المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حبيبى انا من غيرك



همســـة حب
24-07-2006, 01:21 PM
فى حد بعت هالى معرفوش قلت انشرها:good:

حبيبى انا من غيرك
زى الشارع بدون انارة
زى التقاطع بدون اشارة
زى اللسلطة بدون خيارة
زى السواق بدون سيارة
زى المدخن بدون سيجارة
زى الصحراء بدون بعير
زى بوش بدون بللير
زى الاهبل بدون هبلة
زى عنتر بدون عبلة
الى اللقاء مع الجزء التانى وارجو الرد علليها

kalecoper
25-07-2006, 07:25 AM
زى الصحراء بدون بعير

ههههههههههههههه
و ياترى اللى بعتها هو البعير :p
بس حلوه
فين الجزء التانى؟؟
تحياتى

برنسيسة مصر
31-07-2006, 02:47 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جميله ياهمسه والله ضكت عليها قوي
تسلمي يااحلى همسة حب على الضحكه

همســـة حب
01-08-2006, 04:45 PM
بلاش كسوف حاكملها متخفوش

برنسيسة مصر
01-08-2006, 05:16 PM
اما نشوف

همســـة حب
01-08-2006, 05:40 PM
على فكرة يا برنسيسه انتى تعرفينى والموضوع حينزل دلوقتى

نوسة
05-08-2006, 02:24 AM
هههههههههههههههههههههههههههههه

جميلة يا همسة تسلم ايدك

بس فين البلاقى

ابن البلد
05-08-2006, 03:04 AM
بعير :d

طيب كويس اوي انها جت لحد كده
هههههههههه :d
قال بعير قال

mshmsh73
05-08-2006, 09:06 AM
لذيذه بجد بس ليه بعير ليه مش ميه ههههههههههه عموما هى لذيذه بجد

همســـة حب
05-08-2006, 11:06 AM
شكرا ليكى نوسه الباقى موجود فى الجزء التانى
والتالت الاخير وحينزل قريب

همســـة حب
05-08-2006, 11:09 AM
بعير :d

طيب كويس اوي انها جت لحد كده
هههههههههه :d
قال بعير قال

حلوة يا بن البلد هوده مقياس الحب حاليا:shit:
وشكرا لمرورك يا غالى:y1: :4:

همســـة حب
05-08-2006, 11:15 AM
لذيذه بجد بس ليه بعير ليه مش ميه ههههههههههه عموما هى لذيذه بجد
:1: معرفش البعير تاعبكم فى ايه
حقيقى شكرا على مرورك يا غاليه:f2:

همســـة حب
05-08-2006, 05:38 PM
افرحوا الجزء الاخير نزل يارب يعجبكم يارب قولو امين
http://www.w6w.net/album/46/w6w_w6w_20050427183526c6af42b2.jpg

همســـة حب
07-08-2006, 12:31 AM
عبرونى برد زعلت والله

خالد الهندسة
19-08-2006, 08:09 AM
عبرونى برد زعلت والله

هههههههه ، انتي لسة بتزعلي لما ماحدش يرد عليكي ، الواحد خلاص اتعود على كده وبقى يمشي ورا المثل اللي بيقول "اكتب الموضوع وارميه في المنتدى" وظاهرة قلة الردود ظاهرة مش ظريفة في المنتدى ده بجد :mad:

وشكرا على الابتسامة الحلوة .

همســـة حب
19-08-2006, 06:46 PM
هههههههه ، انتي لسة بتزعلي لما ماحدش يرد عليكي ، الواحد خلاص اتعود على كده وبقى يمشي ورا المثل اللي بيقول "اكتب الموضوع وارميه في المنتدى" وظاهرة قلة الردود ظاهرة مش ظريفة في المنتدى ده بجد :mad:

وشكرا على الابتسامة الحلوة .

صحيح احنا شكلنا حناجر ناس يردوا علينا
و لاايه
:f: شكرا ليك

sara62
20-08-2006, 12:02 AM
هههههههههههههههههههههههههه.

هو في حد في النهارده يتعلق بشخص ثاني ؟

الا الاهبل والهبلة.

نلتقي في الجزء الثاني

خالد الهندسة
20-08-2006, 08:29 AM
هههههههههههههههههههههههههه.

هو في حد في النهارده يتعلق بشخص ثاني ؟

الا الاهبل والهبلة.

نلتقي في الجزء الثاني

اؤيد هذا الراي ، الغريب ان نفس الكلام عندكو في Casablanc :notme:

تحياتي لاهل المغرب .

همســـة حب
20-08-2006, 05:28 PM
:y:
هههههههههههههههههههههههههه.

هو في حد في النهارده يتعلق بشخص ثاني ؟

الا الاهبل والهبلة.

نلتقي في الجزء الثاني
على رايك فعلا ده كان زمان
حاليا لا شكرا على الرد:h: :f:


Photo Gallery