المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رسالة لكل من يشجع الإسماعيلي

modydoom
18-04-2002, 02:32 PM
رسالة لكل من يشجع الإسماعيلي

الإسماعيلي نادى ليس له تاريخ ليس له اصل ولا يقارن بالنادي الأهلي من هو النادى الإسماعيلي! انه نادى لم يحصل آلا على بطولتين للدوري ولا يقارن بالنادي الأهلي الذي حصل على الدوري 29 مره ولو تركنا الإسماعيلي يلعب وحدة لمده 20 سنه لن يفعل ما فعله الأهلي ( الأهلي ) هو احسن نادى بأفريقيا بشهادة الجميع في الاتحاد الأفريقي والفيفا ( بالمناسبة الفيفا هو الاتحاد الدولي لكرة القدم إذا كنت لا تعرفوا ) وبشرى سارة لكل اسمعلاوى قريبا جدا سيعلن النادىالاسماعيلى إفلاسه إذا لم يتم بيع بركات ألان النادي الإسماعيلي بيصرف على لاعبيه من خير خالد بيبو الذي اشتراه منكم عشان ده لعيب خسارة في الإسماعيلي وفى نفس الوقت اعطيناكوا حسنه متغطية بدل منعطيكوا فلوس في أيديكم يعنى من الآخر فيش حد يقارن بين النادي الأهلي العملاق والنادى الأهلي الشحات لأنكم لستوا مثل الأهلي النادي الأهلي حصل على 29 مره الدوري و31 مره الكأس و4 أبطال الكؤوس ألا فريقيه و3ابطال الدوري ألا فريقيه وكاس السوبر ألا فريقيه وجميع البطولات العربية بالاختصار الأهلي من اعظم أنديه العالم لأنه حصل على جميع البطولات سواء داخل مصر آو خارجها فمن يكون الإسماعيلي بجانب الأهلي ودعوني أذكركم آلم يفوز الأهلي على الإسماعيلي 8-0 أحرز العملاق المايسترو صالح سليم 7 أهداف بمفرده وأيضا فاز الأهلي على الإسماعيلي 6-0 في عقر داره بلاسماعيليه أقول آيه ولا آيه آني أريد مئات الصفحات لأروي بطولات وانتصارات النادي الأهلي ولا عشان غلبتوا مره ولا أتنين حتنططوا فوقوا الأهلي هوا الصل اكبر فريق في مصر ودائما وأبدا نقول اهلاوى على طووووووووووول ahly forever
المره القادمه ساروى بطولات النادى الاهلى امام النادى المتواضع الصغير النحيف المبتدىء الزمالك وارجو بسرعه الرد او اى استفسارات واذا كنتم تريدون معلومات ادق عن النادى الاهلى يمكنكم الدخول على موقعة الجديد على الانترنت (www.ahly.com )
:3: :confused:

ابن النيل
18-04-2002, 07:51 PM
احترم رايك اخي العزيز مووودي فنحن في المنتدي ولكل منا رايه ...

ولكن اليس من الافضل ان نذكر ميزات الاهلي دون ان نجرح من يشجع النوادي الاخري ....فالاهلي نادي عريق ولا يحتاج الاشادة به ....

مع تمنياتي بزيادة حبك للاهلي

مع انه زايد وسكر زيادة

اخيك ابن النيل

:7:

ابن البلد
19-04-2002, 09:48 PM
أيه يا عم مودي كله الأهلي الأهلي الأهلي حاول تخليك حلو شويه حبه أهلي وحبه تحت ههههههههههههه مش كل الحلو تفاح و مش كل النوادي أهلي

بنت مصر
20-04-2002, 08:28 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ليه يا ابن النيل سيب modydoom يخرج الكلمتين
اللي واجعينه وكاتمين على نفسه ،،، وانا بصراحة
عذراه جداا لازم يعمل كده وزيادة مادام شايف الشياطين
الحمر كل ما يلاعبوا الاسماعيلي يخليهم يروحوا وهم بيلطموا

والان اهديهم اغنية

موعود معايا بالعذاب يا اهلي
وعمرك ماشفت معايا نصرة
كل مرة ترجع م المباراة بعلقة

:131: :131: :131: :131: :131: :131: