفاتح تحتنا راجل بتاع بلاستيك جامد جداا
للناس المخصوصة.حاجات حلوة كدة منزلتش السوق

بنبونه
28-01-2007, 07:22 PM
لولولولولولولولولوولولولولولولولولولولولولولولولوو للولولولولوىىىىى

الف الف الف مبروك
اخيرا عدو المرأه رقم واحد وقع
عقبال التانى اللى اسمه the real love او المشهور باحمد

ده لو وقع يبقى كده استريحنا من عدوين المراه



وبالمنسبه السعيده دى كلك المنتدى معزوم على شربااات

runaway_heart
28-01-2007, 08:13 PM
لولولولولولولولولوولولولولولولولولولولولولولولولوو للولولولولوىىىىى

الف الف الف مبروك
اخيرا عدو المرأه رقم واحد وقع
عقبال التانى اللى اسمه the real love او المشهور باحمد

ده لو وقع يبقى كده استريحنا من عدوين المراه



وبالمنسبه السعيده دى كلك المنتدى معزوم على شربااات


هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
الله الله الله
فين الزغاريد دي من الصبح
ميرسي على الشربات يا جميل
بس يا ريت يتأجل لحد ما نخش على اللي بعدو
اولتيلي اسمه ايه؟؟

the real love
المشهور باحمد
و كمان ليه شهره؟؟
انا بشبه
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
تقريبا سياده العمده على ما اذكربس الشهاده لله الراجل ده
شكله اميييييييييير
بس مادام دي رغبتك
طيب بصي ناخد برأي الاغلبيه
ميرسي على وجودك في العزا يا عسوله

runaway_heart
28-01-2007, 08:21 PM
يا حبيبي ولا يهمك .............
انتي بس لو عايزة اي كياس من اي حجم
كبير متوسط صغير............
لاي حد من اي نوع........انا موجودة
وفاتح تحتنا راجل بتاع بلاستيك جامد جداا
للناس المخصوصة.حاجات حلوة كدة منزلتش السوق


جميل جميل
برافو انا بحييكي على نشاطك يا شيري
هوا دا الكلام
و يبدو كده ان في رزق جديد في الطريق
وهانحتاج للمحل اللي تحتكو

العريس الجديد هو
the real love
المشهور باحمد

في ناس بتطالب بالقصاص منه
يعني بالبلدي كده

عايزينه يحصل اخوه

و انا طلبت منهم ناخد رأي الاغلبيه
ايه رأيك يا شيري؟؟

لو موافقه ارفعي ايديك
هاهاهاهاهاهاهاهاها



و اي حد يا جماعه نفسو يخلص من اي حد
يأمر بس
عندنا احلى كياس هنا

Maruko
28-01-2007, 09:37 PM
انا موافقة جداااااا جداااا جدااااا
وايدي مرفوعة .........بس للاسف احتمال اسافر
لو سافرت انا سايبلكم المهمة وانا عارفة انكم كفؤ
ولو سافرت ياحبايبي يومين وراجعاكم
عايزاكم كدة بنفس النشاط والهمة والعزيمة وانا معاكم لقبل ما اسافر

runaway_heart
28-01-2007, 09:42 PM
ولا يهمك يا جميل
و تروحي و تيجي بالسلامه
ان شاء الله هاترجعي تلاقي القاعه
للبنات فقط
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

Maruko
28-01-2007, 11:15 PM
ان شاء الله
بس انا شكلي مش هسافر االسفر ..........بح
والحمد لله ......يعني مداومة معاكم على المشوار والطريق الطويل القطعناه
انا نازلة بقة اشتري كياااااااااس مخصوصة من القلبك يحبها
عشاااان بكرة عايزة التقطيع يبقى على ودنه

thereallove
28-01-2007, 11:37 PM
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

دا قصر ديـــــــــــــــــــــــــــل اللي انتوا بتعملوه ده

نشفوا نفسكم بس من علي الحبل

وطولوا شعركم

وابو شنب يحوش اللي وقع منه

دا غير اللي في السجون الحقوا زوروهم اصل ريحتهم طلعت

ههههههههههههههههههههههه

وانتظروا المزيد

runaway_heart
28-01-2007, 11:49 PM
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

دا قصر ديـــــــــــــــــــــــــــل اللي انتوا بتعملوه ده

نشفوا نفسكم بس من علي الحبل

وطولوا شعركم

وابو شنب يحوش اللي وقع منه

دا غير اللي في السجون الحقوا زوروهم اصل ريحتهم طلعت

ههههههههههههههههههههههه

وانتظروا المزيد



والله وجيت وبرجليك
اهلا اهلا
اولا لمعلوماتك يعني
انا اتعلقت غلط
بس زي بعضو
و مالو
حلاوه الروح يا استاذ
ما فيش داعي يعني اعكنن عليك
في اخر لحظات حياتك
هاهاهاهاهاهاها
لكن سجون و شعور و الحاجات دي
ف لاااااااااااااااااااااا
حد الله
و راجع معلوماتك
قوللي بأه
نسلخ
ولا نقطع على طول؟؟
ايه رأيك
نعملك شاورما؟؟؟؟
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
ميرسي لتشريفك

runaway_heart
28-01-2007, 11:53 PM
ان شاء الله
بس انا شكلي مش هسافر االسفر ..........بح
والحمد لله ......يعني مداومة معاكم على المشوار والطريق الطويل القطعناه
انا نازلة بقة اشتري كياااااااااس مخصوصة من القلبك يحبها
عشاااان بكرة عايزة التقطيع يبقى على ودنه



انا فرحانه اوي انك هاتفضلي معانا
و ياللا همتك معانا هاتي كياس حلوه كده
عشان الراس الكبيره شرفت هنا
the real love
شخصيا بيتحادانا
ردي بأه عليه
بس بالكياس
الحق اجيب السكينه
و اشوف نونوووو فين
الجراح بتاعنا
هاهاهاهاهاهاهاها

nonooooo
28-01-2007, 11:56 PM
ايوة حبابيب قلبى شيرى وران اواى
انا اتأخرت لانى كنت باجيب مشارط ايه
الصغير والكبير
وايه هنهيص
عارفين اكتر حاجة كانت معصلجة معانا كانت مخه كان ناشف اوى
بس على مين شفناه
بس والله كان غلبان كده وهو بيدبح
فرفر شوية وبعدين مات
الله يرحمه
كنت طيب mr_virus
اكيد هنفتكرك ونفتكر العضم واللحظات السعيدة اللى كانت بتجمعنا بيك واحنا بنشفيك
تيجوا حبايب قلبى نشوف حد تانى نخلص عليه؟؟
اصل ايدى بتاكلنى

thereallove
29-01-2007, 12:03 AM
هقولها كلمه واحده بس

علي راي المثل الدبانه بقالها مفتاح وخزانه

لا تعليق

nonooooo
29-01-2007, 12:11 AM
هقولها كلمه واحده بس

علي راي المثل الدبانه بقالها مفتاح وخزانه

لا تعليق


وبقينا بنعرف نتكلم
تقريبا يابنات المرة دى واحنا بنشفى
هنبدأ باللسان الاول

ان كيدهن عظيم

runaway_heart
29-01-2007, 12:11 AM
ايوة حبابيب قلبى شيرى وران اواى
انا اتأخرت لانى كنت باجيب مشارط ايه
الصغير والكبير
وايه هنهيص
عارفين اكتر حاجة كانت معصلجة معانا كانت مخه كان ناشف اوى
بس على مين شفناه
بس والله كان غلبان كده وهو بيدبح
فرفر شوية وبعدين مات
الله يرحمه
كنت طيب mr_virus
اكيد هنفتكرك ونفتكر العضم واللحظات السعيدة اللى كانت بتجمعنا بيك واحنا بنشفيك
تيجوا حبايب قلبى نشوف حد تانى نخلص عليه؟؟
اصل ايدى بتاكلنى



لولولولولولولولولولولولولولولولويييييييييي
اقدم لكم تالت اضلاع التحالف
نونووووووووووووووووووووووووو
اسمع اجمل تحيه
عظم الله اجرك يا غاليه
تعيشي و تفتكري
و بالنسبه لايديك اللي بتاكلك
و الله انتي بنت حلال
شيري راحت تشتري كياس
عشان في حد هنا
بيقولو عليه اسمه the real love
و ال ايه بيتحادانا
لاازم نرد عليه
بس موش بالكلام
بالساكاكين
ياللا يا قمر
شمري اكمامك و سمي
باسم الله الله اكبر

runaway_heart
29-01-2007, 12:16 AM
وبقينا بنعرف نتكلم
تقريبا يابنات المرة دى واحنا بنشفى
هنبدأ باللسان الاول

ان كيدهن عظيم


هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
والله يا نونووو ابلغ
رد على النوعيه دي
اننا نوريها الشغل
و الله هايصعب عليا اوي

thereallove
29-01-2007, 12:19 AM
هاهاهاهاهاهاهاهاهاها

ربنا معاكم للاخر ونو نوووووووووو انا خايف لتعترض عليكم انتوا كمان

ههههههههههههههههه

nonooooo
29-01-2007, 12:24 AM
مش يصعب عليكى حبيبة قلبى
ده فى شغل جامد جاى
انا بصراحة ناوية اعمل شوية تجارب فيزيائية تعتمد على الكهرباء
اهه منه تقطيع ومنه كهرباء
وممكن الفولت يعلى
فتشمى ريحة لحمة بتتشوى
لقد قررنا نحن معشر البنات ببتر اى عضو غير مريح من جذوره
وشكرا

runaway_heart
29-01-2007, 12:26 AM
هاهاهاهاهاهاهاهاهاها

ربنا معاكم للاخر ونو نوووووووووو انا خايف لتعترض عليكم انتوا كمان

ههههههههههههههههه


باين عليك بتحاول الهرب
لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انسسسسسسسسسسسسسسسسىىىىىىىىىىىىى
الكمااااااشه يا بنات
العريس متخيل انو هايهرب
و بعدين ماتحاولش توقع
احنا اجتمعنا في الخير
هاهاهاهاها
صح يا نونوووووو
و يا شيري؟؟

nonooooo
29-01-2007, 12:31 AM
احنا اصحاب لحد الموت
ومحدش يقدر يفرقنا ابدا
واى مكيدة هتحصل مش هتأثر فينا
خمسة وخميسة
الله اكبر

thereallove
29-01-2007, 12:34 AM
دا انا المبراطور اهرب ازاي وبعدين لو انا هربت انتوا هتعيشوا في امان ازاي ؟

انا موجوووووووووووووود دائما وابدااااااااااااااااااا امبراطور للمنتدي بالتذكيه والانتخاب

وانا جاي بس اهدي النفوس مش اوقع ولا حاجه

mr_virus
29-01-2007, 12:39 AM
بما انكم بقيتوا فريق واحد فلازم تتعرفوا على بعض اكتر

انا اتعملت معكم كلكم وعرفت طريقه كل وحده فبختصار


http://i106.photobucket.com/albums/m258/hany_3h/kalemat/3h011.gif









http://i106.photobucket.com/albums/m258/hany_3h/kalemat/3h023.gif














http://i106.photobucket.com/albums/m258/hany_3h/kalemat/3h049.gif







فريق السفاحييين
http://i106.photobucket.com/albums/m258/hany_3h/fwasel/3h021.gif

runaway_heart : دى من اسمه بقين عليها انها بتيجى فى نص الطريق وبتخلع يعنى هتبعكم فى نص الطريق



http://i106.photobucket.com/albums/m258/hany_3h/fwasel/3h021.gif


شيرى : دى من نوع اللى بتهرب الهروب الصينى يعنى بتخلع وقت اللزوم

http://i106.photobucket.com/albums/m258/hany_3h/fwasel/3h021.gif

noonooo : دى اللى عملها نفسها فى صفكم وهيا معاهم معاهم عليهم عليهم (عميله مزدوجه )




انا بس حبيت احزركم من بعضكم

لان النفس اماره بالسوء

nonooooo
29-01-2007, 12:40 AM
امبراطور مرة واحدة
وقادر تشيل اللقب لوحدك ياعريس ياصغنن
استعد نعيك قرب ينشر
ومحدش يقدر يتحد مشارطى
ولا يقدر يتحدى ران اواى وشيرى

nonooooo
29-01-2007, 12:44 AM
اعتقد ان كان فى عفريت بيتكلم
ادخل ياعفريت تربتك
وبطل عفرتة
يالالالالالالالالالالالالا

thereallove
29-01-2007, 01:01 AM
كلالالالالالالالالالالالالالالالالالام ابن عم حديــــــــــــــــــــــــــــث

runaway_heart
29-01-2007, 01:02 AM
نونوووووو يا قمر
روحي عزي في المحروس التاني
انا نشرت
عزاه خلاص
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

runaway_heart
29-01-2007, 01:03 AM
اهلا بيك يا عريس
هاهاهاهاهاها
روح عزي في نفسك
خلااااااااااااااااااااص
دا نعي فيرس
روح على نعيك

runaway_heart
29-01-2007, 01:05 AM
شيري
يا شيري
عندنا عريس جديد
روحي عزي فيه
هاهاهاهاهاهاهاها

mr_virus
29-01-2007, 01:31 AM
ايه اللى عملين افرح دول

runaway_heart
29-01-2007, 01:47 AM
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
طبعا
هو احنا كل يوم يتدبح لنا حد
احنا بندبح بالجوز
هي هي هي هي هي
قوللي صحيح
نعملك شاورما؟؟
ولا بفتيك؟؟

Maruko
29-01-2007, 02:23 AM
ممكن نعمله شاورما عشان بتتقطع صغير صغير
وابقي شيليلي عرق الرستو ده بيبقا طعمه حلو جداااااااااا
هههههههههههه

runaway_heart
29-01-2007, 02:36 AM
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
بس كده؟؟
عينيا يا جميل
بالهنا و الشفا

ميمو المصرى
29-01-2007, 04:45 AM
ده عبارة عن ايه يعنى ؟؟؟ :n: :n:
وايه اللى يضحك فى الموضوع ؟؟؟:elvis:
مش هنا برضه فك التكشيرة بتاعت النكت وكده :huh: :huh:

thereallove
29-01-2007, 01:47 PM
يا عم ميمو دول مجموعه من الخارجين عن القانون والللي عملته فيهم انا وفيرس تاعبهم شويه

سيبهم يعيشولهم يومين بس هما عارفين مسيرهم بعد كده

thereallove
29-01-2007, 01:48 PM
يا عم ميمو دول مجموعه من الخارجين عن القانون والللي عملته فيهم انا وفيرس تاعبهم شويه

سيبهم يعيشولهم يومين بس هما عارفين مسيرهم بعد كده

mr_virus
29-01-2007, 01:51 PM
القصيده دى جبهالى واحد عزيز عليا هنا فى المنتدى :elvis:

بس انا عدلت عليها شويه حجات

وطبعا معروف الكلام موجه لميين
:hop: :hop: :hop:
يا ابشع الحريم

يا مدمنه البرسيم

انشالله يفتكرك الكريم

و ياخدك و نرتاح من دا الوجه اللئيم

يا ارخص الناس

يا وجه النسناس

يا اردى الاجناس

انتي عندك فقر احساس

تحمدي ربك لو رضي فيكي واحد كناس

انتي نقطه سوده في حياتي

انتي ماتستاهلي حتى كلماتي

انتي بلاعه حمام ( سلامه القراء )

انتي جمالك مجرد ....... اوهام

انتي حشره انهي حياتك بضغطه ابهام

لو كنت متضايق و زعلان

ماني طايق حتى الكلام

اعرفوا اني شفتها في المنام

و عشان خاطر عيونك دعيت ربي

يحرمني نعمه الاحلام

و لا اشوف وشك الملخبط

ابو بق زي علامه الاستفهام

و اسنان ياعيني عليها

كانها من ضحايا حرب فتنام

ولا شعرك الي عامل زي عش الحمام

و القمل عامل في راسك عمايل

مسوي مسلسلات و افلام

غجريه لتاته لسانها تابع لوزاره الاعلام

صورتها عقاب

للطفل الي مش راضي ينام

ولا لمن تتكلم

يتطاير من فمها مذنبات و اجرام

تبص عليها

ماتعرف هاذا وجهها ولا قفاها

اللي عايز يجيلوا صداع و غثيان

انصحه يجلس معاها

و قال ايه عامله نفسها دلوعه

تشوفها تقول دى وحده مفجوعه

و عامله مكياج و الوان كانها جنيه ملسوعه

ولابسه كابات و اغطيه زي الحراميه

تشوفها مشيه تقول دى وحده معميه

خشمها قد الخياره .... اذنها كبيره زي الطعميه

باختصار شوفتوا البقره الضاحكه؟

لو صبغناها اخضر برضوا البقره احلا منها بشويه

الامبراطور
29-01-2007, 04:07 PM
فى ايه يا بشر

انا قاعد مع ابو الهول جنب ابن خالتى خوفو و خفرع و الواد منقرع
بنتفرج على ام الدنيا
و ماشيين عدينا على منتدي ولادنا ولاد مصر ارجع ألاقى

المنتدي باظ كل شوية واحد يعملى فبها امبراطور

هى القوالب نامت و الانصاص قامت و الا ايه

مكنوش يومين غيبت فيهم كنت عند ابو الهول دوت كوم

بمناسبة الافتتاح كان عازمنى ان و القيصر و بقيه الشلة

كل شوية بنت و لا واد يقولك انا امبراطور بأمارة ايه يا صعاليك

مرسوم امبراطوري منا نحن امبراطور منتدي ابناء مصر فى حالة غيابى

يكون العضو mr_virus هو النائب بتاعى فى عدم وجودي و يعمم هذا المرسوم على جميع قاعات المنتدي


التوقيع
امبراطور مصر

runaway_heart
29-01-2007, 08:15 PM
فى ايه يا بشر

انا قاعد مع ابو الهول جنب ابن خالتى خوفو و خفرع و الواد منقرع
بنتفرج على ام الدنيا
و ماشيين عدينا على منتدي ولادنا ولاد مصر ارجع ألاقى

المنتدي باظ كل شوية واحد يعملى فبها امبراطور

هى القوالب نامت و الانصاص قامت و الا ايه

مكنوش يومين غيبت فيهم كنت عند ابو الهول دوت كوم

بمناسبة الافتتاح كان عازمنى ان و القيصر و بقيه الشلة

كل شوية بنت و لا واد يقولك انا امبراطور بأمارة ايه يا صعاليك

مرسوم امبراطوري منا نحن امبراطور منتدي ابناء مصر فى حالة غيابى

يكون العضو mr_virus هو النائب بتاعى فى عدم وجودي و يعمم هذا المرسوم على جميع قاعات المنتدي


التوقيع
امبراطور مصر


انتحال شخصيات يا فندم
هيا الدنيا جرا فيها ايه؟؟
ولا يهمك احنا عملنا الواجب معاهم
و احب اعزيك في فيرس افندي
ممكن تشوفلك نائب غيرو بأه
و انا بعد اذنك باقترح ان النصب يكون مناصفه بيننا احنا الثلاثه
شيري نونو و رناواي


Photo Gallery