المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مصر لؤلؤة البحر المتوسط " مرسى مطروح "

matrix_2010
20-06-2006, 02:30 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخوانى واخواتى اعضاء منتديات ابناء مصر الكرام
اهلا بكم ومرحبا :f2:

انى اتى اليكم اليوم بموقع رايته فى غاية الروعه للسياحه بمرسى مطروح ويقدم المزيد للسياحه بها المدينه
وايضا يوجد به البوم شبه شامل للمناطق السياحيه بمدينى مرسى مطروح

والالبوم
http://www.3giepa.com/gallery/

ويارب اكون وفقت فى بداية مواضيعى

وانتظروا المزيد منى باذن الله تعالى

Egyptian eagle
24-06-2006, 07:44 PM
بالرغم من أني أعتبر الأسكندرية هي المدينة الأجمل و هي لؤلؤة البحر الأبيض المتوسط ,, إلا أن الموضوع أو الصور إن صح التعبير ممتازة و إن شاء الله هتكون مرسى مطروح من ضمن رحلت أسرتي عندما نعود لمصر و ما تمتاز به عن كثير من الشواطئ المصرية هي المياه الصافية الرائعة و في كمان سبب خبيث و هو إني عايز اشوف بعض القطع الحربية هناك و تسلم إيدك يا فندم

matrix_2010
25-06-2006, 12:42 AM
تسلم اخوى على المرور الكريم

ولكن الاسكندريه تمتاز باشياء كثيره وهى عروس البحر التوسط وليست لؤلؤة

فلؤلؤة البحر المتوسط هى مرسى مطروح وهى ايضا تمتاز باشياء رائعه وخلابه الجمال والطبيعه اللإهية الشيقة والبحر الفيروزى والرمال البيضاء الناعمه وايضا الاماكن الاثريه وبقايا الحرب العالمية الثانيه

Egyptian eagle
25-06-2006, 12:57 AM
قمت بحذف المشاركة

Egyptian eagle
25-06-2006, 12:59 AM
في البداية أشكر حضرتك للرد الجميل و مرسى مطروح مدينة أنا متشوق جدا لرؤيتها و اللي خلاني اقول ان الاسكندرية هي لؤلؤة البحر المتوسط هو الغيرة على الأسكندرية فأنا أعشقها حتى النخاع و زي ما انا قلت لك هزورها ان شاء الله مع اسرتي هذا الصيف ان شاء الله بس لما انزل مصر ان شاء الله و شكرا جدا جدا لحضرتك يا فندم و بالمناسبة سمعت ان فيه متحف للقائد الألماني روميل أتمنى أن أراه فعلا هناك فأنا معجب بحق بهذا القائد الرائع

و للمرة الثانية شكرا ليك يا فندم

matrix_2010
25-06-2006, 02:34 AM
فعلا اخوى المتحف موجود لتعلب الصحراء روميل وانه حقا رائع

وان شاء الله تزوره وتنوره وتنرو مرسى مطروح كلها

وعلى فكره صاحب الموقع بيقدر حجوازات فى مرسى مطروح باسعار جميله ورقم تليفونه موجود فى الموقع ويقدر يخليك تزور كل الاماكن الجميله فى مرسى مطروح وبالاخص انك اول مره تزورها

تمنياتى لك بقضاء رحله سعيده

emerald
25-06-2006, 07:51 AM
السلام عليكم

اشكرك جزيل الشكر يا اخي على الموضوع الجميل الذي اثريته انت والاخ صقر بمداخلاتكم المفيدة والرائعة؟

بارك الله فيك.

matrix_2010
25-06-2006, 07:58 AM
تسلم اخى الغالى على مرورك الكريم

Egyptian eagle
25-06-2006, 04:39 PM
شكرا لك جدا أخي العزيز Matrix و و الله بجد أنا عاجز عن الشكر يا فندم.....

و شكرا لحضرتك Emerald و بالمناسبة فأنا لا أعرف لماذا لا أحب الصقور و على النقيض فالنسر بالنسبة لي هو رمز مصر لذلك اخترت اسمي ( نسر مصري ) و بإذن الله يحلق النسر في يوم من الأيام فوق تل أبيب

و شكرا للمرة الثانيو على الموضوع الاكثر من رائع