المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الضربة التانية - نكت جامدة جدا

خالد الفارس
04-09-2006, 11:01 AM
• اعمي و احول و اطرش دخلو السنما قال الاعمي انا سمعت الفلم لاكن ما شفتهوش قال الاطرش انا شفته لاكن ما سمعتوش قال الاحول انا احسن منكم شفته و سمعته مرتين

• في واحد على البركة سأل صاحبه : الزتونة السودة لها رجل رد عليه لأ قال له يبقى انا اكلت خنفسسة يعععععععععععع .

• نذل استلم رئاسة نادي المعوقين ثاني يوم نظم سباق حواجز

• قزم اتخانق مع مراته حطتله الجزمة فوق التلفزيون

• صعيدي حب يعاكس واحدة لابسة جزمة بيضة فقالها نهارنا زي الجزمة .

• فى شى عنده جناحين وما بيطير - عنده عينين وما بيشوف - عنده رجلين وما بيمشيش

عصفور ميت .

• واحد مسطول راح مطعم وقال لصاحب المطعم سندوتش طعمية من غير سلطة.. صاحب المطعم كمان مسطول قال له من غير سلطة ايه؟ قال له : من غير سلطة قوطة – صاحب المطعم : ماعنديش سلطة قوطة اعمله من غير سلطة طحينة؟؟؟

• اهبل مشترك في مسابقة أسرع رسمة رسم نقطة وقال: ده فيل جاي من بعيد .

• اتنين مساطيل واقفين مستنيين الاوتوبيس فالاول بيسال : هنعرف الاتوبيس ازاى التانى قاله بسيطه اللى هيجى يقف هنا يبقى اتوبيس قاله طب والكومسارى قاله: بسيطه اللى هيحط ايده على كتفك يبقى الكومسارى ندفعله الاجره فجه الاتوبيس ركبوا جه واحد حط ايده عليهم فطلعوله الاجره وبيدوهالوا فقالهم : انا مش الكومسارى انا ضابط بحريه قاللوا شوفت شورتك المنيله ادينا ركبنا باخره .

• فيه واحد غبي قاعد يصلي وسمع اثنين بيشكروا ف صلاته، قطع الصلاة والتفت وقالهم: وكمان صايم .

• مذيعة عملت لقاء مع أبو العربي ، سالت ممكن تحكي لنا عن حروبك ، قال لها وماله انا دخلت حرب 48 و56و67 و73 سالته كنت بتعمل ايه لو دخل عليك 10عساكر؟ قالها هفرغ فيهم خزنتين 10مللي قالت له طيب لو دخل عليك 10دبابات و20عسكري ومدرعة؟ قالها هنسفهم قالت له كويس جدا طيب لو كان دخل عليك 20عسكري و5 دبابات وطيارتين؟ قالها هو فيه ايه ؟مفيش حد كان بيحارب غيري ولا ايه؟ .

• حاسب قدامك شجرة----ياعم بقولك احنا داخلين فى شجرة------يا عم فوق الله يخرب بيتك احنا حنخبط فى------طاخ---مش بقولك حنخبط فى شجرة

اعمللك اية يعنى ما انت اللى سايق .

• راي كمساري رجلا مسنا يتشعبط علي الشمال في الترام فقال له ساخرا مش عيب عليك تبقي راجل شايب وتتنطط علي الشمال

قال له وانت مش عيب عليك تبقي راجل بشنب و ماسك زماره زي العيال .

شوفوا بقى ختامها مسك

• مرة واحد كان واقف فى الشارع مستنى الاتوبيس فجاله واحد تانى

قاله والنبى يا عم ماعندكش جنيه سلف

قاله بص يا ابنى عارف الميدان اللى هناك ده انت تروح هناك و تعد من على ايدك اليمين سيب اول شارع,تانى شارع,تالت شارع,رابع شارع و خش فى الخامس.سيب اول عمارة,تانى عمارة,تالت عمارة و رابع عمارة و خش فى الخامسة.اطلع اول دور ,تانى دور,تالت دور,رابع دور و بعدين لما توصل خامس دور عتلاقى سبع شقق سيب اول شقة,تانى شقة,تالت شقة,رابع شقةو بالمفتاح اللى انا مديهولك ده افتح باب خامس شقة. اول ما تدخل عتلاقى قدامك ست غرف سيب اول غرفة ,تانى غرفة, تالت غرفة, رابع غرفة ادخل الخامسة عتلاقى دولاب افتحه سيب اول رف,تانى رف,تالت رف,رابع رف و خامس رف مد ايدك عتلاقى مصحف هاته احلفلك عليه ما فيش فى جيبى و لا مليم ....

زهــــراء
04-09-2006, 11:21 AM
تسلم اديك النكات حلوة مووووووووووووووووووووووووووووووت وخصوصا اخر وحدة انا دخت وانا باقراها حلوين اوي

camella
04-09-2006, 03:21 PM
فيه واحد غبي قاعد يصلي وسمع اثنين بيشكروا ف صلاته، قطع الصلاة والتفت وقالهم: وكمان صايم .

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه:good:

كتير حلوين تسلم ايدك وخصوصآ هيدي مية مية :good:

(هدهد)
04-09-2006, 04:26 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دى المسابقه ولعت
ما اعتقدش انه فيه احلى من كده لما نشوف
تسلم ايدك يا خالد
بجد روعه
طيران بقى عشان دوخت من كتر الضحك
ورررررررررررررررررررررررررررر

سارة محسن
04-09-2006, 05:48 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوين خالص والله العظيم
بس النكتة الأخيرة انا اللي مألفاها اساساً
هههههههههههههه

خالد الفارس
05-09-2006, 07:52 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوين خالص والله العظيم
بس النكتة الأخيرة انا اللي مألفاها اساساً
هههههههههههههه

ولا يهمك يا سارة هابقى لو كسبت الرهان هاقول ان انتى اللى ألفتى كل النكت ايه رايك

سلوى سالم
05-09-2006, 02:58 PM
تسلم ايدك ياخالد بجد كل النكات حلوة بس أنا طمعانة فى نكت أكتر من كده لحسن انا عندى اكتيئاب علشان الماليزين مابيحبوش الضحك

moura
11-09-2006, 08:01 AM
جميلة جميلة جميلة
الف شكر يا خالد
رووووووووووووووووووووووعة

بس عاوزة اقول لسارة...ان اخر نكتة...اساسا..قديمة اوى من زمان اوى

على العموم الف شكر

mr_virus
11-09-2006, 11:02 AM
حلوين

حنين المصرية
12-09-2006, 04:02 PM
أوكي خالد
وامتي وازاي هتعرف انك كسبت الرهان

خالد الفارس
05-10-2006, 08:16 PM
انا زعلان من كل الاعضاء والمشرفين علشان انا غايب بقالى اكثر من شهر ومحدش رد على موضوعاتى ولا حد سال فيا

جوليت
05-10-2006, 08:22 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه

حلوين موت شكرا بجد هاموت من الضحك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

amak_77
08-10-2006, 11:29 AM
كلهم حلوين و دي رائعة

فيه واحد غبي قاعد يصلي وسمع اثنين بيشكروا ف صلاته، قطع الصلاة والتفت وقالهم: وكمان صايم .

مضحكة جداااااااااااااااااااااااااااا

ابو ماجد
09-10-2006, 12:16 PM
روعــــــــــــــــــــــــــه

عبده الدرملى
09-10-2006, 04:00 PM
ههههههههههههههه
جميله اوى
الى المزيد يا خالد احنا معاك

Gazzar
10-10-2006, 01:15 PM
بصراحة جامدين قوي