المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : قبل النصب وبعده ... !



بنت مصر
19-02-2003, 02:47 PM
:D

بنت مصر
19-02-2003, 02:55 PM
:3:

saroo02
19-02-2003, 02:57 PM
انا محتار جدا أقول إية يا بنت مصر

:4::4:

إحنا طلعنا بتغش غش

بنت مصر
19-02-2003, 02:59 PM
:54:

بنت مصر
19-02-2003, 03:01 PM
:105:

بنت مصر
19-02-2003, 03:04 PM
:175:

بحر الإسكندرية
01-03-2003, 09:00 AM
انا والله خفت من اللي في الصوره رقم 2 :eek:
شكلهم في الأصل عاملين زي العفاريت

ده المكياج ده بيخبي وراه بلااااااااااوي والله :D
بتبقى الواحده في الشارع أو في أي مكان عامله زي ملكة الجمال و لما تروح البيت و لو حد شفها يخاف تطلع له من الظلمه:D :)

بنت مصر
01-03-2003, 10:15 PM
سارو وبحر اسكندرية

الف شكر على مروركم وتعليقكم

وانتوا اهو شفتوا بنفسكم ان المسائل كلها نصب في بصب

عشان كده اتوكلوا على الله واتجوزوا عاهات والبركة بقا في الميك اب



وعلى فكرة انا مجهزة لكم عروسة زي القمر
بس ياريت ما تتخانقوش عليها .. اصل الجواز دا قسمة ونصيب :D

أشرف المجاهد
01-03-2003, 11:24 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

أختى الغالية بنت مصر

وياريت كل البنات تعرف أضرار الماكياج

وصدقينىىىىىىىىىىىىىىىىى

الحلو حلو ولو صاحى من النوم

والوحش وحش ولو غسل وشه كل يووووووووووم :D

الى الأمام بنتنا الغالية بسنت

تحياتى لك وتصبحى على خير وأحلام سعيدة ان شاء الله

ابن اسكندريه
02-03-2003, 01:37 AM
يا نصابين يا كدابين يعنى الواحده هتبقى لجوزهاا زى البعبع كدخ

بحر الإسكندرية
02-03-2003, 10:19 AM
بارك الله فيكي يا بسنت في العروسة دي .

بس انت جبتيها منين ؟

saroo02
03-03-2003, 10:03 AM
أكيد يا بسنت انا مش أناني ممكن اسبها للبحر يبلعها أصد يتجوزها انا مش بفكر في الحجات دي خالص :2:

بحر الإسكندرية
03-03-2003, 02:09 PM
لأ ياعم :3:, أنا الحمد لله نويت أقعد في البيت مع والدي ووالدتي .

رايق
03-03-2003, 02:33 PM
:D

والله مقلب .....


<------ شك في كل اللي قابلهم :p

saroo02
03-03-2003, 02:38 PM
إضراب عام من كل الرجال عن الزواج

خالد بن الوليد
05-03-2003, 09:45 AM
آنسة بسنت ..
شكراً .. انا مرتبط :rolleyes:

:D

بنت مصر
07-03-2003, 12:07 PM
والله يا كوكب والله ضحكتني على المثل :D
الوحش وحش لو صاحي من النوم والحلو حلو لو غسل وشه كل يوم

بس برضه المثل بيقول لبس البوصة تبقى عروسة :3:



أما سارو وبحر اسكندرية بقا فهم مثال الصداقة والتفاني
في ان كل واحد فيهم بيتنازل عن العروسة اللي زي القمر دي للتاني
وعجبي :D



اهلا بابن اسكندرية ورايق ان شاء الله ربنا يارب يوعدكم
بواحدة زي القمر ومن غير نصب ،، اهم شيء ان اللي رايح
يخطب اليومين دول ولا يديها بندقاية تكسرها ولا يشد شعرها
كل الحكاية انه يشترط عليها تغسل وشها قدامه وكل شيء
حينكشفن ويبان :D



خالد بن الوليد الحمد لله انت نفدت ياعم وربنا يبارك لك في حبيبة قلبنا مي يارب


بسنت

بحر الإسكندرية
14-03-2003, 06:00 PM
العفاريييييييييييييت

http://www.uaepearl.com/vb/attachment.php?postid=34130

=========================

http://www.uaepearl.com/vb/attachment.php?postid=34134

=========================

http://www.uaepearl.com/vb/attachment.php?postid=34132

بنت مصر
14-03-2003, 06:11 PM
:D:D عفاريت صحيح :D:D


طب بريتني سبيرز اهي

أشجان الليل
15-03-2003, 01:37 AM
حرام علبكي يا بنت.....
كده تطلعي علينا سمعه.............!!!!

بحر الإسكندرية
15-03-2003, 08:33 AM
دي صورة العفريته مادونا

انت لو حاولتي تدوري على العفاريت هتلاقي عفاريت أجانب و عفاريت عرب:D


Photo Gallery