المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : أكل العيش صعب



Hesham Osman
30-12-2006, 11:50 PM
واحد صاحبي بعتلي مجموعة صور على الأيميل عجبوني
فقررت أني اعرضها في المنتدى و ان شاء الله تعجبكم


المجموعة الأولى

15662

15663

15664

15665

15666

fencer
31-12-2006, 04:37 PM
Hesham Osman
ده اكل العيش مش صعب ، ده خطر كده
ربنا يسهلها لكل خلقه في اكل العيش
صور جميلة جدا
تحياتي

saladino
01-01-2007, 09:03 PM
حلوين جدا
بس العيش محتاج عيش عشان يقدورا يعيشوا بالطريقة دى

Hesham Osman
02-01-2007, 01:08 AM
Hesham Osman
ده اكل العيش مش صعب ، ده خطر كده
ربنا يسهلها لكل خلقه في اكل العيش
صور جميلة جدا
تحياتي

أخي المبارز المصري,
أشكرك على المرور الكريم
لك مني أطيب التمنيات .
هشام عثمان

:f2: :f2: :f2:

Hesham Osman
02-01-2007, 01:15 AM
حلوين جدا
بس العيش محتاج عيش عشان يقدورا يعيشوا بالطريقة دى


الأخ saladino,
شكرا لحضورك و لمشاركتك الكريمة والتعليق الطريف.
تحياتي
هشام عثمان

:f2: :f2: :f2:

osha
02-01-2007, 05:50 AM
صور متميزة جدا اخي العزيز هشام
تسلم ايديك على النقل
وشكرا لك (http://www.egyptsons.com/misr/showpost.php?p=739414&postcount=151)

الدكتورة نسيبة
03-01-2007, 03:11 AM
حلوين جداااااااااا

واكل العيش عندهم صعب اوووووووووووى

تسلم ايدك

Hesham Osman
03-01-2007, 03:35 AM
صور متميزة جدا اخي العزيز هشام
تسلم ايديك على النقل
وشكرا لك (http://www.egyptsons.com/misr/showpost.php?p=739414&postcount=151)

أشكرك أختي الفاضلة لمرورك الكريم و لتشجيعك لي.
بارك الله فيك.


15685

Hesham Osman
03-01-2007, 03:44 AM
حلوين جداااااااااا

واكل العيش عندهم صعب اوووووووووووى

تسلم ايدك

شكرا على حضورك و مشاركتك الرائعة
تقبلى منى كل الشكر و التقدير

15686

Hesham Osman
07-01-2007, 01:15 AM
المجموعة الثانية

واتمنى ان تنال اعجابكم

15705

15706

15707

15708

15709

emerald
07-01-2007, 05:11 AM
السلام عليكم

صور مؤثوة فعلا يا استاذ هشام ... شكرا لك عليها ..

بارك الله فيك.

ميمو المصرى
08-01-2007, 01:01 AM
حلوين اوى اوى يا هشام
تسلم أيدك

ليلة عشق
09-01-2007, 01:50 PM
الأخ الفاضل Hesham Osman

سلمت يداك علي النقل المميز ......
مجموعة رائعة .....
لك خالص الشكر والتقدير ......

تحياتي
ليلة عشق

Hesham Osman
11-01-2007, 03:28 AM
السلام عليكم

صور مؤثوة فعلا يا استاذ هشام ... شكرا لك عليها ..

بارك الله فيك.

الأخت الفاضلة emerald,
ده انا اللي اشكرك على تشريفك للموضوع.
جزاك الله كل الخير.

15717

Hesham Osman
11-01-2007, 03:44 AM
حلوين اوى اوى يا هشام
تسلم أيدك

أخي ميمو,
اشكرك على المرور
و ده شئ يسعدني ان الصور عجبتك.


:f2: :f2: :f2:

Hesham Osman
11-01-2007, 03:56 AM
الأخ الفاضل Hesham Osman

سلمت يداك علي النقل المميز ......
مجموعة رائعة .....
لك خالص الشكر والتقدير ......

تحياتي
ليلة عشق

سيدتي ليلة عشق,
انه يشرفني مشاركتك في هذا الموضوع.
اشكرك على كلماتك الرقيقة.
مع أطيب التحيات


15718

raspberry
11-01-2007, 07:53 AM
بصراحه أنت كده يا أستاذ هشام :good:

وكأن لسان حال الناس دى كلها بيقول ((قطيعه ... محدش بياكلها بالساهل )) مع الاعتذار لريا وسكينه طبعا

وعلى رأى المثل اللى من تأليفى .. ((فيه ناس بتاكلها بِدَمعَه .. وناس بتاكلها والعه))

شكرا على النقل المتميز وفى انتظار ما يجود به بريدك الاكترونى من موضوعات وصور متميزه

Hesham Osman
14-01-2007, 04:23 AM
بصراحه أنت كده يا أستاذ هشام :good:

وكأن لسان حال الناس دى كلها بيقول ((قطيعه ... محدش بياكلها بالساهل )) مع الاعتذار لريا وسكينه طبعا

وعلى رأى المثل اللى من تأليفى .. ((فيه ناس بتاكلها بِدَمعَه .. وناس بتاكلها والعه))

شكرا على النقل المتميز وفى انتظار ما يجود به بريدك الاكترونى من موضوعات وصور متميزه

اخي الفاضل raspberry ,
اهلا و سهلا بك,
انه يشرفني مشاركتك و يسرني ان الصور قد أعجبتك.
اشكرك لكلماتك المشجعة.
جزاك الله كل الخير.

:f2: :f2: :f2: