المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حوادث تعجب

بنت الرافدين
21-09-2005, 11:56 AM
في البدايه انا احب اهدي سلام كبير لبنت مصر و ماما زوزو و حسام عمرو ومحمد فاروق و وووو كل الي اعرفهم و لسه فاكريني ههههههههه
و اقلهم اني خلصت من المدرسه بمجموع 91 و باستنى قبولي في الجامعه ....... اشتقتلكم *3*

اغرب حالات الوفاة (حقيقيه)
1- في احد الحقول تناولت احد العاملات ماء و لكنها اصيبت بالذعر عندما لاحظت وجود بعض النمل في الماء فاسرعت الى المنزل و تناولت مبيد الحشرات فحدثت لها تشنجات ثم توفيت في المستشفى ..

2-غرق عامل يدعى (روبرت هيرشي ) كان يعمل في لصنع الفطائر في مدينة اوننغتون بولايه بع سقوطه في قدر الشوكلاته .

3- بدا عامل البناء النكليزي (اليكس ميشل ) الضحك بدون السيطره على نفسه و هو يشاهد مسرحيه كوميديه تسمى (ذي غودير ) و بعد نصف ساعه سقط ميتا..

4- في وارسوا (بولندا) غضبت امراه غضب شديد عندما ابلغها زوجها انه سيتركها لدرجه انها القت بنفسها من نافذة الدور العاشر وفي هذه اللحظه نفسها كان الزوج يخرج من المبنى فسقطت عليه فمات الزوج وعاشت هي *131* اوكي يا جماعة بااااااااااي

النمر الاسود1
23-09-2005, 04:14 AM
حلوة النكت دى بس عاوزين نكت احلى من كدة
واحب اكون اول واحد يرد عليكى
مع تحياتى:
النمر الاسود1*3*

بنت الرافدين
23-09-2005, 07:37 AM
*3* ميرسي كلك ذوق .... وانا فرحانه انك اول واحد رد عليه مررررررررسي...*6*

نوسة
23-09-2005, 08:24 AM
جميلة يا بنت الرافدين
والف مبروك با النجاح الجميل وعقبال نجاح الجامعة وا لدكتوراة بأذن الله
تعرفى انا بيقولوا ليا فى البيت هتموتى من الضحك لانى بقعد اضحك لما كتير نفسى يروح وادوخ ربنا يستر ننكد يعنى ولا اية ههههههههههههههه

تحياتى اليك

بنت الرافدين
24-09-2005, 09:28 PM
انت كتيررررر لطيفه يا نوسه و انا كمان اضحك زيك على فكره انت تشبهيني بصفاتك كتيرررر انت لطيفه اوي