المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : من عرف لغة قوم .....؟؟؟



Proud_Muslimah
19-01-2003, 10:54 PM
يقول المثل من عرف لغة قومآ أمن شرهم
لكن أنا أقول من عرف لغة قومآ امنوا شره
كيف؟
Rea below....


كان في شخص رايح المستشفى يزور صاحبة
وبعد ما تكلم مع صاحبه سأله من هذا اللي معاك في الغرفة
فقاله هذا واحد صيني فقال خليني ازوره بالمرة
واول ما وصل جنبه صار الصيني يصرخ"شون شا شووكما شنن شاو" فصاحبنا قال هذا شكله بيموت وهذي وصيته
فقام وكتب الكلمات اللي قالها
وبالفعل بعدها بشوي مات الصيني
وجاء اهله علشان يستلموا الجثة فراح صاحبنا يعطيهم الوصية
وسالهم عن اللي قاله

فقالوا له ان الصيني كان يقول : " ابتعد تراك واقف على انبوبة التنفس

ابن مصر
06-03-2003, 11:50 AM
Proud_Muslimah
اختي الرائعة تسلمي
اعجبتني جدا
خفية علي المخ والعين ودمها سكر
ازاي بنقول شكرا بالسويدي:D
لغة السويد مش برضوة ضضش:D
تحياتي
ابن مصر

Proud_Muslimah
06-03-2003, 01:02 PM
hahaha
ebn masr:)

متفكرنيش...شكرا= tack بالسويدي

ebn masr ,, tack för allting:D
du är mycket snäll...

ترجمها بقى لو عرفت بس اوعى تغش:p


Photo Gallery