المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حاجة غريبة !!!!!

عمرو صالح
08-11-2006, 12:48 PM
حاجة غريبة !!!!

ها هو الفريق البورسعيدي يخسر وبالثلاثة من غزل المحلة دون ادنى مقاومة تذكر .....

في مباراة الأهلي والمصري رأينا فريقاً يقاتل من اجل الفوز ويتسابق لاعبوه في إصابة لاعبي الأهلي

وأجواء عدائيه لا يقابلها الأهلي إلا في مباريات الفرق التونسية والجزائرية المعروفة بالتعصب والتي لها

سوابق مع كل الفرق المصرية الأهلي والزمالك و الإسماعيلي وحتى المقاولون كلهم عانوا وواجهوا العداء

وخصوصاً من الفريق الصفاقسي نفسه

ومن يراقب اجواء ما قبل المباراة من لافتات غارقة في بحر التعصب الأسود وجماهير ترتدي زي

الفريق الصفاقسي التونسي وهو فريق ذو شعبية محدودة في تونس بالمقارنة مع جماهير الترجي والافريقي

والنجم الساحلي

مما اثار تعجب الصحف التونسية نفسها مما يحدث في مصر وها هو المدير الفني التونسي يستعطف

الجماهير التونسية لتشجيع فريقه بالادعاء ان كل جماهير مصر خلف الأهلي ناكراً او متجاهلا ما يحدث في

مصر من

أجواء عدائيه غير مسبوقة ضد الأهلي ومصدرها الاول ومحركها مشجعي فريق مصري يخشى ان يعادل الأهلي رقمه

الافريقي رغم تفوق الأهلي عددياً في عدد البطولات الأفريقية ككل ناهيك عن البطولات المحلية المصرية

والعربية وكأن البطولة لن تضاف الي تاريخ مصر المشرف وتناسى الجميع ان الفرق التونسية جميعاً لم

تحصل على بطولة افريقية واحده وان مدرب الصفاقسي قد استغل طيبة الشعب المصري في إيهامهم انه

المنقذ من الأهلي وانه سيعطي فريقاً مصرياً احد لاعبيه بل قل احد افصل لاعبيه وبالمجان !!!!!!

حاجة غريبة.....

عصام كابو
09-11-2006, 12:53 AM
حاجة غريبة !!!!

ها هو الفريق البورسعيدي يخسر وبالثلاثة من غزل المحلة دون ادنى مقاومة تذكر .....

في مباراة الأهلي والمصري رأينا فريقاً يقاتل من اجل الفوز ويتسابق لاعبوه في إصابة لاعبي الأهلي

وأجواء عدائيه لا يقابلها الأهلي إلا في مباريات الفرق التونسية والجزائرية المعروفة بالتعصب والتي لها

سوابق مع كل الفرق المصرية الأهلي والزمالك و الإسماعيلي وحتى المقاولون كلهم عانوا وواجهوا العداء

وخصوصاً من الفريق الصفاقسي نفسه

ومن يراقب اجواء ما قبل المباراة من لافتات غارقة في بحر التعصب الأسود وجماهير ترتدي زي

الفريق الصفاقسي التونسي وهو فريق ذو شعبية محدودة في تونس بالمقارنة مع جماهير الترجي والافريقي

والنجم الساحلي

مما اثار تعجب الصحف التونسية نفسها مما يحدث في مصر وها هو المدير الفني التونسي يستعطف

الجماهير التونسية لتشجيع فريقه بالادعاء ان كل جماهير مصر خلف الأهلي ناكراً او متجاهلا ما يحدث في

مصر من

أجواء عدائيه غير مسبوقة ضد الأهلي ومصدرها الاول ومحركها مشجعي فريق مصري يخشى ان يعادل الأهلي رقمه

الافريقي رغم تفوق الأهلي عددياً في عدد البطولات الأفريقية ككل ناهيك عن البطولات المحلية المصرية

والعربية وكأن البطولة لن تضاف الي تاريخ مصر المشرف وتناسى الجميع ان الفرق التونسية جميعاً لم

تحصل على بطولة افريقية واحده وان مدرب الصفاقسي قد استغل طيبة الشعب المصري في إيهامهم انه

المنقذ من الأهلي وانه سيعطي فريقاً مصرياً احد لاعبيه بل قل احد افصل لاعبيه وبالمجان !!!!!!

حاجة غريبة.....

عموووور موضوع جميل جدا
بص يا عمرو ماتعرفش يا اخى فرق مصر كلها جرى لها ايه؟؟؟
كلهم حاطين راسهم براس الاهلى
تلاقى فرق بتتغلب من طوب الارض و لا مؤاخذه بتتغلب على نفسها و تيجى قدام الاهلى و يعملوا فيه ابطال كاس العالم و تلاقى الادارة بتاعتهم ترصد مكافات ضخمة لو فازوا على الاهلى او حتى اتعادلوا معاه
طيب كنتم فين و انت قربتم تهبطوا؟؟؟ طيب حطوا المكاقاتت دى لو كسبتلكم تلات اربع ماتشات و حسنتم موقفكم المنيل فى الدورى....
الناس دى بتفكلا ازاى ماتعرفش؟؟؟
اما بقى بالنسبة للزمالك فانت جبت من الاخر يا عمرو
دول بقى اللى حارقهم ان الاهلى يعادل عدد مرات فوزهم ببطولة افريقيا.... الحاجة الوحيدة اللى بيتفوقوا فيها على الاهلى طبعا جنب المشاكل و الخناقات و رقبة القزايز اللى بتطير فى ناديهم و دى بقى اكتر حاجة هما بيتفوقوا فيها على كل اندية مصر بل و العالم
و انا قولت قبل كدة و هافضل اقول............ ان بطولة واحدة لا تؤثر فى الاهلى على الاطلاق و اللى مش مصدق يروح يشوف دولاب بطولات الاهلى اللى خلاص هايفرقع من كتر البطولات... البطولات اللى بجد مش بطولة من ماتش واحد..... لان بطولات الزمالك (رغم قلتها) ثلاثة ارباعها ماتشات سوبر يعنى بطولة من ماتش واحد و اخطف الكاس و اجرى يا عم احسن هايحصلوك هههههههههه

حسام عمر
09-11-2006, 05:16 AM
بما انه مصدرها الفريق اللي خايف يتعادل رقمه

اسكت احسن

عمرو صالح
09-11-2006, 11:56 AM
عموووور موضوع جميل جدا
بص يا عمرو ماتعرفش يا اخى فرق مصر كلها جرى لها ايه؟؟؟
كلهم حاطين راسهم براس الاهلى
تلاقى فرق بتتغلب من طوب الارض و لا مؤاخذه بتتغلب على نفسها و تيجى قدام الاهلى و يعملوا فيه ابطال كاس العالم و تلاقى الادارة بتاعتهم ترصد مكافات ضخمة لو فازوا على الاهلى او حتى اتعادلوا معاه
طيب كنتم فين و انت قربتم تهبطوا؟؟؟ طيب حطوا المكاقاتت دى لو كسبتلكم تلات اربع ماتشات و حسنتم موقفكم المنيل فى الدورى....
الناس دى بتفكلا ازاى ماتعرفش؟؟؟
اما بقى بالنسبة للزمالك فانت جبت من الاخر يا عمرو
دول بقى اللى حارقهم ان الاهلى يعادل عدد مرات فوزهم ببطولة افريقيا.... الحاجة الوحيدة اللى بيتفوقوا فيها على الاهلى طبعا جنب المشاكل و الخناقات و رقبة القزايز اللى بتطير فى ناديهم و دى بقى اكتر حاجة هما بيتفوقوا فيها على كل اندية مصر بل و العالم
و انا قولت قبل كدة و هافضل اقول............ ان بطولة واحدة لا تؤثر فى الاهلى على الاطلاق و اللى مش مصدق يروح يشوف دولاب بطولات الاهلى اللى خلاص هايفرقع من كتر البطولات... البطولات اللى بجد مش بطولة من ماتش واحد..... لان بطولات الزمالك (رغم قلتها) ثلاثة ارباعها ماتشات سوبر يعنى بطولة من ماتش واحد و اخطف الكاس و اجرى يا عم احسن هايحصلوك هههههههههه

منور يا كابو

الاهلي مجرد التعادل معاه حلم كبير يسعى اليه الصغار فما بالك بالتفكير في هزيمة الاهلي

بخصوص بطولة دوري ابطال افريقيا مش عارف ليه بنسبق الاحداث

رغم الاصابات وظروف المباراة الصعبة فالموضوع مش منتهي وان شاء الله هنكسب

وتبقى البطولة ليها طعم خاص

شكرا على المشاركة يا عصام

عمرو صالح
09-11-2006, 12:05 PM
بما انه مصدرها الفريق اللي خايف يتعادل رقمه

اسكت احسن

اهلا يا حسام

علق على كلامي انا

ان كل جماهير مصر خلف الأهلي ناكراً او متجاهلا ما يحدث في

مصر من

الافريقي رغم تفوق الأهلي عددياً في عدد البطولات الأفريقية

انا قلت مشجعي ولو مش مصدقني المنتديات الزملكاوية مليانه كلام يثبت كلامي مش بجيب كلام من عندي

او ادخل موقع في الجول وشوف كلام مشجعين الزمالك ايه عن الماتش ونفسهم الاهلي يحصل فيه ايه

ولا كأنه اهلي تل ابيب

شكرا على المشاركة يا حسام انا عارف ان قلبك ابيض نواياك مش زي اللي بتكلم عنهم

حسام عمر
10-11-2006, 04:10 AM
ادخل منتديات الاهلويه بعد

قرعة البطوله العربيه

حتلاقيهم اتقلبوا ليبين

حلال ليكم الكلام واحنا لا

ليكم حق منتم والحزب الوطني واحد

Emad.
10-11-2006, 05:06 AM
لا هما دائما علي حق مهم اصحاب البلد وهما الاهلوي دوله مصر ونحن الغرباء
فعلا ان لم تستحي ففعل ماشئت
سرقه ونهب وتحرشات وغتصاب مدربين للاعبات ويجي يقولك خناقات الزمالك
تحس كده ان الاهلي ده فريق ونادي الملائكه مفهش لاضرب ولا خناقات
فعلا صحافه منغير ضمير
تعرفو منين ان الاهلي فيه نار مولعه من داخل معلش فيه يوم جي ربنا كبير
ولاالمال السايب وصفقات اللي ملهاش مثيل
خلت سعر الاعب ابو قرشين اصبح بملايين ربنا كبير هو المنتقم
من كل صحفي مش فالح بس غير في نشر غسيل الزمالك

محمود زايد
10-11-2006, 08:08 AM
موضوع جميل ياعمرو والحقيقه ان الاهلى عامل لكل الفرق ومشجعنها عقده نفسيه اى مشكله لهم تلاقيهم مدخلين الاهلى فيها .الناس بتقول الاهلى فى مشاكل بس مش بيتسلط الضوء عليها علشان الاعلام احمر ومجلس الامن اهلاوى وبلاتر كمان اهلاوى فممنوع نشر اى شئ عن الاهلى انما الفرق الاخرى كل حاجه فيها مستباحه طيب انا راضى ذمتك ياعمرو عمرك سمعت ان الاهلى حصل فيه ضرب بالسنج والمطاوى وضرب النار وصراع على ادارة النادى رغم انه عمل تطوعى عمرك سمعت عن لعيبه بتتخانق مع بعض فى التدريب ويمر الامر بكل بساطه ولا عقوبه لايحزنون
عمرك سمعت مدرب فريق فى الاهلى يطلع يقول على لعيبته ان هدومهم ريحتها وحشه
ولا رئيس نادى يطلع فى مؤتمر صحفى يقول لو اللاعب ده ما وقعش عقد جديد انا هبطله كورة هو فاكر نفسه مين ده كان جاى النادى لامؤاخذه (بشبشب ) بالذمه دى ناس تفهم فى الرياضه حاجه
ياعمرو الموضوع مش حكايه تشجيع فرق منافسه للاهلى الموضوع اكبر من كده وهو الشعور الدائم عند مشجعى الفرق المصريه بالقهر والظلم الذى لاينتهى رغم ان افعالهم اساسا هى سبب المشكله
مش هتلاقى جماهير بتشجع فرق منافسه من بلد اخر الا فى مصر وخصوصا لما يكون الاهلى بيلعب هتلاقى منتديات لفرق معروفه تقولك احنا بنشجعهم علشان تؤأمة واشقاء وكلام فاضى تصور نادى اتحاد جدة السعودى شقيق للزمالك المصرى عن الاهلى المصرى حاجه غريبه
شكرا ياعمرو

عمرو صالح
10-11-2006, 01:19 PM
ادخل منتديات الاهلويه بعد

قرعة البطوله العربيه

حتلاقيهم اتقلبوا ليبين

حلال ليكم الكلام واحنا لا

ليكم حق منتم والحزب الوطني واحد

لا

البادي اظلم طبعا

منتظر ايه بعد الحملة الشرسة اللي عملها جمهور الزمالك على الاهلي وكأن الاهلي مش فريق مصري

ربنا يهدي النفوس

حاجة غريبة فعلا ولازم تختفي

عمرو صالح
10-11-2006, 01:38 PM
لا هما دائما علي حق مهم اصحاب البلد وهما الاهلوي دوله مصر ونحن الغرباء
فعلا ان لم تستحي ففعل ماشئت
سرقه ونهب وتحرشات وغتصاب مدربين للاعبات ويجي يقولك خناقات الزمالك
تحس كده ان الاهلي ده فريق ونادي الملائكه مفهش لاضرب ولا خناقات
فعلا صحافه منغير ضمير
تعرفو منين ان الاهلي فيه نار مولعه من داخل معلش فيه يوم جي ربنا كبير
ولاالمال السايب وصفقات اللي ملهاش مثيل
خلت سعر الاعب ابو قرشين اصبح بملايين ربنا كبير هو المنتقم
من كل صحفي مش فالح بس غير في نشر غسيل الزمالك

شكرا يا اخي على المشاركة

رجاء خاص تخفيف حده كلامك

الموضوع مش مستاهل واللي بيغلط في الاهلي بياخد جزاءه

وكل كلامك والله ليه رد

سلام عليكم

عمرو صالح
11-11-2006, 12:37 PM
موضوع جميل ياعمرو والحقيقه ان الاهلى عامل لكل الفرق ومشجعنها عقده نفسيه اى مشكله لهم تلاقيهم مدخلين الاهلى فيها .الناس بتقول الاهلى فى مشاكل بس مش بيتسلط الضوء عليها علشان الاعلام احمر ومجلس الامن اهلاوى وبلاتر كمان اهلاوى فممنوع نشر اى شئ عن الاهلى انما الفرق الاخرى كل حاجه فيها مستباحه طيب انا راضى ذمتك ياعمرو عمرك سمعت ان الاهلى حصل فيه ضرب بالسنج والمطاوى وضرب النار وصراع على ادارة النادى رغم انه عمل تطوعى عمرك سمعت عن لعيبه بتتخانق مع بعض فى التدريب ويمر الامر بكل بساطه ولا عقوبه لايحزنون
عمرك سمعت مدرب فريق فى الاهلى يطلع يقول على لعيبته ان هدومهم ريحتها وحشه
ولا رئيس نادى يطلع فى مؤتمر صحفى يقول لو اللاعب ده ما وقعش عقد جديد انا هبطله كورة هو فاكر نفسه مين ده كان جاى النادى لامؤاخذه (بشبشب ) بالذمه دى ناس تفهم فى الرياضه حاجه
ياعمرو الموضوع مش حكايه تشجيع فرق منافسه للاهلى الموضوع اكبر من كده وهو الشعور الدائم عند مشجعى الفرق المصريه بالقهر والظلم الذى لاينتهى رغم ان افعالهم اساسا هى سبب المشكله
مش هتلاقى جماهير بتشجع فرق منافسه من بلد اخر الا فى مصر وخصوصا لما يكون الاهلى بيلعب هتلاقى منتديات لفرق معروفه تقولك احنا بنشجعهم علشان تؤأمة واشقاء وكلام فاضى تصور نادى اتحاد جدة السعودى شقيق للزمالك المصرى عن الاهلى المصرى حاجه غريبه
شكرا ياعمرو

ضحكتي يا محمود بجد

اصلا مفيش اي ولا ادنى مقارنه بين الأهلي واخلاقه وقيمه وبين اي منافس

وموضوع التوأمه ده مش حجه طبعا انا واخويا على ابن عمي يا حوده

عموما انا بتمنى فوز الاهلي النهاردة لاسباب كتير كلنا عارفينها

ان شاء الله نحتفل بالفوز النهاردة ولو محصلش حتى الاهلي هيفضل اهلي

Photo Gallery