المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نـــــــــادى الالــــــــــفــــــــيــــــــة

bOndOk25
11-01-2007, 03:37 PM
فى الموضوع ده كل عضو تخطى عدد مشاركاته للالف مشاركة فهو دخل نادى الالفية تلقائيا
وعرفانا بالجميل لهم لانه ساهموا على تطور المنتدى بمشاركاتهم فمن حقهم اننا نرد لهم الجميل عن طريق تهنئتهم
ودلوقتى عايزين كل واحد سجل الف مشاركه يدخل ويقولنا الالف مشاركة دى بتمثله ايه
وازاى كانت مشاركاته وايه اكتر مشاركه او موضوع هو بيحبه او الاقرب له
وايه اللى استفاده من المنتدى على المستوى الشخصى او العام
ولو عنده نصيحه لاعضاء المنتدى يتفضل يقولهالنا
ولو عندوا فلوس يقدر يديهالنا يتفضل يديهالنا
:)

thereallove
11-01-2007, 04:49 PM
بس الله الرحمين الرحيم

شكرا ليك بندق علي الموضوع هو بالفعل موضوع رائع وفكره ممتازه

الالف مشاركه دي بتمثل ليا حاجات كتيييييييييييييير قوي ومش قادر اصورلك انا كونت سعيد قد ايه لما وصلت لاول مره للالف

بص يا سيدي كانت مشاركاتي في اغلبها في المسابقات وقاعه فك التكشيره لاني ببقي سعيد جدا بالتواجد واللعب مع اخواتنا الاعضاء

بس برده مكونتش غافل عن القاعات اللي في منتدانا الاكثر اهميه مثل قاعه المناقشات وقاعه التعارف والمناسبات وكمان قاعه المواهب الصاعده كان ليا اكثر من موضوع فيها ومقولكاش بقي عن المواضيع اللي تودينا في داهيه يا ما دخلنا فيها بس علي مين يا عم احنا نتكلم من هنا ونقول منعرفشي صاحبها

هههههههههههههه

ومن اكثر المواضيع اللي بحبها مشاهير في عش الهدهد ومواضيع الباشا فيرس اكتر واحد مقرب ليا في المنتدي

وطبعا استفدت كتييييييييييير جدا من المنتدي من ناحية المواضيع اللي بتتطرح في كل القاعات وكمان اكبر استفاده ليا من وجهة نظري

ان كفايه اني اتعرفت علي الناس الجميله دي كلها اللي علي منتدانا

واخيرا من ناحيه الفلوس فانا يا سيدي لسه كسبان 20 جنيه وهعزم اعضاء المنتدي علي العشا بس يا خساره انت سجلت بعد ما عزمت الناس

في المره الجايه ان شاء الله تبقي موجود معانا

وشكرا مره تانيه علي موضوعك الجميل

تقبل تحياتي

احمـــــــــــــــــــــــــــــد امبراطور المنتدي من زمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اان

mr_virus
11-01-2007, 09:48 PM
معاك على الخط mr_virus

الامبراطور السابق النائب حاليا
ومأمور الكفر
وحجات كتيييييير

انا اول الفيه جتلى فرحت بيها جدا لسببين السبب الاول انى اخير هيتغير العضو المميز اللى تحت اسمى وهبقى صاحب بيت
الحاجه التانيه انى عقبال لما وصلتلها كنت حبيت ناس كتير فى المنتدى

بس كده انا بقى عايز عضويتين فى النادى ده

ولو على الفلوس شارك معايا فى الموضوع ده (http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?t=68093)

monmon_aso1982
12-01-2007, 12:55 AM
أهيء أهيء
يعنى انا مدخلش
معلش جيت غلط
سلاموا عليكم

bOndOk25
13-01-2007, 10:46 AM
أهيء أهيء
يعنى انا مدخلش
معلش جيت غلط
سلاموا عليكم

مين اللى قال كده
الموضوع مفتوح برضه لباقى الاعضاء انهم يقولوا تعليقهم على اللى بيكتبوا الاعضاء اصحاب الالفية"اللهم لا حسد"
وعقبالنا احنا كمان
قولوا يا رب

bOndOk25
13-01-2007, 10:58 AM
بس الله الرحمين الرحيم

شكرا ليك بندق علي الموضوع هو بالفعل موضوع رائع وفكره ممتازه

الالف مشاركه دي بتمثل ليا حاجات كتيييييييييييييير قوي ومش قادر اصورلك انا كونت سعيد قد ايه لما وصلت لاول مره للالف

بص يا سيدي كانت مشاركاتي في اغلبها في المسابقات وقاعه فك التكشيره لاني ببقي سعيد جدا بالتواجد واللعب مع اخواتنا الاعضاء

بس برده مكونتش غافل عن القاعات اللي في منتدانا الاكثر اهميه مثل قاعه المناقشات وقاعه التعارف والمناسبات وكمان قاعه المواهب الصاعده كان ليا اكثر من موضوع فيها ومقولكاش بقي عن المواضيع اللي تودينا في داهيه يا ما دخلنا فيها بس علي مين يا عم احنا نتكلم من هنا ونقول منعرفشي صاحبها

هههههههههههههه

ومن اكثر المواضيع اللي بحبها مشاهير في عش الهدهد ومواضيع الباشا فيرس اكتر واحد مقرب ليا في المنتدي

وطبعا استفدت كتييييييييييير جدا من المنتدي من ناحية المواضيع اللي بتتطرح في كل القاعات وكمان اكبر استفاده ليا من وجهة نظري

ان كفايه اني اتعرفت علي الناس الجميله دي كلها اللي علي منتدانا

واخيرا من ناحيه الفلوس فانا يا سيدي لسه كسبان 20 جنيه وهعزم اعضاء المنتدي علي العشا بس يا خساره انت سجلت بعد ما عزمت الناس

في المره الجايه ان شاء الله تبقي موجود معانا

وشكرا مره تانيه علي موضوعك الجميل

تقبل تحياتي

احمـــــــــــــــــــــــــــــد امبراطور المنتدي من زمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

بجد كلام حلو كتير
وهو ده الهدف من الموضوع
واكيد كلنا هنستفيد منه
لانك عرفتنى على مواضيع واقسام انا نفسى ماكنتش اعرفها
وبالنسبه للعشرين جنيه
انا مش هاتنازل عنها ابدا

bOndOk25
13-01-2007, 11:03 AM
رجــــــــــاء خـــــــــــــاص
ارجو من السادة المشرفين نقل هذا الموضوع "نادى الالفية" من قاعه المسابقات الى قاعه فك التكشيرة
حيث اننى سجلت فى هذا القسم عن طريق الخطأ
ولسيادتكم جزيل الشكر

bOndOk25
14-01-2007, 12:43 PM
عفوا ارجو نقل التوبك الى قسم التعارف والتهانى
وشكرا

runaway_heart
14-01-2007, 05:40 PM
انا كده طلعت منها خالص خالص
بس انا فرحانه بفكرة الموضوع
و فرحانه اكتر بمشاعر اخواننا اعضاء نادي الالفيه