المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : دلع البنااات & دلع الاولاد



ريحانة الاسلام
10-08-2006, 01:16 PM
http://www.members.lycos.co.uk/malakkk/msaracss/mktob/mktob07.gif



البنت:f: أحسن من الولد


بعد التدقيق والتدوير والتنقيب اثبتت التحريات ان البنت احسن من الولد والاسباب:


*تتكلم براحتها في التليفون وابوها او جوزها اللي هيدفع
الفاتوره


*البنت مش ملزمه تجهز نفسها ابوها او خطيبها اللي هيدفعو دم قلبهم


*مفيش حد بيبص علي بدله العريس كله بيركز في فستان العروسه


*لو واحده عملت مخالفه مرور تعيط شويه للظابط وهو يعديها ، لو راجل هياخد علي دماغه


*البنت مش ملزمه تدفع ضرايب ابوها او جوزها بيدفعوها
*لو واحده مدتش لقرايبها عديه مفيش حد هيتكلم ولا يقول ياه دا راجل تبت
وبخيل


* لو واحده متاخره علي المحاضره ممكن الدكاتره يدخلوها لو ولد يقولوله روح يا بابا كمل بره في الشمس


* لو حصل زعل بين البنت وباباها مش هيطردها بره البيت بس هي يدوب تدخل الاوده وتعيط شويه وبابا يروح يصالحها، أما الولد فيدوب يلحق مكان ينام فيه جنب البواب

دلع
البنات :
ياختي قميله (سنتين )

يا عسوله (5 سنين)
يا عروسه (12سنه)
يا قمر (18سنه)
يا هانم (40 سنه)
يا ست الكل
(50سنه)
يا أم العيال (60سنه)

دلع الأولاد:
انت ياد ( 10 سنين)
انت يا شحط انت بقيت طول الباب اهوه (18 سنه)
يا راجل (40 سنه)
يا عم الحج (50 سنه)

يا راجل يا عجوز منخيرك اد الكوز (60سنه)


شوفتوا بقى ان البنات مظلومين اوى وحقهم
را يح!!!!!

مش عايزة اسمع صوت وله ولد هنا خالص...........

و طبعا المرأه نصف المجتمع وممكن تكون المجتمع كله

ههههههههههههههههههههههههههه


قريت الموضوع ومره عجبني وحبيت انتو كمان تقروه وتعطوني رائيكم*185*

ريحانة الاسلام
10-08-2006, 02:07 PM
قولولى ايه رئيكم يا بنات ويا شباب

ريحانة الاسلام
10-08-2006, 02:09 PM
هههههههههههههههههههه

تمرحنة
10-08-2006, 02:13 PM
ههههههههههههههههههههههههههه
موضوع جامد جدااااااااااااااااااا
وروعهههههههههه
بس يارب ميزعلوش اخوتنا الاولاد
مرسيه أختى ريحانه
تحياتى

ويلا
10-08-2006, 03:28 PM
الحمد الله انو انا بنت
هههههههههههههههههههههههه

kalecoper
10-08-2006, 04:29 PM
طبعا البنات مبسوطين لكن لأ الكلام ده دليل على ان الولاد اهم من البنات ليييييييييه؟
قولتولى ليه .... طيب اول حاجه لو مفيش راجل مفيش حد هيدفع فاتوره التليفون فالشركه هتفلس و هتقفل و نرجع لزمن الرسايل تانى
دى طبعا حاجه واحده من كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير:3:
يبقى مين اهم

تحياتى

ريحانة الاسلام
10-08-2006, 05:12 PM
لا طبعا يا kalecoper البنات مش زى ما أنت بتقول

وبعدين الرسايل افضل كتير عارف ليه..........
المثل بيقول (الخطاب ) نصف المشهده

تحياتى

همســـة حب
10-08-2006, 07:06 PM
تحفه بجد جميله يا قمر يا عسل
تحياتى
المراه نصف المجتمع وتربى النصف الاخرhttp://www.w6w.net/album/46/w6w_w6w_20050427184418aff71375.jpg

THE MASK
11-08-2006, 12:14 AM
في مساواة بين الطرفين

ريحانة الاسلام
11-08-2006, 02:46 AM
في مساواة بين الطرفين
لا طبعا ازاى بقى البنت الرقيقه زى ا لولد
مش ممكن طبعا !!!!!!!!!!!!!!!!

mido_vib
11-08-2006, 01:50 PM
خليكوا انتوا كده مبسوطين بنفسكوا

لحد ما تعرفوا الحقيقة المرة .....

الا هى ايه دى ؟

بس واخدين بالكوا ان انتوا واقفين بخسارة على البلد

يعنى لا فواتير بتدفعوا ولا ضرايب بتدفعوا ولا مخالفات بتدفعوا

يعنى البلد بيكوا انتوا بس اكيد هتفلس

ده انتوا حتى العيدية مش بتدفعوها

هههههههههههه

ريحانة الاسلام
11-08-2006, 07:15 PM
طبعا احنا على طول مبسوتين بس انتم دائما حقدين علينا مش عرفه
ليه كل الحقد ده بس ايه رايك مش احنا احسن بكتير منكم هههههههه
وشكرا على الردود الجميله من جميع الاعضاء
بس فين باقى الاعضاء شكل الموضوع مش عجبهم

وله همه كلهم شباب علشان كده مدغظين
ههههههههههههه

متزعلوش منى انا بحب اهزر معاكم


Photo Gallery