المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مسابقة إصطياد العرسان !!.



AnacondA
20-12-2006, 05:03 PM
مسابقة إصطياد العرسان !!.

اقيمت في اوكرانيا في احد ضواحي العاصمة

مؤخرا مسابقة لاصطياد العرسان

بحيث يتم تنظيم يوم يجمع عروس مع عريسها الجديد وهي مسابقة شهرية تتم


الفتاة الاسرع تمسك العريس المعروض وتتزوجه مباشرة !!.


http://www.0sss0.com/up/uploader_files/GEy36414.jpg



تسجل لهذه المسابقة فتيات لا يجدن حبيب القلب

وتعرض لجنة التنظيم

عريس كل شهر



يريد ان يرتبط ويتزوج



ونظرا لكمية الفتيات المتسجلات



يتم تجهيز المشاركات بملابس العروس الرسمية وتقام مسابقة ركض نحو العريس



فتركض الفتيات



باسرع ما يمتلكن من قوة لمسافة 500 مترا لكي تكون واحدة منهن اول من تصل الى



العريس المنتظر وتتزوجه في الصورة السباق جاري والركض بكل القوة نحو العريس الذي سيتزوج اول من تصل اليه

ندى الايام
21-12-2006, 07:25 PM
ههههههههههههههههههه طيب على ايه بلا خيبه
اللى اخدته القرعه تاخدوا ام الشعوررر
اسفه انى بضحك كده بس الموضوع فعلا يضحك
شكرا على الموضوع الذيذ ده

(هدهد)
22-12-2006, 01:07 PM
ههههههههههههههههههههه
ياااااااااااااااااااااااه
عشان تعرفوةا قيمتنا بس
مش فى مصر بس
بتجروا وران
لاء ده فى كل دول العالم
والله شرفتونا يا رجاله
ههههههههههههههههههههههههههه
مشكور على الموضوع
طيران بقى
ورررررررررررررررررررررررررررررررررر

runaway_heart
15-01-2007, 01:08 AM
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
والله على رأيك يا ندى
اللي خدته القرعه

بس واجب برضو نشكر هدهد
قبل ما يطير وررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

سـيف الديـن
15-01-2007, 01:16 AM
:d :d :d :d :d

Maruko
15-01-2007, 01:14 PM
هههههههههههههههه
الموضوع يضحك بصراحة بس زي ماقالت ندى
الخادته القرعة تاخده ام الشعور

zizoYAzizo
15-01-2007, 01:26 PM
رقم 10 راس الحربه دى الى ناصحه كله بيجرى بجزم كعب عالى وهى الوحيده الى لابسه كوتشى ههههههههههههههههههههه
شكرا على الموضوع يا انكوندا ورقم واحد لو هتجرى بالجزم دى على طول يبقى ضمنا واحده عانس مش هتتجوز ابدا :d

mr_virus
15-01-2007, 04:24 PM
الله يكون فى عون العريس تتار بيجرى نحيته


انا لو منه هقوم جارى

ونتبع المثل القائل


وهو يجرى وانا اجرى

عبده الدرملى
15-01-2007, 07:35 PM
هههههههههههههههههههه
هما مشغوفين على الجواز على ايه

the_chemist
16-05-2008, 10:45 AM
هو أنا طبعاً مشوفتش صورة المنكوب على شبابه العريس

بس أعرف أن أوكرانيا و المنطقة الروسية معظم حريمها شجر جميز

يا عينى عليه

هيتقطم وسطه و هو قال ايه بيشيلها من قدام الباب

شكرا


Photo Gallery