المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مظلووم علي كرسي التعارف

الصفحات : 1 [2]

مظلوووم
16-11-2005, 12:01 PM
ياااااااااااااااااااخبر أبيض
انا شوفت االموضوع ولاقيت القصة كبر بالراحى على الواد مظلللللللللللوم يبقى مظلووووووووم ومطحون فى الاسئلة كدة حراااااااام الرحمة دة الكرسى الاعدم ارحم :d :d :d

عموما علشان كلنا بنحبك عايزاين كل حاجة عنك ده احنا غلبنا الرجالة اللى بالى بالك *14* *14*

بس بس كفاية علشان المنتدى لة ودان ومظلووووووم يروح فيها يبقى مظلوووووووم بجد

انا معنديش اى اسئلة ليك

ههههههههههههههههه
اللى بعدواااااا
ههههههههههههههه

انا شوفت االموضوع ولاقيت القصة كبر بالراحى على الواد مظلللللللللللوم يبقى مظلووووووووم ومطحون فى الاسئلة كدة حراااااااام الرحمة دة الكرسى الاعدم ارحم :d :d :d

قولهم يا باشا قولهم *22*

عموما علشان كلنا بنحبك عايزاين كل حاجة عنك ده احنا غلبنا الرجالة اللى بالى بالك *14* *14*
هههههههههههههههههههههههه هوا فى اكتر من كدا يا ابو حميد دى لو لمونه كانت اتعصرت*4*

بس بس كفاية علشان المنتدى لة ودان ومظلووووووم يروح فيها يبقى مظلوووووووم بجد
*65**65**65**65* هههههههههههههههههههه يا خوفى يا بدران:d

انا معنديش اى اسئلة ليك

ههههههههههههههههه
اللى بعدواااااا

ههههههههههههههههههههههههههه نفسى كل الناس تعمل زيك يا ابو حميد :d
تسلم لنا يا عفريت المنتديات*8* *15*
اللى بعدووووووووووووووووا
انوووووووووووووووووبيس

مظلوووم
16-11-2005, 01:50 PM
اهلا اهلا اهلا
انت جيت اخيرا يا محمد
منور يا باشا

انا داخلة اسألك سؤالين
الأول : أخبارك ايه?
الثاني : تفتكر أسأل اللي في نفسي والا أتريث?

اهلا اهلا اهلا
يا الف اهلا وسهلا باوشتنا نورتنا يا باشا *8*

الأول : أخبارك ايه?
والله يا باشا ماشى الحال اليومين دول طلعان عينى باخلص اوراقى وشهاداتى وباعمل البطاقه الجديده وباعمل الباظابورت ههههههههههههههههههههههههه :d

الثاني : تفتكر أسأل اللي في نفسي والا أتريث
والله يا رشا هانم التريث حلو دايما فى كل شىء *4* وخاصه فى الاسئله هههههههههههههههههههه:d *9*
لا يا باشا طبعا انت تيجى تسال وبراحتك :)
مستنيينك يا رشا هانم *9*
ويجعلوا عاااااااااااااااااامر بيك يا باشا *8*
اللى بعدوووووووووووووا
انووووووووووووووووبيس

مظلوووم
16-11-2005, 02:46 PM
مظلووووووووووووم ظالميموووووو

أول حاجة
كل سنة وانت طيب

عامل أية ياباشا يارب تكون بخير

أنا حسأل شوية أسئلة صوغنانين كدة الي جيين على بالي دلوقتي
أوكى

أولاَ: عمرك ظلمت حد في الدنيا دي *14* وقول الحق وخلي بالك أنا عندي جهاز كشف الكدب*9* أة وكمان تقول مين الشخصية الي ظلمتها ؟؟؟ وظلمتها لية ؟؟

ثانياً: من السهل عليك أنك ترجع في رأي أنت كنت مؤمن بية وكنت بتحاول تقنع بية غيرك وبعد كدة لقيت ان الرأي دة خاطئ؟؟*14* *14*

وبس خلااااص *15* *15*

مظلووووووووووووم ظالميموووووو

أول حاجة
كل سنة وانت طيب

عامل أية ياباشا يارب تكون بخير

يا اهلا يا اهلا بسكرتنا عدوى اللدود على حبل الغسيل :d
انا الحمد لله تمام م مضايقنى اليومين دول غير الورق والانتخابات ههههههههههههههه ربنا يعديهم على خير *36*
كل سنه وانت طيب يا باشا وربنا يعود عليكى الايام بخير*8*

أنا حسأل شوية أسئلة صوغنانين كدة الي جيين على بالي دلوقتي
أوكى

كلهم بيقولوا كدا فى الاول هههههههههههههههههههههه :d اتفضل يا باشا اسال

أولاَ: عمرك ظلمت حد في الدنيا دي *14* وقول الحق وخلي بالك أنا عندي جهاز كشف الكدب*9* أة وكمان تقول مين الشخصية الي ظلمتها ؟؟؟ وظلمتها لية ؟؟

والله قليل جدا يا سكره ويمكن ما فيش لانى ما اقدرش اظلم حد ابدا لكن ممكن ادفع مظلمه عن حد دا جايز لكن اظلم حد ما اقدرش ولو حصل فعلا باتاسف ليه واراضيه
لكن لو قولنا الشخصيه اللى انا ظلمتها فهى محمد الشترى اللى هوا انا يوم ما بعدت عن ربنا فى فتره من فترات حياتى كنت فيها انسان تانى والحمد لله الاصل ثبت ورجع محمد زى ماكان وارجو من ربنا انه يرضى عليا ويقربنى منه اكتر واكتر وكلنا اجمعين *36*

ثانياً: من السهل عليك أنك ترجع في رأي أنت كنت مؤمن بية وكنت بتحاول تقنع بية غيرك وبعد كدة لقيت ان الرأي دة خاطئ؟؟*14* *14*

طبعا بس لو كان غلط ويتصحح فورا وغالبا انا ارائى فى اى شىء ما بتبقاش سريعه وقطعيه لانى بصراحه ما اتعودتش انى ادى قرار سريع فى شىء لازم التروى ودراسه الامر من كافه النواحى بعد كدا يطلع القرار وياخد التاشيره وينفذ فى الحال
السؤالين بتعوك دول يا سكره اوحوا ليا بشىء معين بادعى ربنا ما يكونش اللى فى بالى هههههههههههههههه:d

وبس خلااااص
دى بتاعت شعبان عبد الرحيم هههههههههههههههههه يظهر انك بتحبيه *14*
نورتينا يا سكره*8* واهلا بيك معانا يا ريس *9* يالا على الحبل معتدل ماااااااارش :d
اللى بعدووووووووووووووووووا
انوووووووووووووبيس

مظلوووم
16-11-2005, 03:03 PM
أخي الكريم مظلوم
ماشاء الله ماحدش سايبلي سؤال أسأله :d

عموما أنا حبيت أسجل حضور و أسلم عليك *8* و أقلك ربنا يقويك علي الأجابات

صادق تمنياتي الطيبة لك :f2:

أميـــــرة
ربنا يخليكى يا اميره وحضورك شرفنى اكيد *8*
الف شكر على التسجيل وربنا يكرمك وكفايه تدعيلى ربنا يقدرنى على الاجابات :d
وتسلميلنا يا رب دايما *3*
ويجعلوا عااامر بيكى يا برنسس :king:
انوووووووووووووووبيس

مظلوووم
16-11-2005, 03:07 PM
معلش يا مستر محمد نسيت سؤال

يعني ايه انووووووووووبيس دي؟؟؟

اصلي حشري :)
ههههههههههههههههههههههههههههههههه ماشى يا عم الحشرى:d
انوبيس دا يا سيدى اله التحنيط والموتى عند القدماء المصريين وهوا القائم على الحساب وكما يقال فى الاساطير انه ابن اوزوريس ونفتيس ارجع لموضوع بحر وانت تعرف :)
اللى بعدوووووووووووووووا
انوووووووووبيس

مظلوووم
16-11-2005, 03:13 PM
الأبن العزيز / محمد ابراهيم ( مظلووم )
تحياتى لك وقلبى عندك . وانا الحقيقة بعد الأسئلة التى قدمها الأعضاء لم اجد اسئلة وعموماً احييك .
ربنا يخليك يا استاذ سيد وتفضل دايما منورنا وانا والله اللى اتشرفت بحضرتك جدا وربنا يقدرنا ونرد على حبايبنا كلهم
تسلم لنا دايما يا رب *8*
ولك منى خالص التحيه
ابنك محمد الشترى*3*

مظلوووم
16-11-2005, 03:27 PM
تسجيل حضور واعجاب بالموضوع
الاسئلة كتير اوى يا مظلوم ربنا معاكى
لى عوده لطرح الاسئلة
يا اهلا يا اهلا بمشرفتنا الجميله *8*
ربنا يخليكى يا ديدى وادعيلى بقى انى اقوم احسن مربوط هنا من اسبوع هههههههههههههههههههههه
وبانتظارك يا ريس وبانتظار الاسئله
ويجعلوا عااااااااااااااااااااااامر
انوووووووووووووووبيس

مظلوووم
16-11-2005, 05:00 PM
مظلوم ازيك وايه اخبارك وانت قاعد على كرسي العرش.؟

انا اسئلتي خفيفة عشان ما تزهقش مننا

س1 أكتر شخصية في المنتدى أثرت فيك
س2 داعية اسلامي تحرص على متابعته
س3 أمنية تحلم بها ولم تحققها بعد
س4 من هـ(و)(ي) قدوتك في الحياة ولماذا؟

بسنت

مظلوم ازيك وايه اخبارك وانت قاعد على كرسي العرش.؟

يا اهلا يا اهلا بيكى يا بسبس وحشانى جدا والله ومنورااااااانى *8*

انا اسئلتي خفيفة عشان ما تزهقش مننا

يا خبر لا طبعا ما فيش زهق البيت بيتك يا بسبس:)
بسم الله نبتدى

س1 أكتر شخصية في المنتدى أثرت فيك
والله هما كتير يا بسنت بحاول فعلا انى اشوف الجانب الكويس من كل شخص باقابله واحاول اعمل زيه فيه ويمكن اول تعامل ليا كان معاكى انتى واتعلمت منك ان الكلمه الطيبه بتخمد اى نار للغضب وفعلا بتغير كتير شكرا ليكى يا بسنت لانى فعلا باعتبرك احدى اسباب استمرارى فى هذا المنتدى الجميل والراقى ربنا يقويكى ويجازيكى كل خير*8*

س2 داعية اسلامي تحرص على متابعته
الشيخ الشعراوى وباتابعه فى رمضان والايام العاديه ويمكن عمرو خالد بس ما اعرفش حسيت انه بقى بيميل للحته الاعلاميه شويه وانا مش بانتقده لانه فعلا راجل محترم وقدم للدين كتير واسلوبه سهل وسلس وجميل وربنا يقويه يا رب للمزيد والمزيد من الخير ويصلحه ويصلح بيه لكن الامور الدينيه دى بالذات فى اعتقادى بتبقى عامله زى اللبن اقل شىء بيعكره وفى الاول والاخر الهدف هو التنبيه والدعوه الى الله فا انا بافضل الشيخ محمد متولى الشعراوى

س3 أمنية تحلم بها ولم تحققها بعد
والله يا بسبس الاحلام والامانى ما بتنتهيش ودايما حاجه الانسان متجدده
اولا اتمنى حفظ القرءان الكريم كاملا وربنا يعينى ويقوينى ويهدينى
ونفسى اروح احج وازور بيت الله الحرام وقبر الرسول عليه الصلاه والسلام
واحلى امنيه طبعا انى نفسى ارجع طفل تانى ما فيش مشاكل والحياه ابسط والفرحه اكتر لكن صعب دى تتحقق :d
اى حاجه بعد كدا سهل تحقيقها بالعمل والاراده والصبر

س4 من هـ(و)(ي) قدوتك في الحياة ولماذا؟
اكيد وبلا شك سيدنا محمد عليه الصلاه وازكى السلام خير خلق الله ربنا يقدرنا على اتباع منهجه ويلحقنا به فى الجنه باذن الله
وبرضوا قدوتى فى الحياه والدى ربنا يخليه ويديه الصحه وطول العمر وزى ما قولتلك اى حد باشوف فيه جانب كويس باحاول اطبقه على نفسى واقتدى بيه

نورتينى يا بسبس وان شاء الله نشوفك تانى *8*
ويجعلوا عااامر بيكى دايما
انووووووووووووووووبيس

مظلوووم
16-11-2005, 05:03 PM
والله انا تعبتلك من كتر الاسئله
وربنا يعينك
تستحق كل تقدير

yours
رسول غرام alex
هههههههههههههه تسلم يا محمد ربنا يخليك يا حبيبى*3*
منورنى يا باشا كالعاده *8*
اللى بعدوووووووووا
انوووووووووووووبيس

مظلوووم
16-11-2005, 05:07 PM
ماهتيفاىلةبسمنابلىتثقىلىبسبحمكسيبىسىةنررلاىؤرسمرسم ر
ههههههههههههههههههههه لا مش هنا النمره غلط:d
هنا ابناء مصر مش ابناء الهند:d
مش عارف ايه الحاجات اللى بتتحدف علينا دى :d
اللى بعدوووووووووووووووا
انوووووووووووبيس

مظلوووم
16-11-2005, 05:29 PM
مظلوم *3*

حطوك على الكرسي وانا مش واخد بالي :d

طيب الله يكون في عونك انا مش هطول عليك

هو سؤال واحد يا قريني *11*

امتى تحس انك مظلوم بجد مش هزار *13*

يعني مش مجرد اسم في المنتدى

طيب استنى ده في سؤال تاني*9*

امتى تحس انك مخدوع ومين اللي يقدر يخدعك وبيكون رد فعلك ايه هل بتسعى للأنتقام ولا بتسامح ؟؟؟*25*

بس خلاص *27*

سلاماتي لقرينك يا زوازي *8*

طبعا عارف ان محدش فاهمني غيرك يا زوازي *89*

مظلوم *3*
ايوه مظلوووم يا باشا صباح الفل :d

حطوك على الكرسي وانا مش واخد بالي :d
اسكت خاااااااالص *65* واكفى على الخبر مجووووور *72* هههههههههههههههههههههه انا مش عوز حد يعرف:d

طيب الله يكون في عونك انا مش هطول عليك
يارب يا عموور اللهم امين *36*

هو سؤال واحد يا قريني *11*
ههههههههههههههههههههه كلهم بيقولوا كدا فى الاول وبعدين السؤال بيفقس وبيبقى اكتر :d اتفضل يا باشا اسال

امتى تحس انك مظلوم بجد مش هزار *13*

يعني مش مجرد اسم في المنتدى

لما حد ييجى عليا وعلى حقى او انى اتهم بشىء انا ما عملتوش او ماليش يد فيه او يتقال عليا شىء مش فيا او ان حد يغلط فيا وما اعرفش اخد حقى او اقتص منه ساعتها فعلا باحس انى اتظلمت وساعتها باحاول ارد المظلمه عن نفسى او بادعى ربنا على حسب الواقعه نفسها

طيب استنى ده في سؤال تاني*9*

مش باقولك اهوا السؤال فقس هههههههههههههههههه :d

امتى تحس انك مخدوع ومين اللي يقدر يخدعك وبيكون رد فعلك ايه هل بتسعى للأنتقام ولا بتسامح ؟؟؟*25*
باحس انى مخدوع لما وجه نظرى فى شىء ما او شخص ما تطلع غلط لانى لما باحب حد او حاجه باحبها بصدق فعلا وخاصه لو الشخص دا او الحاجه دى كان ليا احتكاك معاها ساعتها فعلا بيبقى شىء يزعل
والانتقام والتسامح بيبقى على حسب الشخص ونوعه ولو كان الغلط فى حقى بتتفاوت برضوا من شخص لاخر على حسب قربه منى او بعده لكن بينى وبينىك التسامح والعفو خير ومن عفا واصلح اجره على الله لكن بالنسبه لى مش مع اى حد

بس خلاص *27*
ههههههههههههههههه بتسمع شعبان برضوا *15*

سلاماتي لقرينك يا زوازي *8*
ههههههههههههههههههههههههههه الله يسلمك يا زعيم تسلم *3*

طبعا عارف ان محدش فاهمني غيرك يا زوازي *89*
ههههههههههههههههههههههه ماهى دى المشكله ان ما حدش فاهمك غيرى :d وبما انك قرينى يبقى تتفضل زى الباشا تقعد وتاخدلك جرعه اسئله هههههههههههههههههههههه خد تعاااااااااااااااالى انت بتجرى ههههههههههههههههههه ماشى يا عمووووور
نورتنا يا زواوى :d
ويجعلوا عااااااااااااااااااااااااامر
انووووووووووووووووووبيس

ابن البلد
16-11-2005, 05:44 PM
ارجع ورا يا زعيم وانت تعرف
يابني ما أنا عارف
بس أعتقد أن كثير من الأعضاء متعرفش

مظلوووم
16-11-2005, 06:30 PM
يا اهلا باابو المظاليم وزعيم شله الانس فى المنتدى
بص ياريس انا عارف ان الاعضاء قاموا بالواجب وروقوا عليك احلى ترويق هههههههههههههههههه
فانا اسالك عن مجالك بما انك راجل كيميائى
من اكتر عالم ترى انه افاد البشريه اكثر باختراعاته ومن تتمنى ان تصبح مثله فى يوما ما ؟
هل ترى ان فى مصر اهتمام باالعلماء وبمجال العلم ؟
ما هو اول قرارتتخذه اذا تم تعينك وزير للبحث العلمى ؟
وسؤالى الاخير بقى ياريس ايه رأيك فى المنتدى واموت واعرف من العضو الى نفسك تديله استمارة سته هههههههههههه
بس خلاص وراجعلك تانى علشان نروق تانى احنا ورانا غيرك ههههههههههههه
سلام يابرنس

يا اهلا باابو المظاليم وزعيم شله الانس فى المنتدى
ههههههههههههههههههه مساء الخييييييييييييييييييييييييييييييييييير *110*:d

بص ياريس انا عارف ان الاعضاء قاموا بالواجب وروقوا عليك احلى ترويق هههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه شفت بعينى ماحدش قالى :nono: كويس انك عارف هههههههههههههههههههه

فانا اسالك عن مجالك بما انك راجل كيميائى
هههههههههههههههههههههههههه اسال يا باشا اسال *15* *15* :hop: :hop:

من اكتر عالم ترى انه افاد البشريه اكثر باختراعاته ومن تتمنى ان تصبح مثله فى يوما ما ؟
والله كتير اوى يا محمود وكل واحد ليه دوره المهم والمؤثر لكن اللى بارز اوى اينشتين لقوانين الطاقه والنسبيه ونيوتن لقوانين الحركه

هل ترى ان فى مصر اهتمام باالعلماء وبمجال العلم ؟
مؤخرا بدا الاهتمام لكن لو كان الكلام دا من بدرى شويه كان زمان مصر حاجه تانيه احنا بالفعل عندنا عقول لامعه والمصرى اللى بنى الهرم اللى بهر العالم بدقه صنعه وعلومه ما يختلفش كتير عن المصرى بتاع دلوقتى وكل ما ينقصه الامكانات والاهتمام والضمير وساعتها شوفوا مصر هاتبقى ايه ولو مش مصدقين شوفوا كل علمائنا برا اتفوقوا ونبغوا بشكل رهيب لانهم وجدوا الاهتمام والرعايه والامكانيات علشان يبدعوا فابدعوا يالا بقى عقبالنا

ما هو اول قرارتتخذه اذا تم تعينك وزير للبحث العلمى ؟
ههههههههههههههههههههه ادعيلى بس يا حوده :d دا انا هاعمل عمايل تودى فى داهيه *9*
اولها اطالب بزياده الدعم للوزاره بدل المرتبات اللى بالالاف اللى بتندفع على المدربين الاجانب فى انديتنا والملايين على مهرجانات السينما اللى مش بنستفيد منها باى حاجه وتوجه بدلا منها للبحث العلمى اولى بيها وتوجه الى مكتب براءات الاختراعات ليتم تطبيقها فعليا وتتوجه لقطاع الانتاج والتصنيع ليستفيد منها الناس وفى نفس الوقت ننمى اقتصادنا ونستغنى عن البدائل الخارجيه ونرفع من شعار صنع فى مصر يالا ربنا يعين ويوفق

وسؤالى الاخير بقى ياريس ايه رأيك فى المنتدى واموت واعرف من العضو الى نفسك تديله استمارة سته هههههههههههه
المنتدى يا حوده مش عاوز كلام دا بيتنا التانى اللى بيجمعنا كلنا واللى فى احلى اخوه واخوات ربنا يخليهم ويخليه ويبقى احسن واعلى
وبالنسبه للعضو اللى نفسى ياخد استماره سته ههههههههههههههههههههه واحد كان فاكرنى خواجه :007: ممكن يضحك عليا لكن فهمته انى ابن بلد ومفتح ;)

بس خلاص
انت كمان بتسمع شعبان يا حوده ههههههههههههههههههههههه *15*

وراجعلك تانى علشان نروق تانى احنا ورانا غيرك ههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه لا يا باشا ما اعطلكش شوفوا حد غيرى فوت علينا بكره يا افندى :d

سلام يابرنس
نورتنا يا حوده وتسلم يا ريس *8*
ويجعلوا عاااااااااااااااامر بيكم دايما
انووووووووووووووبيس

مظلوووم
16-11-2005, 06:35 PM
يابني ما أنا عارف
بس أعتقد أن كثير من الأعضاء متعرفش
هههههههههههههههههههههههههه واحنا نتعب نفسنا ليه بس يا ريس اللى عاوز يعرف يرجع لورا :d
وانا قولت والله يا ريس بس فى اول صفحه :)
اللى بعدوووووووووووووا
انوووووووووووبيس

boukybouky
16-11-2005, 11:17 PM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

كل الشكر لك مظلوووم علي هذا الأسبوع الممتع

و لو أنك كنت متأخر علينا حبتين ههههههههههههههههههه

بس مش مهم تعبناك باسئلتنا الكثيرة و نرجوا أن تكون قد إستمتعت بالجلوس طيلة الأسبوع

و إلي الملتقي غداً أخواني و أخواتي أعضاء أبناء مصر

و عضو جديد علي كرسي التعارف .. فإنتظرونا مع أم أحمد

في رعاية الله ،،،،

أحمد ناصر
23-11-2005, 11:24 AM
معلش أنا متأسف إنى أتيت متأخر
وكان ودى أسأل محمد أسئلة كتيرة
إحتراما للنظام الموضوع بمكوث كل ضيف لمدة لا تزيد عن إسبوع لن يجعلنى أسأل أسئلة أخرى
لكننى فقط أحب أن أشارك لكى أسلم على واحد من أحب الشخصيات الموجودة بالمنتدى لدينا جميعا
محمد الشترى منتهى خفة الدم والراجل الشرقاوى المجدع
محمد فعلا يستحق لقب مظلوم إلى حد كبير
ولكنه هو الذى تسبب بعد ذلك أن نعرفه على حقيقته و نقدره حق قدره
ونعرف أنه إنسان محترم جدا وشخصية نادرة
فالقلب الأبيض والتلقائية والبساطة و(المرجلة) صفات محمد
لو كنا نسكن فى مدينة واحدة لسعيت حثيثا لمصادقة وملازمة محمد الشترى
أعتقد أنه الصديق الذى لا يمكن أبدا أن يتخلى عن صديقه
ولكن أجمل ما فى المنتدى أنه إستطاع أن يقرب كثير من الناس رغم تباعد المسافات بينهم
أخى الحبيب محمد أكن لك كل حب ومودة وتقدير
وسلامى إلى كل أهل القنايات

الصعيدي
23-11-2005, 01:43 PM
إحتراما للنظام الموضوع بمكوث كل ضيف لمدة لا تزيد عن إسبوع لن يجعلنى أسأل أسئلة أخرى

شجعتني والله يا بوحميد إني أدخل أنا كمان .. وآسف جدا لانشغالي الشديد الفترة اللي فاتت .. بس الشتري حبيب قلبي الغالي .. وفرصة إني أتواصل معاه على كرسي التعارف .. يمكن قليل ما بنشترك في المواضيع .. ولكن ربنا يعلم أد إيه معزته عندي ومكانته في قلبي .. أنا برضه مش هاسأل أسئلة .. احتراما لمدة الموضوع .. ورفقا بمظلوووووم اللي أكيد ما صدق يرتاح من الكرسي شوية .. و هادعيله ان ربنا يديم عليه محبة الناس .. ويهديه دايما ويوفقه لكل خير .. وتقبل تحياتي *8*

مظلوووم
24-11-2005, 05:29 PM
لكننى فقط أحب أن أشارك لكى أسلم على واحد من أحب الشخصيات الموجودة بالمنتدى لدينا جميعا
محمد الشترى منتهى خفة الدم والراجل الشرقاوى المجدع
محمد فعلا يستحق لقب مظلوم إلى حد كبير
ولكنه هو الذى تسبب بعد ذلك أن نعرفه على حقيقته و نقدره حق قدره
ونعرف أنه إنسان محترم جدا وشخصية نادرة
فالقلب الأبيض والتلقائية والبساطة و(المرجلة) صفات محمد
لو كنا نسكن فى مدينة واحدة لسعيت حثيثا لمصادقة وملازمة محمد الشترى
أعتقد أنه الصديق الذى لا يمكن أبدا أن يتخلى عن صديقه
ولكن أجمل ما فى المنتدى أنه إستطاع أن يقرب كثير من الناس رغم تباعد المسافات بينهم
أخى الحبيب محمد أكن لك كل حب ومودة وتقدير
وسلامى إلى كل أهل القنايات

يا خبر ابيض دا انت تنور فى اى وقت يا بشمهندس *8*
ربنا يخليك يا بشمهندس ويكرمك يا رب ويقر عينك باولادك وتفرح بيهم ويعجلك بالخير فى كل وقت وحين
وكلام حضرتك فى حقى كبير اوى وربنا يعلم قد ايه اسعدنى جدا وزى ما بنقول عندنا من القلب للقلب رسول وكفايه حضرتك تنورنى من غير اسئله دى كفايه والله
واحنا فعلا اخوات يا بشمهندس وكان نفسى فعلا اشوف حضرتك انت وابو يحيى تانى يوم العيد لكن حسام قالى فى ظروف لكن باذن الله الجايات اكتر من الرايحات واكيد هاشوف حضرتك على خير باذن الله *3* وبرضوا تنورونا ونشوفكم فى القنايات
مع خالص الحب والتحيه
اخوك الصغير
محمد الشترى

مظلوووم
24-11-2005, 05:34 PM
شجعتني والله يا بوحميد إني أدخل أنا كمان .. وآسف جدا لانشغالي الشديد الفترة اللي فاتت .. بس الشتري حبيب قلبي الغالي .. وفرصة إني أتواصل معاه على كرسي التعارف .. يمكن قليل ما بنشترك في المواضيع .. ولكن ربنا يعلم أد إيه معزته عندي ومكانته في قلبي .. أنا برضه مش هاسأل أسئلة .. احتراما لمدة الموضوع .. ورفقا بمظلوووووم اللي أكيد ما صدق يرتاح من الكرسي شوية .. و هادعيله ان ربنا يديم عليه محبة الناس .. ويهديه دايما ويوفقه لكل خير .. وتقبل تحياتي *8*

يا ابو يحيى الروؤس الكبيره ما تستاذنش ههههههههههههه:d تخش وتقتحم المواضيع وقت ما تحب لانها دايما مرحب بيها فى اى وقت *3*
ومش هانسى طبعا يوم ما كلمت حضرتك تانى يوم العيد ولو انى كنت هاتبسط اكتر لو كنت شفت حضرتك عن قرب *6*
ربنا يخليك يا استاذ محمد وكلام حضرتك انت والبشمهندس اسعدنى جدا وما فيش تاخير طبعا ولا عتاب الموضوع موضوعكم ومحمد اخوكم فعلا وربنا يديم علينا نعمه الاخوه والتحاب فى الله *3*
ويجعلوا عااامر بيكم دايما *15*
انوووووبيس

ماما زوزو
01-12-2005, 04:56 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الابن الغالى محمد الشترى*8*
اللى مش مظلوم ولا اقولك
يابخت المظلون عند الله ...
طبعا اعتذر لتاخرى عليك
بس معلش الظروف ...
ايه هى مواصفاتك فى شريكة حياتك ؟؟؟

مظلوووم
01-12-2005, 06:16 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الابن الغالى محمد الشترى
اللى مش مظلوم ولا اقولك
يابخت المظلون عند الله ...
طبعا اعتذر لتاخرى عليك
بس معلش الظروف ...
ايه هى مواصفاتك فى شريكة حياتك ؟؟؟
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا ولا يهمك يا ماما زوزو انتى تنورينا فى اى وقت هوا فى ام بتعتذر لابنها *8* *8*
ربنا يخليكى لينا يا رب وتفضلى منورانا دايما *36*
وبالنسبه لسؤال حضرتك يا ماما زوزو
شريكه حياتى بالنسبه لى يعنى هههههههههههههههههههه والله الواحد مكسوف :d
والله يا ماما زوزو هى لازم تكون متدينه دا اولا وتتقى الله فيا وفى بيتها وفى اولادها فى المستقبل واكيد لازم يكون عندها ضمير وتكون قنوعه وتقوينى دايما على الصح والخير وبرضوا تكون لماحه وتفهمنى وتكون مثقفه طبعا ودمها خفيف دا اساسى هههههههههههههههه علشان تنكت وتضحكنى لما اكون متضايق :d وتكون حنينه واكيد لازم طباخه ماهره ما فيش كلام ولو ما بتعرفش نخلى ماما تعلمها ههههههههههههههه واكيد برضوا تكون حلوه علشان هانقعد وشنا فى وش لغايه ما نقابل وجه كريم ههههههههههههههههههه دى المواصفات بشكل عام واللى تجد فى نفسها المواصفات دى تقدم طلب جواز وعليه دمغه وطابع شرطه ويتختم من اتنين موظفين ههههههههههههههههههه
ادعيلى الاقيها يا ماما زوزو *36*
مرورك نورنى واسعدنى والله يا ماما زوزو *3* *8*
ويجعلوا عااااااااامر بيكى دايما
ابنك محمد الشترى