المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مـدام في فــــــــــــــــــــول متخافش من الطيور ؟؟؟ (2)

BABA ZABADI
28-02-2006, 01:27 AM
شوفتوا ولا اي حاجة اسبوع اسبوعين شهر شهرين سنة سنتين ولا هايأثر في المصرين حاجة الناس قاعده :nooo: :nooo:

تموت في الدول اللي جنبينا واحنا صحتنا بمبم يبقى ايه السر السر في الفول يابا ده احنا المفروض

دلوقني نعمل دعاية والله الغظيم لو اكلة الفول ده في امريكا لكانوا عاملوا حتة دعاية ليه ولا فراخ كنتاكي

وكانوا كسبوا قد كده من ورا الفول اللي مش عاجب المصرين بس احنا فالحين فول ايه اللي ناكلوا لا انا

افطر جبنة رومي وخلي الفول للبهايم جتجوا نيله قال جبنة رومي قال فول فول وبسياه لو نستغل الفول

اليومين دول هايدخلنا اكتر من السياحة وعلى الاقل مش هايضرب ولا سياح ولا يحزنون احنا هانعمل شوية

دعاية الفول يقضي على انفلونزا الطيور وشوف ياعم الدول هاتعمل ايه ضرب جزم على مصر واكسب ياعم

ولا قناة السويس ونفتح سلسلة مطاعم ونسميها مثلا فولتاكي فول سبايسي و فول عادي وبالزيت الحار

بقى والطحينة واديها ياعم وياسلام بقى لو شوية مسطرده وكاتشب ومايونيز العب يابا الفول دخل التاريخ

يارجالة وشوف بقى بس ياخسارة الناس اللي ممكن تعمل ده مش عندنا من الاخر اللي عايز اقوله ان بره

الناس بتستفاد من الهوا واحنا بتعدي علينا حاجات كتيرة وبنطنش وربنا معانا وشكرا للاستماع....:uff: :uff: .

marwa mohamed
28-02-2006, 11:40 PM
عندك حق يابابا السر كله فى الفول واحنا اللى عندنا مش اى فول ده فول متين قوى قوى قوى
علشان كدة احنا معدتنا تهضم الزلط جالنا لحمه فاسده والناس اكلت منها ومفيش حد دخل المستشفى
وجالنا خضار ماليان مبيدات وبرضه مفيش حد حصله حاجه
بس والنبى يابابا بلاش نحسد نفسنا علشان ميحسدش المال الا صحابه والانفولونزا لسه شغاله فبلاش نبقي واثقين قوى كده فى نفسنا

فى حب مصر
01-03-2006, 12:09 AM
السلام عليكم

والنبى انت عايز تودينا فى داهية

انت عارف لو واحد زى بوش اكل طبق فول من الى انت بتقول علية

اكيد كان هيفتكرة هو دة اليورنيوم المخصب
ويشن الغرب الحرب علينا

خلينا مداريين على الفول احسن علشان نلاقية متوفر ومش ممنوع

اخوكم
عمرو

فى حب مصر
01-03-2006, 12:15 AM