المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : أذكر 5 فوائد للغش .



kalecoper
12-06-2006, 05:18 AM
النهردة جايبين لكم شوية نصائح تودى فى داهية http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/tsmileys2/04.gif

لاصدقائنا الطلبة الحلوين http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/tsmileys2/03.gif

اللى ماشين على المثل اللى بيقول

نام وارتاح يأتيك النجاح
ومن سهر الليالى بات للعام التالى
هههههههههههه
http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/tsmileys2/18.gif

اولا: يعمل الغش علي تقوية روح الصداقة والتعاون بين الطلاب ودعم روابط المودة.. والشعار الدائم للطلاب:
"التعاون أساس النجاح".

ثانيا: يتيح حسن الجوار.

ثالثا: تقدم للمراقب خدمة جليلة الذي سينشغل بما تفعلة بدلا من الاكتئاب والملل الذي قد يصيبة من جراء جلوسة بلا عمل طوال مدة الامتحان.

رابعا: يتيح لك الغش اظهار روح التضحية اذ سيتمكن زملاؤك من الغش دون اي مخاطر لان المراقب سيكون مشغولا بما تفعلة.

خامسا: ستتمكن من التعرف علي المسؤولين عن لجنة الامتحانات مثل مراقب الدور وربما رئيس اللجنة وبذلك تصبح من الشخصيات المشهورة اللامعة.

سادسا: سينتهي الامر غالبا بسحب ورقة الامتحان وباتالي تعود الي المنزل قبل باقي زملائك بدلا من الجلوس في مكانك بلا اي فائدة.

سابعا: اذا كنت سعيد الحظ قد تحرم من دخول باقي الامتحانات و باتالي ستتمكن من الاستمتاع بالاجازة الصيفية مبكرا
*******














































منقوووووووول:sad:

برنسيسة مصر
12-06-2006, 01:17 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه
جزاك الله كل خير على النصائح الجميله وخصوصا انك من غير ماتقول بنفذ الكلام ده وانا في امتحاناتي
حلوه بجد
ان شاء الله تقدم لنا المزيد من النصائح

ســــsaraــــارة
12-06-2006, 04:15 PM
هههههههههههههههههه

طيب والاهالي ايه هيحصلهم في الموضوع ده؟

kalecoper
13-06-2006, 12:38 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه
جزاك الله كل خير على النصائح الجميله وخصوصا انك من غير ماتقول بنفذ الكلام ده وانا في امتحاناتي
حلوه بجد
ان شاء الله تقدم لنا المزيد من النصائح
ايه ده احنا هنغش من اولها طب اجبلى ورقى بقه
عموما انا مش بغش خالص .........(من اخر مره اتقفشت فيها)
خلاص حرمت
تحياتى و.......
و شكرا

kalecoper
13-06-2006, 12:42 AM
هههههههههههههههههه

طيب والاهالي ايه هيحصلهم في الموضوع ده؟
بصى بقى انا لا ليه دعوه بالاهالى و لا الكلام ده
انا مبتكلمش فى السياسه
شكرا لتشريفك الموضوع
تحياتى و .....
و شكرا


Photo Gallery