المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لعبة ( لو قالولك ) ... جديدة

KinG KonG
06-01-2006, 10:10 PM
السلام عليكم ورحمه الله

اللعبة منقولة للامانة

وهي ان تتخيل موقف محرج تسأله واللي بعده يجاوب ويسأل سؤال
وهكذا .......

ابدأ بالاحراج

لو قالولك تاخد مليون جنيه و تغنى اغنيه عاطفيه ( وانت صوتك نشاز اصلا :p )

قدام الاف الجماهير و هما معاهم طماطم و جاهزين ,وانته لازم تغنى هل توافق ؟؟؟

يا ريت يا جماعة نشارك ومحدش يكسفني

أمير المصرى
06-01-2006, 10:26 PM
مليون جنيه

أغنى طبعا مع ان المليون مابقاش يجيب حاجة فى الزمن ده

تعمل ايه لو ركبت تاكسى وبعد ما نزلت جيت تحاسب مالقيتش فى جيبك ولا مليم و انت ماتعرفش حد فى المنطقة اللى انت واقف فيها؟

KinG KonG
06-01-2006, 10:49 PM
اخي امير شكرا لك علي المشاركة يا جميل
لكن انت خرجت عن نص فكرة اللعبة ولكن هاجاوبك
بالنسبة للاجابة هارجع بالتاكسي تاني لبيتي واجيب فلوس واروح نفس المكان تاني وادفع للتاكسي المشوارين

السؤال
لو قالولك تمشي في الشارع بالبشامة وشبشب الحمام والفوطة علي كتفك وتاخد الف جنية ،،،، توافق ام لالا ؟؟؟ *7*

camella
06-01-2006, 10:52 PM
اقلو يرجعني من مكان ما اخدني :2:

تعمل اية لو كنت عاوز تخرج ضرووووووووووري وجية حد رخم عندك وما ينفعش تقلو انك خارج ؟؟:hop: وما تقوليش تستأذن منو وكمان عشان تتنيل اكتر ما ينفعش تلغي ميعادك برة :4:

يلا بقى شد حيلك في الموقف دة :cop:

KinG KonG
06-01-2006, 11:06 PM
اختي camella شكرا ليكي علي المشاركة ولكن لتاني مرة خرجتو عن نص فكرة اللعبة
السؤال اني بقول لو قالولك ................

اجابة سؤالك
عادي جدا اعمله كوباية شاي حلوة كدة ومغمزة فيها حاجات حلوة يروح نايم وتخدر واخد بعضي واخلع ......................

السؤال
لو قالولك تمشي في الشارع بالبشامة وشبشب الحمام والفوطة علي كتفك وتاخد الف جنية ،،،، توافق ام لالا ؟؟؟ *7*

قلب نابض
06-01-2006, 11:14 PM
تعمل اية لو كنت عاوز تخرج ضرووووووووووري وجية حد رخم عندك وما ينفعش تقلو انك خارج ؟؟ وما تقوليش تستأذن منو وكمان عشان تتنيل اكتر ما ينفعش تلغي ميعادك برة

الصراحة موقف رخم اوى ومحصليش قبل كدة بس اللى هعملة انى هقولى تيجيى معايا ..... لانى لازم اروح هناك عندى ميعاد مهم اوى دلوقتى ولو جه معايا يبقى ريحنى لو مجااش يبقى يحس على دمة ويمشى او يسبنى انا امشى ....:mad: :mad:

لو قلقت من النوم لقيت نفسك فى حتة مفهاش اى حد وانته مش عارف جيت هنا ازاى ولا عارف انت فين ..؟؟؟ هتعمل اية ؟؟

ليــ انا ــن
08-01-2006, 02:41 PM
السؤال
لو قالولك تمشي في الشارع بالبشامة وشبشب الحمام والفوطة علي كتفك وتاخد الف جنية ،،،، توافق ام لالا ؟؟؟ *7*[/QUOT

لف جنيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:no: ابدا

لو مية الف اقلهم افكر:l2:

مممممممممممممممممم
لو وقفتك ست ومعها مايك ولازقلها راجل بكام وقالولك انزل من العربية بتاعتك وغمض عينيك واربط وسطك بالحبل ده وامش ورايا بشويش ومن غير اي سؤال ولا اي استفسار ومش هتخسر بالعكس لما نوصل هتحصل على مفاجأة تعجبك؟

تقولهم ايه

KinG KonG
09-01-2006, 02:48 PM
مممممممممممممممممم
لو وقفتك ست ومعها مايك ولازقلها راجل بكام وقالولك انزل من العربية بتاعتك وغمض عينيك واربط وسطك بالحبل ده وامش ورايا بشويش ومن غير اي سؤال ولا اي استفسار ومش هتخسر بالعكس لما نوصل هتحصل على مفاجأة تعجبك؟

تقولهم ايه

اولا انا هاجوبك علي قد ما فهمت السؤال
انا حاسس كده ان المفاجأة اشتغل مدرب رقص :rolleyes:

مقدرش طبعا اسيب العربية واضمن منيين انها حاجة هاتعجبني واربط وسطي كمان
ابقي رقاص يعني مليون لأ لأ لو هايدوني مليون جنية

لو قالولك تاكل كل يوم فول فطار وغدا وعشا لمدة عشر ايام وتاخد ربع مليون جنية هاتوافق ام لا*9*

رشا
11-01-2006, 07:06 PM
و قالولك تاكل كل يوم فول فطار وغدا وعشا لمدة عشر ايام وتاخد ربع مليون جنية هاتوافق ام لا

لا طبعا مش حوافق

طيب لو قالولك حتسافر من هنا للصين وتقعد فى جبال التبت عشر ايام من غير هدوم كفاية وتاخد مية الف جنية حتوافق ولا لا
اللعبة دى حلوة

المحب لله
11-01-2006, 07:20 PM
طبعا احترم نفسى وانسحب مهما كانت القيمه

المحب لله
11-01-2006, 07:21 PM
طبعا احترم نفسى وانسحب مهما كانت القيمه واكون رجل شجاع وانا انسحب

LORDKAZA
11-01-2006, 07:39 PM
عن اكل الفول وماله اكل ده حتى في الاخر هابقه عامل زي الحيطة طب لو حد قالك خد مليون جنيه بس
كل يوم الصبح تقعد تتنطط لي على الترابيزه زي القرد لمده سنه وانا احدفلك المور

KinG KonG
11-01-2006, 07:47 PM
مية الف جنية بس يا رشا والله حرام عليكي طب حتي زويديهم شوية كنت هاوافق...
مش موافق

لو قالولك تلبس ملابس كتيير اوي وانت في عز الصيف والحر:evil2: ...تلبس عشرة بنطلون وعشرة قمصان من النوع التقيل الشتوي والمدة خمس ساعات تبدأ من الواحدة ظهرا حتي السادسة مساءا ،،، وفي الاخر هاتاخد مية الف جنية في خمس ساعات هاتوافق ولا لأ

KinG KonG
11-01-2006, 08:13 PM
طب لو حد قالك خد مليون جنيه بس
كل يوم الصبح تقعد تتنطط لي على الترابيزه زي القرد لمده سنه وانا احدفلك المور
شكرا لمشاركتك يا اخ لورد :sh: :evil2:
بس انت مش شايف ان المدة طويلة اوي بس انا موافق طبعا .... يا ريت تطلع بالعربون
تحياتي وتقديري لك