المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شوية نكت من صديق

محمد نديم
05-01-2007, 03:48 AM
شوية نكت بمناسبة العيد

1- بمناسبة عيد الأم المبارك أهنئكم برمضان الأضحى، جعله الله زواجاً سعيداً، وأمطار خير وبركة، وكل عام وأنتم بخير / المرسل: محشش منزّل إعلان طلب وظيفة... !!!
2- هندي يترجم ( إن الله يمهل ولا يهمل ) : الله الحين في صبر شوي بس بعدين في كلام تاني... !!!

3- مكتب سياحة يعلن رحلة للعراق :4 أيام بعشرة دنانير آكل .. شارب .. ميت .. مغسَّل .. مدفون... !!!

4- في أهبل سمى إبنو على إسم أبوه ... بابا !!!

5- كان في مرة واحد حشاش ماشي في الشارع وبيتدروخ .. مسكتو دورية شرطة قالولو : اطلاع معنا .. فقال لهم : معلش .. والله البيت قريب... !!!

6- مرة واحد جالو ولد بعد سبع بنات سماه .... بدري... !!!

7- واحد أهبل صرخ بالمستشفى قالوا له: خير سلامات .. قال : ولا حاجة بس الوالد شوي متوفي... !!!

8- نسيتها

9-أهبل راح يترشح لرئاسة الجمهورية .. دخل على ضابط بوزارة الداخلية .. فقال له الضابط: أنت مجنون وألا حاجة؟ فأجاب الأهبل : هو شرط يعني... ؟؟!!

10- أهبل عاوز يعمل عملية فدائية .. فراح على إسرائيل وطعن نفسه بالسكين فماتوا أربعة من الضحك... !!!

11- محشش متردد يعبر الشارع ولاّ لأ ... عبر الشارع دهسته عربية .. قال : وحياة أمي كنت عارف اللي حيحصل !!!

15- موظف للتعداد السكاني شاف محشش قاعد قدام بيتو فقلو : أنت من أهل البيت ؟ قلو : لأ .. أنا من كفار قريش... !!!

16- واحد بخيل راح يزور أبوه في المستشفى .. لما وصل عالباب شاف كلمة إدفع .. قال يالله نروح يا جماعة بعدين نزوره !!! ...

amak_77
05-01-2007, 03:59 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههه
دامدين جوي جوي يا بوي
وبالذات بتاعة كفار قريش دي
حلوة اوي
وايه الي انت نسيته
الي نسيته افتكره

mr_virus
05-01-2007, 07:54 PM
جامدييييييييين جدا

florensa
05-01-2007, 09:13 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ههههههههههههههههههههههه
جمال جدا
جم فى وقتهم بصراحة عندى امتحانات
ادعووووووووووولى
اهىء اهىء اهىء
ههههههههههههههههههههه
شكرا لحضرتك

محمد نديم
05-01-2007, 09:28 PM
شكرا لكم دميعا يا أهل الحارة الكرام.
ونردوا لكم التوفيج في الامتحانات دعلها الله سهلة ددن ددن.
وبعدين الناس اللي بتعيط دي تجوم تذاكر ...
تذاكر يا حضرات ... ورق ...مين نازل المحطة الجاية؟
إوعا ديبك من النشالين.

the_chemist
16-05-2008, 11:36 AM
دامدة جوى يا زعيم

خصوصا اللى راح يترشح لرئاسة الجمهورية ده

تسلم يا غالى

Photo Gallery