المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : فضفضة وإقتراحات أبناء مصر الرياضية



الصفحات : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

محمود زايد
27-08-2009, 08:15 AM
اهلا بيك يا كابتن محمود
رمضان كريم عليك و على الامه كلهااااااا
و بخصوص محسوبه على الدوله دى كان فيها كلام تانى كانوا مغيرين اسمى من الكمبيوتر الرئيسى
و لما تميت 20 سنه و قررت انى لازم اطلع بطاقه بقى
انت عارف مافيش حاجه مضمونه فى البلد
رحت اعمل ورقى صعقت لانه ما كانوش لقيينى و بعدين لقونى بس كان فاضل سنتين و يطلبونى للتجنيد :gp:

بس الحمدلله تم تدارك الخطا و دخلونى الكمبيوتر اميره :afro:
اكيد ماكنتش موجوده على الداتا بتاعت مصر لانى حاله خاصه
ههههههههههههههههههههههههههه
و بخصوص كبرت فانت عارف سنين العمر عداد بيعد
لكن العقل الخبراء لسه ما حددوش هو مشى انهى ناحيه :baby:
ههههههههههههههههههههههههههههههه
بس انا كدا مستريحه و فل اوى :king:
ماحدش واخد منها حاجه يا كابتن
ربنا يبارك لنا فى الاهلى و المنتخب


ياخبر ابيض كل ده رد على جملة معاكى بطاقة ولا لسه :gp:
رد ده ولابتكتبى مذكراتك
ده انتى لمضة اصلى مش صينى ولاتايوانى :y:

حسام عمر
27-08-2009, 10:44 AM
فعلا ً الكلام السخيف بقى كتير

طائر الشرق
27-08-2009, 11:39 AM
فعلا اكتر مما كنت اتخيل يا حسام باشا

sameh atiya
27-08-2009, 12:14 PM
صلى على النبى يا حداد الدنيا صيام و هو ولا يخلع دراعه ولا حاجه
احنا نحول الكوره للتحقيق
هههههههههههههههههههههههههه
انا شايفه انها كان مدوره كدا و مالهاش ماسكه و بتجرى كدا و ماحدش عارف يوقفها عند حدها
و دا مش اسلوب يعنى

و بعدين يا كابتن محمود توقيعك هو هو انت كمان زى ما كان من سنتين
يعنى مش كابتن عصام لوحده
انا حاسه انى فتحت البوم الذكريات

عليه أفضل الصلاة والسلام
إزيك يا أميرة أخيييييييييييييييرا فكرتي ترجعي تاني
بإذن الله تكون عودة دائمة مش كلمتين وهاجري :d

فعلا العيب كله في الكرة مش في حد تاني :d

sameh atiya
27-08-2009, 12:16 PM
الدوري للزمالك ولا عزاء لأي كرة دم حمراء :d

طائر الشرق
27-08-2009, 12:21 PM
الدوري للزمالك ولا عزاء لأي كرة دم حمراء :d

بامارة ايه بقى يا اخويا:-s









اه فكرتنى بامارة الكـــــــــــــــــــــــــرش:d

sameh atiya
27-08-2009, 12:30 PM
لا عزاء للحاقدين أيضاً والدوري للزمالك
ما تحاولش وما تقولش الزمالك غني والدليل الــ :d

طائر الشرق
27-08-2009, 12:33 PM
اكل العز والوز:d

أحمد ناصر
27-08-2009, 01:38 PM
نفسى تختفى من المدرجات الشتائم والتعصب الأحمق
التنافس جميل
والعداوة بغيضة
:f2:

طائر الشرق
27-08-2009, 02:12 PM
ياريت والله

ومن كل الاندية مش من نادى واحد بس زى ما بعض المتحيزين بيقولوا

sameh atiya
27-08-2009, 09:02 PM
نفسى تختفى من المدرجات الشتائم والتعصب الأحمق
التنافس جميل
والعداوة بغيضة
:f2:

الإعلام له دور كبير في توجيه الناس فيما يفعلون فعندما تجد هذا الصحفي يقول ويقول في الأهلي ويسخر من النادي الخصم ، طبيعي أن يكون رد فعل المشجعين بالعكس .
عندما يخرج لاعب ويقلل من النادي الخصم أو جماهيم النادي الخصم من الطبيعي أن نجد ما يُفعل في المدرجات من تعصب أعمى .
لو صلُح الإعلام في بلدنا صُلح معاه حال جمهورنا .

دكتور مهندس جمال الشربينى
27-08-2009, 10:01 PM
.
لو صلُح الإعلام في بلدنا صُلح معاه حال جمهورنا





صلاح الإعلام
من صلاح الحكومه
وصلاح الحكومه
من صلاح رئيس وزرائها
وصلاح رئيس وزرائها
من صلاح حزب الحكومه
وصلاح حزب الحكومه
من صلاح لجنة السياسات
و صلاح لجنة السياسات
من صلاح ريس الحزب
وصلاح ريس الحزب
من صلاح ريس الجمهوريه
ولكن ريس الحزب هو ريس الجمهوريه
زى مابيقولوا
أتنين فى واحد
والسؤال هنا هو مين فيهم اللى حيصلح التانى
؟!




تم التعديل التالى
بدلا
من واحد فى أتنين
تغيرت إلى
أتنين فى واحد
وجاء هذا الخطأ
بسبب كثرة كلمة صلاح

sameh atiya
27-08-2009, 10:17 PM
صلاح الإعلام
من صلاح الحكومه
وصلاح الحكومه
من صلاح رئيس وزرائها
وصلاح رئيس وزرائها
من صلاح حزب الحكومه
وصلاح حزب الحكومه
من صلاح لجنة السياسات
و صلاح لجنة السياسات
من صلاح ريس الحزب
وصلاح ريس الحزب
من صلاح ريس الجمهوريه
ولكن ريس الحزب هو ريس الجمهوريه
زى مابيقولوا
واحد فى أتنين
والسؤال هنا هو مين فيهم اللى حيصلح التانى
؟!




إحنا نمسك صلاح من رقبته ونخليه يقر ويعترف مين يصلح مين :d
ولو ما اعترفش نقتله *109*
إيه رأيك في الحل ده يا عمو جمال :huh:

دكتور مهندس جمال الشربينى
27-08-2009, 10:26 PM
إحنا نمسك صلاح من رقبته ونخليه يقر ويعترف مين يصلح مين :d
ولو ما اعترفش نقتله *109*
إيه رأيك في الحل ده يا عمو جمال :huh:



بعد الشر على سى صلاح
تف من بقك
ولو سى صلاح حد قتله
يا ترى مين حيصلح مين
؟!

طائر الشرق
28-08-2009, 02:53 AM
الريس هايصلح صلاح؟؟:huh:

دكتور مهندس جمال الشربينى
28-08-2009, 06:48 AM
الريس هايصلح صلاح؟؟:huh:


ويا ترى صلاح ده
هو صلاح ذو الفقار

http://www.elcinema.com/photo/photolist/5074557/6005008569478.jpg

ولا يمكن يكون صلاح الدين الأيوبى

http://salaheldeen.files.wordpress.com/2008/12/elnasr_poster.jpg

ولا يمكن يكون صلاح دياب
الملياردير
رئيس مجلس إدارة جريدة المصرى اليوم
http://blogs-static.maktoob.com/userFiles/a/b/abouzina/images/1206640179.jpg
ولا يمكن يكون
صلاح جاهين؟!

http://img220.imageshack.us/img220/1641/picturejy7.jpg

طائر الشرق
28-08-2009, 12:41 PM
صلاح ابن ام صلاح:d
او جايز يكون ابن جيمى مبارك ونقوله برضه يا ريس صلاح زى ريس المركبة اللى بتغرق كدا:d

دكتور مهندس جمال الشربينى
28-08-2009, 04:36 PM
:bicycle:


كتر خيرك يا سى "صلاح"
فكرتنا بلعبة "صلح" بتاعت زمان

http://copticwave.com/copticmuseum/coptic/104.jpg

http://www.eternalegypt.org/EternalEgyptWebsiteWeb/images/spacer.gif http://www.eternalegypt.org/images/elements/200021-5-CO-1985_310x310.jpg (javascript:openNamedWindow('viewer','widget/viewer_popup.jsp?language_id=3&name=200021-5-CO-1985&element_id=50025&mode=1n',670,480))


يا ترى فى حد فى مصر بيلعبها الأيام ديت؟!

طائر الشرق
28-08-2009, 04:43 PM
اه والله لســـــه شايف عيال صغيرة بتلعبها ادام البيت

حبيت اشوفهم وافتكر المثل العالمى اللى بيقول

الضرب على القفا شفا


:d:d

الحداد25
28-08-2009, 05:22 PM
فكرتنا بلعبة "صلح" بتاعت زمان



يا ترى فى حد فى مصر بيلعبها الأيام ديت؟!


اه والله لســـــه شايف عيال صغيرة بتلعبها ادام البيت

انا شفت الليمبى بيلعبها فى فيلم اللى بالى بالك

وفيه كمان صلاح نصر وهو كان مدير المخابرات فى عهد عبد الناصر واشتهر باستخدام
النساء فى عمليات التجسس و الابتزاز

حسام عمر
29-08-2009, 04:05 AM
هنا فضفضة كوره

مش سياسه

بالله عليكم متحبسوناش

ربنا يكرمكمكوا يارب

دكتور مهندس جمال الشربينى
29-08-2009, 06:06 AM
هنا فضفضة كوره

مش سياسه

بالله عليكم متحبسوناش

ربنا يكرمكمكوا يارب



http://up.eldam3a.com/uploads/www.eldam3a.com-12401019630.jpg
الراجل ده حيجننى
فضفضة يا عالم يا هووووو يعنى
يعنى تفضفض عن نفسك
تفضفض عن اللى جواك
سيب نفسك وفضفض على راحتك
هو مش أحمد شوبير مش رياضى وسياسى فى نفس الوقت
طب لو مش مصدقين أسالوا بلدياته فى طنطا
وأسألوا الفضائيات اللى إشتغل فيها
يعنى يفضفض زى ما هو عايز وماحدش يقولوه لأ
وإحنا نفضفض فى قاعة الرياضة
يبقى حرام ده حتى قوانين المنتدى بتقول
الواحد يفضفض على مسئوليته
وأن هذه الفضفضة لا تعبر بأى صورة 6 فى 9
عن فضفضتها هيه
وواحد جدع قالها مش أنا طبعا
اللى يفضفض ميخافشى
واللى يخاف مايفضفضشى
و
الراجل ده حيجننى
http://www.ahram.org.eg/archive/2006/4/11/43590_33m.jpg

طائر الشرق
29-08-2009, 06:21 AM
ههههههههههههه
صح يا دكتور والله
اللى يفضفض ما يخافشى

محمود زايد
29-08-2009, 11:01 AM
فريق الاوهام هيلعب امتى علشان نشوفه وهو بيتغلب
وحشتنى خناقات ميدو فى الملعب

دكتور مهندس جمال الشربينى
29-08-2009, 11:34 AM
فريق الاوهام هيلعب امتى علشان نشوفه وهو بيتغلب
وحشتنى خناقات ميدو فى الملعب


http://productnews.link.net/AFP/arabic/sport/06-01-2008/SGE.PXA16.060108085417.photo00.photo.default-333x512.jpghttp://www.yaanews.com/userfiles/image/%D9%85%D9%8A%D8%AF%D9%88.jpg
http://www.artonline.tv/gallery/images/committed/24826.jpg


بيقولوا إبراهيم سعيد
حينضم لفريق الأوهام
وبكده
كملت
منظومة الأوهام

محمود زايد
29-08-2009, 11:40 AM
تبقى كملت يادكتور
ونسمع احلى سلام وتحيه لفريق المشاغبين

sameh atiya
29-08-2009, 12:12 PM
:d
انا مش هافضفض عشان خايف *109*

بنت العروبة
29-08-2009, 03:48 PM
فضفضوا و لو حد سئل نقول
احنا بنفضفض فضه
بنصنع يعنى حُليات من الفضه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ماهو دا زمن الاستعاره
البنك بيستعير من المواطن الغلبان و الحراميه الكبار بردو بيستعيروا من المواطن الغلبان و وزير الماليه امبارح قال فى البرنامج انه بيستعير من المواطن الغلبان و ..... بسم الله الرحمن الرحين يجعل كلامنا خفيف عليهم بردو بيستعير من المواطن الغلبان
جت علينا يعنى
احنا نستعير و نفضفض و لو حد كلمنا نقوله المواطن الغلبان هو السبب :mazika2:

على فكره ابراهيم سعيد من فتره قال هعتزل و رجع قال لا مش هعتزل علشان ماما تعبت لما عرفت الخبر
دى كلها بروبجاندا علشان يلفت الاضواء اليه
و طلع اشاعه ان الاهلى هيرجعه و رجع قال انا مش هوافق للاهلى
بس هوافق للزمالك
ابراهيم سعيد طلع اشاعات بعدد شعر راسه المصبوغ

الخبر الجديد بقى انه هيعمل اعلان لجل شعر جديد :mazika:
اللى يحطه شعره هيصفر اول يوم و تانى يوم هيخضر و تالت يوم هيحمر و يبدا يدن وقت الفجر
هههههههههههههههههههههههههههههه

اوعى تصدقوا دا مجرد توقع للخبر القادم عن ابراهيم سعيد
ههههههههههههههه

sameh atiya
29-08-2009, 08:47 PM
على فكرة يا بنت العروبة دي فضفضة رياضية ممنوع الدخول في السياسة :d

دكتور مهندس جمال الشربينى
29-08-2009, 08:53 PM
فضفضوا و لو حد سئل نقول
احنا بنفضفض فضه
بنصنع يعنى حُليات من الفضه
ههههههههههههههههههههههههههههههه






بمناسبة فضفضتك
أهديك صورة
الجميله
المعلمه فضه المعداوى
وكم كنت أود أن أكتب إسمها
بحروف من الفضه

http://www.alriyadh.com/2006/01/21/img/211016.jpg

بنت العروبة
30-08-2009, 01:09 AM
على فكرة يا بنت العروبة دي فضفضة رياضية ممنوع الدخول في السياسة :d



طيب اضف الى معلوماتك يا سامح
الرياضه اصلها سياسه
النادى الاهلى اتعمل اصلا ايام مصطفى كامل علشان الفداويه و المصريين اللى بيشتركوا فى العمل الثورى يتقابلوا فى شكل جماعى بحجه مقبوله و ماحدش يقدر يعترض عليها
لان القانون وقتها اكتر من اتنين تجمع
و اكتر من تلاته انقلاب
فكانوا هيتجمعوا ازى بسبب منطقى الا للكوره
و الزمالك بردو نادى الباشاوات
كان المكان اللى الباشاوات بيتجمعوا فيه
يعنى فى بيتها يا سامح
انصحك بالتقهقر يا بطل :xx:
هههههههههههههههههههههههه
بس ما تقلقش مافيش سياسه هنا تانى
هنا كوره بس
رياض باشا بس
هههههههههههههههههههههه

انا مش عارفه بقيت رغايه اوى كدا ليه
بس بحقيقى حاسه ان المنتدى واحشنى جدا
و قاعه الرياضه المكان الوحيد تقريبا اللى لقيت فيه الاعضاء هما هما و عارفاهم و عارفنى و بيفكرونى بزمان
علشان كدا تلاقينى بتكلم بعشم اوى

بنت العروبة
30-08-2009, 01:13 AM
بمناسبة فضفضتك
أهديك صورة
الجميله
المعلمه فضه المعداوى
وكم كنت أود أن أكتب إسمها
بحروف من الفضه

http://www.alriyadh.com/2006/01/21/img/211016.jpg



الف شكرا
:f2:

طائر الشرق
30-08-2009, 03:59 AM
فريق الاوهام هيلعب امتى علشان نشوفه وهو بيتغلب
وحشتنى خناقات ميدو فى الملعب

الواحد بيديعيلهم يجيلهم عشر ضربات جزاء فى الماتش الواحد
عشان نشوف مصارعة حرة فى الماتش:d

ادعى من قلبك يا استاذ محمود

حسام عمر
30-08-2009, 05:09 PM
اللهم اني صائم

والحمد لله

خدت حسنات من اللي في بالي

دكتور مهندس جمال الشربينى
30-08-2009, 07:33 PM
على فكرة يا بنت العروبة دي فضفضة رياضية ممنوع الدخول في السياسة :d


:nooo:

أكيد العالم دى مش عايشه فى مصر
فى مصر عندنا لجنة الرياضة والشباب
فى مجلس الشعب بتاعنا
هو مجلس الشعب بتاعكم
فى سوهاج
مفيش فيه لجنة للرياضة والشباب
:nooo:

عصام كابو
05-09-2009, 12:49 AM
http://img136.imageshack.us/img136/2535/antizamalkoz.jpg

طائر الشرق
05-09-2009, 01:09 AM
دا فيروس ولا بارشوفى دا يا دكتور:d

حسام عمر
05-09-2009, 02:02 PM
اللهم اني صائم


وارفض الرد على اي استفزازات في شهر رمضان

وربنا يهدي الجميع

طائر الشرق
05-09-2009, 02:20 PM
:d:dواحنا كمان صايمين
وابو تريكة صايم ان شاء الله وميدو حسن شحاته بيقول انه بيشرب سجاير وخمرة:d
نادى مبادئ صحيح:d
منور يا حسام بيه

sameh atiya
05-09-2009, 09:30 PM
مبروك لمصر الفوز
دكتور عايز علية على حسابك :d

طائر الشرق
06-09-2009, 02:46 AM
عسليــــــــــــــة:d
فكرتنى بأيام ونيس:d:d

حسام عمر
06-09-2009, 10:11 AM
يمهل ولا يهمل

والحمد لله رب العالمين

طائر الشرق
06-09-2009, 12:27 PM
الحمد لله فعلا
اننا اهلاوية

كــــــــان الله فى عونك أنك زمالكاوى:d
لو لم اكن زمالكاويا لقلت الحمد لله على كدا فعلا:d

حسام عمر
06-09-2009, 09:15 PM
مين ابن الحلال اللي اداك المخالفه يا هيثم

ربنا يكرمه ويوفقه

طائر الشرق
07-09-2009, 02:53 AM
هو فعلا ابن حلال وحبيبى كمان والله وباعزه اكتر مما حد يتخيل

سامح عطية
بس على فكرة فى ناس كمان تستاهل مخالفة:d
عارفهم يا استاذ حسام ولا لاء:d

sameh atiya
07-09-2009, 11:00 PM
بطل تهدي النفوس يا حسام :-s

ربنا يكرمك يا هيثم :f:

sameh atiya
07-09-2009, 11:01 PM
لو في حد يخلص عند زامبيا كانت فازت بس هانقول ايه :d
ليه الناس زعلانة انا مش زعلان الحقيقة اني الجزائر فازت ، ليه ننتظر حد يلعب لصالحنا ليه احنا ما نساعدش نفسنا وما نخليش نفسنا نوصل للمرحلة دي .
مبروك للجزائر

حسام عمر
08-09-2009, 01:35 AM
واللهي معرف يا سامح

طائر الشرق
08-09-2009, 02:42 AM
بطل تهدي النفوس يا حسام :-s

ربنا يكرمك يا هيثم :f:


ما تقلقش يا عم سامح اكيد ما يقصدش

alias
09-09-2009, 07:05 AM
كنت عايزة اعرف بس مبارة الاهلي المرة دي سمعت انهم مش حيزعوها غير ارضي ؟؟؟؟
ممكن حد يقلي هي هتتزاع فضائي ولا لا