المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لمحبي الجمال والأزياء



حسام عمر
22-09-2005, 01:45 PM
بسم الله الرحمن الرحيم










لمحبي الجمال أليكم أروع وأجمل الفاتنات في عرض أزياء منع في الدول الأسلاميه و مع هذا استطعنا أن نحضره لكم لمشاهدته



ملحوظة: ممنوع منعا باتا دخول النساء
7
7
7
7
7
7
7
7
دة لبس النوم
http://www.w6w.net/users/08-09-2005/w6w_2005090822091033895bf2c43a8.JPG

ودة لبس الفطار
http://www.w6w.net/users/08-09-2005/w6w_200509082210343389575a84150.JPG

و دة لبس الخروج
http://www.w6w.net/users/08-09-2005/w6w_20050908221133338956f83ec67.JPG

و ده لبس بعد الظهر
http://www.w6w.net/users/08-09-2005/w6w_20050908221225338958aa0f4c8.JPG

و ده لبس الرحلات
http://www.w6w.net/users/08-09-2005/w6w_2005090822120133895d303e666.JPG

ودة لبس آخر النهار
http://www.w6w.net/users/08-09-2005/w6w_2005090822101833895bad672b8.JPG

ودة برضة لبس آخر النهار
http://www.w6w.net/users/08-09-2005/w6w_20050908221101338956eb13d6f.JPG

أما دة بقى لبس النوم
http://www.w6w.net/users/08-09-2005/w6w_2005090822141333895b834b3cc.JPG



لا تعليق عما ورد الينا من انباء
غير أن الناس دي رايقه....

LOOOOOGO
24-09-2005, 06:22 AM
ههههههههههه
حلوة اوى اللى بفستان احمر دى ....مرتبطة دى يا حسام؟

الدكتورة نسيبة
24-09-2005, 08:09 AM
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

عسل قوى يا حسام تسلم ايدك

وكل سنة وانت طيب

حسام عمر
25-09-2005, 12:32 AM
ههههههههههه
حلوة اوى اللى بفستان احمر دى ....مرتبطة دى يا حسام؟



بجد معرفش يا لوجو



بس ناس فاضيه وريقه بجد

حنـــــان
25-09-2005, 01:19 AM
حلوين جدااا بجد
بس يا حرام الكلب الامور ده ذنبه ايه في اللي بيتعمل فيه ده
على فكرة كنت كمان شفت برنامج مرة عال ام بي سي 4 عن عمليات تجميل للحيوانات الأليفة... يعني يعدولوا بقى شفايف الكلب لو مش عاجباهم... أو يصغروا ودن القطة... أو يعملوا عملية شفط دهن وشد بعد ما القطة تولد وحاجات من دي كتير...

شكرا يا حسام عالصور

حسام عمر
26-09-2005, 06:53 AM
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

عسل قوى يا حسام تسلم ايدك

وكل سنة وانت طيب


وانتى بخير وبسعاده عليكى وعلى كل من تعرفيه

بارك الله فيكى أختى الكريمه

حسام عمر
26-09-2005, 06:56 AM
حلوين جدااا بجد
بس يا حرام الكلب الامور ده ذنبه ايه في اللي بيتعمل فيه ده
على فكرة كنت كمان شفت برنامج مرة عال ام بي سي 4 عن عمليات تجميل للحيوانات الأليفة... يعني يعدولوا بقى شفايف الكلب لو مش عاجباهم... أو يصغروا ودن القطة... أو يعملوا عملية شفط دهن وشد بعد ما القطة تولد وحاجات من دي كتير...

شكرا يا حسام عالصور




الحمد لله على نعمه العقل عندنا

دحنا مبعملش كده فى علاج فقرئنا


نقوم نهدر المال كده


شكرا لردك الجميل يا حنان

magi
26-09-2005, 08:21 AM
كان نفسي يبقى عندي زي الحلو دة كدة
بس يا خسارة حينطبق المثل القائل :
ما لقوش عيش ياكلوه --- جابوا كلب يربوه

تحياتي أخي حسام

Hesham Nassar
26-09-2005, 02:57 PM
لأ بجد فتنات ..http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/clapping.gif

بس ده يمكن لو من غير فساتين ..http://thermo.darktech.org/othc/e107_images/emoticons/iagree.gif

مشكور على الانفراد ده .. http://www.egyptsons.com/misr/images/smilies/014.gif

حسام عمر
27-09-2005, 10:40 AM
كان نفسي يبقى عندي زي الحلو دة كدة
بس يا خسارة حينطبق المثل القائل :
ما لقوش عيش ياكلوه --- جابوا كلب يربوه

تحياتي أخي حسام



تيجى منك انتى يا ماجى


ده انتى قائده القطار



كلاب فى البيت

عموما اتمنى لك كل ماتتمنيه

حسام عمر
27-09-2005, 10:42 AM
لأ بجد فتنات ..http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/clapping.gif


بس ده يمكن لو من غير فساتين ..http://thermo.darktech.org/othc/e107_images/emoticons/iagree.gif

مشكور على الانفراد ده .. *224*





ده الفساتين هيه اللى عمله الشغل


العفو يا هشام بك

magi
27-09-2005, 12:09 PM
تيجى منك انتى يا ماجى


ده انتى قائده القطار



كلاب فى البيت

عموما اتمنى لك كل ماتتمنيه

السلام عليكم
لأ طبعا يا أخي حسام - داخل البيت لا يجوز - و حتى اقتناء الكلب يجوز لسبب الصيد أو الحراسة فقط
و لكن أنا كان عندي كلب حراسة لأن كان عندي جنينة برة البيت أثناء إقامتي بالكويت
أم الآن فأنا لدي قطة فقط هاهاهاها - و الحقيقة إنها لبنتي و ليست لي -

حسام عمر
27-09-2005, 01:19 PM
السلام عليكم
لأ طبعا يا أخي حسام - داخل البيت لا يجوز - و حتى اقتناء الكلب يجوز لسبب الصيد أو الحراسة فقط
و لكن أنا كان عندي كلب حراسة لأن كان عندي جنينة برة البيت أثناء إقامتي بالكويت
أم الآن فأنا لدي قطة فقط هاهاهاها - و الحقيقة إنها لبنتي و ليست لي -



اختى ماجى انا بهزر

احنا فى قاعه فك التكشيره

وربنا يخليلك بنتك ويبركلك فيها

magi
27-09-2005, 02:58 PM
يا سلام يا حسام باشا - و أنا كمان بموت في الهزار و دي طبيعة مصرية متوارثة في جيناتنا
انت الظاهر انك لم تقرأ مسلسل شلاطة و شلبية
http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?t=30466
و لسة - انتظرني مع شلاطة في رمضان

ديدي
01-10-2005, 02:52 PM
انا بقى مش بحب الكلاب
بس الصور حلوة جدااا تسلم ايدك يا حسام

camella
02-10-2005, 09:50 PM
يعني افهم من الصور دي ان الناس دي ما عندهاااااش حاجة تعملها *25*

اي نعم الكلبة زي العسل بس الواحد مش لاقي وقت يمشط شعرو يروح يجيب كلبة يعملها كل يوم تسريحة؟
على العموم تتربى بعزهم *6*
مرسي جدآ على الصور

حسام عمر
08-10-2005, 12:16 PM
يا سلام يا حسام باشا - و أنا كمان بموت في الهزار و دي طبيعة مصرية متوارثة في جيناتنا
انت الظاهر انك لم تقرأ مسلسل شلاطة و شلبية
http://www.egyptsons.com/misr/showthread.php?t=30466
و لسة - انتظرني مع شلاطة في رمضان



بأمانه لم ارى الموضوع قبل الان وسوف القرئه وارد عليه

وانتظر الموضوع الثانى*8*

حسام عمر
08-10-2005, 12:57 PM
انا بقى مش بحب الكلاب
بس الصور حلوة جدااا تسلم ايدك يا حسام



ولا انا بحبها




لدرجه انى لو شفت كلب ماشى على رصيف بنزل واروح على الرصيف التانى


من ساعة متعضيت وانا صغير وبقدر الكلاب جداااااااااااااااااااااااااا

حسام عمر
08-10-2005, 01:31 PM
يعني افهم من الصور دي ان الناس دي ما عندهاااااش حاجة تعملها *25*

اي نعم الكلبة زي العسل بس الواحد مش لاقي وقت يمشط شعرو يروح يجيب كلبة يعملها كل يوم تسريحة؟
على العموم تتربى بعزهم *6*
مرسي جدآ على الصور



فيه مثل مصرى قديم بيقولك

اللى معاه قرش محيره يجيب حمام ويطيره


هما بدلوا الحمام بكلاب


العفو اخى الكريم

ميدو هاني
14-10-2005, 08:23 PM
عسل يا اخواتيييييييييييييييييييييييييييييييي يا تره عندها عيال *11*

حسام عمر
16-10-2005, 06:11 AM
عسل يا اخواتيييييييييييييييييييييييييييييييي يا تره عندها عيال *11*



الموضوع مضحك بجد يا ميدو*8*


اهلا وسهلا بك فى منتدى ابناء مصر


Photo Gallery