المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : خروفنا قبل العيد



بنت بلاد
28-12-2006, 12:47 PM
مرحبا كيف حالكم شباب وبنات ان شاء الله تمام انا بصراحه خروفنا كسر خاطرى من كثر مايفكر فى يوم العيد كخخخخخخخخخ وهذه صورته واذا امكن كل عضو يصور خروفهم هههههههههههههههههه



http://run1112.jeeran.com/images/SHEEP_3.gif


وهذا انا قبل العيد خايفة على خروفى



http://www.geocities.com/freenathra/test/sheep4.gif



وبصراحه هذه صور خروف جيراننا الهااااااااارب


http://www.yasserhassan.com/gallery/adha_card_email.jpg



وهذاخروف ذكى كخخخخخخ بس على مين

http://www.yasserhassan.com/gallery/adha_card3_email.jpg
واللى عنده خررررروف هربااااان اكيد تلقوه هنا

http://www.yasserhassan.com/gallery/adha_card4.jpg






وياااااااااااااااارب عيدكم مباااااااااااااااااارك وكل المسلمين وكل عرب مصر :good:

رشا
28-12-2006, 12:52 PM
هههههههههههههه
صور حلوة وكل سنة وانتى طيبة

mr_virus
28-12-2006, 01:07 PM
كل سنه وانت طيبه

thereallove
28-12-2006, 02:05 PM
كل سنه وانتي طيبه واهل ليبيا بخير

وصور لذيذه

amak_77
28-12-2006, 07:13 PM
حلو و كل سنه و انتي طيبة
و يارب مفيش خروف يهرب من حد

florensa
28-12-2006, 10:15 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ههههههههههههههههه
جميلة اوى
كل سنة وانتى طيبة

kalecoper
29-12-2006, 02:15 AM
على رأى المثل قلبى على خروفى انفطر و قلب خروفى عليا حجر


موضوع لذيذ
تحياتى:plane:

بنت بلاد
02-01-2007, 10:37 AM
هههههههههههههه
صور حلوة وكل سنة وانتى طيبة

وانت بالصحه والسلامة تعرفى عينيكى هى اللى حلوة:h:

بنت بلاد
02-01-2007, 10:41 AM
كل سنه وانت طيبه
وانت بالصحه والسلامة وجزاك الله خيرا:good:

بنت بلاد
02-01-2007, 10:45 AM
كل سنه وانتي طيبه واهل ليبيا بخير

وصور لذيذه



وانت بالف خيرا وجزاك الله خيرا واتمنى الصور عجباتك:good:

بنت بلاد
02-01-2007, 10:47 AM
حلو و كل سنه و انتي طيبة
و يارب مفيش خروف يهرب من حد

وانت طيب والله نتمنى مافى خروف يهرب قول امين وجزاك الله خيرا:good:

بنت بلاد
02-01-2007, 10:50 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ههههههههههههههههه
جميلة اوى
كل سنة وانتى طيبة
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته , وانت بالصحه والسلامة

بنت بلاد
02-01-2007, 10:52 AM
على رأى المثل قلبى على خروفى انفطر و قلب خروفى عليا حجر


موضوع لذيذ
تحياتى:plane:
بارك الله فيك وعلى راى المثل نحن ندردش والخروف هرب ههههههههههه بهزر:2:

loooozaaaa
02-01-2007, 04:43 PM
حلووووووين مووووووووووووووت تسلم ايدك ياقمر

ماما زوزو
03-01-2007, 05:31 PM
هههههههههههههههههههههه
حلوة وتسلم أيدك

بنت بلاد
07-01-2007, 11:16 AM
حلووووووين مووووووووووووووت تسلم ايدك ياقمر


الله يسلمك انت الاحلى :h:

بنت بلاد
07-01-2007, 11:21 AM
هههههههههههههههههههههه
حلوة وتسلم أيدك

انت الاحلى وجزاك الله خيرا:good:

ميا شعبان
07-01-2007, 11:36 AM
ههههههههههههههههههههه

مكلناش لحمه خالص اصلهم هربوو بس احسن اصلى مش بحب اللحمه

http://www.9q9q.org/index.php?image=APVEEDolKtRqji

تسلمى حببتى على الموضوع الجميل

loooozaaaa
07-01-2007, 12:17 PM
ياعينى يا ميا

بنت بلاد
14-01-2007, 01:05 PM
ههههههههههههههههههههه

مكلناش لحمه خالص اصلهم هربوو بس احسن اصلى مش بحب اللحمه

http://www.9q9q.org/index.php?image=APVEEDolKtRqji

تسلمى حببتى على الموضوع الجميل

ههههههه ياحرام بس انت ماتحبى اللحمه كنت تقولى وكنت ابعثلك دجاج او سمك لعيونك تدلل

loooozaaaa
14-01-2007, 03:50 PM
اساسا الواحد زهقان من كل البروتيناات

بنت بلاد
22-01-2007, 10:53 AM
اساسا الواحد زهقان من كل البروتيناات

على رايك :2:


Photo Gallery