المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : @@@ ياحازم يابن امام هتدى الدرس فى الاهلى بكام @@@

محمود زايد
23-11-2006, 06:12 PM
طبعا ياجماعه كلنا شوفنا التصريح المفاجئه من النجم حازم امام للكابتن احمد شوبير انه موافق للعب للاهلى لو تلقى عرض من الاهلى وكلنا نعرف حازم امام بالنسبه للزمالك والزملكاويه ايه فهو الساحر والعو والامبراطور وغيره من الالقاب العديد التى يطلقها عليه جمهور الزمالك تخيلوا لو انتقل حازم للاهلى ستعتبر صدمه لكل جماهير الزمالك لان حازم يعتبرونه رمز للنادى ومن عائله كرويه عريقه فى الزمالك واعتقدان حازم لواتى للاهلى سيستعيد مستواه العالى قبل انهيار الزمالك فى عام 2004 لانه سيجد تدريب والتزام واحترام ومعامله افضل من مسئولى الزمالك وبالتالى سيعود ذلك على نفسيه حازم وسيكون لهدور كبير فى فريق الاهلى لن حازم موهبه كرويه والمواهب لاتنضب حتى لو تقدم بها السن وحازم امامه وقت للعب والعوده مرة اخرى بشرط توافرظروف وجو ملائم لممارسه كرة القدم وليس كما يحدث بالزمالك .حازم كنت اتمنى ان ينضم للاهلى وقت رجوعه من تجربه الاحتراف لكنه رجع لبيته
والان اذا اتى حازم للاهلى ساكون سعيد جدا ومعى الكثير من الاهلاويه لانه نجم كبير وموهبه تستحق الاحترام

تخيلوا فى الهجوم

فلافيو

حازم ابوتريكه

احلى شغل واحلى واجوان

وزى ماكان جمهور الزمالك بيقول عليه ( ياحازم يابن امام بتدى الدرس بكام ) حان الوقت اننا نقولها

وانا اول واحد هقولها بس ياريت فعلا يكون كلامه صحيح والاهلى يحاول يضمه

(ياحازم يابن امام هتدى الدرس فى الاهلى بكام ):good:

حسام عمر
23-11-2006, 06:57 PM
حنبتدي من جديد

طيب

محمود زايد
23-11-2006, 08:09 PM
حنبتدي من جديد

طيب

هو انا قولت ايه غلط فى الموضوع علشان تضايق
حازم هو اللى قالى الكلام ده امبارح فى البرنامج وانا اخدت كلامه وعملته موضوع ولو انتم مش عاوزينه زى مابتقولوا خلاص يجى عندنا على الاقل هيلاقى معامله افضل وتقدير

عمرو صالح
23-11-2006, 08:29 PM
طبعا ياجماعه كلنا شوفنا التصريح المفاجئه من النجم حازم امام للكابتن احمد شوبير انه موافق للعب للاهلى لو تلقى عرض من الاهلى وكلنا نعرف حازم امام بالنسبه للزمالك والزملكاويه ايه فهو الساحر والعو والامبراطور وغيره من الالقاب العديد التى يطلقها عليه جمهور الزمالك تخيلوا لو انتقل حازم للاهلى ستعتبر صدمه لكل جماهير الزمالك لان حازم يعتبرونه رمز للنادى ومن عائله كرويه عريقه فى الزمالك واعتقدان حازم لواتى للاهلى سيستعيد مستواه العالى قبل انهيار الزمالك فى عام 2004 لانه سيجد تدريب والتزام واحترام ومعامله افضل من مسئولى الزمالك وبالتالى سيعود ذلك على نفسيه حازم وسيكون لهدور كبير فى فريق الاهلى لن حازم موهبه كرويه والمواهب لاتنضب حتى لو تقدم بها السن وحازم امامه وقت للعب والعوده مرة اخرى بشرط توافرظروف وجو ملائم لممارسه كرة القدم وليس كما يحدث بالزمالك .حازم كنت اتمنى ان ينضم للاهلى وقت رجوعه من تجربه الاحتراف لكنه رجع لبيته
والان اذا اتى حازم للاهلى ساكون سعيد جدا ومعى الكثير من الاهلاويه لانه نجم كبير وموهبه تستحق الاحترام

تخيلوا فى الهجوم

فلافيو

حازم ابوتريكه

احلى شغل واحلى واجوان

وزى ماكان جمهور الزمالك بيقول عليه ( ياحازم يابن امام بتدى الدرس بكام ) حان الوقت اننا نقولها

اهلا بحازم في الاهلي انا طول عمري بحبه لانه محترم وهادي وبيحب الكورة وملوش دعوة بالمشاكل
شكرا يا حودة على الخبر الحلو

ان شاء الله ينور في الاهلي ولو مجاش الاهلي هنفضل نحبه

عمرو صالح
23-11-2006, 08:33 PM
حنبتدي من جديد

طيب

نبتدي ايه يا حسام ده خبر كل الناس سمعته من بق حازم امام نفسه

خلي عندك روح رياضية

وبيب بيب اهلي

وعشان انا روحي رياضية

بيب بيب حازم

ابن البلد
23-11-2006, 09:26 PM
أنا مش بحب لعب حازم الحقيقة وكونه يكون في الأهلي أعتقد أنه مش هيضيف جديد لان المعروف عن حازم أنه أناني جدا في اللعب و جسمة ضعيف ومعتقدش هيقدر يتأقلم مع روح التعاون اللي في النادي الأهلي.

حسام عمر
24-11-2006, 03:56 AM
اللي عوز يسيب الزمالك

الباب يفوت فيل

عمرو صالح
24-11-2006, 12:57 PM
يارب يفوت حازم

محمود زايد
24-11-2006, 01:23 PM
اهلا بحازم في الاهلي انا طول عمري بحبه لانه محترم وهادي وبيحب الكورة وملوش دعوة بالمشاكل
شكرا يا حودة على الخبر الحلو

ان شاء الله ينور في الاهلي ولو مجاش الاهلي هنفضل نحبه

ومين سمعك ياعمور والله انا زيك بحب حازم وبحترمه واتمنيت كتير انه يكون فى الاهلى وان شاء الله ينور الاهلى
شكرا ياعمور :h: :good:

محمود زايد
24-11-2006, 01:25 PM
أنا مش بحب لعب حازم الحقيقة وكونه يكون في الأهلي أعتقد أنه مش هيضيف جديد لان المعروف عن حازم أنه أناني جدا في اللعب و جسمة ضعيف ومعتقدش هيقدر يتأقلم مع روح التعاون اللي في النادي الأهلي.

اهلا يااحمد
والله انا مختلف معاك ياباشا لنا حازم لعيب حريف ومش انانى بس هو مش لاقى جو مناسب يلعب فيه لان الزمالك مليان صراعات ومشاكل ولو راح الاهلى هيرجع حازم بمستواه المعروف عنه
شكرا ياباشا:h:

محمود زايد
24-11-2006, 01:27 PM
يارب يفوت حازم

:good: :lol2: :y1:

ابن البلد
24-11-2006, 09:14 PM
اهلا يااحمد
والله انا مختلف معاك ياباشا لنا حازم لعيب حريف ومش انانى بس هو مش لاقى جو مناسب يلعب فيه لان الزمالك مليان صراعات ومشاكل ولو راح الاهلى هيرجع حازم بمستواه المعروف عنه
شكرا ياباشا:h:
أنا عمري ما شوفت لعبة في الزمالك غير في مباريات الأهلي
لكن يكفي لعبة في المنتخب وأعتقد المنتخب جو ملائم لاي لاعب إلا بقه لو كان حازم عايز جو معين
يلعب في صوبة مثلا ولا حاجه :d

عصام كابو
25-11-2006, 12:21 AM

تخيلوا فى الهجوم

فلافيو

حازم ابوتريكه

احلى شغل واحلى واجوان

انا اسف يا حوده على التأخير

بس على فكرة انا قولتلك رأيي امبارح

انا بحب حازم امام جداً جداً و لم أحب لاعب زمالكاوى قبل كده غيره و هو اللاعب الزمالكاوى الوحيد الذى اتمنى ان ينضم للاهلى

بس عايز اضيف حاجة صغيرة

لما نفكر كده بهدوء نقول..... لو بنحب حازم امام فعلا نتمنى انه يستمر فى الزمالك لان حازم امام يجب ان يظل رمز زمالكاوى للابد لانه مهما عمل مع الاهلى (ولو انى واثق انه هايعمل كتير لو انضم للاهلى) الا انه سوف يفقد مكانته فى الزمالك كرمز كبير فى تاريخ النادى و طبعاً لن يصبح رمز اهلاوى لذلك انا اتمنى ان يستمر فى الزمالك و ربنا يكرمه و يرجع لمستواه (ما عدا فى ماتشات الاهلى طبعاً... ههههههههه)

انا ليا كلمة كده دائما اقولها و هى اننى دائما اتمنى خسارة الزمالك (و ده شئ مايزعلش الزمالكاويه لان خسارة الزمالك فى الدورى معناها تفوق الاهلى) اقول اننى اتمنى خسارة الزمالك و لكن اذا فاز الزمالك (ما باليد حيلة ههههههه) فاننى اتمنى ان يكون حازم هو مسجل الهدف او السبب فى فوز الزمالك...

اما بقى لو قضى الامر و لم يستمر فى الزمالك فاهلاً بيك يا حازم فى الاهلى

فى النهاية لابد ان اشكرك على الموضوع الجميل جدا ده يا حودة

تسلم الجمجمة يا كينج

و عذراً للاطاله

عصام كابو
25-11-2006, 12:24 AM

يخرب عقلك يا احمد

و الله العظيم و الله العظيم انا قعدت اضحك بصوت عالى.... تعليق فظيع

:d :d :d

فتى مصر
25-11-2006, 03:57 AM

لا ياابن البلد حازم طول عمرة ساحر . جايز مستواة نزل فى بعض المباريات لكن هو بصراحة ملوش حل . لكن انا متاكد ان عمرة ما هيجى الاهلى .

محمود زايد
25-11-2006, 10:06 AM
أنا عمري ما شوفت لعبة في الزمالك غير في مباريات الأهلي
لكن يكفي لعبة في المنتخب وأعتقد المنتخب جو ملائم لاي لاعب إلا بقه لو كان حازم عايز جو معين

ههههههههههههه لا ياعم عاوزينه يلعب فى الاهلى دلوقتى ولما يخلص يروح يلعب فى الصوبه بتاعته

محمود زايد
25-11-2006, 10:14 AM
انا اسف يا حوده على التأخير

بس على فكرة انا قولتلك رأيي امبارح

انا بحب حازم امام جداً جداً و لم أحب لاعب زمالكاوى قبل كده غيره و هو اللاعب الزمالكاوى الوحيد الذى اتمنى ان ينضم للاهلى

بس عايز اضيف حاجة صغيرة

لما نفكر كده بهدوء نقول..... لو بنحب حازم امام فعلا نتمنى انه يستمر فى الزمالك لان حازم امام يجب ان يظل رمز زمالكاوى للابد لانه مهما عمل مع الاهلى (ولو انى واثق انه هايعمل كتير لو انضم للاهلى) الا انه سوف يفقد مكانته فى الزمالك كرمز كبير فى تاريخ النادى و طبعاً لن يصبح رمز اهلاوى لذلك انا اتمنى ان يستمر فى الزمالك و ربنا يكرمه و يرجع لمستواه (ما عدا فى ماتشات الاهلى طبعاً... ههههههههه)

انا ليا كلمة كده دائما اقولها و هى اننى دائما اتمنى خسارة الزمالك (و ده شئ مايزعلش الزمالكاويه لان خسارة الزمالك فى الدورى معناها تفوق الاهلى) اقول اننى اتمنى خسارة الزمالك و لكن اذا فاز الزمالك (ما باليد حيلة ههههههه) فاننى اتمنى ان يكون حازم هو مسجل الهدف او السبب فى فوز الزمالك...

اما بقى لو قضى الامر و لم يستمر فى الزمالك فاهلاً بيك يا حازم فى الاهلى

فى النهاية لابد ان اشكرك على الموضوع الجميل جدا ده يا حودة

تسلم الجمجمة يا كينج

و عذراً للاطاله

اهلا ياعصام باشا منور الموضوع
والله حكايه رمز دى ماعدتش بتأكل عيش ياباشا ولنا مثل فى حسام وابرهيم حسن الاثنين كانوا من نجوم الاهلى وعمر ماكان اى حد يتوقع انتقالهم للزمالك حازم نفسه يلعب كرة والان فرصته فى اللعب شبه مستحيله ولو انتقل للاهلى هيلاقى ترحيب من الجميع وهيحاول يثبت نفسه تانى وانا بتمنى ده بصراحه

وشكرا ياعصام على المشاركه الجميله :h: :good:

محمود زايد
25-11-2006, 10:16 AM
لا ياابن البلد حازم طول عمرة ساحر . جايز مستواة نزل فى بعض المباريات لكن هو بصراحة ملوش حل . لكن انا متاكد ان عمرة ما هيجى الاهلى .

تمام ياباشا كلامك صح ويارب يجى الاهلى :good:

فى حب مصر
26-11-2006, 12:41 AM

السلام عليكم
عندك حق لكن بردو حازم فنان مبدع لكن لايستفيد الفريق منة

وبعدين وجودة فى الاهلى هيدخل لعبة جديدة ونشاط جديد يمارس فى الاهلى
نشاط لعب البلى
كبير مشجعى الزمالك هو الى قال كدة
هانى شاكر
قال اللعيبة بتوع الزمالك بيلعبو طول الاسبوع بلى

محمود زايد
26-11-2006, 09:49 AM
السلام عليكم

نشاط لعب البلى
هانى شاكر
قال اللعيبة بتوع الزمالك بيلعبو طول الاسبوع بلى

ههههههههههههههههه حلوة ياعمرو

ماما زوزو
27-11-2006, 04:02 AM
فى الأهلى ولا فى الزمالك المهم
يلعب كرة تانى ويرجع لمستواه
بس مهما عمل مش زى أبو تريكة

عمرو صالح
27-11-2006, 12:13 PM

جميل اوي التعليق ده يا ماما :good:

محمود زايد
27-11-2006, 01:55 PM
فى الأهلى ولا فى الزمالك المهم
يلعب كرة تانى ويرجع لمستواه

اهلا ماما زوزو
معاكى حق فى كلامك وطبعا هو مش زى ابوتريكه بس حازم لعيب وان شاء الله يرجع لمستواه فى الاهلى :hop:
نورتى الموضوع ياست الكل :good:

حسام عمر
28-11-2006, 07:39 AM
السلام عليكم

نشاط لعب البلى
هانى شاكر
قال اللعيبة بتوع الزمالك بيلعبوا طول الاسبوع بلى

حقك يا عم منتا عندك حمايه

الكلام ده ميتقلش الا في منتدى متعصب

محمود زايد
28-11-2006, 09:31 AM

الراجل قال كلام سمعه وان كان فى حاجه غلط يبقى يتحاسب عليه كبير الزملكاويه هانى شاكر مش اللى سمعه ونقله

اشرف المملوك
28-11-2006, 03:59 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ياجماعة نقل الأعضاء من جسم لأخر أصبح الأن جائز وكثير الحدوث ولكن نقل الأنتماء والروح مازال غير جائز .
حلقة حازم وشوبير أنا شاهدتها ومثلكم تمنيت هذا طبعا مثلكم
ولكن لابد أن نكون واقعين ولا يكون الرأى عاطفى ولابد من تحكم العقل والذى أراه يقول مش من صالح حازم نفسة اللعب للأهلى لأسباب كثيرة أهمها أنتمائه لعائلة زمالكوية منذ زمن بعيد من الأب الى الجد وهذا له تأثير نفسى للاعب وأسرته ومش يمكن أن يبدع أى لاعب دون حب وتأيد أسرته لأنتماءة ألا لو أنضمة الأسرة بأكملها للأهلى وهذا أيضا مستحيل .
ولذلك أنا بجد حزين للزمالك وأدارته وحزنى أشد لحازم وأتمنى أن يعود حازم وأن يعود الزمالك كى نشعر نحن الأهلوية بطعم التنافس الحقيقى ومش عايز أقول لجمهور الزمالك الله يكون فى عونكم وربنا يصبركم يارب .
شكرا أخى الكريم محمود
دومت بكل خير
تحياتى أهلووووووووووووووووووووووووووى وبيحب مصروكل المصريين

محمود زايد
28-11-2006, 11:57 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ياجماعة نقل الأعضاء من جسم لأخر أصبح الأن جائز وكثير الحدوث ولكن نقل الأنتماء والروح مازال غير جائز .
حلقة حازم وشوبير أنا شاهدتها ومثلكم تمنيت هذا طبعا مثلكم
ولكن لابد أن نكون واقعين ولا يكون الرأى عاطفى ولابد من تحكم العقل والذى أراه يقول مش من صالح حازم نفسة اللعب للأهلى لأسباب كثيرة أهمها أنتمائه لعائلة زمالكوية منذ زمن بعيد من الأب الى الجد وهذا له تأثير نفسى للاعب وأسرته ومش يمكن أن يبدع أى لاعب دون حب وتأيد أسرته لأنتماءة ألا لو أنضمة الأسرة بأكملها للأهلى وهذا أيضا مستحيل .
ولذلك أنا بجد حزين للزمالك وأدارته وحزنى أشد لحازم وأتمنى أن يعود حازم وأن يعود الزمالك كى نشعر نحن الأهلوية بطعم التنافس الحقيقى ومش عايز أقول لجمهور الزمالك الله يكون فى عونكم وربنا يصبركم يارب .
شكرا أخى الكريم محمود
دومت بكل خير
تحياتى أهلووووووووووووووووووووووووووى وبيحب مصروكل المصريين

اهلا اخى اشرف
وجهه نظرك محترمه جدا وانا اتمنى ان حازم يعود لمستواه الاول لانه فى الاول والاخر نجم كبير واعطى لمصر ايضا
شكرا لك اخى اشرف على المشاركه المتميزة :good:

فى حب مصر
30-11-2006, 01:11 AM

السلام عليكم
لا حلوة بجد
انت رديت رد مزدوج عجبنى جداا
عندك حق ما كانشى لازم اقول موضوع البلى رغم انى سمعتة
شفت انا معترف ازاى
وبردو انا مصمم انى عندى حق فى الكلام بتاع موضوع مندىhttp://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?t=65890
واخيرا انا لست مختلف معك ولكنها رؤى متباينة
ونبقى دائما اخوة
تحياتى لك

Photo Gallery