المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لو خيروك ماذا تختار ؟.........



الصفحات : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16

ahmedab216
04-02-2009, 12:49 AM
ساده..

تفضل تتكلم في الموبايل و لا تبعت رسالة ؟...

نسمة صيف
04-02-2009, 12:50 AM
اتكلم طبعااااااااااااااااااااااااااااااا

خلى الرسالة للمناسبات




























تحب اللب ولا السودانى

thereallove
04-02-2009, 12:53 AM
السودااااااااااااااااااااني حبيبي

تصيف في مارينا ولا بلطيم؟

ahmedab216
04-02-2009, 01:03 AM
لا دي و لا دي ... رأس البر

تختار تسوق و لا حد يسوقلك ؟

thereallove
04-02-2009, 01:35 AM
حد يسوقلي

تتعشي ولا تنام خفيف خفيف ؟

mada4top
04-02-2009, 07:40 AM
حد يسوقلي

تتعشي ولا تنام خفيف خفيف ؟

ايه ياحمد انت منين ؟

تتعشي ولا تنام خفيف ، تشرب شاي ولا مش كييف ؟ هههه
عموما ياباشا انا بتغدي بعد المغرب عشان كده مش بتعشي


تغني ولا ترسم ؟

نــوران
04-02-2009, 07:51 AM
تغني ولا ترسم ؟



ارسم اضمن لي :)


طيب لو هاترسم ...

ترسم بورتريه عادي ولا لوحة تجريدية سيريالية ؟؟؟؟

النجمه الحائره
04-02-2009, 07:21 PM
لا بورتريه عادى طبعا مش بحب السيرياليه
طب ترسم (منظر طبيعى) ولا (شخص)

thereallove
04-02-2009, 07:23 PM
اشخاااااااااص حريف اشخاص ههههههههه

تكذب ولا تنافق ؟

النجمه الحائره
04-02-2009, 07:31 PM
ولاده ولاده وليعوزو بالله
طب لو خيروك تشرب (نعناع ) ولا (ينسون)

thereallove
04-02-2009, 07:33 PM
ينسوووووووووووووووووون

لو خيروك

تنام بدري ولا متأخر ؟

النجمه الحائره
04-02-2009, 07:58 PM
احب بدرى
طب (تفطر الصبح ) ولا (لا)

زي الملايكة
04-02-2009, 08:08 PM
افطر طبعا
لانه مفيد
ههههههههههههههههههه
طيب
تتغدى جبنه ولا مربه

ahmedab216
04-02-2009, 08:14 PM
هو انا هاتغدي عند ناس بخلاء ؟؟؟ مفيش بروتينات يا دكتورة ؟؟


تفضل اللحمة ولا الفراخ ؟

م.محمد ذهني
04-02-2009, 09:35 PM
الفراخ



تحب تحلي رز بلبن و لا مهلبية؟

زي الملايكة
04-02-2009, 10:12 PM
لا ده ولا ده
موش بحبهم
طيب
للى بعدى

م.محمد ذهني
04-02-2009, 11:12 PM
أنا عايز رز بلبن الصراحة


و هادي فرصة للي بعدي يطلب حاجة تانية

نسمة صيف
04-02-2009, 11:22 PM
رز بلبن برده

















تحب المحشى ولا الملوخية

hiline
04-02-2009, 11:32 PM
احنا كده بقينا ف المطبخ
محشي
لو خيروك بين حد بيحبك وحد انت بتحبو

thereallove
04-02-2009, 11:43 PM
اختار اللي بيحبني

لو خيروك

تحمل فيلم ولا مسرحيه ؟

mada4top
05-02-2009, 07:32 AM
فيلم لو اجنبي


مسرحية ل عادل امام ولا احمد حلمي؟

النجمه الحائره
05-02-2009, 05:27 PM
لاحمد حلمى
طب لو خيروك بين (الكاتشب ) ولا (المايونيز)

أخت ضابط شرطه
05-02-2009, 08:19 PM
كاتشب

تاكل ساندوتش شيش كباب ولا طاووق؟

ahmedab216
05-02-2009, 09:14 PM
شيش كباب ...

تختار تنام بدري و تصحي بدري و لا تنام متأخر و تصحي متأخر ؟

أخت ضابط شرطه
05-02-2009, 10:37 PM
أنام وأصحى بدرى

تروح الشغل بعربيتك ولا مواصلات؟

النجمه الحائره
05-02-2009, 11:46 PM
ان وجدت العربيه اكيد هاروح بيها
طب لو خيروك بين (شغل فى مجالك ) ولا (مش فى مجالك )

أخت ضابط شرطه
05-02-2009, 11:54 PM
فى مجالى أكيد


لو خيروك دلوقتى تنام ولا تاكل؟

النجمه الحائره
06-02-2009, 12:00 AM
و الله ممكن يعنى انام
طب تتعشى (مربى ) ولا (جبنه)

ahmedab216
06-02-2009, 12:39 AM
المربي و الجبنة دول انا جاوبت عليهم امبارح بالليل !!!

ياللا ...جبنه ثلاجه ...

تشرب حاجه ساقعة مع الاكل و لا تشرب ماء ؟

أخت ضابط شرطه
06-02-2009, 12:56 AM
حاجه ساقعه


تصحى تلاقى حد بتحبه فى وشك ولا 1000 جنيه؟

ahmedab216
06-02-2009, 01:17 AM
طب ال 1000 جنيه ... مش ممكن يزيدوا شوية ؟؟

و الي حين زيادتهم يبقي حد بحبه...

بتقرأ الجرنال من أول صفحة ولا من آخر صفحة ؟

أخت ضابط شرطه
06-02-2009, 01:33 AM
أول صفحه


طب

تصحى تلاقى حد بتحبه فى وشك ولا5000 جنيه؟

ahmedab216
06-02-2009, 09:09 AM
يعني دي أقصي حاجة ؟؟...

نصبر شوية كمان ...جايز الجنيه يبقي دولار ...

تتفرج علي فيلم كوميدي و لا مسرحية لفؤاد المهندس ؟

أخت ضابط شرطه
06-02-2009, 11:37 AM
فيلم كوميدى


تصحى تلاقى حد بتحبه فى وشك ولا20000 جنيه؟

mada4top
07-02-2009, 07:41 AM
20000 جنيه طبعا
بس لو بالريال يكون احسن واحسن

المال ولا الشهرة ؟

النجمه الحائره
07-02-2009, 02:25 PM
بيتهيئلى هايكون المال الشهره مش مهمه بالنسبه ليه خالص
طب لو خيروك بين(يوم سعيد) ولا (سنه عاديه)

mada4top
07-02-2009, 07:06 PM
والله يانجمة مبقيتش بتفرق كتير


لو خيروك بين الام ولا الاب ؟

oo7
08-02-2009, 01:09 PM
طب ليه كده توقعنا فى الغلط
انا هاختار الاتنين لانهم جزء لا يتجزأ

تختار تتجوز فى شقة صغيرة من فلوسك
ولا شقة كبيرة من فلوس مراتك

sad man
08-02-2009, 02:06 PM
ههههههههههه
لا شقه كبيره من فلوسى
اى حد بيستغل امراه بحتقره
تتجوز اللى بتحبها ولا اللى بتحبك؟

زهــــراء
08-02-2009, 02:52 PM
الموضوع مكرر على فكرة يارورو
دمجت الموضوع مع القديم لأن التفاعل فيه كبير :f:




تتجوز اللى بتحبها ولا اللى بتحبك؟

مممممم طيب حأستغل فرصة إن السؤال موجه بصيغة المذكر وأزوغ :d
يلا اللي بعدي ممكن يجاوب:f:..

thereallove
08-02-2009, 04:40 PM
لا اتجوز اللي بتحبني

تبع معاملتها اكيد انا هحبها اكتر

نفس السؤال للمذكر والمؤنث علشان محدش يهرب تاني منه ؟

oo7
09-02-2009, 10:56 AM
لو الحب من طرف واحد
اخد اللى بتحبنى وامرى لله

نفس السؤال للى بعدى

زي الملايكة
10-02-2009, 04:43 PM
لا اتجوز اللي بتحبني

تبع معاملتها اكيد انا هحبها اكتر

نفس السؤال للمذكر والمؤنث علشان محدش يهرب تاني منه ؟
هههههههههههههههههههههه
هلا احمد
عامل ايه
بص يا سيدى
مفيش هروب ولا حاجه
بس المثل يقول
خدى اللى يحبك
ومتخديش اللى تحبيه
واحتراما للامثال
هخد اللى يحبنى
هههههههههههههههههههه
نفسه

نــوران
10-02-2009, 09:59 PM
تتجوز اللى بتحبها ولا اللى بتحبك؟


اه سؤال صعب و محير لكن اعتقد اختار اتزوج اللي بيحبني بس شرط اكون احترمه و اقدر عقله



لسبب بسيط اني مش راح اظلمه ابدا و اضمن برضه انه راح يسعدني و لو اسعدني انا هاسعده اكيد و الحب يصبح متبادل



لكن مش اتزوج اي واحد بيحبني و خلاص حنى لو كان غير ناضج او طباعه وحشة او فاسق او خاين او كداب اكيد عمري ما اوافق ابدا


***************

نكرر نفس السؤال

oo7
21-02-2009, 05:09 PM
هى اللعبة وقفت
طب أسأل انا


لو خيروك بين
عروسة حلوة او عروسة غنية
السؤال للجنسين

mada4top
21-02-2009, 06:56 PM
عروسه

اممممممممممممم

ياعم اي حاجه بس هي تيجي بس حتي لو هابله حتي ههههه

لا طبعا عروسه حلوه لان غناها ده هيبقي لنفسها مش ليا طبعا

مع ان الجمال مش كل حاجه انا ليا مواصفات او طلبات معينة


لو خيروك بين بنت عمك وبين بنت الجيران ؟؟

ريـم
21-02-2009, 07:45 PM
سؤال مش في محله :p

لو خيروك بين التاريخ و الأحياء ؟

mada4top
22-02-2009, 08:07 AM
سؤال مش في محله برضو هههههه http://img13.imageshack.us/img13/6789/burla01.gif

لو خيروك بين بنت عمك وبين بنت الجيران
والسؤال للبنات والولاد

النجمه الحائره
22-02-2009, 08:09 PM
و الله يا مادا السؤال غريب
يعنى اكيد الى بحبه هو الى هخده مافيش فرق بين ابن العم او ابن الجيران
طالما توافرت فيه الشروط المطلوبه
طب لو خيروك
جواز الصالونات ولا تكون على علاقه

mada4top
24-02-2009, 01:10 PM
الصالونات اعتقد انه احسن

ده رايي انا افضل الجواز التقليدي بلاش موضوع الصالونات ده


لو خيروك بين الفلوس ولا شغل محترم؟؟