المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : معنى I love you????



al_wardya
03-11-2006, 07:49 PM
When a boy tells a girl" I love you" that mean

L =Llessa badry awy 3ala elgwaz لسة بدري قوي على الجواز
O =Obviously I have no money صدقني ما فيش فلوس
V=Villa mesh momken انسي الفيلا دي خالص
E =Enty 3abita to believeme إنتي عبيطة عشان تصدقني

طبعا من كل الشباب............

sameh atiya
03-11-2006, 10:40 PM
بصراحه ده شكله المعنى الصحيح للكلمه دى
هههههههه
شكرا خالص

زهــــراء
03-11-2006, 10:51 PM
هههههههههههههههه
هو معناها بقى بالشكل ده ..لاحول ولاقوة الا بالله
طب كويس ربنا يطمنك ...
شكرا ليكي..
دمتي في امان الله...

Emad.
03-11-2006, 11:08 PM
الله ايه الحلاوه دي ده العنجليزي سهل خالص اهو وترجمه شئ رائع
ربنا مايحرمنا منكم
طيب استاذنك اختي الكريمه ربنا يكرمك ممكن تترجمي لنا بقي الرد بتعها
حتي تكون الاستفاده كامله
شكرا

أشرف المجاهد
04-11-2006, 08:28 AM
بسم الله الرحمن الرحيم

ايه الترجمة المية مية دى

أهلا وسهلا بك فى المنتدى

شرفت ونورت المكان كله

فى انتظار مواضيعك الطيبة المفيدة

ميمو المصرى
04-11-2006, 06:03 PM
لا حول الله
هيا بقت كده يعنى ولا ايه
هههههههههههههههه
شكرا على الموضوع

فى رعاية الله

بنت العروبة
04-11-2006, 09:22 PM
مش عارفة يا واردية انت متشأمة اوى مش كل الناس خداعين
ربنا يكرمك باللى يغير فكرتك دى
و اهلا بيكى معانا فى المنتدى

مريانا
04-11-2006, 09:59 PM
تسلمي يا وردية فعلا الكلمة دي ما يتقلش عليها الا كدة للي ما يحسهاش ولا يعيشها بصدق وعلى رأي الست( حب ايه اللي انت جي تقول عليه)

مصطفى سلام
04-11-2006, 11:47 PM
إنجليزى دا يا وردية ؟ (مع الاعتذار لعادل إمام و رفاقه فى مدرسة المشاغبين) !!
إنت كده شقلبتى اللغة الاتجليزية !!
بس نسيتى تقوليلنا : لما واحد يحب واحدة بجد : يقول لها إيه ( بالانجليزى طبعا ) ؟

هاهاهاهاهاهاهاهاها ..........
مصطفى سلام

SaD BirD
05-11-2006, 06:27 AM
ههههههه
وأنا اللى كان نفسى أعرف الكلمه دى يعنى أيه

mr_virus
05-11-2006, 02:47 PM
مش كل الناس كده

ولا ايه ؟

ألب أرسلان
05-11-2006, 11:48 PM
إنجليزى ده يا مرسى

هههههههههههههههههه
هو ده المعنى الممكن ليها
فى هذه الأيام

طيب لو بنت قالتها لولد
يبقى معناها إيه
هههههههههههههه

ومتشكرين على الترجمة الفوريه
لهذه الكلمة التى لوثها البشر

أخوك فى الله

مي مؤمن
09-11-2006, 11:00 AM
هههههههههههههههههههه هي فعلا دة معناها عند شبابا دالوقتي على راي المثل اسأل مجرب ولا تسأل طبيب ربنا يرحمنا من الشباب والانجليزي بالرغم اني بحب الانجليزي قوي :2: بس نعمل ايه حتى الانجليزي الشباب كرهونا فيه.....:ranting2:

thereallove
09-11-2006, 11:15 AM
ههههههههههه
عنجليزي صعيدي
موضوع لذيذ يا وارديه واهلا بيكي في منتدانا
ومنتظرين المزيد

همســـة حب
09-11-2006, 06:05 PM
هههههههههههههههههه


حلوة

al_wardya
14-11-2006, 07:54 PM
شكرا لك واحد دخل و رد
بس بجد متصوروش أنا فرحانة أد ايه إن الموضوع عجبكو أووووي كده
فرحانة أكتر بردودكم الحلوة

al_wardya
23-03-2007, 07:38 PM
ههههههههههههه


Photo Gallery