المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : جوزيه عاوز ايه نوقف لك الدوري خالص ولا ايه

Emad.
01-11-2006, 05:25 PM
السلام عليكم
غريبه جدا الكابتن جوزيه لما يتغلب ولا يتعادل يصب غضبه كله علي الدوري والحكام ووعامل غرفة الملابس
هو عاوز ايه بظبط علشان يرحمنا من قلة الادب وشتيمه بتعته لنا اخر لقاء صحفي البيه بيغلط في النادي الاهلي نفسه وليه لاء ياما غلط في المصريون والحكام والجمهير نفسها الان بيقول انه صانع امجاد الاهلي اللي نسي انه كان جالس علي مقاهي برتغال في حواري ديقه وسكر وعربده والله مصر فيها جمال وحلاوه وجدعان وناس محترمه بالف واحد برتغالي زيك انت اساسا لولا الاهلي مكان حد سمع اسمك اساسا وعاوز ايه الان عاوز متلعبش مباراة انبي خوفا من الاصابات طيب هدخل الاعيبه ازاي جو المباريات والحماس ولا هتكتفي بالتدريب مع نفسك لعلمكم بقي في تونس الدوري لم يتوقف ولا تم تأجيل اي مباراة للصفاقصي يعني معلش بقي مدربهم برقبتك راجل مطحون طول السنه وانت كل مباراة خارجيه اتحاد الاهلي اسف اقصد اتحاد الكوره يااجل لك مباريات الدوري
فعلا ملقيش حد يملا عينه جاب جوزيه يديله علي عينه فعل ماتشاء حد قد بتاخد حوالي ربع مليون في الشهر

عصام كابو
01-11-2006, 06:18 PM
اهلا بيك يا عم الزمالكاوى معانا فى المنتدى

كان نفسى تبقى مشاركتى الاولى معاك عبارة عن ترحيب و بس

بس انت بقى اللى فتحت النار... ههههههههه

بص يا عم..... جوزية ماقالش انا صانع تاريخ الاهلى و هو قال بالظبط ان ماتنسوش ان انا حققت مع الاهلى بطولات كذا و كذا و اللى حرف كلامه هو الصحفيين اياهم و غرضهم معروف

و طبعا كلنا عارفين كلامك ده عن جوزيه مصدره ايه؟؟

مصدره هو كرهكم الشديد لهذا الرجل اللى اعطاكم الستة المتينة و أذاقكم الهزيمة 4 مرات متتالية... ولسة العداد بيعد... ههههههه

طبعا كلامك هو كلام حق يراد به باطل.... آل يعنى انتم زعلانين قوى على الاهلى و تاريخه

خليكم فى مدربكم مانويل كازوزة اللى هايغرقكم..... هههههههه

على العموم اهلا بيك و نرجو ان تكون معنا دائما فى قاعة الرياضة اللى مابتحلاش من غير المناوشات بيننا

Emad.
01-11-2006, 06:40 PM
اولا الله يسمحك انت ظلتمني وصممت تدخل نيتي وتقلب كل كلامي لحقد ورياء وكذب
الله يسمحك
يااستاذي الفاضل اللي يعلم النيه ربنا وحده
انا فعلا كنت بتمني الاهلي يفوز وكثيرا ماقلت لاصدقائي المقربين لي ان الاهلي ان شاء الله يفوز لسبب بسيط جدا وبرضه مش هتصدقني بس سامحني انت متهمنيش يهمني السميع العليم العالم بالنيات ربنا
انا مصري اولا وخصمك او ندك لما نلاعب بعض انما لما نكون مع الغريب اسف انا اشجع الاهلي اكتر منك اولا انا لست متعصب الحمد لله ثانيا انا مش اهوج ولا محتاج حد يفهمني يعني ايه انتماء ويعني ايه انا وابن عمي علي الغريب اللي بسببها العراق بيدبح فيها كل يوم بالعشرات لا ياسيدي الفاضل انا كنت بتمني من كل قلبي ان يفوز الاهلي فيه اهم وفيه مهم ومصر واسم مصر اهم من مليون فريق
وبتمني فعلا من ربي ان يرجع الاهلي بالكاس يااخي ده المذيع وهو بينقل لنا المباراة بيقول الاهلي المصري مش اهلي الجيران
الله يسمحك
شكرا

محمود زايد
01-11-2006, 06:45 PM
اهلا بيك معانا يازملكاوى
بس هقولك حاجه بصراحه انا بعذر اى زملكاوى يتكلم على جوزيه بطريقه وحشه لانى عارف قدايه الزملكاويه بيكرهوا جوزيه علشان اللى عمله فيهم يعنى ستات على اربعات على ثلاثات طبيعى ده يكون رد فعلكم على اى حاجه من جوزيه هو الانتقاد وخلاص وماتحاولش تقنعنى ان قلبك على الاهلى قوى
ارحمهم يا جوزيه ياكايدهم
نورت المنتدى

عصام كابو
01-11-2006, 06:53 PM
اولا الله يسمحك انت ظلتمني وصممت تدخل نيتي وتقلب كل كلامي لحقد ورياء وكذب
الله يسمحك
يااستاذي الفاضل اللي يعلم النيه ربنا وحده
انا فعلا كنت بتمني الاهلي يفوز وكثيرا ماقلت لاصدقائي المقربين لي ان الاهلي ان شاء الله يفوز لسبب بسيط جدا وبرضه مش هتصدقني بس سامحني انت متهمنيش يهمني السميع العليم العالم بالنيات ربنا
انا مصري اولا وخصمك او ندك لما نلاعب بعض انما لما نكون مع الغريب اسف انا اشجع الاهلي اكتر منك اولا انا لست متعصب الحمد لله ثانيا انا مش اهوج ولا محتاج حد يفهمني يعني ايه انتماء ويعني ايه انا وابن عمي علي الغريب اللي بسببها العراق بيدبح فيها كل يوم بالعشرات لا ياسيدي الفاضل انا كنت بتمني من كل قلبي ان يفوز الاهلي فيه اهم وفيه مهم ومصر واسم مصر اهم من مليون فريق
وبتمني فعلا من ربي ان يرجع الاهلي بالكاس يااخي ده المذيع وهو بينقل لنا المباراة بيقول الاهلي المصري مش اهلي الجيران
الله يسمحك
شكرا

بص يا سيدى الفاضل احنا كلامنا كله كان عن جوزيه و ما قيل على لسانه و اتحدى انك تجيب لى كلمة واحدة فى الموضوع عن تشجيعك للصفاقسى من عدمه
ايه يا عم هو حد جاب سيرة ماتش الاهلى مع الصفاقسى خالص غير انت دلوقتى
انت كده كانك بتقول اللى على راسه بطحة بيحسس عليها
و الله يسامحك لانك انت اللى ظلمتنى
اكرر اتحدى انك تجيب لى كلمة واحدة انا ذكرتها عن ماتش الاهلى و الصفاقسى فى موضوعك هذا

Emad.
01-11-2006, 08:02 PM
امال انا فاتح الموضع عن ايه بظبط مهو اساس الموضع متش الصفاقصي
حصل خير حقكم عليا

عصام كابو
01-11-2006, 08:13 PM
امال انا فاتح الموضع عن ايه بظبط مهو اساس الموضع متش الصفاقصي
حصل خير حقكم عليا

لا يا عمنا الموضوع اللى انت حاطه مالوش دعوه بماتش الصفاقسى من اول العنوان

(جوزيه عاوز ايه نوقف لك الدوري خالص ولا ايه)

لغاية الموضوع نفسه اللى كله كان كلام عن جوزيه

السلام عليكم
غريبه جدا الكابتن جوزيه لما يتغلب ولا يتعادل يصب غضبه كله علي الدوري والحكام ووعامل غرفة الملابس
هو عاوز ايه بظبط علشان يرحمنا من قلة الادب وشتيمه بتعته لنا اخر لقاء صحفي البيه بيغلط في النادي الاهلي نفسه وليه لاء ياما غلط في المصريون والحكام والجمهير نفسها الان بيقول انه صانع امجاد الاهلي اللي نسي انه كان جالس علي مقاهي برتغال في حواري ديقه وسكر وعربده والله مصر فيها جمال وحلاوه وجدعان وناس محترمه بالف واحد برتغالي زيك انت اساسا لولا الاهلي مكان حد سمع اسمك اساسا وعاوز ايه الان عاوز متلعبش مباراة انبي خوفا من الاصابات طيب هدخل الاعيبه ازاي جو المباريات والحماس ولا هتكتفي بالتدريب مع نفسك لعلمكم بقي في تونس الدوري لم يتوقف ولا تم تأجيل اي مباراة للصفاقصي يعني معلش بقي مدربهم برقبتك راجل مطحون طول السنه وانت كل مباراة خارجيه اتحاد الاهلي اسف اقصد اتحاد الكوره يااجل لك مباريات الدوري
فعلا ملقيش حد يملا عينه جاب جوزيه يديله علي عينه فعل ماتشاء حد قد بتاخد حوالي ربع مليون في الشهر

حقك انت علينا

حسام عمر
02-11-2006, 03:56 AM
ليه طبول الحرب دي

ليه لما انتوا توجهوا نقد يبقى كلام واقع

لا حول ولا قوة الا بالله

حقا ً السكوت من ذهب

اخي زمالك اهلا بيك

نورت المنتدى

Emad.
02-11-2006, 07:19 AM
الله يكرمك الف شكر لترحيبك والله العظيم مقصد شئ غير فعلا حزين اننا هنكون فرصه لاسلوب قذر يتبعه دول الشمال في بلادهم من الاعيب وربنا يسترها
وانا اليوم قرئت في الصحف كلها ان فعلا جوزيه قال انه صنع الاهلي ومنقبله لم يكونو اصحاب بطولات الا علي وجه العكر
هل كل الصحفين دول كذابين اللي حضرو القاء الصحفي
عموما انا بتمني من الله ان يفوز الاهلي في تونس في الاول والاخر بطوله هتضاف لااسم مصر

Emad.
02-11-2006, 07:25 AM
http://www.algomhuria.net.eg/algomhuria/today/spanal/
الجمهوريه
كل الكتاب اللي كتبين هنا كذبين جائز
عموما بالتوفيق ان شاء الله

عصام كابو
02-11-2006, 12:24 PM
http://www.algomhuria.net.eg/algomhuria/today/spanal/
الجمهوريه
كل الكتاب اللي كتبين هنا كذبين جائز
عموما بالتوفيق ان شاء الله

محمود معروف.... والاخوان جاب الله

طيب استشهد بناس موثوق فيها

عصام كابو
02-11-2006, 09:04 PM

مانويل جوزيه المدير الفني البرتغالي للنادي الأهلي يقرر الامتناع عن حضور المؤتمرات الصحفية بداية من المباراة المقبلة على أن يكون الكابتن حسام البدري بديلاً له.

و يأتي قرار مستر مانويل جوزيه بعد أن رأى أنه كلامه دائماً ما يتم تحريفه من قبل الصحفيين، بالإضافة إلى الأسلوب المستفز الذي يتبعه مجموعة من صحفيي الصحف الصفراء الذين دائماً ما يحضرون تلك المؤتمرات خصيصاً لاستفزاز جوزيه و إحداث مشكلات جديدة لتكون مادة صحفية للكتابة عنها.

و من المتوقع أن يبدأ تنفيذ هذا الأمر بداية من المباراة المقبلة أمام المصري البورسعيدي في بورسعيد، و سيكون الكابتن حسام البدري حاضراً في المؤتمر الصحفي التقليدي الذي سيقام عقب اللقاء.

المصــــــــــدر (http://www.ahlynews.com/showarticle.php?articleID=1365)

عصام كابو
02-11-2006, 09:05 PM
خالد مرتجي

عن وجهة نظره فى تصريحات" مانويل جوزيه " بعد المباراة فيقول عضو مجلس إدارة النادي :"تصريحات جوزيه دائما ما يتم تحريفها .. الرجل لم يخطىء فى تصريحاته الأخيرة ... ولجنة الكرة ومن قبلها مجلس الإدارة أعلنوا مساندتهم الكاملة له"

و أكد مرتجى أن جوزيه أتخد قراراً بعدم الظهور نهائياً فى المؤتمرات الصحفية التى تقام بعد المباريات وسوف يقوم بهذا الدور بدلا منه المدرب العام و القائم بأعمال مدير الكرة الكابتن حسام البدري.

المصــــــــــــدر (http://www.ahlynews.com/showarticle.php?articleID=1366)

Emad.
02-11-2006, 09:15 PM
طيب الحمد لله ربنا يوفق الجميع
ومبروك فوز علي المصري

حسام عمر
03-11-2006, 10:31 AM
مجرد تكمله للموضوع

هل افاد جوزيه الاهلي ام خربه

انا بعتقد انه خربه

محمود زايد
03-11-2006, 02:04 PM
مجرد تكمله للموضوع

هل افاد جوزيه الاهلي ام خربه

انا بعتقد انه خربه

ده رايك ياحسام
انا شوفت ليك اكتر من راى قبل كده بتقول ان جوزيه مدرب ممتاز ورائع
ايه اللى غيرك كده ياترى انت من النوعيه بتاعت معاهم معاهم عليهم عليهم ولا ايه
وبعدين هو الاهلى خرب ياراجل طب ازاى بينافس على الدورى وبيلعب فى نهائى افريقيا والنادى مستقر ومافيش مشاكل يبقى ازاى خرب
والله لتوضح النادى خرب بجوزيه ازاى علشان افهم المعادله الجبارة دى

حسام عمر
03-11-2006, 03:19 PM
لا يا محمود تركيزه على مجموعه معينه

وعدم اهتمامه بالناشئبن اضر الاهلي

ونفس الفكر تقريبا كاجودا

Emad.
03-11-2006, 07:54 PM
السلام عليكم
اولا جوزيه راجل بياكل علي الجاهز متعود كما في بلدهم علي التكاويه الراجل مبيحبش نهائي ينتظر الاكل مجمع افضل لاعيبي مصر وبيلعب بيها يبقي ازاي لاينافس ولا يحصد البطولات ده يبقي معندهوش دم نهائي لو طلع من الموسم مش اقل من بطولتين
عموما جوزيه خرب الاهلي والايام بيننا لان الاهلي الان فريق قائم علي
بركات وابو تريكه بركات مصاب او راجع من اصابه اصبح اهلي شوط واحد لان ابو تريكه ليس بالسوبر مان واعدكم ان لم يسرق الاهلي لاعيبي الزمالك وفرق الدوري كمان وكمان العام القادم الاهلي هيكون بالكتير خامس الدوري

فتى مصر
04-11-2006, 07:06 AM
عاوز اعرف سيادتكم جبتم مين ان جوزية كان قاعد على مقاهى البرتغال سكران ومش شغال . لا يا صاحبى هو مش كابرال . الى راح الزمالك يدور على واحد اسمه كارلوس البرتو وراحوا جابوه وجم . اقدر جدا غضب ى ملكاوى من جوزية طبعا اخر 7 مباريات بين الاهلى والزمالك الاهلى غلب 6 فدى مشكلة وممكن تسبب احباط . طبعا تناوب على الهزايم دى مدربين كتير ومجالس ادارة اكثر . بصراحة قلبى معاكم يا زملكاوية .

Emad.
04-11-2006, 01:11 PM
ياسيدي كبرال جوزيه كلهم كفره كلهم بيشربو من دمنا وياريت يكون فيه ضمير ويحاسب علي المال السايب
في مصر افضل واحسن مدربين والله ياسيدي انا مؤيد المدرب المصري ابو ملاليم

Emad.
07-11-2006, 01:32 AM
الجبهة اليسري أزمة..في الأهلي
السعيد أجري عملية جراحية.. وقناوي أصيب بكدمة في الركبة

كتب أحمد زهران:

أجري طارق السعيد نجم الأهلي عملية جراحية في ركبته أمس بعد ان أكد الكشف الطبي الذي أجراه له الدكتور أحمد عبد العزيز اصابته بقطع في غضروف الركبة.. ليخرج طارق السعيد من قائمة الفريق المسافرة إلي تونس غداً لملاقاة الصفاقسي في نهائي دوري أبطال افريقيا السبت القادم.
وازداد موقف الأهلي حرجاً بعد اصابة الظهير الأيسر الآخر أحمد شديد قناوي بكدمة في ركبته وحصل علي راحة من المران أمس.
وقد أكد الجهاز الطبي بقيادة الدكتور إيهاب علي طبيب الفريق علي قدرة قناوي للعودة لتدريبات الأهلي اليوم وذلك بعد ان تأكد ان حجم الاصابة التي تعرض لها قناوي خلال احد تدريبات الفريق لن تمنعه من السفر مع الفريق إلي تونس والمشاركة في مباراة الصفاقسي التونسي لذلك فانه سيتم اعداده فنياً وبدنيا حتي يكون مؤهلا للمشاركة في المباراة المرتقبة السبت القادم.. يأتي ذلك في الوقت الذي أجري فيه الانجولي جيلبرتو عملية جراحية أمس في ألمانيا تحت اشراف الطبيب الألماني ايمهوف خاصة ان اللاعب يجيد اللعب في مركز الظهير الأيسر لذلك فإن المشكلة التي يتعرض لها الفريق خلال الأيام القليلة القادمة هي مركز الظهير الأيسر.
يحرص البرتغالي مانويل جوزيه المدير الفني للأهلي إلي عقد محاضرة مع اللاعبين قبل بداية المران وذلك من أجل توضيح بعض النقاط للاعبين تتمثل في كيفية التعامل مع الحكم البينيني كوفي كودجا خشية ان تؤثر عليه جماهير الصفاقسي التونسي في المباراة الحاسمة والفاصلة السبت القادم.. كما ينتظر المسئولون بالأهلي تحركات مسئولي الاتحاد الافريقي لكرة القدم "الكاف" لضمان حياد الحكم.
وبسبب الحماس الزائدة في صفوف الأهلي قبل مواجهة بطل تونس.. طلب الجهاز الفني من لاعبيه توخي الحذر في التدريبات وخاصة في الالتحامات خوفاً من حدوث أي إصابات قد تضع الجهاز الفني في مأزق..
يؤدي اليوم اللاعبون تدريباتهم علي فترتين تتركز علي النواحي البدنية خلال الفترة الأولي من المران يليها تقسيمة بالكرة حرص خلالها مانويل جوزيه المدير الفني للفريق علي تجريب بعض خططه وافكاره الخاصة بمباراة الصفاقسي..
شهدت تدريبات الأهلي عودة عماد النحاس في التدريب الثاني علي التوالي وظهر احمد السيد العائد بقوة بمستوي طيب قد يدفع الجهاز الفني للاعتماد عليه خلال المباراة القادمة.
كما تجددت آلام محمد بركات وتقرر سفره إلي ألمانيا خلال الأيام القليلة القادمة من أجل الكشف عليه والاطمئنان علي حالته نتيجة تجدد الاصابة الأمر الذي دفع الجهاز الاداري للفريق لسرعة انهاء اجراءات السفر إلي ألمانيا من أجل عودة اللاعب سريعا إلي الملاعب.

Photo Gallery