المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : زوجة تبيع زوجها



saladino
09-01-2007, 07:36 PM
مش عارف الخبر العجيب دة فى اى جريدة بصراحة

:fartnew: :hop:
اللى عنده فكرة على القصة ياريت يوضحها لنا

ميمو المصرى
16-01-2007, 12:38 AM
هيا وصلت للدرجة دى
طب خير والله خير

saladino
16-01-2007, 12:57 AM
هيا وصلت للدرجة دى
طب خير والله خير
__________________

شوفت بقا
عشان كلة ياخد بالة

ahmed rock
16-01-2007, 01:34 PM
أنا بقول المبلغ شويه
الراجل صحتو ماشاء الله حلوه يستاهل اكتر من كده:hop:

تامر مغاورى
16-01-2007, 08:28 PM
الحمد لله على نعمة العذوبيه لحد يشترلىنى و لاحد يبعنى

saladino
16-01-2007, 09:08 PM
أنا بقول المبلغ شويه
الراجل صحتو ماشاء الله حلوه يستاهل اكتر من كده

لا الملبغ ف وقتة مش شوية هههه

شكرا على التعليق



الحمد لله على نعمة العذوبيه لحد يشترلىنى و لاحد يبعنى
شوفت بقا ياتامر على رأى المثل اللى خرج من داره ......... ههههههه
شكرا على المرور والتعليق

مرنا
26-02-2007, 07:36 PM
l2 bsarha wel zoge zay elamer ystahel ytba3

saladino
27-02-2007, 12:26 AM
l2 bsarha wel zoge zay elamer ystahel ytba3

اهلا مرنا
شكرا على التعليق واهلا بيكى فى المنتدى

osha
27-02-2007, 08:57 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيك يا صلادينو لسه كنت باقول الصبح صلادينو مش باين

انا طبعا اشك في صحة الصورة والخبر لان القانون المصري وان اباح الخلع فلا يمكن ان يبيح السخف المكتوب دا
الخلع اصلا في الدين وهو فقط تم تفعيله في القانون الوضعي
ثم بالعقل كده هل شكل الزوجتين يمكن ان يتناسب مع الزوج
انا لا انتقص من قدره ولكن واضح الفرق البين في الشريحة الاجتماعية
فلو كان من اثرياء الصعيد لما سمح لزوجته بما فعلت ولا سمح لها اصلا بالتصوير بهذه الخلاعة
ولو كان من فئة المقاولين الصعايدة فنفس الامر
ولو كان من فئة البوابين لما ارتضت واحدة منهما بالزواج منه

الافتراءات كثيرة على النت والفبركات اكتر

بس دي الاغرب من نوعها بصراحة يا صلادينو

bedo_ic
27-02-2007, 09:11 PM
غريب والله
بيدووووووووووووو

ahaha
02-03-2007, 01:03 AM
أزيكم كلكم فعلايا أوشا رأيك أوافقه وأعتقد أنها فبركة انترنتية

saladino
02-03-2007, 01:40 AM
شكرا لكم على التعليقات والمرور