المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : فضفضة وإقتراحات أبناء مصر الرياضية



الصفحات : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

عمرو صالح
30-09-2006, 09:51 PM
بأمانه ان زعلان بشده

غبت اسبوع وكانت هناك اخبار تبع الزمالك

لماذا لم يفكر احد في نشرها في اخبار الزمالك


هو ده التعاون اللي بتقولوا عليه


انا ياما نشرت اخبار للأهلي لأنه محدش نشرها


ولكني بجد حزين بشده

لو كانت هناك فضائح كانت ستنشر بسرعه

عموما ً شكرا ً للجميع

اشكر اخي الكريم عصام للأطمئنان

الله يسامح اللي يزعلك

انا كمان يا حسام كنت مش بدخل كل يوم وملاحظتش اوي

على العموم حمد الله على سلامتك وحصل خير

كل سنة وانت طيب يا حسام ولعل المانع خير

بنت العروبة
01-10-2006, 09:35 AM
لا لا يا كابتن حسام هى اكيد حركة مش مقصودة
و بعدين انت هتزعل من حبيبك كلهم فى الايام الحلوة دى
كل سنة و انت طيب
و رمضان كريم

حسام عمر
02-10-2006, 02:44 AM
المشكله اني مقدرش ازعل من اي حد من الموجودين

انا زعلان من الموقف

ولو شفت الموقف ده حتخانق مع الاسمه الموقف ده

محمود زايد
02-10-2006, 12:22 PM
المشكله اني مقدرش ازعل من اي حد من الموجودين

انا زعلان من الموقف

ولو شفت الموقف ده حتخانق مع الاسمه الموقف ده

هههههه تحب اروح اضربهولك يامعلم بدالك :1:

حسام عمر
02-10-2006, 12:29 PM
رمضان كريم

خليها عنك المرادي يا زعيم

عمرو صالح
02-10-2006, 12:30 PM
شوفتوا الأهلي حقق الفوز رغم توقعات وامنيات وتكهنات البعض بالهزيمة الساحقة من اسيك الرهييييب ونهاية عهد جوزيه

بنت العروبة
02-10-2006, 02:13 PM
الف مبروك يا كابتن عصام

على فكرة يا كابتن حسام اللى اسمة الموقف دة شفتة امبارح و هو ماشى فرحت قلتلة ازاى بتزعل منك كابتن حسام قالى انة ماكنش واخد بالة سمحة بقى رمضان كريم
هههههههههههههههههه

dodoo_oo
02-10-2006, 03:51 PM
الف الف مبرووووك للاهلى يا جماعة
بجد بجد
فرحانة اووووووووووى

عصام كابو
02-10-2006, 05:35 PM
الف مبروك يا كابتن عصام



الله يبارك فيكى يا اميرة و عقبال البطولة ان شاء الله

بنت العروبة
03-10-2006, 02:44 PM
ان شاء اللة ابارك على البطولة كمان يا كابتن عصام

عصام كابو
03-10-2006, 08:11 PM
ان شاء اللة ابارك على البطولة كمان يا كابتن عصام



بإذن الله يا اميرة

حسام عمر
04-10-2006, 01:10 PM
شوفتوا الأهلي حقق الفوز رغم توقعات وامنيات وتكهنات البعض بالهزيمة الساحقة من اسيك الرهييييب ونهاية عهد جوزيه


مين دول


مش حنبطل عقدة الاضطهاد دي

كل الناس بتكرهكم


لاحول ولا قوة الا بالله

محمود زايد
04-10-2006, 08:05 PM
ايه حسام انت بتطبق المثل اللى بيقول اللى على راسه بطحه يحسس عليها ولا ايه
حد كلمك ياعم انت :ranting2:
وفعلا زى ماعمرو بيقول فى ناس كانت تتمنى هزيمه الاهلى علشان جوزيه يمشى
وعقده الاضطهاد يانجم مش عند الاهلاويه نهائى

عمرو صالح
04-10-2006, 09:48 PM
مين دول


مش حنبطل عقدة الاضطهاد دي

كل الناس بتكرهكم


لاحول ولا قوة الا بالله

ولا اله الا الله

يا حسام خش موقع في الجول وشوف تعليقات الزملكاوية والاسماعلاوية وانت تعرف

واكيد انت تعرف هما بيقولوا ايه قبل الماتش

وكانت كل امنيتهم ان اي فريق يكسر اسم الاهلي

حتى ولو كان بيمثل مصر

واكيد سمعت عن الرسالة اللي بعتها اعضاء من موقع زمالك اف سي للفيفا عشان حركة جوزيه

مين اللي بيكرهنا بقى مش كل الناس طبعا لان مصر كلها اهلاوية

صلي على النبي يا حسام وبلاش تمسك على الكلمة عشان تفضل القاعة جميلة وهادية

رمضان كريم

حسام عمر
05-10-2006, 02:19 PM
رمضان كريم

الله اكرم

هل هذا تهديد

مجرد سؤال

محمود زايد
05-10-2006, 03:37 PM
وحدوا الله ياحلوين
احنا فى شهر كريم كلنا اخوات وحبايب واصحاب ومافيش تهديد بينا

حسام عمر
07-10-2006, 12:49 PM
لا اله الا الله

محدش عزمنا على الفطار


هيه المنصوره طلعت عاصمة المنوفيه ولا ايه

عمرو صالح
07-10-2006, 12:53 PM
ههههههههههههه
لا تهديد ولا سؤال

ده وصف لحالة القاعة هادية وجميلة

والعزومة لازلت قائمة بس انزل ان شاء الله مصر

حسام عمر
07-10-2006, 12:59 PM
لاء يا عمرو

اتعزم ان شاء الله

اما على فرحك او خطوبتك بأقل تقدير

محمود زايد
07-10-2006, 01:21 PM
لا المنصورة مش منوفيه ياعم حسام
وانت ليك عندى عزومة حلوة فى وقتها بس اصبر بس وماتستعجلش على رزقك
وبعدين انت مش عاوز تفرحنا ولا ايه ياحسومة
مش ناوى تخطب بقى ياراجل

عصام كابو
07-10-2006, 02:03 PM
انا نفسى امشى فى جوازاتكوا كلكم

اوعو تنسوا تعزمونى

بنت العروبة
07-10-2006, 03:18 PM
لا اله الا الله

محدش عزمنا على الفطار


هيه المنصوره طلعت عاصمة المنوفيه ولا ايه

لالالالالالالالالالالالالالالالا
مش حلو كدة يا كابتن حسام
و كابتن محمود كمان يقول لا مش عاصمة المنوفية
هو انا صحيح من القاهرة بس جدى الكبير من المنوفية
انا بس اللى اتريق على المنوفية
يعنى المنوفين بس ليهم حق التريقة و الطبع
ههههههههههههههه
على العموم انا عزماك و عازمة كل قاعة الرياضة على الفطار بس اوعى تتأخر التفاصيل فى موضوع اعزم العضو الى تحبة على الفطار
سلام بقى علشان الحق احضر الوليمة
و ادى الرابط كمان علشان تصدقوا
ادخوا و شوفوا
http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?t=62093&page=5

بنت العروبة
07-10-2006, 03:22 PM
انا نفسى امشى فى جوازاتكوا كلكم

اوعو تنسوا تعزمونى

مش عارفة يا كابتن عصام بس حسستنى انك هتمشى فى جنازتهم
العمر الطويل ليهم
و على فكرة شكلهم هينسوا يعزمونا و احنا بقى ندعى يارب يفتكروا يفرجونا على الشريط

محمود زايد
07-10-2006, 07:41 PM
حد شاف منتخبنا العظيم النهارده وهو بيتعادل مع البرازيل قصدى بتسوانا حاجه بصراحه مشرفه وتدعو للفخر مش عارفين نكسب بتسوانا واحنا ابطال افريقيا وبكل المحترفين والنجوم
حاجه تقرف

عصام كابو
08-10-2006, 12:33 AM
ربنا يسامح الاتحاد الافريقى

دايما يضعنا فى مجموعة الموت

معانا بتسوانا و الصومال و بوروندى و كل الدول اللى عندها مجاعه

يا خلق هو هنكسب برة مصر امتى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسام عمر
08-10-2006, 06:01 AM
اقترح انه انا امسك المنتخب

وب 25 الف يس

وحتشوفوا تشكيل عجب


متقلش تشكيل عصابي

واخطف الفرق

محمود زايد
08-10-2006, 11:20 AM
للى حصل امبارح بجد مهزله لاننا بنلاعب فريق صغير جدا جدا مالوش تاريخ ومش عاوز اقول مالوش فى الكرة بس كون ان بتسوانا تحقق اول نقطه لها فى تاريخها فى تصفيات افريقيا على حساب مصر تبقى مهزله وعيب فى حقنا لاننا ابطال افريقيا بس ارجع واقول بلدنا بلد الكرم تكرم الصغير قبل الكبير امال مين اللى هيتغلب من مدغشقر ويتعادل مع بنين وبتسوانا غير مصر

حسام عمر
12-10-2006, 02:31 PM
سؤال هو مين ابو تريكه

محمود زايد
12-10-2006, 02:38 PM
ابوتريكه ياحسومة صاحب الاهداف السته فى الزمالك يعنى قاهر الزملكاويه ويسمى الظاهر ابوتريكه

حسام عمر
13-10-2006, 04:44 AM
سألت عنه محدش عرفه

عصام كابو
14-10-2006, 10:09 AM
سألت عنه محدش عرفه



:mm: :mm: *4* *4* *4* :mm: :mm:

محمود زايد
14-10-2006, 03:54 PM
معلش ياعصام انت عارف اخر 10 ايام فى رمضان بيعملوا ايه فى اى حد وحسومة ظهر عليه اثار صيام الايام اللى فاتت
عندى انا دى

عصام كابو
16-10-2006, 07:05 AM
بصراحة انا شوفت فى ماتش الاهلى مع اسيك حاجتين يمكن اول مرة اشوفهم فى حياتى

الاولى: فريق اسيك ده هو اقوى فريق افريقى قابله الاهلى منذ بدات اشجع الاهلى.... لاعيبة حريفة جدا و لياقة بدنية إيه... ما شاء الله

الثانية: ان الحكم الجزائرى هو واحد من افضل الحكام ان لم يكن افضلهم فى ادارة مباراة للاهلى خارج مصر ربنا يباركله على الحياد الجميل... لم يتاثر ابدا بجمهور اسيك ولا اللاعبين ( على الرغم من احساسى ان هدف اسيك الثانى فيه تسلل لما استلم الجناح الايمن الكرة)

محمود زايد
16-10-2006, 09:36 AM
الحمدلله على التاهل وعقبال البطولة

حسام عمر
19-10-2006, 05:30 AM
يارب يارب يارب

حسام عمر
29-10-2006, 12:52 PM
كان نفسي اروح اشجع الاهلي النهارده

بس طلع في ماتش بين الزمالك والاهلي سله

قلت اروح اشجع الزمالك اجدع

حسام عمر
03-11-2006, 10:33 AM
الى النادي صاحب عبارة ان بطلنا نكسب نموت


ارجو تغيرها الى


من غير حكام مش حنكسب ونموت


( للمصدقييه فقط )

محمود زايد
03-11-2006, 01:49 PM
يعنى قصدك على الزملوك ولا ايه يا حسام
خلاص مبروك عليك تغيير عبارة ناديك

حسام عمر
03-11-2006, 03:26 PM
لا مش الزمالك

بطولتنا قليله يمكن

لكن اكيد بشرف

ومن غير حكام

حسام عمر
03-11-2006, 06:29 PM
ايه رئيكم في الصوره دي

http://www.ops10.com/vb/uploaded/10428_newbitmapimagezh0.png

محمود زايد
03-11-2006, 09:06 PM
مالها الصورة واحد زملكاوى محروق من الاهلى راح كتبها وعلقها وبتحصل عادى زى ما السنه اللى فاتت فى نفس الاستاد اتكتب يافطه كبيرة بورسعيد بتحبك يا اهلى لما وقفنا جنبهم اكتر من مرة وخلناهم يدربوا عندنا الناس قدرت الجميل وكتبت يافطه حب فى الاهلى
عادى زملكاوى مولع من الاهلى فحب يخرج الكبت اللى عنده ويضرب اسفين كعادةالزملكاويه بتوع الشرف واحلى من الشرف مافيش

حسام عمر
04-11-2006, 06:21 AM
بورسعيد لا بتحب ده ولا ده

عصام كابو
04-11-2006, 11:50 AM
ايه رئيكم في الصوره دي

http://www.ops10.com/vb/uploaded/10428_newbitmapimagezh0.png





سيد متولي : لافتة مباراة الأهلي لا تعبر عن بورسعيد


قال سيد متولي رئيس النادى المصرى: "اللافتة التي تم رفعها أمام الأهلي لا تعبر عن جماهير بورسعيد ، لكنها تعبر عن تصرف فردي فقط ، وسأسعى لمطاردة من فعلها سواء كان من الجماهير أو حتى من المسئولين وعقابه".
وأضاف رئيس النادي البورسعيدي : "تربطنا علاقة قوية بالنادي الأهلي ، وأعتقد أن قلة مدسوسة من جماهير الزمالك قد قامت بعمل اللافتة.

المصــــــــــــــــدر (http://worldcup.filbalad.com/Arabic/News.asp?NewsID=28643)

حسام عمر
05-11-2006, 05:43 AM
عفوا ياجماهير الزمالك عفوا ياحاج سيد متولي.



(اتمنى انا اكون صاحب يافطة )

http://kooora.tv/i.aspx?m=blank

عفوا جمهور الزمالك أنا لفت نظري الاهانة الشديدة لرئيس نادينا الحاج سيد متولي واهانته في منتدياتكم ونحن جمهور بورسعيد لانسمح لكم اهانة رئيس نادينا بهذا الشكل مهما نكن نختلف معه وان كرامته من كرامتنا ولا نسمح أن يهان رمز من رموزنا في أي مكان وأريد ان أقول لكل الزمكاوية ان جمهور بورسعيد (مصراوي)(بورسعيدي) لا أهلاوي ولا زملكاوي.



عذر لرئيس نادينا الحبيب الحاج سيد متولي نحن جماهير بورسعيد أصحاب لافتة (بورسعيد مش بتحبك يا أهلي) الزملكاوية ملهمش دخل ولا الاسمعلاوية ولا أي حد احنا عبرنا عن رأينا بطريقة حضارية (بورسعيد مش بتحبك يا أهلي) النادي الأهلي ياسيدي الفاضل لم يكفية ما أخذه من نجومنا وهوا السبب الرئيسي في دمار النادي المصري وأي لاعب مميز في نادينا الأهلي لازم يأثر عليه ولازم يكرهه في نادينا وسنظل نكره الأهلي طول ماهوا مش سايب نادينا في حالة وأنا فخور بهذه الافته وكل بورسعيدي حر فخور بيها لان احنا مش أهلاوية ياحاج سيد احنا بورسعيدية ملناش غير المصري ولا أهلاوية ولازملكاوية وبنرفض التطبيع مع النادي الأهلي وبعدين جمهور بورسعيد مش قلة ومكناش ننتظر منك ياحاج سيد انك تشيل يافطتنا وتدافع عن النادي الأهلي بهذه الطريقة وبعدين ياسيدنا الفاضل ياحاج سيد انت بتقول عبارة (كيف تكره بورسعيد أهلها) هل النادي الأهلي هوا أهلنا احنا أهلنا هيا بورسعيد و (النادي المصري) فقط لاغير وبعدين ياحاج سيد حضرتك بتقول انك (ستسعي لمطاردة من فعل هذه الافتة سواء من الجماهير أو المسئولين وعقابة) أريد أن أعرف ماهي التهمة التي سنعاقب عليها هل كرهنا للأهلي جريمة يعاقب عليها القانون نحن جماهير بورسعيد وبعدين ياحاج سيد الأولي ان تعاقب البورسعيدي صاحب يافطة (بورسعيد بتحبك يا أهلي) مش تعاقب جمهور حر بيعبر عن رأية بكل أدب
تاني حاجة الاعلام المصري واللي خلي الافتة قضية قومية ووصف بورسعيد وجمهورها بانهم غير وطنيين وانهم أعداء للسامية وانهم وانهم وانهم....... أقول لهم كلمة واحد (اتقوا الله) بورسعيد بلد الأبطال وبلد النضال واقول لكل صحفي وكل اعلامي لوكانت هذه الافتة موجهة لأي نادي أخر هل كنت ستفعل الذي فعلته هل حرية الرأي عندكم بقت جريمة


منقول من موقع بورسعيد اون لاين


( اتمنى انا اكون صاحب هذا الموضوع )


وذالك للعلم فقط

عصام كابو
05-11-2006, 08:21 AM
عادى جدا

انا (أو أى حد) ممكن اسجل اسمى فى اى منتدى و اكتب موضوع زى موضوع اخينا ده

حد هايعرف انا مين؟؟؟

يعنى ممكن اى حد سواء بورسعيدى او زمالكاوى او اسماعيلاوى يكتب هذا الكلام

لكن مش ممكن أى حد يتكلم بلسان رئيس النادى المصرى

اعتقد الفرق واضح

محمود زايد
05-11-2006, 09:39 AM
وسيد متولى اعلنها قله من جماهير الزمالك المدسوسه للايقاع بين جماهير المصرى والاهلى دى حاجه واضحه ومعروفه للجميع بس هما مش عاوزين يعرفوا كده
يعنى استكردوا جماهير الاسماعيلى وقلنا خلاص براحتكم كمان عاوزين تضربوا اسفين بين جماهير المصرى والاهلى لا بقى يازملكاويه عيب كده بلاش الشغل ده

حسام عمر
05-11-2006, 11:36 AM
اللي حاطط الموضوع رئيس منتداهم

ده برضو دسيسه

وتم اغرائه

محمود زايد
05-11-2006, 11:40 AM
وهو رئيس منتداهم ده رئيس جمهوريه واحنا مش عارفين ولا ايه ده واحد زى بقيه الناس وبيكتب
المهم عندنا كلام رئيس النادى المصرى قال ايه وعلى مين الكلام وخلاص احنا مقتنعين بكلامه قله مدسوسه من جماهير الزمالك حاوت توقع بين جماهير الناديين كالعاده وده واضح للجميع

عصام كابو
05-11-2006, 08:51 PM
الف مبروك للزمالك النقطة.... من ماتش بترول اسيوط :2:

الدورى عايز صحة..... و الزمالك عنده كحة

حسام عمر
28-11-2006, 07:14 AM
انا اتخنقت

ردود توجع القلب

تلميحات في الردود انقح من الردود


ومن اشخاص كنت احسبهم اصدقائي

هو فيه ايه

انا اتخنقت بجد

ولا حول ولا قوة الا بالله